Προς το περιεχόμενο

FIFA 12


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Thanks φιλος,με σωζεις.. Βεβαια τωρα με το που παω να κανω redeem my product code μου βγαζει " τhis code has already been used" . Παιζει να εκανα πατατια το play.com απ'οπου το πηρα;

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μεσα απο το origin το βαζω. Τωρα μιλαω με εναν τυπο απο την EA,δεν ξερω αν θα μπορεσει να βγαλει ακρη..

 

Τζιφος,ο τυπος μου ειπε να επικοινωνησω με play,γαμω ηθελα να παιξω σημερα..

Δημοσ.

Μεσα απο το origin το βαζω. Τωρα μιλαω με εναν τυπο απο την EA,δεν ξερω αν θα μπορεσει να βγαλει ακρη..

 

Τζιφος,ο τυπος μου ειπε να επικοινωνησω με play,γαμω ηθελα να παιξω σημερα..

 

κάνεις log in με τα στοιχεία που έχεις στην ΕΑ,και βγάζει αυτό;; Κανονικά έπρεπε να το κάνει bound.Πρέπει να του δώσεις τα στοιχεία που έχεις στο EA account σου στον τύπο,να στο φτιάξει.

Στο play τί να τους πεις;Σιγά..Πίεσε τον

Δημοσ.

Μπαινω μεσω του προγραμματος origin,παταω redeem,βαζω τον κωδικο,αναγνωριζει οτι ειναι για το φιφα και στο επομενο next μου πεταει το μηνυμα. Βασικα ο τυπος μου ειπε οτι οντως χρησιμοποιειται ηδη το serial number και μιας και το πηρα απο αλλου πρεπει να απευθυνθω εκει. Περιεργο ειναι γιατι το κουτι ηταν στην ζελατινα του κανονικα. Εστειλα μειλ στο play,ελπιζω να μην το κανουν πολυ θεμα.

Δημοσ.

Μπαινω μεσω του προγραμματος origin,παταω redeem,βαζω τον κωδικο,αναγνωριζει οτι ειναι για το φιφα και στο επομενο next μου πεταει το μηνυμα. Βασικα ο τυπος μου ειπε οτι οντως χρησιμοποιειται ηδη το serial number και μιας και το πηρα απο αλλου πρεπει να απευθυνθω εκει. Περιεργο ειναι γιατι το κουτι ηταν στην ζελατινα του κανονικα. Εστειλα μειλ στο play,ελπιζω να μην το κανουν πολυ θεμα.

 

Για να καταλάβω...το είχες κάνει install και παλιά;;ΑΝ ναι,τότε πρέπει να συνδεθείς με αυτά τα στοιχεία που είχες δώσει,και θα το πάρει το cdkey.AN πάλι δεν...τότε,ζήτησε τους να στο κάνουν bound στο account σου πάνω.Δώστους email και username σου και θα στο κάνουν..

Αν δεν είναι ίδια τα στοιχεία,τότε δεν θα γίνει τίποτα..

ΈΝα τέτοιο θέμα που είχα με το dead space 1,πήγα μέσα στο support chat,και μια χαρά μου το έφτιαξαν αμέσως.

Δημοσ.

It’s official. Το FIFA 12 με κούρασε. Δεν λέω ότι το κόβω μαχαίρι, το απεγκαθιστώ και θάβω το DVD στην αυλή. Με το χρόνο, όμως, συνειδητοποίησα ορισμένα πράγματα που με έκαναν να ξενερώσω με το παιχνίδι. Πριν, βέβαια, συμβεί αυτό, ασχολούμουν με αυτό σε καθημερινή βάση, έως σημείου εμμονής, ίσως ακόμη κι εθισμού. Αυτή τη στιγμή είμαι 387ος ανάμεσα στους 126.445 ranked players του παιχνιδιού στο PC (υποθέτω ότι οι αριθμοί αυτοί αφορούν μόνο στην Ευρώπη). Ενδεικτικό του πόσο έχω «καεί». Θα ήθελα, όμως, να αναφέρω/συζητήσω με τους συμφορουμίτες τους λόγους που με έκαναν να ξενερώσω με το παιχνίδι, οι οποίοι αποτελούν παράλληλα σημεία που θα πρέπει να προσέξει η ΕΑ Sports στην επόμενή της απόπειρα.

 

Για να βγάλουμε τα τεχνικά προβλήματα από τη μέση, η online συνιστώσα του παιχνιδιού είναι πρακτικά unplayable αν δεν βρείτε τρόπο να δει το ΝΑΤ σας το παιχνίδι ως open. Με βάση την προσωπική μου εμπειρία, μπορώ να πω ότι ο μέσος χρόνος αναμονής για κάποιον με restrictive firewall status φτάνει άνετα τα πέντε λεπτά (επτά με οκτώ disconnects μέχρι να βρείτε αντίπαλο, χωρίς να συνυπολογίζω το disconnect στο 70’ κι ενώ κερδίζετε 3-0 με τη νίκη να πηγαίνει στον αντίπαλο). Ανάλογα και με το router σας, όσες πόρτες κι αν ανοίξετε, είτε αυτές που προτείνει η ίδια η ΕΑ είτε άλλες που ανακαλύψατε ψάχνοντας απεγνωσμένοι στα μήκη και στα πλάτη του Internet, η μισητή κόκκινη οθόνη θα σας καλωσορίζει κάθε φορά που επιλέγετε να παίξετε online. Η μόνη λύση είναι να βάλετε τον υπολογιστή σας στο DMZ, κάτι που αφενός απαιτεί μία χρονοβόρα και βαρετή διαδικασία, αφετέρου δε σας αφήνει παντελώς εκτεθειμένο στις ορέξεις οποιουδήποτε έχει ακόμη και μέσες/κατώτερες γνώσεις hacking.

