Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν μπορώ να εκφράσω το πόσο δίκιο έχει! Το βλέπω και από τον εαυτό μου. Με απόλυτη πειρατική νοοτροπία στο παρελθόν, το έκοψα το άθλημα μαχαίρι όταν πήρα στα χέρια μου το iPhone. Με το app store, στο οποίο το software πάνω από 8 ευρώ θεωρείται πανάκριβο και με συνεχείς προσφορές, η πειρατια δεν έχει κανενα νόημα! Εκτός βέβαια αν κάποιος έχει ψυχαναγκαστικα σύνδρομα και θέλει να έχει 500 εφαρμογές για κάθε λειτουργία, τις οποίες δεν θα τις χρησιμοποιήσει ποτέ! Αυτοί είναι μειοψηφία όμως...

 

 

η μουσικη του itunes ειναι drm protected.oποτε σε υποχρεωνει να παρανομησεις για να την ξεκλειδωσεις προκειμενου να την ακουσεις οπου και οπως θες.

επομενως το προβλημαα δεν ειναι μονο η τιμη αλλα και η ελευθερια χρησης αυτου που πληρωνεις.

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

προσωπικά πάνω από το 50% των ταινιών που κατεβαζω τις σβηνω μόλις κάνω ένα γρήγορο preview και από μουσική ας είναι καλά τα widget με online ράδιο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είναι μόνο οι τιμές το πρόβλημα.

Όταν κάτι το βρίσκεις με 0 ευρώ... και 2 να το πουλάει ο άλλος θα το σκεφτείς.

 

Υπάρχει βέβαια και το ζήτημα της χαμηλής ποιότητας μουσικής-ταινιών που μας πλασάρουν οι εταιρίες. Αλλά και πάλι αυτές, δεν έχουν 100% ευθύνη, γιατί δίνουν στο κοινό ότι ζητάει. Αν το κοινό ζητάει σκουπίδια τι να πουλήσουν; Ποιοτικό υλικό;

 

 

Όλοι οι άνθρωποι έχουν διαφορετικά κριτήρια ανάλογα με το συμφέρον τους. Θέλουν όταν δουλεύουν να τους πληρώνουν αδρά... όταν όμως αγοράζουν κάτι από άλλους θέλουν να είναι τζάμπα...εεμ δεν γίνεται όμως αυτό.

Αν πάω εγώ στον οδοντίατρο και μου πάρει 1500 ευρώ ή στον ηλεκτρολόγο και μου πάρει 300, μετά αυτοί θα μου το παίξουν υπέρμαχοι του free downloading?

 

 

 

 

 

Το copyright δεν ισχύει για 70+70.

Συνήθως για 50-70 χρόνια ανάλογα με τους τοπικούς νόμους της κάθε χώρας. Όταν λήγει το copyright, παύει να διεκδικεί χρήματα ο δημιουργός! Η εταιρία μια χαρά συνεχίζει να εκδίδει τα έργα του. Δηλαδή με λίγα λόγια το copyright είναι το μόνο που έχει μείνει για να προστατεύει τον δημιουργό.

Τα remasters συνήθως πωλούνται σε χαμηλές τιμές 6-7 ευρώ ειδικά όταν μιλάμε για cd-dvd. Πιο κάτω δεν μπορεί να πάει νομίζω.

 

 

 

Το πρόβλημα βρίσκεται στην εφαρμογή του τωρινού οικονομικού συστήματος. Ο καλλιτέχνης παίρνει ένα πολύ μικρό ποσοστό, ενώ οι εταιρίες και οι ενδιάμεσοι εκμεταλλεύονται την υπεραξία που αυτός παράγει.

Εφόσον όμως ζούμε σε ένα καπιταλιστικό σύστημα και απολαμβάνουμε τα θετικά... λογικό είναι να δεχόμαστε και τα αρνητικά.

 

 

Άλλος ηθοποιός δουλεύει για 50εκ δολάρια ανά ταινία... και άλλος για 20 δολάρια θα δίνει θεατρικές παραστάσεις στην γειτονιά του.

Όλοι όμως ελπίζουν ότι θα είναι σαν τον πρώτο και όχι σαν τον δεύτερο. Η απληστία δεν μας αφήνει χώρο για κάτι ενδιάμεσο, που είναι και το πιο λογικό.

 

 

Πολλοί μιλάνε ρομαντικά για αυτο-οργάνωση, παραγωγή μουσικής από τον ίδιο τον καλλιτέχνη. Πόσο εύκολο είναι όμως αυτό; Όσο εύκολο είναι να ανοίξω εγώ μαγαζί και να ανταγωνιστώ το πλαίσιο και το e-shop.

 

 

 

openoffice = 0€

gimp = 0€

free προγράμματα... ένα σωρό.

 

Δεν είναι δυνατόν, ο μέσος χρήστης να έχει στην κατοχή του προγράμματα αξίας 1000 ευρώ, δεν τα χρειάζεται, προορίζονται για επαγγελματίες.

 

Όπως δεν χρειάζομαι και εγώ τα εργαλεία που έχει ένα μικροβιολογικό εργαστήριο. Σίγουρα αν μου τα έδιναν τζάμπα, θα τα έπαιρνα για να παίζω για την πλάκα μου.

 

Για την διάρκεια που έλεγα: http://el.wikisource.org/wiki/%CE%9D%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%82_2121/93#.CE.86.CF.81.CE.B8.CF.81.CE.BF_29:_.CE.97_.CE.B4.CE.B9.CE.AC.CF.81.CE.BA.CE.B5.CE.B9.CE.B1_.CE.B3.CE.B5.CE.BD.CE.B9.CE.BA.CF.8E.CF.82

 

Για το άλλο που λες για τον οδοντίατρο, τον ηλεκτρολόγο και τους λοιπούς ελεύθερους επαγγελματίες, πέρα από το ότι άνοιξαν κάποια κλειστά επαγγέλματα εκεί θα πρέπει να δει το ίδιο το κράτος κατά πόσο υπάρχει πραγματικός ανταγωνισμός ο οποίος ρίχνει τις τιμές ή κατά πόσο είναι fixed και προσυμφωνημένες οπότε όπου και να πας το ίδιο ποσό θα σου πάρουν.

