Προς το περιεχόμενο

FIFA 12


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πλεονεκτηματα:

-Μου αρεσει η Impact Engine σαν σκεψη. Θελω να δω πολλες βελτιωσεις ομως απο του χρονου.

-Μου αρεσαν καποιες κινησεις παικτων, ποικιλια κινησεων, ωραια τζαρτζαρισματα, τριπλες απο πιο φαντεζι παικτες, ελπιζω να μην βγαινουν και στην παναθα αυτες οι τριπλες.

-Μου αρεσε το tactical defense. Ελεγχω την αμυνα μονος πλεον :)

-Ωραιο το πλαγιο χωρις να περιμενουμε...

-Πολυ ωραία τα διαφορα σουτ..γενικά η δύναμη του σουτ με έχει εντυπωσιάσει.

 

Στοιχεία Βελτίωσης:

-Γραφικά. Είναι καλά αλλά εχθρός του καλού το καλύτερο.

-Κίνηση στα Δίχτυα.

-Περισσότερο παιχνίδι κέντρου όταν οι ομάδες είναι ισοδύναμες(βέβαια αυτό είναι υποκειμενικό - αναλογα την δυναμική του παίκτη).

-Στα τελειωματα η AI τουλαχιστον σε επιπεδο Pro δεν με ικανοποιησε. Πολλες φορές βγήκα νικητής στο 1 vs 1 από την θέση του τερματοφύλακα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

Ερωτηση κρισεως : Μονο εγω βλεπω οτι 7/10 συγκρουσεις ειναι καπως fail ; :devil:

 

Υπάρχουν και καλές συγκρούσεις, αλλά ξέρεις ότι αρχικά θα μπουν τα αστεία. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εδώ ένα penalty που μου έδωσε

 

http://www.youtube.com/watch?v=x8sX_uPCsLs

 

Γενικά με τα πέναλτι υπάρχει θέμα. Λόγω της impact engine υπάρχουν πλέον πολλές περισσότερες επαφές σε σχέση με το παρελθόν και ο διαιτητής δεν φαίνεται να δείχνει ιδιαίτερη ανοχή αν το φάουλ γίνει εντός περιοχής.

 

Το λέω αυτό γιατί σε παλιότερα Fifa (εκτός του 11), το πέναλτι από απλό τζαρτζάρισμα ήταν σχετικά συνηθισμένο και δεν διέφερε από τα αντίστοιχα φάουλ που γίνονταν πχ. στο κέντρο. Στο περσινό Fifa άλλαξε η λογική και το σπρώξιμο-φάουλ δεν δινόταν σχεδόν ποτέ μέσα στην περιοχή, παρά μόνο εκτός αυτής (κάτι που με βρήκε σύμφωνο).

 

Φέτος όμως οι τρικλοποδιές, τα κρατήματα, τα... μπουρδουκλώματα (και γενικά οι συνέπειες του συνδυασμού Impact engine/Tactical defense) είναι αρκετά συνηθισμένα και μεταφράζονται σε αρκετά πέναλτι.

 

Δεν οφείλονται στο... στημένο διαιτητή. Συνήθως υπάρχει παράβαση. Απλώς είναι πολύ δύσκολο (ειδικά σε αυτή την περίοδο που "μαθαίνουμε" τη νέα άμυνα) να ελέγξουμε τις ενέργειές μας. Προσωπικά κάνω πολύ κράτει αν ο αντίπαλος πατήσει περιοχή και πλέον δεν χυμάω πάνω του για να τον σπρώξω, όπως έκανα στο παρελθόν.

 

Μπορεί τελικά να είναι και για καλό. Θα δείξει (ειδικά στο online).

 

ΥΓ. να σημειώσω και κάτι τελευταίο, σχετικά με το ΑΙ. Μπορεί να εξακολουθεί να έχει κάποια κουσούρια, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μου θυμίζει αυτό των τελευταίων Fifa. Πλέον δείχνει πολύ περισσότερη φαντασία, κάνει λογικούς συνδυασμούς, δεν παίζει αποκλειστικά με σέντρες (όπως έκανε ειδικά στο Be-a-Pro mode), ντριπλάρει και γενικά παίζει αρκετά αληθοφανές ποδόσφαιρο. Σε πολλές περιπτώσεις είδα και μακρινά σουτ, κάτι που στην περσινή -εξελιγμένη- κονσολάδικη έκδοση δεν γινόταν με τίποτα (για όσους θυμούνται).