 

Αφήνοντας τα τεχνικά προβλήματα κατά μέρους, ας πιάσουμε ένα ένα τα fails ή semi fails της ΕΑ για φέτος.

 

Impact Engine (ή «Η Μεγάλη Παρεξηγημένη»). Όλοι μας έχουμε κράξει το νέο αυτό χαρακτηριστικό του gameplay του FIFA. Σίγουρα, το νέο αυτό πείραμα της ΕΑ επιδέχεται τεράστιων βελτιώσεων. Κατ’ εμέ, πάνω απ’ όλα πρέπει να βελτιωθεί ο τρόπος που αντιλαμβάνεται η μηχανή την ταχύτητα των παικτών. Δεν είναι δυνατόν να πέφτει ένας παίκτης πάνω σε έναν άλλον περπατώντας και να τινάζεται στον αέρα σαν να τον πυροβόλησε ο ακροβολιστής του Τζόρβα. Μήπως, όμως, δεν είναι τόσο τραγική η κατάσταση όσο νομίζουν οι περισσότεροι; Μήπως η impact engine αποτελεί θύμα άλλων ελλείψεων του παιχνιδιού; Όπως…

 

Η Α.Ι. Το ποδόσφαιρο είναι το άθλημα του απρόοπτου. Καμία φάση δεν είναι ίδια, κανένα γκολ δεν είναι πανομοιότυπο, όσο κι αν μοιάζουν πολλά μεταξύ τους. Η ΕΑ προσπάθησε να το εξομοιώσει αυτό στο FIFA 12 και σε μεγάλο βαθμό, τα κατάφερε. Όταν, όμως, η ΑΙ είναι ανίκανη να ακολουθήσει αυτά τα απρόοπτα, όταν οι παίκτες δεν έχουν αντίληψη του χώρου, της θέσης των υπολοίπων παικτών και – κυρίως – της μπάλας, τότε εκτίθεται ανεπανόρθωτα τόσο η αληθοφάνεια του παιχνιδιού, όσο και η impact engine. Για να συμπληρώσω, λοιπόν, τον προβληματισμό μου αναφορικά με την impact engine, δεν είναι παράλογο να σωριάζονται κάτω τα δύο CB μας αφού τρακάρουν, αφήνοντας ελεύθερο το πεδίο στον CF του αντιπάλου. Το παράλογο είναι να τρακάρουν εξ αρχής. Αναλογιστείτε πόσες φορές έχετε δει να περνάει η μπάλα μόλις λίγους πόντους μπροστά από έναν παίκτη σας μετά από κόντρα και αυτός να την κοιτάει αμέριμνος χωρίς να κουνάει ούτε το δαχτυλάκι του ποδιού του, θυμηθείτε τα τουρλουμπούκια και τις καραμπόλες τριών και τεσσάρων παικτών, και θα καταλάβετε τι εννοώ. Συμπερασματικά, δεν μπορείς να πετάς στην ΑΙ εκατό παραμέτρους επιπλέον, χωρίς να την καθιστάς ικανή να τις επεξεργάζεται. Τροφή για σκέψη, ΕΑ.

 

Το Matchmaking. Αυτό που εγώ αποκαλώ “exploit engine” του νέου FIFA. Παλιά μιλάγαμε για υπερβολικά καλούς παίκτες, όπως π.χ. τον Adriano στο PES5 (αν θυμάμαι καλά). Τώρα μιλάμε για «τσιτέλια ομάδες». Στην κατηγορία μου, το πιο κλασικό παράδειγμα είναι η Anzhi Makhachkala. Σύμφωνα με την ΕΑ, η (αυτή τη στιγμή) όγδοη ομάδα του ρωσικού πρωταθλήματος είναι η καλύτερη ομάδα του κόσμου. Δεν είναι τυχαίο ότι αυτή έχει επιλέξει ο μέχρι πρότινος νούμερο ένα (χθες έπεσε στο νούμερο δύο) παίκτης του παιχνιδιού (LARA1005). Το συγκεκριμένο cheat βασίζεται στο ότι η Anzhi δεν θεωρείται top ομάδα ώστε να παίζει με Barcelona, Man. United και τα συναφή. Έχει, όμως, τον Ετό, ο οποίος έχει περάσει μέσα από τρεις αμυντικούς σου πριν προλάβεις να ανοιγοκλείσεις τα μάτια σου, έχει σουτάρει στην κλειστή γωνία (true story) και… αντίο ζωή. Καταλαβαίνοντας το κόλπο, οι πιο άμπαλοι εξ ημών επιλέγουν εθνικές ομάδες (αφού δεν υπάρχει διαχωρισμός στο παιχνίδι ανάμεσα σε εθνικές και συλλόγους), ακολουθώντας την ίδια λογική. Π.χ. η Σουηδία είναι ομάδα τεσσάρων αστέρων μόνο, αλλά έχει μέσα τον Ιμπραΐμοβιτς, το Περού είναι 3,5 αστέρων, αλλά έχει Pizarro και Farfan κ.ο.κ.

