35apontos Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 τώρα τί σόι controller εννοεί, τί λέει και πού το λέει και πώς το εννοεί, δε ξέρω. Αν δεν είναι κρατικό μυστικό δώσε κανά λινκ να δούμε κι εμείς μπας και πάρεις συγκεκριμένη απάντηση. http://cgi.ebay.co.uk/Scooter-Electric-Bike-Brush-Speed-Controller-48V-500W-/150569778580?pt=UK_Sporting_Goods_Scooters_LE&hash=item230ea87d94
andreas122 Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 ναι κάτι σαν αυτό. είναι. τελικά όμως μπερδεύτηκα, τελικά υπάρχει τρόπος να μειώσουμε ήνα αυξήσουμε την ισχύ του κινητήρα? είμαι σίγουρος ότι υπάρχει τρόπος το θέμα είναι ποιος τρόπος/τροποι υπάρχουν. Με γειά το ποδηλατάκι; για ποδήλατο προορίζετε ο μηχανισμός(δεν έχω τιποτα ακόμη) αλλα προσπαθώ να δω σε τι θα μου χρισιμέυσει και πως θα το φτιάξω λιγότερα η περισσότερα βαττ.
Ntinaras Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 το μοτέρ που {θα} έχω, έχει ένα controler, παρόλα αυτά δεν ξέρω τι controler δεν ξέρω αν είναι κύκλωμα οδήγησης μοτέρ, δεν ξέρω τι κάνει και παίρνει και όλα τα καλώδια και τα συνδέει στην μπαταρία. όμως εάν μείωσα τα συνολικά βολτ τα αμπερ δεν θα είναι ίδια? τότε γιατι θα κατασταφουν οι μπαταρίες αφού θα έχουν τα αμπερ που χρειάζονται, και η μπαταρίες μετριώντε σε αμπερ-ώρες, τα σκέτα αμπέρ έχουν να κάνουν με τα βολτ? και κάτι άλλο εάν στο μοτέρ που το σετ έχει 3 μπαταρίες των 12βολτ, εγώ βάλω 4ς και γίνουν 48βολτ τότε τι θα γίνει? θα πηγαίνει ποιο γρήγορα? θα χαλάσει το μοτερ? θα χαλάσουν η μπαταρίες(μπαταρίες μολύβδου)? τα ah ειναι κατα καποιο τροπο η χωρητικοτητα ενεργειας της μπαταριας τα amp σκετα ειναι η μεγιστη ενταση που μπορει να δινει η μπαταρια ανα συγκεκριμενη στιγμη. ακομα και αν βαλεις μεγαλα χοντρα καλωδια ειτε δε θα τα δινει η μπαταρια ειτε θα την καταστρεψεις...
PCharon Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Αυτό θες να πεις; http://www.electricscooterparts.com/MOT-24500.htm http://www.electricscooterparts.com/motors36volt.html Λίγο μεγάλο δεν είναι; Δε προορίζονται για ποδήλατα αυτά, δες το λίγο τοποθετημένο... http://massimomotor.com/CGI-BIN/pdf/E6-MANUAL.pdf Για να κάνεις κάτι από μόνος σου, datasheet δε μπόρεσα να βρω για να σου απαντήσω. Πάντως για να έχουν μοτέρ και στα 24 και στα 48 V ίδιας ισχύος (βλέπε το link που έδωσα παραπάνω) προφανώς δεν είναι η σωστή ιδέα το να μειώσεις/αυξήσεις την τάση στα 24/48 για κάτι σχεδιασμένο να δουλέυει στα 36. Βρες το μοτέρ που κάνει για τη τάση που το θες, βρες το σχετικό controller που κάνει για το μοτέρ και ρώτα και τί μέγιστο ρεύμα βγάζουν οι μπαταρίες που έχεις (γιατί το μοτέρ αυτό πάνω γράφει rated 18,5Α).
andreas122 Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 όχι δεν ενωω αυτά, ενωω κάτι που είναι έτυμο και έχει σχεδιαστεί ώστε να δουλέυει στο ποδήλατο. ολοκληρωμένο σύστημα, απλα έψαχνα τρόπο να μειώσω τα βαττ του κινητήρα.
PCharon Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Στην αρχή έγραψες "θα έχω" και "να συνδέσω" πράγμα που σημαίνει πως δεν πρόκειται για έτοιμο αλλά για κάτι που θες να φτιάξεις με υλικά που θα αγοράσεις ξεχωριστά. Το έτοιμο δουλεύει κι "έτοιμα". Ο κινητήρας δε τραβάει συνεχώς τη μέγιστη ισχύ κι επηρεάζεται από το φορτίο (το ζόρι). Να αλλάξεις τη τάση όπως λες με λιγότερες/περισσότερες μπαταρίες και να περιμένεις να δουλέψει "το έτοιμο" κανονικά δε παίζει. Ό,τι κατάλαβες, κατάλαβα. Ενιγουέι...