 

Το αν κουβαλάει ακόμα κάποια κουσούρια του παρελθόντος (βλ. αδυναμία στα τετατέτ) είναι άλλη υπόθεση. Το θέμα είναι πως βελτιώθηκε σε σχέση με ό,τι είχαμε συνηθίσει στα Fifa και αυτό είναι θετικό στοιχείο. Μάλλον οι συγκρίσεις γίνονται με το ΑΙ του PES (όπως είπε και ο φίλος fearwhatnow), το οποιο ομολογώ ότι δεν γνωρίζω καλά καθώς έχω παίξει ελάχιστα το PES2011 και ακόμα λιγότερο το φετινό demo. Αν όντως ισχύει χίλια μπράβο στο PES, αλλά τελικά ίσως είναι και το μοναδικό σημείο στο οποιο υπερέχει του Fifa (άντε να βάλω και φωτισμούς/δίχτυα*).

 

*ΥΓ2 για τα οποια δίχτυα του PES κρατάω και μια πισινή, αφού ναι μεν μου αρέσει η κίνησή τους αλλά θα τα προτιμούσα λιγότερο... ξεχειλωμένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανως και υπαρχει τεραστια βελτιωση..εγω δεν μπορω να συγκρινω με την κονσολαδικη εκδοση καθως δεν ειχα. Αυτο που με εχει εντυπωσιασει ειναι το ορθολογικο - μη ping pong παιχνιδι που κανει πουε ιναι και το τεραστιο + για φετος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκπληκτικο το παιχνιδι...

 

Πολυ αληθοφανες, πολλες βελτιωσεις σε σχεση με την περσινη εκδοση για pc.

Φοβερη εντυπωση μου εκανε κι εμενα ο τροπος παιχνιδιου της cpu σε ΟΛΑ τα επιπεδα.

 

Ενα προβληματακι εχω, αν εχει κανενας καμια ιδεα, ας δωσει τα φωτα του.

Ενω αλλαζω τα κουμπια μεσω του παιχνιδιου, καθε φορα που βγαινω απο το ντεμο, χανονται οι ρυθμισεις μου. Δεν υπαρχει δηλαδη το custom configuration.

Καμια ιδεα...?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό είναι το φυσιολογικό, το κάνει και σε μένα (και φαντάζομαι σε όλους). Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιο workaround ώστε το παιχνίδι να κρατάει τις ρυθμίσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητο ημερολογιο, τις τελευταιες κανα δυο μερες παραλειψα να σου γραψω γιατι ασχολουμουν με το καινουργιο demo του FIFA 12. Επαιξα αρκετα παιχνιδακια με ολες τις υπαρχουσες ομαδες και αρκετα πραγματακια μου αρεσαν και καποια οχι

Θετικα:

-Επιτελους μεγαλυτερο γηπεδο,σημαντικη διαφορα απο τα προηγουμενα χρονια και οσοι δεν το βλεπουν μεγαλυτερο..στον οφθαλμιατρο

-Impact engine.Επιτελους μειωθηκε στο ελαχιστο ενα απο τα πιο εκνευριστικα πραγματα στα ποδοσφαιρακια, το clipping.Δεν υπηρχε πιο εκνευριστικο πραγμα για εμενα απο το να βλεπω το ποδι του αντιπαλου αμυντικου να περναει μεσα απο το ποδι του επιθετικου μου και να του παιρνει την μπαλα.Χωρια που δημιουργουνται καποιες πολυ αληθοφανεις κοντρες.

-Το νεο συστημα αμυνας. Ηταν κατι που επρεπε να ειχε γινει εδω και πολυ καιρο. Το να κρατας ενα πληκτρο πατημενο και να πηγαινεις καρφι πανω στον αντιπαλο επιθετικο ηταν απλα...last year.Ναι τωρα ειναι πολυ πιο δυσκολο και θελει εξοικείωση αλλα αλλαζει ολο τον τροπο αμυνας ,και στα διπλα θα εχει πολυ πιο ενδιαφερον, και πολυ περισσοτερες "σακουλες".