 

Υπάρχει άλλος ένας παράγοντας ο οποίος σε συνδυασμό με τα παραπάνω περιορίζει σημαντικά τη συμμετοχή του παράγοντα «ικανότητα» στην έκβαση ενός αγώνα. Αναφέρομαι στο αβαντάζ ή ντεσαβαντάζ (νάτο και το γαλλικό) που αποδίδει το παιχνίδι σε μία ομάδα. Δεν είμαι σίγουρος για τους παράγοντες που καθορίζουν το αν οι παίκτες σας θα πετάνε ή θα σέρνονται, αλλά σίγουρα έχει να κάνει με τον αριθμό των γκολ που έχετε δεχτεί/βάλει και το χρονικό σημείο του αγώνα. Η απόπειρα αυτή της εξομοίωσης της ψυχολογίας της ομάδας δεν είναι κάτι νέο. Αποτελεί χαρακτηριστικό του PES εδώ και πολλά χρόνια. Υπάρχουν, όμως, ορισμένα πράγματα από το “real thing” που είναι έξυπνο και εύλογο να υπάρχουν και στην «εξομοίωση», και άλλα που καλό είναι να παραλείπονται. Κατ’ εμέ, η ψυχολογία της ομάδας ανήκει στη δεύτερη κατηγορία. Βάζεις δύο αντίπαλους παίκτες στην αρένα. Θέσε κάποιους βασικούς/αρχικούς κανόνες και άσε να νικήσει ο καλύτερος. Μην αλλάζεις τα δεδομένα καταμεσής του αγώνα. Το πιο εκνευριστικό χαρακτηριστικό αυτής της κατάστασης, είναι οι κόντρες. Καταλαβαίνω να κάνουν περισσότερες λάθος πάσες οι παίκτες ή να μην διεκδικούν με τόσο πάθος την μπάλα αν η ομάδα είναι τρία γκολ πίσω στο 75’. Άλλο, όμως, να επηρεάζονται οι ικανότητές τους και άλλο να επηρεάζεται η… υλική τους υπόσταση.

 

Θα ήθελα να αναφερθώ και σε κάτι πιο υποκειμενικό: στις πάσες. Δεν ξέρω αν όσοι παίζετε με πεντάστερες ομάδες έχετε αυτό το πρόβλημα, αλλά στην περίπτωσή μου, το παιχνίδι απλά πασάρει όπου θέλει. Ναι, έχω assisted passing, αλλά ακόμη και με semi (όπου υποτίθεται ότι έχω περισσότερο έλεγχο), μπορεί να ελέγχω τον CDM, να θέλω να δώσω πάσα στον LM μου για να επιτεθώ από τα άκρα, και ο Κατσουράνης να αποφασίσει από μόνος του να βγάλει μπαλιά-Τσιάρτα στον Τοτσέ ο οποίος είναι μισό γήπεδο μακριά και μαρκάρεται από τρεις αμυντικούς. Εν ολίγοις, μου φαίνεται ότι το φετινό FIFA αρέσκεται πολύ στο να παίζει με τον εαυτό του.

 

Τέλος, θα ήθελα να αναφερθώ και στον τρόπο που το παιχνίδι προσομοιώνει την ανωτερότητα ορισμένων παικτών έναντι κάποιων άλλων. Για να το πω απλά, είναι τελείως λάθος, αναληθοφανής και άδικος. ΟΚ, ξέρω ότι ο Ετό είναι πολύ καλός επιθετικός. Μη μου λες όμως ότι αν τον στριμώξουν τρεις μέσα στη μεγάλη περιοχή μπορεί να περάσει από μέσα τους και να βγάλει γκολ σουτάροντας από τη γραμμή του άουτ. Όλα αυτά συμπληρώνουν αυτά που ανέφερα νωρίτερα περί ικανότητας. Αν ένας παίκτης είναι πιο ικανός από έναν άλλον, άσε τον να κερδίσει. Δεν χάλασε κι ο κόσμος. Με τα υπάρχοντα δεδομένα, η διαφορά ικανότητας ανάμεσα σε δύο παίκτες πρέπει να είναι χαώδης ώστε να νικήσει αυτός που έχει κατώτερη ομάδα.

