Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

τώρα τί σόι controller εννοεί, τί λέει και πού το λέει και πώς το εννοεί, δε ξέρω. Αν δεν είναι κρατικό μυστικό δώσε κανά λινκ να δούμε κι εμείς μπας και πάρεις συγκεκριμένη απάντηση. :-)

http://cgi.ebay.co.uk/Scooter-Electric-Bike-Brush-Speed-Controller-48V-500W-/150569778580?pt=UK_Sporting_Goods_Scooters_LE&hash=item230ea87d94
  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ναι κάτι σαν αυτό. είναι.

 

τελικά όμως μπερδεύτηκα, τελικά υπάρχει τρόπος να μειώσουμε ήνα αυξήσουμε την ισχύ του κινητήρα? είμαι σίγουρος ότι υπάρχει τρόπος το θέμα είναι ποιος τρόπος/τροποι υπάρχουν.

 

Με γειά το ποδηλατάκι;

για ποδήλατο προορίζετε ο μηχανισμός(δεν έχω τιποτα ακόμη) αλλα προσπαθώ να δω σε τι θα μου χρισιμέυσει και πως θα το φτιάξω λιγότερα η περισσότερα βαττ.

Δημοσ.

το μοτέρ που {θα} έχω, έχει ένα controler, παρόλα αυτά δεν ξέρω τι controler δεν ξέρω αν είναι κύκλωμα οδήγησης μοτέρ, δεν ξέρω τι κάνει και παίρνει και όλα τα καλώδια και τα συνδέει στην μπαταρία.

 

 

όμως εάν μείωσα τα συνολικά βολτ τα αμπερ δεν θα είναι ίδια? τότε γιατι θα κατασταφουν οι μπαταρίες αφού θα έχουν τα αμπερ που χρειάζονται, και η μπαταρίες μετριώντε σε αμπερ-ώρες, τα σκέτα αμπέρ έχουν να κάνουν με τα βολτ?

 

και κάτι άλλο εάν στο μοτέρ που το σετ έχει 3 μπαταρίες των 12βολτ, εγώ βάλω 4ς και γίνουν 48βολτ τότε τι θα γίνει?

θα πηγαίνει ποιο γρήγορα?

θα χαλάσει το μοτερ?

θα χαλάσουν η μπαταρίες(μπαταρίες μολύβδου)?

 

τα ah ειναι κατα καποιο τροπο η χωρητικοτητα ενεργειας της μπαταριας

τα amp σκετα ειναι η μεγιστη ενταση που μπορει να δινει η μπαταρια ανα συγκεκριμενη στιγμη.

ακομα και αν βαλεις μεγαλα χοντρα καλωδια ειτε δε θα τα δινει η μπαταρια ειτε θα την καταστρεψεις...

Δημοσ.

Αυτό θες να πεις;

http://www.electricscooterparts.com/MOT-24500.htm

http://www.electricscooterparts.com/motors36volt.html

 

Λίγο μεγάλο δεν είναι; Δε προορίζονται για ποδήλατα αυτά, δες το λίγο τοποθετημένο... http://massimomotor.com/CGI-BIN/pdf/E6-MANUAL.pdf

 

Για να κάνεις κάτι από μόνος σου, datasheet δε μπόρεσα να βρω για να σου απαντήσω. Πάντως για να έχουν μοτέρ και στα 24 και στα 48 V ίδιας ισχύος (βλέπε το link που έδωσα παραπάνω) προφανώς δεν είναι η σωστή ιδέα το να μειώσεις/αυξήσεις την τάση στα 24/48 για κάτι σχεδιασμένο να δουλέυει στα 36. Βρες το μοτέρ που κάνει για τη τάση που το θες, βρες το σχετικό controller που κάνει για το μοτέρ και ρώτα και τί μέγιστο ρεύμα βγάζουν οι μπαταρίες που έχεις (γιατί το μοτέρ αυτό πάνω γράφει rated 18,5Α).

Δημοσ.

όχι δεν ενωω αυτά, ενωω κάτι που είναι έτυμο και έχει σχεδιαστεί ώστε να δουλέυει στο ποδήλατο. ολοκληρωμένο σύστημα, απλα έψαχνα τρόπο να μειώσω τα βαττ του κινητήρα.

Δημοσ.