-ΑΙ. Η μεγαλυτερη διαφορα που παρατηρεις μετα απο 2 παιχνιδια. Η αντιπαλοι γυριζουν την μπαλα, κρατανε την μπαλα, κανουν τριπλες και αναπτυσονται σαν ποτε αλλοτε.Πολυ καλο

 

Αρνητικα

 

-Impact engine.Πολλα κουλα , φαουλ που γινονται και δεν δινονται καν,αστειες καταστασεις που τωρα φαινονται αστειες αλλα μετα απο 30 παιχνιδια θα εκτοξευονται χειριστηρια στους τοιχους.Πιστευω οτι απο το demo θα υπαρχει βελτιωση στην τελικη εκδοση αλλα και παλι θα ειναι μια δυσκολη πρωτη χρονια για το συγκεκριμενο feature

-AI.Γιατι οι δικοι μου παικτες να μην ειναι το ιδιο εξυπνοι με την αντιπαλο; Οταν παιρνω μπαλα και βγαινω επιθεση , οι περισοτεροι συμπαικτες μου καθονται πισω και εχω ενα - δυο ατομα το πολυ μπροστα , ενω οταν κατι τετοιο συμβαινει στην ΑΙ, 4 και 5 παικτες ξεχυνονται μπροστα και κανουν τρεξιματα σε κενους χωρους.Το πιο βασικο που πρεπει να βελτιωθει για μενα.

-Precision "ντριμπλες". !!!! τι σκ@τ@ να κανω με αυτο;;;Μονο για να κραταω μπαλα να ανεβει η υπολοιπη ομαδα μπροστα , γιατι για να περασω κανενα με τετοια ταχυτητα λιγο απιθανο.

-Και παλι εχω αυτο το αισθημα οταν βαζω γκολ και μετα την σεντρα ο αντιπαλος κερδιζει ΟΛΕΣ τις κοντρες,αρχιζει και πηγαινει λιγο πιο γρηγορα απο οτι πιο πριν και ξαφνικα γινεται μαραντονα... εχω το αισθημα οτι θα το φαω το γκολακι....και τελικα κατα 80% το τρωω.Θελω να πω οτι σε συγκεκριμενες στιγμες του παιχνιδιου οταν προηγουμαι και βλεπω να αρχιζει να κερδιζει η ΑΙ 5 και 6 κοντρες και να αφηνιαζει , οτι μπαινει γκολ μετα. Λιγο scripted κατασταση..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δουλεύει κάνεις στην άμυνα με το κουμπάκι που προωθείς έναν διαφορετικό παίχτη από αυτoν που χειρίζεσαι,

ώστε να πάει αυτόματα πάνω στον αντίπαλο με τη μπάλα και να πιέσει, ενώ εσύ με τον δικό σου καλύπτεις ή προσπαθείς να προβλέψεις τον επόμενο στόχο ;

 

Δε ξέρω αν το περιέγραψα καλά, αλλά είναι ένα χαρακτηριστικό που αλλάζει όλα τα δεδομένα κυρίως στην άμυνα και δεν βλέπω να το αναφέρει κανείς!

 

(το μαθαίνεις στο αρχικό Training και γίνεται κρατώντας κάποιο φτερό από το μοχλό...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλάς φυσικά για το κουμπί RB (ή R1), δηλαδή το "παλιό" double team που βέβαια έχει αλλάξει εντελώς τη λογική του. Μιλώντας με μερικούς φίλους (που είχαν πάρα πολλές ενστάσεις για τον τρόπο που παιζόταν η άμυνα στο Fifa μέχρι σήμερα), μπορώ να πω ότι μέχρι στιγμής το νέο double team έχει αποσπάσει θετικότατα σχόλια.

 

Πρακτικά έχει αλλάξει εντελώς ο τρόπος που παίζουμε άμυνα (μάλλον προς το καλύτερο). Όμως το αστείο είναι πως βγαίνουν πολλοί που ισχυρίζονται ότι δεν έχει αλλάξει απολύτως τίποτα! :whistle: Wtf, άλλο παιχνίδι παίζουν;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλάς φυσικά για το κουμπί RB (ή R1), δηλαδή το "παλιό" double team που βέβαια έχει αλλάξει εντελώς τη λογική του. Μιλώντας με μερικούς φίλους (που είχαν πάρα πολλές ενστάσεις για τον τρόπο που παιζόταν η άμυνα στο Fifa), μπορώ να πω ότι μέχρι στιγμής το νέο double team έχει αποσπάσει θετικότατα σχόλια.