 

Άμα κάτσω και το σκεφτώ, θα βρω και άλλα. Δεν θέλω επουδενί λόγω να ακυρώσω την προσπάθεια της ΕΑ. Νομίζω, όμως, ότι ήταν κάπως υπερφιλόδοξη. Κατ’ εμέ το μεγαλύτερό της σφάλμα ήταν ο ελεύθερος χαρακτήρας που προσέδωσε στο παιχνίδι, χωρίς όμως να αναβαθμίσει επαρκώς την ΑΙ ώστε να μπορεί αυτή να αντιδρά λογικά στα όσα διαδραματίζονται στο τερέν. Προσωπικά, εργάζομαι περί τις 10 ώρες τη μέρα και θεωρώ τον ελεύθερο χρόνο μου πολύ πολύτιμο για να αναλώνομαι σε εκνευρισμούς και να κατεβάζω καντήλια. Θα δοκιμάσω να παίξω το παιχνίδι με όλα manual. Αν δεν ικανοποιηθώ κι έτσι, λέω να δοκιμάσω το PRO. Στην τελική, ένα βιντεοπαιχνίδι θέλω να παίξω. Αν ήθελα να παίξω μπάλα, θα έπαιζα μπάλα.

Δημοσ.

It’s official. Το FIFA 12 με κούρασε. Δεν λέω ότι το κόβω μαχαίρι, το απεγκαθιστώ και θάβω το DVD στην αυλή. Με το χρόνο, όμως, συνειδητοποίησα ορισμένα πράγματα που με έκαναν να ξενερώσω με το παιχνίδι. Πριν, βέβαια, συμβεί αυτό, ασχολούμουν με αυτό σε καθημερινή βάση, έως σημείου εμμονής, ίσως ακόμη κι εθισμού. Αυτή τη στιγμή είμαι 387ος ανάμεσα στους 126.445 ranked players του παιχνιδιού στο PC (υποθέτω ότι οι αριθμοί αυτοί αφορούν μόνο στην Ευρώπη). Ενδεικτικό του πόσο έχω «καεί». Θα ήθελα, όμως, να αναφέρω/συζητήσω με τους συμφορουμίτες τους λόγους που με έκαναν να ξενερώσω με το παιχνίδι, οι οποίοι αποτελούν παράλληλα σημεία που θα πρέπει να προσέξει η ΕΑ Sports στην επόμενή της απόπειρα.

 

Για να βγάλουμε τα τεχνικά προβλήματα από τη μέση, η online συνιστώσα του παιχνιδιού είναι πρακτικά unplayable αν δεν βρείτε τρόπο να δει το ΝΑΤ σας το παιχνίδι ως open. Με βάση την προσωπική μου εμπειρία, μπορώ να πω ότι ο μέσος χρόνος αναμονής για κάποιον με restrictive firewall status φτάνει άνετα τα πέντε λεπτά (επτά με οκτώ disconnects μέχρι να βρείτε αντίπαλο, χωρίς να συνυπολογίζω το disconnect στο 70’ κι ενώ κερδίζετε 3-0 με τη νίκη να πηγαίνει στον αντίπαλο). Ανάλογα και με το router σας, όσες πόρτες κι αν ανοίξετε, είτε αυτές που προτείνει η ίδια η ΕΑ είτε άλλες που ανακαλύψατε ψάχνοντας απεγνωσμένοι στα μήκη και στα πλάτη του Internet, η μισητή κόκκινη οθόνη θα σας καλωσορίζει κάθε φορά που επιλέγετε να παίξετε online. Η μόνη λύση είναι να βάλετε τον υπολογιστή σας στο DMZ, κάτι που αφενός απαιτεί μία χρονοβόρα και βαρετή διαδικασία, αφετέρου δε σας αφήνει παντελώς εκτεθειμένο στις ορέξεις οποιουδήποτε έχει ακόμη και μέσες/κατώτερες γνώσεις hacking.

 

Αφήνοντας τα τεχνικά προβλήματα κατά μέρους, ας πιάσουμε ένα ένα τα fails ή semi fails της ΕΑ για φέτος.

 

Impact Engine (ή «Η Μεγάλη Παρεξηγημένη»). Όλοι μας έχουμε κράξει το νέο αυτό χαρακτηριστικό του gameplay του FIFA. Σίγουρα, το νέο αυτό πείραμα της ΕΑ επιδέχεται τεράστιων βελτιώσεων. Κατ’ εμέ, πάνω απ’ όλα πρέπει να βελτιωθεί ο τρόπος που αντιλαμβάνεται η μηχανή την ταχύτητα των παικτών. Δεν είναι δυνατόν να πέφτει ένας παίκτης πάνω σε έναν άλλον περπατώντας και να τινάζεται στον αέρα σαν να τον πυροβόλησε ο ακροβολιστής του Τζόρβα. Μήπως, όμως, δεν είναι τόσο τραγική η κατάσταση όσο νομίζουν οι περισσότεροι; Μήπως η impact engine αποτελεί θύμα άλλων ελλείψεων του παιχνιδιού; Όπως…

 

