paylidis Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 καλησπερα, αν βαλουμε turbo σε αυτοκινητο non-turbo βοηθαει στην επιτευξη μικροτερης καταναλωσης (ετσι ακουσα)? ευχαριστω εκ των προτερων!!! σε κανέναν πλανητη... (εγω το οδηγαω οσο πιο χαμηλα μπορώ για να μη "μπει" το turbo και καταπινει την απολυβδη σαν νερο και εσυ λες για μειωση κατανάλωσης αλήθεια πόσο καίει ένα rx8; σε λάδι ή βενζίνη εννοείς...; τα κερατα του καιει (επιστημονικότατα δοκιμασμενο)
qsis Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Τι αυτοκινητο και τι καταναλωση? Και τι εννοεις να μην μπει το τουρμπο? Το τουρμπο μπαινει αμεσα
paylidis Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Τι αυτοκινητο και τι καταναλωση? Και τι εννοεις να μην μπει το τουρμπο? Το τουρμπο μπαινει αμεσα το turbo δεν μπαινει απο τις 1000 στροφές... στο δικο μου (fortwo cabrio) μπαινει καπου στις 3000 περίπου. Εχει να κάνει με τον προγραμματισμο της ecu.
qsis Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 ναι στο ρελαντι δεν μπαινει, αλλα 3000 σαλ μου ακουγονται υπερβολικα αργα για να αρχιζει να λειτουργει το τουρμπο
G-kolt Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 ναι στο ρελαντι δεν μπαινει, αλλα 3000 σαλ μου ακουγονται υπερβολικα αργα για να αρχιζει να λειτουργει το τουρμπο Απο οτι εχω ακουσει και εχω δει σε VW passat 1800 το τουρμπο μπαινει αναλογα την ταχυτητα .. δλδ αμα εχεις 3 και πας με 40 πχ θα ανοιξει χαμηλα για να δωσει ροπη αμα ομως εχει δευτερα ανοιγει ποιο ψηλα γιατι ο κινητηρας μπορει να ανταπεξελθει ... συνηθως λιγο ποιο κατω απο τις 2000 εως 2500 ανοιγει παντως ...
qsis Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 κι εγω κατι τετοιο ξερω, για αυτο ρωτησα πώς γινεται να μην προσπαθει να τουρμπιζει (και να το πετυχαινει κιολας) παει με 1200 ? και στο κατω κατω δεν ειναι κακο να μπαινει το τουρμπο, αυτο ειναι το ζητουμενο εγω οταν θελω να κανω οικονομικη οδηγηση παω (με χαλαρο παντα γκαζι) λιγο πριν τις 2500 οπου στις 2500 το τουρμπο ξεκιναει να μου δινει μεγιστη ροπη δεν ξεκιναει ομως να δουλευει ξαφνικα σε αυτες τις στροφες , εχει ηδη ξεκινησει απο πριν , απλα στις 2500 με 3000 αρχιζει να κανει το χαμο του και μπορεις να πεις οτι απο κει και περα (πλησιαζοντας τις 3000 κυριως) "δουλευει για τα καλα" , αλλα οχι οτι πριν δε δουλευει καθολου
G-kolt Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 εγω οταν θελω να κανω οικονομικη οδηγηση παω (με χαλαρο παντα γκαζι) λιγο πριν τις 2500 οπου στις 2500 το τουρμπο ξεκιναει να μου δινει μεγιστη ροπη δεν ξεκιναει ομως να δουλευει ξαφνικα σε αυτες τις στροφες , εχει ηδη ξεκινησει απο πριν , απλα στις 2500 με 3000 αρχιζει να κανει το χαμο του και μπορεις να πεις οτι απο κει και περα (πλησιαζοντας τις 3000 κυριως) "δουλευει για τα καλα" , αλλα οχι οτι πριν δε δουλευει καθολου Σωστος!!!! βασικα η μεγαλυτερη καταναλωση ερχεται στο συνεχομενο πατα ασεκαι ειδικα οταν εισαι σε σημειο αλλαγης ταχυτητας (για αυτο και στην πολη καιει περισσοτερο) οικονομικη οδηγηση γινεται με σταθερη ταχυτητα σε ενα λογικο οριο στροφων ... απο 2000-3000 σε τουρμπο και 2500-3500 σε ατμοσφιαρια αναλογα...
dimitris_pa Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 δηλαδη τα μοντελα που βγαινουν με turbo εως 1600 κυβικα δεν "λενε" ?
cyber_katsarida Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 δηλαδη τα μοντελα που βγαινουν με turbo εως 1600 κυβικα δεν "λενε" ? μα αυτά είναι που "λένε"!
