Προς το περιεχόμενο

υβριδικα vs μικρα κυβικα turbo;


speedman_26

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και με μεγαλύτερη γεννήτρια, turbo, intercooler και όλα τα συναφή περιφερειακά θα πρέπει να κινείς μόνιμα μεγαλύτερο βάρος

 

Και σιγά την τρελή οικονομία που κάνει η τουρμπίνα. Μην ακούω τώρα αναμασημένη ότι βλακεία διαφημίζει η VW. Το μεγάλο πλεονέκτημα του turbo είναι η ροπή που δίνει σε μεγάλο φάσμα στροφών. Το όποιο όφελος σε οικονομία λόγω αυξημένης συμπίεσης και εκμετάλλευσης της πίεσης καυσαερίων αντισταθμίζεται από τις απώλειες λόγω υψηλότερης θερμοκρασίας του κινητήρα. Επίσης όταν πιέζεται πολύ ένα turbo κάνει υπερβολικά πλούσιο μείγμα προκειμένου να πάει άκαυτο καύσιμο στο turbo και να ψυχθεί. Σε τέτοια περίπτωση η απόδοση πάει περίπατο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και με μεγαλύτερη γεννήτρια, turbo, intercooler και όλα τα συναφή περιφερειακά θα πρέπει να κινείς μόνιμα μεγαλύτερο βάρος

 

Και σιγά την τρελή οικονομία που κάνει η τουρμπίνα. Μην ακούω τώρα αναμασημένη ότι βλακεία διαφημίζει η VW. Το μεγάλο πλεονέκτημα του turbo είναι η ροπή που δίνει σε μεγάλο φάσμα στροφών. Το όποιο όφελος σε οικονομία λόγω αυξημένης συμπίεσης και εκμετάλλευσης της πίεσης καυσαερίων αντισταθμίζεται από τις απώλειες λόγω υψηλότερης θερμοκρασίας του κινητήρα. Επίσης όταν πιέζεται πολύ ένα turbo κάνει υπερβολικά πλούσιο μείγμα προκειμένου να πάει άκαυτο καύσιμο στο turbo και να ψυχθεί. Σε τέτοια περίπτωση η απόδοση πάει περίπατο...

 

 

!!! Να παει ακαυτο μειγμα στο turbo το οποιο δουλευει σε πολυυυυ υψηλη θερμοκρασια δεν γινεται (Θερμοκρασια + Ευλεκτο υλικο = ???)

http://www.youtube.com/watch?v=n5eLHAFp_YQ&feature=related

εχεις δει πολλα αυτοκινητα παραγωγης να κανουν κατι τετοιο?

 

Μια χαρα οικονομια κανει η τουρμπινα εχεις καταναλωση για 1000/1200/1400 κυβικα και επιδοσεις πολυ υψηλοτερου κυβισμου οταν θελεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το τρίγωνο της φωτιάς έχεις ακουστά;;; Από την τουρμπίνα περνάνε καυσαέρια με πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε οξυγόνο. Γιατί άραγε οι κρότοι στο evo ακούγονται όταν τα καυτά καυσαέρια (με πολλές άκαυτες) ελευθερώνονται στην ατμόσφαιρα και όχι νωρίτερα; Στα αυτοκίνητα παραγωγής η πίεση και η θερμοκρασία στην έξοδο της εξάτμισης είναι πολύ μικρότερη. Και ναι έχω δει ελαφρώς πειραγμένο 1,8Τ με εξάτμιση φλογοβόλο

 

Το ότι τα 1.2Τ έχουν επιδόσεις 1600 και κατανάλωση 1200 πάλι δεν ισχύει. Μια βόλτα από spritmonitor.de θα σε πείσει (του οποίου τα περισσότερα μέλη παρεμπιπτόντως είναι άτομα συνειδητοποιημένα με την κατανάλωση με ελαφρύ πόδι). Κατανάλωση πάει με την ιπποδύναμη και όχι με τα κυβικά

 

http://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/168-Civic.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2005&power_s=120&power_e=150&powerunit=2

http://www.spritmonitor.de/en/overview/50-Volkswagen/452-Golf.html?fueltype=2&constyear_s=2005&power_s=130&power_e=150&powerunit=2

 

http://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/169-Jazz.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2005&power_s=95&power_e=130&powerunit=2

http://www.spritmonitor.de/en/overview/50-Volkswagen/451-Polo.html?fueltype=2&constyear_s=2005&power_s=95&power_e=110&exactmodel=tsi&powerunit=2

