Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
http://cgi.ebay.co.u...=item20b876482c

 

Κάτω αριστερά,δίπλα απ' τον "διανομέα",υπάρχει ένα δαχτυλίδι.Αυτό στηρίζεται στο τιμόνι και ρυθμίζει τις στροφές του μοτέρ και κατ΄επέκταση και την αποδιδώμενη ισχύ.

α! ενοείς το γκάζι??? ναι αυτό ανεβάζει-κατεβάζει στροφές αλλα συμαίνει οτι μειώνει και την ισχυ??? μπορει απλα να μειωνει της στροφές αλλα αυτο συμένει οτι μειώνη και την ονομαστική ισχυ? (watt) εαν ναι τοτε πολύ απλα θα μειώσω το γκάζι και θα ειμαι εντάξη εαν οχι θα πρεπει να βρω έναν τρόπο.

 

διοτι δεν θελω να πιγένο απλα ποιο αργα, αλλα να έχει λιγότερα Watt. αλλα να μπορω να το ξανα κάνω οπως πριν αμα θέλω.

 

ειμαι λίγο περίεργη περίπτοση διοτι το μοτερ θέλω να ειναι 500watt αλλα να μπορει να γίνει και τα μισά βαττ ή τα 2-πλάσια. δεν ξέρω πως θα το πετίχω αυτό.

μην αφήσετε το θέμα αναπάντιτο, οτι πειτε χρήσημο ειναι. :rolleyes:

Δημοσ.

Δεν χαλάω το γκάζι (!) μου να σου δείξω...:P

 

Εντάξει,είναι λίγο μεγαλύτερο δαχτυλίδι άνθρακα (ίσως),αλλά δεν περνάει ισχύς από κει.Αφ' ενός θα είχε χαθεί η μισή στη διαδρομή και αφ΄ετέρου θάβγαζε πολλή "ζέστη" και θα χάλαγε γρήγορα και στις επαφές και στην επιφάνεια και εκεί που ακουμπάει...

Δημοσ.

α! ενοείς το γκάζι??? ναι αυτό ανεβάζει-κατεβάζει στροφές αλλα συμαίνει οτι μειώνει και την ισχυ??? μπορει απλα να μειωνει της στροφές αλλα αυτο συμένει οτι μειώνη και την ονομαστική ισχυ? (watt) εαν ναι τοτε πολύ απλα θα μειώσω το γκάζι και θα ειμαι εντάξη εαν οχι θα πρεπει να βρω έναν τρόπο.

 

διοτι δεν θελω να πιγένο απλα ποιο αργα, αλλα να έχει λιγότερα Watt. αλλα να μπορω να το ξανα κάνω οπως πριν αμα θέλω.

 

ειμαι λίγο περίεργη περίπτοση διοτι το μοτερ θέλω να ειναι 500watt αλλα να μπορει να γίνει και τα μισά βαττ ή τα 2-πλάσια. δεν ξέρω πως θα το πετίχω αυτό.

μην αφήσετε το θέμα αναπάντιτο, οτι πειτε χρήσημο ειναι. :rolleyes:

 

ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ με το συγκεκριμένο υλικό που διαθέτεις. Πόσο μάλλον να μειώσεις την ισχύ και να πηγαίνεις το ίδιο, μη συζητήσω να κόψεις την μισή. Στον τόπο θα μένει. Μη το κουράζεις, δε γίνεται για κανέναν λόγο. Είναι σαν να περιμένεις από μια λάμπα πυρακτώσεως να καίει τα μισά βαττ και να φωτοβολεί το ίδιο.

Δημοσ.

α! ενοείς το γκάζι??? ναι αυτό ανεβάζει-κατεβάζει στροφές αλλα συμαίνει οτι μειώνει και την ισχυ??? μπορει απλα να μειωνει της στροφές αλλα αυτο συμένει οτι μειώνη και την ονομαστική ισχυ? (watt) εαν ναι τοτε πολύ απλα θα μειώσω το γκάζι και θα ειμαι εντάξη εαν οχι θα πρεπει να βρω έναν τρόπο.