 

Πρακτικά έχει αλλάξει εντελώς ο τρόπος που παίζουμε άμυνα (μάλλον προς το καλύτερο). Όμως το αστείο είναι πως βγαίνουν πολλοί που ισχυρίζονται ότι δεν έχει αλλάξει απολύτως τίποτα! :whistle: Wtf, άλλο παιχνίδι παίζουν;;;

 

Ναι αυτό, και εμένα μου κάνει εντύπωση που δε βλέπουν διαφορές!

Σε βαθμό να αναρωτιέμαι μπας και συγκρίνουν με την παλιά έκδοση των κονσολών την οποία δεν έχω δει

και ενδεχομένως να έχει πολλά ίδια features και μου διαφεύγει... Pc 11 και Pc 12 είναι μέρα με τη νύχτα πάντως!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, το tactical defense (και άρα το εξελιγμένο double team) δεν υπήρχε στο κονσολάδικο Fifa11. Όλες αυτές οι προσθήκες εμφανίζονται για πρώτη φορά. Δεν είχα παίξει πάρα πολύ το Fifa11/console, αλλά απ' όσο έχω καταλάβει οι διαφορές του με το 12 είναι αντίστοιχες με αυτές στα PC.

 

Απλώς στο κονσολάδικο Fifa11 είχαμε κάποια πρόσθετα... περιφερειακά στοιχεία, όπως το handball, το loose tension των διχτυών, το Be a GK, το Personality+ και μερικά άλλα. Κανένα από τα οποια όμως δεν αποτελούσε βασικό συστατικό του gameplay.

 

edit: και κάτι που ξέχασα να αναφέρω. Γράφτηκε χθες για την αδυναμία του αντίπαλου ΑΙ στα τετατέτ. Δεν θα διαφωνήσω, καθώς κι εγώ έχω διαπιστώσει πως σε κάποια πράγματα πάσχει. Χθες όμως έφαγα ωραιότατη γκολάρα (α λα Τζιοβάνι στη Γαλατασαράι). Ο αντίπαλος βγήκε μόνος του με τον τερματοφύλακά μου και μόλις επιχείρησα να κάνω έξοδο, μου έσκαψε την μπάλα έξω από το ημικύκλιο της μεγάλης περιοχής, σχεδόν από τα 25 μέτρα. :confused: Τέτοιο πράγμα δεν είχα ξαναδεί στα προηγούμενα Fifa.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρνητικα

 

-AI.Γιατι οι δικοι μου παικτες να μην ειναι το ιδιο εξυπνοι με την αντιπαλο; Οταν παιρνω μπαλα και βγαινω επιθεση , οι περισοτεροι συμπαικτες μου καθονται πισω και εχω ενα - δυο ατομα το πολυ μπροστα , ενω οταν κατι τετοιο συμβαινει στην ΑΙ, 4 και 5 παικτες ξεχυνονται μπροστα και κανουν τρεξιματα σε κενους χωρους.Το πιο βασικο που πρεπει να βελτιωθει για μενα.

-Και παλι εχω αυτο το αισθημα οταν βαζω γκολ και μετα την σεντρα ο αντιπαλος κερδιζει ΟΛΕΣ τις κοντρες,αρχιζει και πηγαινει λιγο πιο γρηγορα απο οτι πιο πριν και ξαφνικα γινεται μαραντονα... εχω το αισθημα οτι θα το φαω το γκολακι....και τελικα κατα 80% το τρωω.Θελω να πω οτι σε συγκεκριμενες στιγμες του παιχνιδιου οταν προηγουμαι και βλεπω να αρχιζει να κερδιζει η ΑΙ 5 και 6 κοντρες και να αφηνιαζει , οτι μπαινει γκολ μετα. Λιγο scripted κατασταση..

 

Θα αρχισω απο το δευτερο. Αυτο θα επρεπε να βελτιωθει αναλογα με την δυναμικη της ομαδας. Δεν ξερω πως μπρει να γινει αλλα λογικα πρεπει να υπαρχει τροπος. Επισης θα πρεπει να μειωθει το "cheating" του ΑΙ

 

Για το πρωτο αυτο ειναι ενα θεμα που χρηζει βελτιωσης. Το ιδιο και σε μενα πατανε 2 παικτες περιοχη και ο αλλοι δεν ακολουθουνε. Ισως να μπορουσε με εξτρα κουμπι να μεταφερεις παικτες μπροστα αλλα αυτο ισως κανει το παιχνιδι πιο δυσκολο στο χειρισμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...