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το τρίγωνο της φωτιάς έχεις ακουστά;;; Από την τουρμπίνα περνάνε καυσαέρια με πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε οξυγόνο. Γιατί άραγε οι κρότοι στο evo ακούγονται όταν τα καυτά καυσαέρια (με πολλές άκαυτες) ελευθερώνονται στην ατμόσφαιρα και όχι νωρίτερα; Στα αυτοκίνητα παραγωγής η πίεση και η θερμοκρασία στην έξοδο της εξάτμισης είναι πολύ μικρότερη. Και ναι έχω δει ελαφρώς πειραγμένο 1,8Τ με εξάτμιση φλογοβόλο

 

Το ότι τα 1.2Τ έχουν επιδόσεις 1600 και κατανάλωση 1200 πάλι δεν ισχύει. Μια βόλτα από spritmonitor.de θα σε πείσει (του οποίου τα περισσότερα μέλη παρεμπιπτόντως είναι άτομα συνειδητοποιημένα με την κατανάλωση με ελαφρύ πόδι). Κατανάλωση πάει με την ιπποδύναμη και όχι με τα κυβικά

 

http://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/168-Civic.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2005&power_s=120&power_e=150&powerunit=2

 

http://www.spritmonitor.de/en/overview/50-Volkswagen/452-Golf.html?fueltype=2&constyear_s=2005&power_s=130&power_e=150&powerunit=2

 

 

Στο βιντεακι ειναι συστημα antilag που χρησιμοποιειται σε wrc, χοντρικα πεφτει ακαφτη στην εξατμιση/τουρμινα ωστε να συνεχισει να γυριζει το turbo οταν αφησεις γκαζι κατι τετοιο δεν εχει καμια απολυτως σχεση με νορμαλ αυτοκινητα.

 

 

Εχω 1.4 tsi και ξερω τι καταναλωση εχει. Για αυτοκινητο 160 αλογων πραγματικα δεν καει τιποτα.

 

Οσο δεν το πατας και λειτουργει σαν ατμοσφαιρικο θα καιει και σαν ατμοσφαιρικο με την διαφορα οτι οταν θες θα εχεις επιδοσεις και οχι ενα ψωφιο ατμοσφαιρικο χιλιαρι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκτός από τα διάφορα anti-lag συστήματα υπάρχει και αυτό ασχέτως αν στα εργοστασιακά οχήματα η ποσότητα του έξτρα καύσιμου, οι πιέσεις, οι θερμοκρασίες και το εργοστασιακό σύστημα εξαγωγής δεν επιτρέπουν τις φωτιές στην έξοδο. Επίσης δεν νομίζω να έχεις δει μόνο WRC να βγάζουν φλόγες από την εξάτμιση. Οι τουρμπίνες ανεβάζουν πολύ υψηλές θερμοκρασίες σε όλα τα αυτοκίνητα πράγμα που τις καταπονεί πολύ και πρέπει κάπως να προφυλάσσονται. Μη νομίζεις ότι μόνο στα αγωνιστικά γίνονται κόκκινες απο τη θερμοκρασία

http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharging#Charge_cooling

 

 

Ενώ οι σύγχρονες ατμόσφαιρες 160 ίππων να υποθέσω είναι ρουφήχτρες; Σου έδωσα link πιο πάνω σχετικά με καταναλώσεις και ιπποδυνάμεις. Δε λέω ότι το turbo αν χρησιμοποιηθεί σωστά δεν προσφέρει οικονομία, λέω ότι η χρήση του δεν αποτελεί μονόδρομο και ότι η κατανάλωση δεν πάει με τα κυβικά όπως πολλοί έχετε φτάσει να πιστεύετε. Για μένα το πλεονέκτημα του turbo βρίσκεται μόνο στη διαθέσιμη ροπή σε μεγάλο φάσμα στροφών που σημαίνει πως μπορείς να κάνεις τις προσπεράσεις σου χωρίς να χρειαστεί να κατεβάσεις σχέση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Και σιγά την τρελή οικονομία που κάνει η τουρμπίνα. Μην ακούω τώρα αναμασημένη ότι βλακεία διαφημίζει η VW.

φιλε μου εχεις καποιο τουρμπο στη κατοχη σου , ή αναμασας κι εσυ με τη σειρα σου ο,τι ακους και διαβαζεις στο ιντερνετ?