Στην αρχή έγραψες "θα έχω" και "να συνδέσω" πράγμα που σημαίνει πως δεν πρόκειται για έτοιμο αλλά για κάτι που θες να φτιάξεις με υλικά που θα αγοράσεις ξεχωριστά. Το έτοιμο δουλεύει κι "έτοιμα". Ο κινητήρας δε τραβάει συνεχώς τη μέγιστη ισχύ κι επηρεάζεται από το φορτίο (το ζόρι). Να αλλάξεις τη τάση όπως λες με λιγότερες/περισσότερες μπαταρίες και να περιμένεις να δουλέψει "το έτοιμο" κανονικά δε παίζει.

 

Ό,τι κατάλαβες, κατάλαβα. Ενιγουέι...

Δημοσ.

όχι δεν ενωω αυτά, ενωω κάτι που είναι έτυμο και έχει σχεδιαστεί ώστε να δουλέυει στο ποδήλατο. ολοκληρωμένο σύστημα, απλα έψαχνα τρόπο να μειώσω τα βαττ του κινητήρα.

 

Για να αυξήσεις την αυτονομία να φανταστώ; Αν το κάνεις αυτό θα χάσεις αρκετά σε ιπποδύναμη και μόλις θα βρίσκεις ανηφόρα θα ζορίζεται και πιθανότητατα θα μένεις εκεί που είσαι.

Δημοσ.

τέλος πάντων στην αρχή δεν είπα οτι θα είναι έτοιμο αλλα ούτε είπα ότι δεν θα είναι.

το μεν έτιμο δεν μου αρέσει και πολύ και ήθελα να μειώσω τα βαττ αλλά δεν ξέρω πως θα το κάνω λες να μην γίνετε?

ποπο πολύ πολύπλοκη ιστορία όλο αυτό, αν ξέρει κάποιος κάτι ας το πει.

Δημοσ.

Συγκεκριμένες ερωτήσεις οδηγούν σε συγκεκριμένες απαντήσεις. Γενικά κι αόριστα για ένα τυχαίο είδος κινητήρα οδηγούμενο από άγνωστο ελεγκτή με τυχαία ηλεκτρική πηγή... είναι αδύνατον να πάρεις συγκεκριμένη απάντηση στο αν γίνεται και κατά πόσο γίνεται και πώς γίνεται και δεξερωγωτι. :-)

Δημοσ.

Τροφοδότησέ το με 36 Volt,τον διανομέα του κράτα τον στα 36v (επίσης) και άμα δεν θες παραπάνω ισχύ,ρύθμισε το trimmerάκι στο τιμόνι ή κούνα το λίγο.

 

Άμα θες οπωσδήποτε λιγώτερη ισχύ,πάρε μικρότερο μοτέρ,μην κάνεις παπάτζες με πράγματα που δεν γνωρίζεις επαρκώς,γιατί θα αποβούν εις βάρος της αξιοπιστίας του συνόλου,με αρνητικά σε σχέση με τη σωματική σου ακεραιότητα αποτελέσματα.

Δημοσ.

αυτο που εχει στο τιμονι δεν ειναι trimmer,δε περνανε ολα τα ampere απο μεσα του

 

Δεν είναι απαραίτητο να ρυθμίζει ολόκληρη την αποδιδόμενη ισχύ,θάθελε ολόκληρη καλωδιακή ύστερα με αντίστοιχες απώλειες στη μεταφορά της (αντίστροφη αντίσταση επί την τάση...),χώρια την εκπομπή θερμοκρασίας (σε joul) επί το τετράγωνο της ισχύος....:P

 

Μιλάω για μία μεταβλητή αντίσταση,τρίμερ λέγεται.

 

Για διαχείρηση μεγαλύτερων εντάσεων διαρρεομένου ρεύματος,πάμε σε ροοστάτη...

Δημοσ.

τριμερ ειναι αυτα τα μικρα τετραγωνακια που ρυθμιζονται με κατσαβιδι ειναι ειτε αντιστασεις ειτε πυκνωτες.

 

απ οτι εχω καταλαβει αυτα τα συστηματα εχουν pwm controller και ετσι ελεγχουν τις στροφες του κινητηρα,με παρομοιο τροπο με τα ανεμιστηρακια.

Δημοσ.

http://cgi.ebay.co.uk/36v-500w-EBike-Hub-Motor-Brushless-Cycling-Conversion-F-/140533712940?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20b876482c

 

Κάτω αριστερά,δίπλα απ' τον "διανομέα",υπάρχει ένα δαχτυλίδι.Αυτό στηρίζεται στο τιμόνι και ρυθμίζει τις στροφές του μοτέρ και κατ΄επέκταση και την αποδιδώμενη ισχύ.

 

mA διαχειρίζεται...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...