NT1G Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Μην συγκρίνεις το εργοστασιακό turbo με αυτό που βάζει κάποιος μετά από την "ΕΒΓΑ της γειτονιάς"
cyber_katsarida Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 πάντως το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε όσοι ενδιαφέρεστε για μείωση της κατανάλωσης είναι να αλλάξετε τρόπο οδήγησης. αυτό έχω κάνει κι εγώ εδώ και καιρό και έχω δει στην πράξη μείωση της κατανάλωσης έως και 20+% (το νούμερο είναι πραγματικό και όχι τυχαίο). απλά έχω παρατηρήσει ότι αυτό δεν πιάνει σε όλα τα αυτοκίνητα. δηλαδή ένα παλιό που έχω (20ετίας) όπως και να οδηγώ η κατανάλωση είναι πάνω κάτω η ίδια.
qsis Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 πάντως το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε όσοι ενδιαφέρεστε για μείωση της κατανάλωσης είναι να αλλάξετε τρόπο οδήγησης. μα εκει ειναι ολο του ζουμι , καλες οι τεχνολογιες , αλλα αν δε τις χρησιμοποιουμε καταλληλα ειναι αχρηστες βεβαια αναλογα τη φαση, εγω καποιες φορες του πινω το αιμα για τη προσωπικη μου διασκεδαση και εκει δεν περιμενω φυσικα να κανει οικονομια δηλαδη τα μοντελα που βγαινουν με turbo εως 1600 κυβικα δεν "λενε" ? αναλογα τι θελεις και ποιες ειναι οι απαιτησεις σου τα συγκεκριμενα μοτερ λενε και παραλενε μην περιμενεις φυσικα να καψουν οπως ενα 1600αρι ατμοσφαιρα, αλλα οτι λενε γενικα απο αποψη καταναλωσης για τα αλογα τους και απο αποψη φορολογιας ειναι γεγονος τα περισσοτερα απο αυτα δεν εχουν σχεση σε επιδοσεις με wankel που συζητουσαμε πιο πισω (υπαρχουν βεβαια και εξαιρεσεις οπως cooper s works) , αλλα γενικα προσφερουν πολυ καλες επιδοσεις και σχετικη οικονομια εφ'όσον πηγαινεις ηρεμα και επιθυμεις κατι τετοιο
G-kolt Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 μα εκει ειναι ολο του ζουμι , καλες οι τεχνολογιες , αλλα αν δε τις χρησιμοποιουμε καταλληλα ειναι αχρηστες βεβαια αναλογα τη φαση, εγω καποιες φορες του πινω το αιμα για τη προσωπικη μου διασκεδαση και εκει δεν περιμενω φυσικα να κανει οικονομια αναλογα τι θελεις και ποιες ειναι οι απαιτησεις σου τα συγκεκριμενα μοτερ λενε και παραλενε μην περιμενεις φυσικα να καψουν οπως ενα 1600αρι ατμοσφαιρα, αλλα οτι λενε γενικα απο αποψη καταναλωσης για τα αλογα τους και απο αποψη φορολογιας ειναι γεγονος τα περισσοτερα απο αυτα δεν εχουν σχεση σε επιδοσεις με wankel που συζητουσαμε πιο πισω (υπαρχουν βεβαια και εξαιρεσεις οπως cooper s works) , αλλα γενικα προσφερουν πολυ καλες επιδοσεις και σχετικη οικονομια εφ'όσον πηγαινεις ηρεμα και επιθυμεις κατι τετοιο Εγω παλι Turbo σε wankel δεν θα το επιχειρουσα θελουν ενα καρο λεφτα για συντηρηση και προβληματα που σου βγαζουν αμα τα Τουρμπισεις κιολας .... :X :X απλά έχω παρατηρήσει ότι αυτό δεν πιάνει σε όλα τα αυτοκίνητα.δηλαδή ένα παλιό που έχω (20ετίας) όπως και να οδηγώ η κατανάλωση είναι πάνω κάτω η ίδια. 20ετιας ατμοσφιαρα και αμα ειναι σενταν δεν μπορεις να ριξεις στροφες γιατι την ανηφορα την κανει κατηφορα :P :P (Απο εμπειρια σε ενα passat 97)
Alxnks Δημοσ. 20 Απριλίου 2011 Δημοσ. 20 Απριλίου 2011 το διαβασαμε κι αυτο....''τσιγγουνια'' σε smartaki turbo! ε τοτε καλυτερα να μεινει στην ακρη και να προτιμηθει η μετακινηση με το peugeot το 2 (aka...ποδαρατα)! εγω παντως επισης εχω μαθει να λειτουργω σε χαμηλες στροφες για να ειναι στο μινιμουμ η λειτουργια του τουρμπο (1.6t). το παρακολουθω και απο το οργανακι για το boost αλλα και ξερω στις ποσες στροφες ανεβαζει. βεβαια..οπως ειπαν κι αλλοι, το τουρμπο ουσιαστικα παντα δουλευει...αφου τα καυσαερια παντα περνανε απο τη μια φτερωτη της τουρμπινας (η αλλη ειναι που με βαση τη λειτουργια της προηγουμενης, σπρωχνει περισσοτερο αερα προς το χωρο καυσης). το θεμα ειναι απο ποιες στροφες της μηχανης και πανω περναει αρκετη ποσοτητα καυσαεριων ωστε να δωσει ρεστα η τουρμπινα. και φυσικα η τουρμπινα δινει αμεσως ρεστα σε αποτομο πατημα του γκαζιου. αν αντιθετα ανεβουν οι στροφες ομαλα, χωρις αποτομο πατημα, η τουρμπινα ειναι σε σχετικο ληθαργο.
Koritsi_Gia_PC Δημοσ. 20 Απριλίου 2011 Δημοσ. 20 Απριλίου 2011 Συνεχεια με αποτομο πατημα ξεκιναω το δικο μου.. γιαυτο δινω 47€ τα 300χλμ με smart Ομως.. Α) το χαιρομαι Β) λ7 υφιστανται
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.