De@th L0rd Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 όχι δεν ενωω αυτά, ενωω κάτι που είναι έτυμο και έχει σχεδιαστεί ώστε να δουλέυει στο ποδήλατο. ολοκληρωμένο σύστημα, απλα έψαχνα τρόπο να μειώσω τα βαττ του κινητήρα. Για να αυξήσεις την αυτονομία να φανταστώ; Αν το κάνεις αυτό θα χάσεις αρκετά σε ιπποδύναμη και μόλις θα βρίσκεις ανηφόρα θα ζορίζεται και πιθανότητατα θα μένεις εκεί που είσαι.
andreas122 Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 τέλος πάντων στην αρχή δεν είπα οτι θα είναι έτοιμο αλλα ούτε είπα ότι δεν θα είναι. το μεν έτιμο δεν μου αρέσει και πολύ και ήθελα να μειώσω τα βαττ αλλά δεν ξέρω πως θα το κάνω λες να μην γίνετε? ποπο πολύ πολύπλοκη ιστορία όλο αυτό, αν ξέρει κάποιος κάτι ας το πει.
PCharon Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Συγκεκριμένες ερωτήσεις οδηγούν σε συγκεκριμένες απαντήσεις. Γενικά κι αόριστα για ένα τυχαίο είδος κινητήρα οδηγούμενο από άγνωστο ελεγκτή με τυχαία ηλεκτρική πηγή... είναι αδύνατον να πάρεις συγκεκριμένη απάντηση στο αν γίνεται και κατά πόσο γίνεται και πώς γίνεται και δεξερωγωτι.
35apontos Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Τροφοδότησέ το με 36 Volt,τον διανομέα του κράτα τον στα 36v (επίσης) και άμα δεν θες παραπάνω ισχύ,ρύθμισε το trimmerάκι στο τιμόνι ή κούνα το λίγο. Άμα θες οπωσδήποτε λιγώτερη ισχύ,πάρε μικρότερο μοτέρ,μην κάνεις παπάτζες με πράγματα που δεν γνωρίζεις επαρκώς,γιατί θα αποβούν εις βάρος της αξιοπιστίας του συνόλου,με αρνητικά σε σχέση με τη σωματική σου ακεραιότητα αποτελέσματα.
Ntinaras Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 αυτο που εχει στο τιμονι δεν ειναι trimmer,δε περνανε ολα τα ampere απο μεσα του
35apontos Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 αυτο που εχει στο τιμονι δεν ειναι trimmer,δε περνανε ολα τα ampere απο μεσα του Δεν είναι απαραίτητο να ρυθμίζει ολόκληρη την αποδιδόμενη ισχύ,θάθελε ολόκληρη καλωδιακή ύστερα με αντίστοιχες απώλειες στη μεταφορά της (αντίστροφη αντίσταση επί την τάση...),χώρια την εκπομπή θερμοκρασίας (σε joul) επί το τετράγωνο της ισχύος.... Μιλάω για μία μεταβλητή αντίσταση,τρίμερ λέγεται. Για διαχείρηση μεγαλύτερων εντάσεων διαρρεομένου ρεύματος,πάμε σε ροοστάτη...
Ntinaras Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 τριμερ ειναι αυτα τα μικρα τετραγωνακια που ρυθμιζονται με κατσαβιδι ειναι ειτε αντιστασεις ειτε πυκνωτες. απ οτι εχω καταλαβει αυτα τα συστηματα εχουν pwm controller και ετσι ελεγχουν τις στροφες του κινητηρα,με παρομοιο τροπο με τα ανεμιστηρακια.
PCharon Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Ό,τι σύστημα και να έχουν, αυτό δεν αποκλείει το είναι τριμμεράκια τα χειριστήρια.
35apontos Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 http://cgi.ebay.co.uk/36v-500w-EBike-Hub-Motor-Brushless-Cycling-Conversion-F-/140533712940?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20b876482c Κάτω αριστερά,δίπλα απ' τον "διανομέα",υπάρχει ένα δαχτυλίδι.Αυτό στηρίζεται στο τιμόνι και ρυθμίζει τις στροφές του μοτέρ και κατ΄επέκταση και την αποδιδώμενη ισχύ. mA διαχειρίζεται...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα