Προς το περιεχόμενο

υβριδικα vs μικρα κυβικα turbo;


speedman_26

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ούτε εγώ έχω σε καμιά υπόληψη τα υβριδικά. Για Ελλάδα αν μένεις εκτός Αθήνας το diesel είναι πολύ ανώτερο υβριδικών και λοιπών ημιμέτρων. Αν και δεν καταλαβαίνω γιατί να μην επιτρέπονται πλέον και στην πρωτεύουσα

 

Είπα και νωρίτερα περιμένω πολλά από τα πλήρως ηλεκτρικά τα όποια όμως έχουν ακόμα δρόμο για να ωριμάσουν.

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

η τεχνολογια των μπαταριων (αυτη που ειναι σε λογικο κοστος ) δε νομιζω οτι αυτη τη στιγμη επιτρεπει κατι τετοιο

 

η αυτονομια ειναι μικρη και θες και αρκετη ωρα για να φορτισεις

 

οσο για τα ντιζελ και την αθηνα , εγω προσωπικα ειμαι υπερ της απαγορευσης απο τη στιγμη που τα ντιζελ ετσι κι αλλιως βγαζουν πολυ περισσοτερους ρυπους απο τη βενζινη (οσο καθαροτερα και αν εχουν γινει) και ειδικα απο τη στιγμη που δε μπορουν να ελεγξουν τη νοθεια στα καυσιμα οπου γινεται χαμος

 

δες και αυτο το αρθρο

http://news247.gr/ellada/isxyro_dhlhthrio_logw_kayshs_ntizel.761099.html

 

δεν ξερω βεβαια κατα ποσο αξιοπιστα ειναι τα συμπερασματα των ευρηματων , αλλα γενικα το μικροκλιμα του λεκανοπεδιου δεν νομιζω οτι προσφερεται για ντιζελ

 

πιστευω ομως οτι θα τα επιτρεψουν στο αμεσο μελλον για να σταματησει να γκρινιαζει ο κοσμος (εστω και για ενα τοσο ασημαντο θεμα , ο κοσμος γκρινιαζει και θα φανει σαν τρομερη παροχη στα ματια πολλων, πλησιαζουν και εκλογες , βουλευτες εχουν ηδη αρχισει να κοβουν βολτες.. ;) ) και για να κινηθει ενδεχομενως η αγορα, αφου ο ελληναρας μολις δει "ευκαιρια" τρεχει

 

θυμησου πχ τα μειωμενα τελη ταξινομησης , τα οποια χαρη στα αυξημενα τελη κυκλοφοριας θα τα πληρωσουν πολλαπλασια οσοι ετρεξαν να παρουν πολλα κυβικα χωρις να βαλουν κατω το μυαλο τους να σκεφτει αν μπορουν να εχουν τετοιο αυτοκινητο

 

απλα θα σκεφτονται πώς να στησουν τη "παγιδα" ωστε να βγαλουν λεφτακια πριν τα επιτρεψουν , αυτο πιστευω

Δημοσ.

Πολλοί δε θα είχαν ακόμα και τώρα πρόβλημα με την αυτονομία και τους περιορισμούς ενός ηλεκτρικού. Εχώ πχ

 

Για τα κακής ποιότητας καύσιμα και τους ρύπους τους ευθύνεται η κυβέρνηση και οι μαλακισμένοι μηχανισμοί φορολόγησης καυσίμων και ελέγχου. Όχι η τεχνολογία σύγχρονων diesel ή το καύσιμο αυτό κάθε αυτό. Τα σύγχρονα καταλυτικά με common rail και εγκέφαλο εκπέμπουν ελάχιστα

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...