 

αν εχεις , τοτε πρεπει να μαθεις να το οδηγεις οικονομικα οταν θες να κανεις οικονομικη καταναλωση

 

οταν το πατησεις και βεβαια θα καψει, δε βγαινουν τα αλογα μαγικα

 

και το θεμα ειναι με τι συγκρινεις το καθε τουρμπατο

 

αν το συγκρινεις με τα αναλογης ιπποδυναμης και περισσοτερων κυβικων μοτερ που υποκαθιστουν στη πλειοψηφια των περιπτωσεων ειναι σαφως οικονομικοτερα

 

αν το συγκρινεις με ενα πιο αδυναμο μοτερ ιδιων κυβικων , τοτε εισαι εξ'ορισμου λαθος

 

και στο κατω κατω δεν ειμαστε τρελοι ολοι εμεις που βλεπουμε καλες καταναλωσεις και επιδοσεις με το τουρμπο και για την ελλαδα και την ηλιθια φορολογια μας δεν υπαρχει κατι καλυτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/168-Civic.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2005&power_s=120&power_e=150&powerunit=2

http://www.spritmonitor.de/en/overview/50-Volkswagen/452-Golf.html?fueltype=2&constyear_s=2005&power_s=130&power_e=150&powerunit=2

 

http://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/169-Jazz.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2005&power_s=95&power_e=130&powerunit=2

http://www.spritmonitor.de/en/overview/50-Volkswagen/451-Polo.html?fueltype=2&constyear_s=2005&power_s=95&power_e=110&exactmodel=tsi&powerunit=2

 

Όχι δεν είχα ποτέ turbo στην κατοχή μου, ούτε στην οικογένεια, ούτε φίλος μου έχει, ούτε γνωστός. Είναι πολύ σπάνια βλέπεις στις μέρες μας και μόνο εσύ και ελάχιστοι άλλοι είναι αυτοί που έχουν τη δυνατότητα να τα οδηγούν B)

 

Επίσης το S3 σου έχει κατανάλωση Prius ενώ ΒΜW 330, 335 ή Nissan 370Z ξέρω γω ρουφάνε τα άντερά τους. Άσε μας ρε Κιουση με τα VAG σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω σε ρωτησα κατι συγκεκριμενο κι εσυ μου απαντας με το ηλιθιο αυτο site , στο οποιο δεν ξερουμε με τι φρουτα εχουμε να κανουμε

 

 

Αν εχεις καποια εμπειρια απο πρωτο χερι σε παρακαλω να μου την αναφερεις και επειδη δειχνεις να με γνωριζεις απο αλλου (αν θες πες μου και ποιος εισαι ) θα ξερεις πολυ καλα τι καταναλωσεις εχω αναφερει οτι κανω , δεν μιλησα ποτε για πριους και μη πετας ασχετα μοντελα στη κουβεντα που δεν εχουν καμια σχεση με το θεμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως,μεταξύ μας,μόνο ηλίθιο δέν είναι το sprintmonitor.de.Τουναντίον,κουτός είναι αυτός που πιστεύει τυφλά τις ενδείξεις του trip computer.

Το συγκεκριμένο site δέν κάνει τίποτα περισσότερο απο μερικές απλές μαθηματικές πράξεις,που κάλλιστα θα μπορούσαμε να κάνουμε και εμείς (άλλα βαριόμαστε) με χαρτί και μολύβι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και στο 4tforum έχεις ίδιο username. Το ποίος είμαι δεν έχει σημασία εξάλλου ούτε συμμετέχω πολύ. Και ναι ξέρω τι καταναλώσεις κάνεις

 

Δε ξέρω με ποια κριτήρια βγάζεις ηλίθιο site το spritmonitor.de τη στιγμή που είναι από τις πολύ λίγες αντικειμενικές πηγές για καταναλώσεις με μεγάλη βάση χρηστών που εισάγουν πραγματικά δεδομένα και όχι τις απόψεις τους. Αν έχεις λίγο ιδέα από στατιστική δεν μπορείς να βγάζεις το site που παρέθεσα λιγότερο έγκυρο από την υποκειμενική άποψή σου. Εξάλλου αν εισάγεις τις δικές σου καταναλώσεις εκεί πιθανότερο να ανεβάσεις τους μέσους όρους για τα S3 παρά να τον κατεβάσεις. Όχι? ;)

 