Η Α.Ι. Το ποδόσφαιρο είναι το άθλημα του απρόοπτου. Καμία φάση δεν είναι ίδια, κανένα γκολ δεν είναι πανομοιότυπο, όσο κι αν μοιάζουν πολλά μεταξύ τους. Η ΕΑ προσπάθησε να το εξομοιώσει αυτό στο FIFA 12 και σε μεγάλο βαθμό, τα κατάφερε. Όταν, όμως, η ΑΙ είναι ανίκανη να ακολουθήσει αυτά τα απρόοπτα, όταν οι παίκτες δεν έχουν αντίληψη του χώρου, της θέσης των υπολοίπων παικτών και – κυρίως – της μπάλας, τότε εκτίθεται ανεπανόρθωτα τόσο η αληθοφάνεια του παιχνιδιού, όσο και η impact engine. Για να συμπληρώσω, λοιπόν, τον προβληματισμό μου αναφορικά με την impact engine, δεν είναι παράλογο να σωριάζονται κάτω τα δύο CB μας αφού τρακάρουν, αφήνοντας ελεύθερο το πεδίο στον CF του αντιπάλου. Το παράλογο είναι να τρακάρουν εξ αρχής. Αναλογιστείτε πόσες φορές έχετε δει να περνάει η μπάλα μόλις λίγους πόντους μπροστά από έναν παίκτη σας μετά από κόντρα και αυτός να την κοιτάει αμέριμνος χωρίς να κουνάει ούτε το δαχτυλάκι του ποδιού του, θυμηθείτε τα τουρλουμπούκια και τις καραμπόλες τριών και τεσσάρων παικτών, και θα καταλάβετε τι εννοώ. Συμπερασματικά, δεν μπορείς να πετάς στην ΑΙ εκατό παραμέτρους επιπλέον, χωρίς να την καθιστάς ικανή να τις επεξεργάζεται. Τροφή για σκέψη, ΕΑ.

 

Το Matchmaking. Αυτό που εγώ αποκαλώ “exploit engine” του νέου FIFA. Παλιά μιλάγαμε για υπερβολικά καλούς παίκτες, όπως π.χ. τον Adriano στο PES5 (αν θυμάμαι καλά). Τώρα μιλάμε για «τσιτέλια ομάδες». Στην κατηγορία μου, το πιο κλασικό παράδειγμα είναι η Anzhi Makhachkala. Σύμφωνα με την ΕΑ, η (αυτή τη στιγμή) όγδοη ομάδα του ρωσικού πρωταθλήματος είναι η καλύτερη ομάδα του κόσμου. Δεν είναι τυχαίο ότι αυτή έχει επιλέξει ο μέχρι πρότινος νούμερο ένα (χθες έπεσε στο νούμερο δύο) παίκτης του παιχνιδιού (LARA1005). Το συγκεκριμένο cheat βασίζεται στο ότι η Anzhi δεν θεωρείται top ομάδα ώστε να παίζει με Barcelona, Man. United και τα συναφή. Έχει, όμως, τον Ετό, ο οποίος έχει περάσει μέσα από τρεις αμυντικούς σου πριν προλάβεις να ανοιγοκλείσεις τα μάτια σου, έχει σουτάρει στην κλειστή γωνία (true story) και… αντίο ζωή. Καταλαβαίνοντας το κόλπο, οι πιο άμπαλοι εξ ημών επιλέγουν εθνικές ομάδες (αφού δεν υπάρχει διαχωρισμός στο παιχνίδι ανάμεσα σε εθνικές και συλλόγους), ακολουθώντας την ίδια λογική. Π.χ. η Σουηδία είναι ομάδα τεσσάρων αστέρων μόνο, αλλά έχει μέσα τον Ιμπραΐμοβιτς, το Περού είναι 3,5 αστέρων, αλλά έχει Pizarro και Farfan κ.ο.κ.

 

Υπάρχει άλλος ένας παράγοντας ο οποίος σε συνδυασμό με τα παραπάνω περιορίζει σημαντικά τη συμμετοχή του παράγοντα «ικανότητα» στην έκβαση ενός αγώνα. Αναφέρομαι στο αβαντάζ ή ντεσαβαντάζ (νάτο και το γαλλικό) που αποδίδει το παιχνίδι σε μία ομάδα. Δεν είμαι σίγουρος για τους παράγοντες που καθορίζουν το αν οι παίκτες σας θα πετάνε ή θα σέρνονται, αλλά σίγουρα έχει να κάνει με τον αριθμό των γκολ που έχετε δεχτεί/βάλει και το χρονικό σημείο του αγώνα. Η απόπειρα αυτή της εξομοίωσης της ψυχολογίας της ομάδας δεν είναι κάτι νέο. Αποτελεί χαρακτηριστικό του PES εδώ και πολλά χρόνια. Υπάρχουν, όμως, ορισμένα πράγματα από το “real thing” που είναι έξυπνο και εύλογο να υπάρχουν και στην «εξομοίωση», και άλλα που καλό είναι να παραλείπονται. Κατ’ εμέ, η ψυχολογία της ομάδας ανήκει στη δεύτερη κατηγορία. Βάζεις δύο αντίπαλους παίκτες στην αρένα. Θέσε κάποιους βασικούς/αρχικούς κανόνες και άσε να νικήσει ο καλύτερος. Μην αλλάζεις τα δεδομένα καταμεσής του αγώνα. Το πιο εκνευριστικό χαρακτηριστικό αυτής της κατάστασης, είναι οι κόντρες. Καταλαβαίνω να κάνουν περισσότερες λάθος πάσες οι παίκτες ή να μην διεκδικούν με τόσο πάθος την μπάλα αν η ομάδα είναι τρία γκολ πίσω στο 75’. Άλλο, όμως, να επηρεάζονται οι ικανότητές τους και άλλο να επηρεάζεται η… υλική τους υπόσταση.

