Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση περί καταγγελίας μαγαζιού εξωτερικού


Deadlock7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά! Ένας φίλος αντιμετωπίζει πρόβλημα με ένα μαγαζί από εξωτερικό,το οποίο πέραν της άθλιας εξυπηρέτησης που έχει και της αργής (έως καθόλου) επικοινωνίας πιθανώς να στείλει προιόν "μαιμού".

 

Τους έστειλε 2 φορές να ακυρώσουν την παραγγελία,αλλά ούτε καν ανέφεραν κάτι στις απαντήσεις τους παρά μόνο κάποια τυπικά μηνύματα του στυλ "σας ευχαριστούμε για την παραγγελία"!

 

Εχω διαβάσει αρκετά αρνητικά σχόλια για το εν λόγω κατάστημα από διάφορους πελάτες που τους έστειλαν fake προιόντα ή άλλη ποσότητα/διαφορετικό προιόν. Υπάρχει γενικά κάποιος τρόπος ν'αποδείξει οτι το αντικείμενο,αν όντως έρθει σκάρτο είναι απο αυτούς; Θα μπορούσα για παράδειγμα να πάω μαζί του στα ΕΛΤΑ όταν το παραλάβει ως μάρτυρας; Τί θα συμβουλεύατε εφόσον ήδη έχει γίνει το κακό;

 

Το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι "αμφισβήτηση συναλλαγής" στην τράπεζα + προστασία του πολίτη για καταγγελία (αν γίνεται λόγω οτι είναι κατάστημα εξωτερικού)

Δημοσ.

Δυστυχώς όπως μ'έχει ενημερώσει και το παρέλειψα η πληρωμή έγινε με χρεωστική (κάρτα ATM) από λογαριασμό τραπέζης. Φυσικά την επόμενη μέρα πήγε και την ακύρωσε καλού κακού..

Δημοσ.

Γι αυτό καλύτερα να κάνεις αγορές με πιστωτική και όχι χρεωστική κάρτα. Οι πιστωτικές που χρησιμοποιώ (από αμερικανικές τράπεζες) είναι πάρα πολύ αξιόπιστες - πολλές φορές έχω προβλήματα με αγορές και πάντοτε η τράπεζα μου δεν με χρεωνε για τις προβληματικές αγορές

Δημοσ.

μαλλον επρεπε να ζητησει ακυρωση μεταφορας χρηματων γιατι επεσε σε απατεωνα...

 

Έχει κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής,λόγω οτι του έλεγαν οτι δεν έχουν λάβει τα χρήματα. Βέβαια αργότερα προχώρησαν την συναλλαγή μόνοι τους και το έστειλαν παρά την εντολή ακύρωσης που τους είχε στείλει.

Πώς μπορεί ν'ακυρώσει τη μεταφορά μέσω της τράπεζας;

 

Γιατι δε λες το καταστημα, μπας και γλυτωσει κανενας αλλος; Αυρα δεν πρεπει να μενουν κρυφα.

 

Δίκιο έχεις φίλε μου,αλλά μέχρι να τελειώσει αυτή η κατάσταση προτιμά να μείνει κρυφό το κατάστημα για παν ενδεχόμενο. Μόλις βγεί άκρη θα το γράψω..

 

Γι αυτό καλύτερα να κάνεις αγορές με πιστωτική και όχι χρεωστική κάρτα. Οι πιστωτικές που χρησιμοποιώ (από αμερικανικές τράπεζες) είναι πάρα πολύ αξιόπιστες - πολλές φορές έχω προβλήματα με αγορές και πάντοτε η τράπεζα μου δεν με χρεωνε για τις προβληματικές αγορές

 

Θεωρητικά κι οι ελληνικές τράπεζες έχουν κάτι αντίστοιχο όπως έγραψα πιο πάνω κάνοντας αίτηση "αμφισβήτησης συναλλαγής",αλλά θα πρέπει να υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος κι ίσως να μη γίνει δεκτή.Δεν ξέρω,γιατί δεν έχω κάνει ποτέ..μόνο ότι βρήκα στο internet λέω!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...