Προσωπική εμπειρία ικανή να κρίνω καταναλώσεις και όχι test drive απλώς έχω από Octavia GT 1.8T 193ps & 2.0TSI 200ps καθώς και από Polo TSI 105ps. Και σε κάθε περίπτωση η δικιά μου εμπειρία έχει ελάχιστη βαρύτητα μπροστά στους μέσους όρους που δόθηκαν παραπάνω

 

Και εγώ υπέρ του turbo είμαι αλλά όχι γιατί περιμένω να μου ρίξει την κατανάλωση ή πιστεύω σε μαγικά τύπου 1.2Τ με κατανάλωση 1.2 και επιδόσεις 1.6. Και σε κάθε περίπτωση υβριδικό με βενζινοκινητήρα δεν έχει καμιά ανάγκη για υπερτροφοδοσία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και στο 4tforum έχεις ίδιο username. Το ποίος είμαι δεν έχει σημασία εξάλλου ούτε συμμετέχω πολύ. Και ναι ξέρω τι καταναλώσεις κάνεις

 

Δε ξέρω με ποια κριτήρια βγάζεις ηλίθιο site το spritmonitor.de τη στιγμή που είναι από τις πολύ λίγες αντικειμενικές πηγές για καταναλώσεις με μεγάλη βάση χρηστών που εισάγουν πραγματικά δεδομένα και όχι τις απόψεις τους. Αν έχεις λίγο ιδέα από στατιστική δεν μπορείς να βγάζεις το site που παρέθεσα λιγότερο έγκυρο από την υποκειμενική άποψή σου. Εξάλλου αν εισάγεις τις δικές σου καταναλώσεις εκεί πιθανότερο να ανεβάσεις τους μέσους όρους για τα S3 παρά να τον κατεβάσεις. Όχι? ;)

 

Προσωπική εμπειρία ικανή να κρίνω καταναλώσεις και όχι test drive απλώς έχω από Octavia GT 1.8T 193ps & 2.0TSI 200ps καθώς και από Polo TSI 105ps. Και σε κάθε περίπτωση η δικιά μου εμπειρία έχει ελάχιστη βαρύτητα μπροστά στους μέσους όρους που δόθηκαν παραπάνω

 

Και εγώ υπέρ του turbo είμαι αλλά όχι γιατί περιμένω να μου ρίξει την κατανάλωση ή πιστεύω σε μαγικά τύπου 1.2Τ με κατανάλωση 1.2 και επιδόσεις 1.6. Και σε κάθε περίπτωση υβριδικό με βενζινοκινητήρα δεν έχει καμιά ανάγκη για υπερτροφοδοσία

 

πρωτα απο ολα για το 1200..

 

δεν υπαρχει καποια μαγεια. το 1200αρι θα εχει επιδοσεις 1600αριου+ και θα καψει σαν 1400αρι

 

αυτο προσφερει το downsizing

 

κανεις δεν ειπε οτι ενα τουρμπο καιει οσο καιει ενα αντιστοιχων κυβικων ατμοσφαιρικο, και αυτο ειναι το λαθος στο οποιο πεφτετε οι περισσοτεροι

 

θα μου συγκρινεις δηλαδη τα ασθενικα υβριδικα μοτερ των ιαπωνων με το 1.4tsi που ειναι πολυ πιο δυνατο? απο πού και ως που?

 

αυτο που λεω ειναι οτι το τουρμπο συνδυαζει επιδοσεις με αρκετη οικονομια (σε σχεση με ατμοσφαιρα, υπαρχουν και εξαιρεσεις , αλλα αυτο δε λεει κατι) , τα υβριδικα απο την αλλη θα σου προσφερουν τρομερη οικονομια μεσα στη κινηση , αλλα μεχρι εκει

 

στις υπολοιπες συνθηκες ουτε καποια ιδιαιτερη επιπλεον οικονομια θα σου προσφερουν (ταξιδια πχ) και σε καμια περιπτωση επιδοσεις.

επισης παρα πολυ φθηνο υβριδικο αυτη τη στιγμη δεν υπαρχει, πραγματικα σπορ υβριδικο αυτοκινητο (για οσους εχουν ανησυχιες ) δεν υπαρχει και αν υπαρχει τρωει επιπλεον ανουσιο βαρος, οποτε αν καποιος δεν κανει παρα πολλα χλμ θα αργησει να αποσβεσει , οποτε δεν συμφερει ολους (σαν το ντιζελ αλλωστε)

 

τωρα για τη καταναλωση μου που μου λες, σιγουρα θα ανεβαζα το μεσου του spritmonitor αφου καθε μερα τρωω κινηση μεσα στην αθηνα , δεν πηγαινω χαλαρα στην autobahn οποτε θεωρω το 13.5 μου πολυ καλη καταναλωση οταν το προηγουμενο μου αυτοκινητο (1600 120hp)εκαιγε σχεδον 11αρι. ναι το τουρμπο σε μενα και στον τροπο που οδηγω βγαινει οικονομικο.

