Προς το περιεχόμενο

turbo/καταναλωση


dimitris_pa

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

κομματακι δυσκολο πιστευω, διοτι δεν υπαρχει εργοστασιακη μελετη για την υπαρξη τουρμπο. χωρια που ενα NA μοτερ, για να γινει τουρμπο θα χρειαστει πολλες βελτιωσεις. νομιζω πως ακομη και με light turbo καταστασεις, ανεβαζεις την καταναλωση.. δεν ισχυει αυτο που παρατηρειται στα εργοστασιακα τουρμπο (οπου η εξτρα ροπη βοηθα στην πιο ανετη μετακινηση του αμαξωματος με λιγοτερη πιεση του μοτερ = κατεβασμα καταναλωσης)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να βαλεις turbo σε ατμοσφαιρικο κινητηρα το κοστος θα ειναι τεραστιο

 

Και επειδη δεν υπαρχει εργοστασιακη χαρτογραφηση/μελετη το αποτελεσμα στην καταναλωση ειναι αμφιβολο (ακομα και αν μειωθει λιγο δεν προκειται να κανεις αποσβεση)

 

 

Για μειωση καταναλωσης σε ατμοσφαιρικο κινητηρα η καλυτερη λυση ειναι υγραεριο (βασικα οχι μειωση καταναλωσης καθως αυξανεται η καταναλωση με υγραεριο αλλα ειναι πολυ φτηνοτερο οποτε το κοστος ειναι μικροτερο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το turbo βοηθάει στην κατανάλωση με τη λογική ότι μπορούμε να έχουμε έναν κινητήρα δεδομένης δύναμης αλλά μικρότερου κυβισμού. Δηλαδή αντί να κατασκευάσουν οι εταιρείες έναν κινητήρα 1800cc που αποδίδει 160 άλογα, κατασκευάζουν έναν 1400cc που θα φτάσει αυτή την ισχύ με τη βοήθεια του turbo.

 

Σε ένα ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο εάν βάλεις turbo θα κερδίσεις μόνο δύναμη. Η κατανάλωση (τουλάχιστον από ένα εύρος στροφών και πάνω) θα ΑΥΞΗΘΕΙ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ. Επίσης θα χάσεις σε αξιοπιστία, καθώς ατμοσφαρικοί κινητήρες δύσκολα «συνηθίζουν» το turbo.

 

Εάν θέλεις να ρίξεις το κόστος της μετακίνησής σου κάνε μετατροπή σε LPG. Ή πούλα το αυτοκίνητο και πάρε κάποιο που είναι εξαρχής με turbo (και ΜΙΚΡΟ κυβισμό).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπερα, αν βαλουμε turbo σε αυτοκινητο non-turbo βοηθαει στην επιτευξη μικροτερης καταναλωσης (ετσι ακουσα)?

ευχαριστω εκ των προτερων!!!

Η καταναλωση μαλλον θα ανεβει αν κρινω απο μοτερ που βγαινουν σε εκδοση με τουρμπο ή χωρις, μονο με προγραμμα σε αυτοκινητο που εχει ηδη τουρμπο παιζει να πεσει (αναλογα τη περιπτωση βεβαια)

 

Το τουρμπο μονο μεσω των λιγοτερων κυβικων σε σχεση με ενα ατμοσφαιρικο αντιστοιχης ιπποδυναμης μπορει να προσφερει οικονομια στη καταναλωση, αν το δεις διαφορετικα δυσκολα μιλαμε για οικονομια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γνωστος που εβαλε turbo σε Honda Civic 1800 κυβικα και 140 αλογα (σαν το δικο μου) ειπε οτι ναι μεν αυξηθηκαν οι επιδοσεις αλλα και η καταναλωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι ανάγκη να εκμεταλλεύεται την παραπάνω δύναμη, ώστε να αυξάνει η κατανάλωση.

 

Σίγουρα, να μειωθεί όμως δεν υπάρχει περίπτωση. ;)

 

Επίσης... αν είχε κινητήρα otto ίσως να μπορούσε να κάνει έναν υποκυβισμό και μετά να βάλει turbo. Θα κατάφερνε να έχει μικρότερη κατανάλωση, όμως το κόστος (άνετα κοντά στα 5 χιλιάρικα) θα το έκανε ασύμφορο. Σε wankel δεν ξέρω αν γίνεται υποκυβισμός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν θες οικονομια σταματας να τρεχεις.

oi wankel ποτε δεν φημιζονταν για οικονομια.το αντιθετο μαλιστα εκτος απο βενζινη καινε και λαδια(συμπληρωμα ανα 2-3 γεμισματα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι αν θες ακόμα μεγαλύτερη οικονομία, πούλα το και πάρε κάτι άλλο.

 

αλήθεια πόσο καίει ένα rx8;

αν ρωτας εμενα δεν ξερω, αλλα εχω ακουσει οτι καιει παρα πολυ! σκευομουν να παρω... αλλα μπα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

περα απο το οτι καιει , θελει παραπανω φροντιδα απο ενα απλο μοτερ

 

wankel θα πρεπε να αγοραζουν οσοι ξερουν ακριβως τι αγοραζουν, αλλα στην ελλαδα ειτε λογω της χαμηλης τιμης (απο παραεισαγωγεις , αλλα και την αντιπροσωπεια απο καποια στιγμη και επειτα) ειτε λογω της προπαγανδας του τυπου που το παρουσιαζε σαν ενα απλο αυτοκινητο, γεμισε ο τοπος καποια περιοδο και τωρα γεμισαν οι μαντρες

 

απο φετος λογω ρυπων δε λεει με τιποτα η αγορα του ως καινουριο καθως το σημα του παει στο θεο και μεταχειρισμενο καλυτερα οχι γιατι δε ξερεις τι χρηση του χε κανει ο προηγουμενος

 

βεβαια οι περισσοτεροι δεν το αγοραζουν λογω καταναλωσης, αλλα αυτο ισως ειναι το λιγοτερο αν μιλαμε για ενα αυτοκινητο που θα παρει καποιος για την ευχαριστηση του (με τη προυποθεση οτι υπαρχει και 2ο για να κανει τις δουλειες)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

περα απο το οτι καιει , θελει παραπανω φροντιδα απο ενα απλο μοτερ

 

wankel θα πρεπε να αγοραζουν οσοι ξερουν ακριβως τι αγοραζουν, αλλα στην ελλαδα ειτε λογω της χαμηλης τιμης (απο παραεισαγωγεις , αλλα και την αντιπροσωπεια απο καποια στιγμη και επειτα) ειτε λογω της προπαγανδας του τυπου που το παρουσιαζε σαν ενα απλο αυτοκινητο, γεμισε ο τοπος καποια περιοδο και τωρα γεμισαν οι μαντρες

 

απο φετος λογω ρυπων δε λεει με τιποτα η αγορα του ως καινουριο καθως το σημα του παει στο θεο και μεταχειρισμενο καλυτερα οχι γιατι δε ξερεις τι χρηση του χε κανει ο προηγουμενος

 

βεβαια οι περισσοτεροι δεν το αγοραζουν λογω καταναλωσης, αλλα αυτο ισως ειναι το λιγοτερο αν μιλαμε για ενα αυτοκινητο που θα παρει καποιος για την ευχαριστηση του (με τη προυποθεση οτι υπαρχει και 2ο για να κανει τις δουλειες)

ετσι....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...