 

διοτι δεν θελω να πιγένο απλα ποιο αργα, αλλα να έχει λιγότερα Watt. αλλα να μπορω να το ξανα κάνω οπως πριν αμα θέλω.

 

ειμαι λίγο περίεργη περίπτοση διοτι το μοτερ θέλω να ειναι 500watt αλλα να μπορει να γίνει και τα μισά βαττ ή τα 2-πλάσια. δεν ξέρω πως θα το πετίχω αυτό.

μην αφήσετε το θέμα αναπάντιτο, οτι πειτε χρήσημο ειναι. :rolleyes:

Απλά θάχεις στον αντίχειρα (με αυτόν ρυθμίζω το "γκάζι" μου) ανα πάσα ώρα και στιγμή 500W και θα τα ρυθμίζεις κατα το δοκούν,δηλαδή σε ίσιωμα θάσαι αρνητικός (τα συμπαρομαρτυρούντα θα σε επιβραδύνουν) και σε αντίθετο άνεμο ή ανηφόρα ή προσπέραση (!),θα βάζεις "δάχτυλο" και θα πάει αέρα.

 

 

Παπάκι διπλοκάβαλο στο περιφερειακό,τόχω για πλάκα μέχρι τα 35 km/h...

 

Να θυμάσαι πάντα ότι πεντακόσια βάτ είναι σχεδόν μισό άλογο (πραγματικές συνθήκες) που θα στηρίζεται σε δυο ψιλά (λεπτά δηλαδή) λαστιχάκια και για φρένο θα χρειαστείς άγκυρα ή αλεξίπτωτο αν τελικιάσεις την αποδιδώμενη ισχύ.

 

Take care m8...

Δημοσ.

δηλαδη ειναι τοσο μικρο?δε νομιζω...

Βεβαίως και μπορεί! Δηλαδή είναι αδύνατον σε κάποιο κύκλωμα να υπάρχει ρυθμιστικό τρίμμερ που δε διαχειρίζεται το ίδιο την ισχύ, αλλά το κύκλωμα από πίσω; :rolleyes:

Δημοσ.

Βεβαίως και μπορεί! Δηλαδή είναι αδύνατον σε κάποιο κύκλωμα να υπάρχει ρυθμιστικό τρίμμερ που δε διαχειρίζεται το ίδιο την ισχύ, αλλά το κύκλωμα από πίσω; :rolleyes:

οχι δεν αποκλειεται,αλλα λογω αντοχης δε νομιζω να βαζανε τετοιο εκει μεσα,μαλλον κανα ποτενσιομετρο να εχει

Δημοσ.
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ με το συγκεκριμένο υλικό που διαθέτεις. Πόσο μάλλον να μειώσεις την ισχύ και να πηγαίνεις το ίδιο, μη συζητήσω να κόψεις την μισή. Στον τόπο θα μένει. Μη το κουράζεις, δε γίνεται για κανέναν λόγο. Είναι σαν να περιμένεις από μια λάμπα πυρακτώσεως να καίει τα μισά βαττ και να φωτοβολεί το ίδιο.

όχι όχι! δεν ενωωούσα αυτό δεν κατάλαβες. ενωω να μειωσω τα βαττ και ας φοτοβολει λιγότερο, δεν εχω απέτισει να φοτοβολει το ίδιο.

δηλαδη αν μειωσω την υποδίναμη ας μειοσω και την δύναμη-ταχήτητα και οτι αυτό συνεπάγετε, αρκει να μειωθουν τα βαττ.

 

Να θυμάσαι πάντα ότι πεντακόσια βάτ είναι σχεδόν μισό άλογο (πραγματικές συνθήκες) που θα στηρίζεται σε δυο ψιλά (λεπτά δηλαδή) λαστιχάκια και για φρένο θα χρειαστείς άγκυρα ή αλεξίπτωτο αν τελικιάσεις την αποδιδώμενη ισχύ.

εντάξη σιγά μισο άλλογο ειναι λίγο πιστέυω σκέψου οτι τα 50cc έχουν 5-6 αλογα.