 

και μιας και εθιξες τη στατιστικη , επειδη τυχαινει κατι να γνωριζω απο την κωλοεπιστημη, τα στοιχεια αυτου του site εχουν καποια εγκυροτητα βεβαια , αλλα υπαρχουν και καποιοι παραγοντες που κανουν το αποτελεσμα αχρηστο για μενα οπως οτι δε ζω στη γερμανια και δεν ταξιδευω στην autobahn με cruise control οπως οι περισσοτεροι που συμμετεχουν εκει , ουτε εχω καποια ψυχωση στο να κοιτω την καταναλωση μου. απο τους 4tf πχ οσοι συμμετεχουν στο spritmonitor τους ενδιαφερει παρα πολυ η καταναλωση τους και προσπαθουν συνεχως να επιτυχουν καλες καταναλωσεις οταν εμενα απο την αλλη πολυ απλα δε με νοιαζει.

οποτε και το προφιλ των οδηγων παιζει το ρολο του , αμα μου επιανες 100 τυχαιους οδηγους εδω στην αθηνα πιο μεγαλη αξια θα ειχε για μενα σαν δειγμα.

 

(οχι οτι δεν ειναι ενδεικτικο βεβαια , ημουν υπερβολικος)

 

αλλα ακομα και διεθνως να το εξετασουμε το ζητημα , αυτος που φορτωθηκε το υβριδικο εκτρωμα ειναι αποφασισμενος να οδηγησει παρα πολυ οικονομικα για να δικαιωθει που πηρε τον εμετο (ΕΔΩΣΕ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΣΚΕΨΟΥ ΤΟ ΛΙΓΟ :fear: ) σε σχεση με τον ενδεχομενο πιτσιρικα που πηρε τη γκολφω και θα το πατησει και λιγακι για τη κ@υλα του

 

οποτε κλεινοντας ξαναλεω οτι το τουρμπο δεν ειναι ο,τι πιο οικονομικο , ας συμφωνησουμε σε αυτο.

ειναι ομως οικονομικο , αν οδηγηθει σωστα μπορει να ειναι παρα πολυ οικονομικο και αν χρειαστεις εχεις σχεδον παντα πολυ καλυτερες επιδοσεις σε σχεση με τον ανταγωνισμο.

αν δεν εχεις τη παραμικρη οδηγικη ανησυχια και δε σε νοιαζει να κανεις 10" προσπεραση στην εθνικη παιζοντας το κεφαλι σου κορωνα γραμματα , ισως δεν ειναι για σενα.

αν το πηρες για οικονομια , αλλα δε μπορεις να μαθεις να οδηγεις με λιγο γκαζι και μεχρι καποιες στροφες παλι δεν ειναι για σενα.

 

αλλα οτι μπορει να συνδυασει καλυτερα απο ολες τις αλλες υλοποιησεις τους 2 κοσμους (επιδοσεις - οικονομια) ειναι γεγονος και δεν καταλαβαινω γιατι δεν το παραδεχεσαι.

 

εγω προσωπικα δεν πηρα το αυτοκινητο μου για να ναι οικονομικο , μου προεκυψε ομως αρκετα οικονομικο για αυτο πού ειναι (και αυτο ηταν μια ευχαριστη εκπληξη να σου πω την αληθεια) , οποτε δε μπορω να μην αναπαραγω τις μαλακιες του vag , αφου στη περιπτωση μου τουλαχιστον ετσι ειναι τα πραγματα :-)

 

τωρα το αν τα 3-3.5λιτρα αυτοκινητα ιδιων επιδοσεων εχουν τη δυνατοτητα να καψουν οσο λιγο μπορω εγω (που αμφιβαλλω) , δε με ενδιαφερει γιατι για μενα αυτη τη στιγμη το ταβανι ειναι το 2λιτρο οπως για καποιον αλλο μπορει να ειναι το 1400αρι και το 1600αρι.

και επειδη ζουμε στο ελλαντα, δεν χαλασε κανενα τα φθηνα γκαζια που προεκυψαν τα τελευταια χρονια ;)

αν ζουσα στο αμερικα με τη βενζινη στο μισο και γω 350Ζ θα ειχα μαλλον.