 

Θα ήθελα να αναφερθώ και σε κάτι πιο υποκειμενικό: στις πάσες. Δεν ξέρω αν όσοι παίζετε με πεντάστερες ομάδες έχετε αυτό το πρόβλημα, αλλά στην περίπτωσή μου, το παιχνίδι απλά πασάρει όπου θέλει. Ναι, έχω assisted passing, αλλά ακόμη και με semi (όπου υποτίθεται ότι έχω περισσότερο έλεγχο), μπορεί να ελέγχω τον CDM, να θέλω να δώσω πάσα στον LM μου για να επιτεθώ από τα άκρα, και ο Κατσουράνης να αποφασίσει από μόνος του να βγάλει μπαλιά-Τσιάρτα στον Τοτσέ ο οποίος είναι μισό γήπεδο μακριά και μαρκάρεται από τρεις αμυντικούς. Εν ολίγοις, μου φαίνεται ότι το φετινό FIFA αρέσκεται πολύ στο να παίζει με τον εαυτό του.

 

Τέλος, θα ήθελα να αναφερθώ και στον τρόπο που το παιχνίδι προσομοιώνει την ανωτερότητα ορισμένων παικτών έναντι κάποιων άλλων. Για να το πω απλά, είναι τελείως λάθος, αναληθοφανής και άδικος. ΟΚ, ξέρω ότι ο Ετό είναι πολύ καλός επιθετικός. Μη μου λες όμως ότι αν τον στριμώξουν τρεις μέσα στη μεγάλη περιοχή μπορεί να περάσει από μέσα τους και να βγάλει γκολ σουτάροντας από τη γραμμή του άουτ. Όλα αυτά συμπληρώνουν αυτά που ανέφερα νωρίτερα περί ικανότητας. Αν ένας παίκτης είναι πιο ικανός από έναν άλλον, άσε τον να κερδίσει. Δεν χάλασε κι ο κόσμος. Με τα υπάρχοντα δεδομένα, η διαφορά ικανότητας ανάμεσα σε δύο παίκτες πρέπει να είναι χαώδης ώστε να νικήσει αυτός που έχει κατώτερη ομάδα.

 

Άμα κάτσω και το σκεφτώ, θα βρω και άλλα. Δεν θέλω επουδενί λόγω να ακυρώσω την προσπάθεια της ΕΑ. Νομίζω, όμως, ότι ήταν κάπως υπερφιλόδοξη. Κατ’ εμέ το μεγαλύτερό της σφάλμα ήταν ο ελεύθερος χαρακτήρας που προσέδωσε στο παιχνίδι, χωρίς όμως να αναβαθμίσει επαρκώς την ΑΙ ώστε να μπορεί αυτή να αντιδρά λογικά στα όσα διαδραματίζονται στο τερέν. Προσωπικά, εργάζομαι περί τις 10 ώρες τη μέρα και θεωρώ τον ελεύθερο χρόνο μου πολύ πολύτιμο για να αναλώνομαι σε εκνευρισμούς και να κατεβάζω καντήλια. Θα δοκιμάσω να παίξω το παιχνίδι με όλα manual. Αν δεν ικανοποιηθώ κι έτσι, λέω να δοκιμάσω το PRO. Στην τελική, ένα βιντεοπαιχνίδι θέλω να παίξω. Αν ήθελα να παίξω μπάλα, θα έπαιζα μπάλα.

 

Σε πολλα απο αυτα που γραφεις δεν θα διαφωνήσω αλλα αμα κοιταξης και τον ανταγωνισμό θεορω το φιφα 12 μακραν το καλυτερο (αποψη μου).Τωρα οτι χρειαζονται βελτίωσής ειναι σιγουρο αλλα η ea δειχνει οτι ακουει του πελατες τις για να δουμε τη μας επιφιλαση το μελλον

Δημοσ.

Για να βγάλουμε τα τεχνικά προβλήματα από τη μέση, η online συνιστώσα του παιχνιδιού είναι πρακτικά unplayable αν δεν βρείτε τρόπο να δει το ΝΑΤ σας το παιχνίδι ως open.

 

Σε αυτό σπάνια έχω πρόβλημα και δεν χρειάζομαι πάνω από 2 λεπτά για να βρω αντίπαλο.

 

Impact Engine (ή «Η Μεγάλη Παρεξηγημένη»). Όλοι μας έχουμε κράξει το νέο αυτό χαρακτηριστικό του gameplay του FIFA. Σίγουρα, το νέο αυτό πείραμα της ΕΑ επιδέχεται τεράστιων βελτιώσεων. Κατ’ εμέ, πάνω απ’ όλα πρέπει να βελτιωθεί ο τρόπος που αντιλαμβάνεται η μηχανή την ταχύτητα των παικτών. Δεν είναι δυνατόν να πέφτει ένας παίκτης πάνω σε έναν άλλον περπατώντας και να τινάζεται στον αέρα σαν να τον πυροβόλησε ο ακροβολιστής του Τζόρβα. Μήπως, όμως, δεν είναι τόσο τραγική η κατάσταση όσο νομίζουν οι περισσότεροι; Μήπως η impact engine αποτελεί θύμα άλλων ελλείψεων του παιχνιδιού; Όπως…

 

Αν και μου αρέσει η ΙΕ θεωρώ πως έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης. Συμφωνώ με αυτά που λες.