 

είσε σίγουρος διοτι θα μπορουσε ενας κινιτιρας να ποχοράει πολύ αργα αλλα να ειναι πολύ δηνατος και να μην σταματάει σε κανενα εμποδιο, απο την άλλη θα μπορουσε να πηγενε σφέρα αλλα θα σταμάγε αν επιανε ανηφόρα ή μεγάλο βάρος. ειναι λίγο μπλεγμένο το θεμα. τα βαττ πρεπει να μειωθουν. τορα το τι ακριβος κανουν αυτα ουτε και εγω ξέρω.

 

πάντος η ιδεα τελικα με τις μπαραρίες λετε να μην δουλέψει?

 

Απλά θάχεις στον αντίχειρα (με αυτόν ρυθμίζω το "γκάζι" μου) ανα πάσα ώρα και στιγμή 500W και θα τα ρυθμίζεις κατα το δοκούν,δηλαδή σε ίσιωμα θάσαι αρνητικός (τα συμπαρομαρτυρούντα θα σε επιβραδύνουν) και σε αντίθετο άνεμο ή ανηφόρα ή προσπέραση (!),θα βάζεις "δάχτυλο" και θα πάει αέρα.

 

τι ενοείς ''κατα δοκουν?

οταν ενοείς ''αρνιτικός'' τι ενοεις? δεν ξέρω τι συμένει αυτό, δεν εχω οδηγήσει τιποτα ποτε μου πέρα απο το κλασικό ποδίλατο.

τα ''συμπαρομαρτυρούντα θα σε επιβραδύνουν'', δηλαδή τι συμένει αυτό?

σε ενα site διαβασα οτι ο κινιτιρας ειναι 500ββατ&36βολτ αλλα πάει 25 χιλ/ωρα. πως γίνετε να ειναι 500βαττ και να πιγένει τοσο λίγο? αφου αντέχουν τα βαττ γίνετε να το κάνω ποιο γρήγορο.

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

καλησπερα σε ολους.πολυ ωραιο το θεμα και η αληθεια ειναι οτι ηθελα καιρο να βρω κατι αναλογο ωστε να λυσω καποιες αποριες μου.η ερωτηση μου ειναι η εξηs:

εχω το παρον( www.greenenergyparts.com/index.php/electricbicycle.html )

κιτ, ηλεκτρικου ποδηλατου to oποιο ειναι 250watt στα 36volt με μπαταριες lifepop4 12Α.

θελω να αυξησω την τελικη του απο τον κοντρολερ και δεν ξερω πως.οταν το μετρησαμε μεσα απο τον κοντρολερ εστελνε πολυ λιγα volt (19,5v), οταν το γκαζι ηταν στο τερμα.Νομιζω δουλευει πολυ χαμηλα.η τελικη του ειναι στα 32 χιλιομετρα και στις κατηφορες μετα τα 36 με 38χλμ κλεινει αυτοματα το γκαζι.Τον κοντρολερ oταν τον ανοιξα δεν ειδα καπου ροοσταστη-ποντεσιομετρο.μπορω να βαλω καπου εναν ροοστατη η πρεπει να αλλαξω κοντρολερ?θα εχει προβλημα το μοτερ μου εαν τελικα κανω την αυξηση στα ρευματα?οτι στοιχεια θελετε στην διαθεση σας.το κιτ ειναι ακριβως αυτο που σας ανεβασα επανω.

Δημοσ.

Γιατι νομιζω οτι τα 500W ειναι η μεγιστη ισχυς που θα την αποδιδει ιδανικα με τα 36V οποτε μειωνοντας απλα την ταση με ενα ρυθμιστη θα εχει ενα κανονικο "χειρογκαζο"; Οταν δεν θα δουλευει με 36V o ηλεκτροκινητηρας δεν θα παραγει 500W αρα δεν θα εχει το μεγιστο "τραβηγμα".

Και οσον αφορα το αν θα εχει τραβηγμα ή τελικη το ποδηλατο ειναι και θεμα γραναζιων και γενικα του συστηματος μεταδοσης.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...