 

το οτι μπορουν τα τουρμπατα να καψουν λιγο μπορουν , τοσα αυτοκινητα εχεις , δοκιμασε το

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε σού είπε κανένας ούτε ότι δεν είναι οικονομικά τα turbo ούτε ότι δεν έχουν καλά χαρακτηριστικά όπου για το μέσο οδηγό σαφώς υπερτερούν ενός ατμοσφαιρικού. Λέμε ότι στον τομέα efficiency δεν έχουν να προσφέρουν κάτι ουσιαστικό

 

Τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε

 

Αν σου αρέσει το 350Ζ και σε προβληματίζει η κατανάλωση ρίξε μια ματιά εδώ

http://www.spritmonitor.de/en/overview/33-Nissan/1158-370Z.html?vehicletype=1&powerunit=2

http://www.spritmonitor.de/en/overview/33-Nissan/312-350Z.html?vehicletype=1&powerunit=2

 

Να μού λεγες για τα τέλη κυκλοφορίας που πληρώνουμε στην Ελλάδα να το καταλάβω. Αν και ίσως και αυτά γίνουν με βάση τους ρύπους που θα ήταν πιο δίκαιο

 

Και τα τρία αυτοκίνητα που σου είπα μια χαρά οικονομικότερα από τους ιδιοκτήτες του τα οδήγησα. Και με το δικό σου σε επαρχιακό σου γράφω ένα 8αράκι/100km όποτε θές ^_^ Και δεν είμαι και καμια παναγιά :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα τελη εχουν ηδη γινει με βαση τους ρυπους, αλλα δυστυχως ισχυουν μονο για αυτοκινητα που θα αγοραστουν απο το '11 και μετα (αλλιως εγω θα πληρωνα 150 ευρω κατω)

 

αλλα δεν ειναι μονο τα τελη , ειναι διαφορα φορολογικα που πανε με τα κυβικα και εχουν επιπτωση και στην ιδια την τιμη του αυτοκινητου

(πλεον βεβαια εχει ξεφυγει το θεμα )

 

και σταματα να μου δειχνεις spitmonitor :rolleyes: , με βαση αυτο θα πρεπε να καιω 9αρια :shock:

οχι οτι δε γινεται σε μια διαδρομη στο χαλαρο να καψω τοσο , αλλα τετοια μεση μεσα στην αθηνα δεν παιζει

 

Λέμε ότι στον τομέα efficiency δεν έχουν να προσφέρουν κάτι ουσιαστικό

 

 

και τα υβριδικα με τις μπαταριες που αδειαζουν και το υπερβολικο βαρος που προσθετουν στα ηδη βαρια αυτοκινητα μας στον τομεα "επιδοσεις" δεν εχουν να προσφερουν κατι ουσιαστικο :rolleyes: οποτε οπως καταλαβαινεις για ενα σημαντικο τμημα του πληθυσμου ειναι ανεπαρκης τεχνολογια και δεν εχουμε ολοι διαθεση να γινουμε beta testers

 

την υπερτροφοδοτηση τουλαχιστον μετα απο 10ετιες την εφτασαν σε ενα παρα πολυ καλο επιπεδο ωστε να ταιριαζει στα παντα και να την οδηγει και η θειτσα για να πηγαινει στη λαικη και θα μπορουσαμε ενδεχομενως να φτασουμε σε ενα επιπεδο ωστε να μπαινει παντου (οπως στα ντιζελ) , με εξαιρεση καποια σπορ αυτοκινητα με ιδιαιτερο χαρακτηρα τα οποια θα συνεχιζαν να εχουν πολυστροφα ατμοσφαιρικα μοτερ

 

βεβαια καποιοι κατασκευαστες διαφωνουν και το παιζουν οικολογικοι πουλωντας μπαταριες :rolleyes: , αλλα πού θα παει..

 

το κακο βεβαια ειναι οτι και οι ευρωπαιοι μπαινουν (ευτυχως δειλα δειλα) σε αυτο το παιχνιδι γιατι φαινεται να εχει περαση η "οικολογια" στην αλλη πλευρα του ατλαντικου

 

εγω ευχομαι απλα να αποτυχει ή να μας παρουσιασουν κατι που να δουλευει σωστα οχι οπως το crz που θελουν να το πλασαρουν για σπορ αυτοκινητο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...