 

Το Matchmaking. Αυτό που εγώ αποκαλώ “exploit engine” του νέου FIFA. Παλιά μιλάγαμε για υπερβολικά καλούς παίκτες, όπως π.χ. τον Adriano στο PES5 (αν θυμάμαι καλά). Τώρα μιλάμε για «τσιτέλια ομάδες». Στην κατηγορία μου, το πιο κλασικό παράδειγμα είναι η Anzhi Makhachkala. Σύμφωνα με την ΕΑ, η (αυτή τη στιγμή) όγδοη ομάδα του ρωσικού πρωταθλήματος είναι η καλύτερη ομάδα του κόσμου. Δεν είναι τυχαίο ότι αυτή έχει επιλέξει ο μέχρι πρότινος νούμερο ένα (χθες έπεσε στο νούμερο δύο) παίκτης του παιχνιδιού (LARA1005). Το συγκεκριμένο cheat βασίζεται στο ότι η Anzhi δεν θεωρείται top ομάδα ώστε να παίζει με Barcelona, Man. United και τα συναφή. Έχει, όμως, τον Ετό, ο οποίος έχει περάσει μέσα από τρεις αμυντικούς σου πριν προλάβεις να ανοιγοκλείσεις τα μάτια σου, έχει σουτάρει στην κλειστή γωνία (true story) και… αντίο ζωή. Καταλαβαίνοντας το κόλπο, οι πιο άμπαλοι εξ ημών επιλέγουν εθνικές ομάδες (αφού δεν υπάρχει διαχωρισμός στο παιχνίδι ανάμεσα σε εθνικές και συλλόγους), ακολουθώντας την ίδια λογική. Π.χ. η Σουηδία είναι ομάδα τεσσάρων αστέρων μόνο, αλλά έχει μέσα τον Ιμπραΐμοβιτς, το Περού είναι 3,5 αστέρων, αλλά έχει Pizarro και Farfan κ.ο.κ.

 

Μόλις δω Anzhi απλά κάνω quit στο 5λεπτο. Δεν έχει γίνει σωστή σύνδεση μεταξύ των ονόματος της ομάδας και της αξίας των παικτών της.

 

Υπάρχει άλλος ένας παράγοντας ο οποίος σε συνδυασμό με τα παραπάνω περιορίζει σημαντικά τη συμμετοχή του παράγοντα «ικανότητα» στην έκβαση ενός αγώνα. Αναφέρομαι στο αβαντάζ ή ντεσαβαντάζ (νάτο και το γαλλικό) που αποδίδει το παιχνίδι σε μία ομάδα. Δεν είμαι σίγουρος για τους παράγοντες που καθορίζουν το αν οι παίκτες σας θα πετάνε ή θα σέρνονται, αλλά σίγουρα έχει να κάνει με τον αριθμό των γκολ που έχετε δεχτεί/βάλει και το χρονικό σημείο του αγώνα. Η απόπειρα αυτή της εξομοίωσης της ψυχολογίας της ομάδας δεν είναι κάτι νέο. Αποτελεί χαρακτηριστικό του PES εδώ και πολλά χρόνια. Υπάρχουν, όμως, ορισμένα πράγματα από το “real thing” που είναι έξυπνο και εύλογο να υπάρχουν και στην «εξομοίωση», και άλλα που καλό είναι να παραλείπονται. Κατ’ εμέ, η ψυχολογία της ομάδας ανήκει στη δεύτερη κατηγορία. Βάζεις δύο αντίπαλους παίκτες στην αρένα. Θέσε κάποιους βασικούς/αρχικούς κανόνες και άσε να νικήσει ο καλύτερος. Μην αλλάζεις τα δεδομένα καταμεσής του αγώνα. Το πιο εκνευριστικό χαρακτηριστικό αυτής της κατάστασης, είναι οι κόντρες. Καταλαβαίνω να κάνουν περισσότερες λάθος πάσες οι παίκτες ή να μην διεκδικούν με τόσο πάθος την μπάλα αν η ομάδα είναι τρία γκολ πίσω στο 75’. Άλλο, όμως, να επηρεάζονται οι ικανότητές τους και άλλο να επηρεάζεται η… υλική τους υπόσταση.

 

Αυτό δεν με ενοχλεί τόσο, απλά θα μπορούσε να γίνει καλύτερα.

 

Τέλος, θα ήθελα να αναφερθώ και στον τρόπο που το παιχνίδι προσομοιώνει την ανωτερότητα ορισμένων παικτών έναντι κάποιων άλλων. Για να το πω απλά, είναι τελείως λάθος, αναληθοφανής και άδικος. ΟΚ, ξέρω ότι ο Ετό είναι πολύ καλός επιθετικός. Μη μου λες όμως ότι αν τον στριμώξουν τρεις μέσα στη μεγάλη περιοχή μπορεί να περάσει από μέσα τους και να βγάλει γκολ σουτάροντας από τη γραμμή του άουτ. Όλα αυτά συμπληρώνουν αυτά που ανέφερα νωρίτερα περί ικανότητας. Αν ένας παίκτης είναι πιο ικανός από έναν άλλον, άσε τον να κερδίσει. Δεν χάλασε κι ο κόσμος. Με τα υπάρχοντα δεδομένα, η διαφορά ικανότητας ανάμεσα σε δύο παίκτες πρέπει να είναι χαώδης ώστε να νικήσει αυτός που έχει κατώτερη ομάδα.

 

Συμφωνώ απολύτως.

Δημοσ.

Για να καταλάβω...το είχες κάνει install και παλιά;;ΑΝ ναι,τότε πρέπει να συνδεθείς με αυτά τα στοιχεία που είχες δώσει,και θα το πάρει το cdkey.AN πάλι δεν...τότε,ζήτησε τους να στο κάνουν bound στο account σου πάνω.Δώστους email και username σου και θα στο κάνουν..

Αν δεν είναι ίδια τα στοιχεία,τότε δεν θα γίνει τίποτα..

ΈΝα τέτοιο θέμα που είχα με το dead space 1,πήγα μέσα στο support chat,και μια χαρά μου το έφτιαξαν αμέσως.

 

 

Οχι,πρωτο install ηταν.. Τεσπα μου απαντησε το play,τους το εστειλα πισω και θα με στειλουν ενα καινουργιο. Ωραιοι ηταν,"συγνωμη για την ταλαιπωρια,θα σας στειλουμε καινουργιο",χωρις πολλα πολλα.. Απλα πρεπει να περιμενω να φτασει και να μου το ξαναστειλουν..Oh well..

Δημοσ.

Μερικές δικές μου σκέψεις: Παίζω online H2H εδώ και 1 μήνα περίπου και βρίσκομαι στην 3η division. Αν και δεν είναι μεγάλο το διάστημα, τα περισσότερα που αναφέρει ο ektelion τα έχω παρατηρήσει κι εγώ και συμφωνώ.

Σε κάποιους αγώνες ενώ σαφέστατα παίζω καλύτερα, το παιχνίδι απλά δε μ'αφήνει να σκοράρω (δοκάρια, απίστευτες επεμβάσεις από τερματοφύλακες) και στη συνέχεια τρώω αστεία γκολ. Γενικά είμαι ήρεμος άνθρωπος αλλά το FIFA σε φέρνει στα όρια σου. Τέτοια νεύρα δεν έχω ούτε όταν βλέπω την ομάδα μου σε πραγματικό αγώνα :)

Βέβαια, μου έχει τύχει και το αντίθετο. Ο αντίπαλος να έχει χάσει ΤΙΣ ευκαιρίες και ταυτόχρονα να αμύνεται άψογα, αλλά στο τέλος να κλέβω τη νίκη με ένα τυχερό γκολ.

 

Για την άμυνα τώρα: Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω βρει έναν αποτελεσματικό τρόπο να αμύνομαι και νομίζω ότι αυτός είναι ο λόγος που δεν έχω φτάσει ακόμα στην 1η division. Παίζω κυρίως με 'contain' και κάνω τακλιν μόνο όταν ο αντίπαλος είναι έτοιμος για σουτ ή πρεσάρω ψηλά για να πάρω τη μπάλα στο κέντρο. Έχω δει όμως αντίπαλους να παίζουν φοβερή άμυνα, να πρεσάρουν παντού και να δυσκολεύομαι ακόμα και να αλλάξω πάσα. Δεν έχω καταφέρει όμως να παίξω έτσι...

 

Γενικά νομίζω η EA έχει κάνει καλή δουλειά στα modes που παρέχει. Η2Η seasons και cup, ultimate team, virtual pro. Σου κρατάει το ενδιαφέρον. Δεν ξέρω αν προσφέρει η konami κάτι ανάλογο στο PES2012.

Δημοσ.

Έχω δει όμως αντίπαλους να παίζουν φοβερή άμυνα, να πρεσάρουν παντού και να δυσκολεύομαι ακόμα και να αλλάξω πάσα. Δεν έχω καταφέρει όμως να παίξω έτσι...

 

Και σε εμένα το ίδιο συμβαίνει. Δεν μπορώ να καταλάβω πως ο αντίπαλος είναι παντού χωρίς να αφήνει κενά. Μήπως ενεργοποιούν το pressing από το σταυρό; Αυτό όμως δεν θα έπρεπε να κουράζει πάρα πολύ τον αντίπαλο;

Γενικά από τακτικές την ώρα του αγώνα τι επιλέγετε με τον σταυρό;

Δημοσ.

Εγώ παίζω με το default σύστημα του βάζελου (4-5-1), αλλά all attack για να ανεβαίνει ψηλά το κέντρο. Αναγκαστικά κάνω και πάσες προς τα πίσω για να ανεβάσω τους CDM πάνω από τη σέντρα. Αλλιώς δεν σπάνε οι κλειστές άμυνες. Αν δω ότι κυκλοφορεί καλά την μπάλα ο αντίπαλος, επιλέγω και full pressing. Αλλιώς το αποφεύγω, γιατί κουράζονται πολύ γρήγορα έτσι τα χαφ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...