 

Το πόσο πωλούνται τα remasters είναι αδιάφορο από την στιγμή που δεν έχει περάσει σε public domain το έργο και δεν εννοώ στα λόγια, να μπορεί ο κάθε πολίτης εφόσον το επιθυμεί να έχει πρόσβαση σε αυτό.

 

Κατά τα άλλα δεν διαφωνώ καθόλου, το αντίθετο, συμφωνώ και επαυξάνω αλλά όπως έλεγα και παραπάνω η κοινωνία δεν μπορεί να αλλάξει από την μία στιγμή στην άλλη. Για μένα όπως υπάρχει και εφαρμόζεται σήμερα ο καπιταλισμός είναι η χειρότερη μορφή καρκίνου για την ανθρωπότητα στηρίζεται όμως σε κάτι που (καλώς ή κακώς) το έχει ανάγκη ο άλλος για να κάνει το επόμενο βήμα μπροστά, το όνειρο για ένα καλύτερο μέλλον και πάνω σε αυτό το όνειρο ποντάρουν οι εταιρίες και έχουν κράχτες για να μαζεύουν ένα τεράστιο πλήθος κακοπληρωμένων δημιουργών που ελπίζουν ότι κάποια στιγμή θα μπουν στο club της ελίτ.

 

Λύσεις υπάρχουν πολλές και εκεί θα δεις πως σκέφτονται, συμπεριφέρονται και λειτουργούν οι ίδιοι οι δημιουργοί. Άλλοι νεώτεροι στην ηλικία και στο πνεύμα υποστηρίζουν ότι δεν έχουν πρόβλημα να ακούει ο κόσμος ελεύθερα τα τραγούδια τους αφού εκείνοι γίνονται γνωστοί οπότε και από αυτή την απήχηση θα βγάλουν περισσότερα από τις εμφανίσεις τους. Το ίδια ισχύει και για την τηλεόραση όπου με τις εκεί εμφανίσεις τους σε σειρές γινόντουσαν γνωστοί, έπαιρναν βέβαια λίγα, αλλά στην συνέχεια τα έβγαζαν από τις θεατρικές παραστάσεις τους.

 

Υπάρχουν βέβαια και από την άλλη πολλοί που υποστηρίζουν ότι για να δημιουργηθεί ένα έργο δεν συμβάλει μόνο ένας αλλά πολλοί οπότε κάπως θα πρέπει και αυτοί να αμείβονται (συνθέτες, στιχουργοί, κλπ) αλλά και εκεί υπάρχει λύση και από τα ποσά που παίρνει ο καλλιτέχνης με την εμφάνισή του ένα ποσοστό να πηγαίνει σε εκείνους αλλά αυτός ο μηχανισμός θα πρέπει να είναι απόλυτα διαφανής και όχι ότι ισχύει σήμερα με τους νταβατζήδες.

 

Δυστυχώς ο χώρος της τέχνης και του πολιτισμού εδώ και αιώνες παραμένει ανοργάνωτος και βορά στα θηρία που εκμεταλλεύονται ότι ευγενικότερο έχει να προσφέρει η ανθρώπινη ψυχή. Αν οι άνθρωποι του πνεύματος δεν μπορούν να πετάξουν αυτή τη μαυρίλα από πάνω τους πως περιμένουν από τον ίδιο τον κόσμο να ανοίξει από μόνος του τα μάτια του; Ζούμε εδώ και πολύ καιρό ένα νέο μεσαίωνα του οποίου ο διαφωτισμός παραμένει κλειδαμπαρωμένος με copyright και πατέντες. Κάποτε μπορεί η διαδρομή της τέχνης από τους δημιουργούς προς τον κόσμο να ήταν μονόδρομος αλλά πλέον κάτι τέτοιο δεν ισχύει και εκεί απαιτείται η διορατικότητα των ανθρώπων του πνεύματος να μπουν μπροστά και να χαράξουν νέες πορείες που θα μας βγάλουν από τα σημερινά αδιέξοδα που βιώνουμε όλοι μας.

 

Για τις τιμές και για το αν το τσάμπα της "πειρατείας" είναι φθηνότερο... αυτό έχει να κάνει με την αναλγησία της στάσης που κράτησαν οι εταιρίες. Κάποτε πουλούσαν, σήμερα όχι, κάπου στο ενδιάμεσο λοιπόν έκαναν λάθη. Αν έριχναν τις τιμές τότε που η "πειρατεία" ήταν underground και όχι mainstream φαινόμενο τα πράγματα σήμερα θα ήταν τελείως διαφορετικά. Αν χρησιμοποιούσαν το δίκτυο για να διαθέσουν το υλικό τους και όχι να περιμένουν να πουλήσουν εγκιβωτισμένο το περιεχόμενο (επειδή με αυτό τον τρόπο θα βελτιστοποιούσαν τα κέρδη τους) και το υλικό αυτό έφτανε σε χαμηλές τιμές και με υψηλή ποιότητα στους χρήστες, φυσικά και θα είχαν πελάτες.

 

Ακόμα και σήμερα η "πειρατεία" δεν είναι καθόλου τσάμπα. Πολλοί και πολλές αγόρασαν υπολογιστές και αφιέρωσαν χρόνο και κόπο για να μάθουν να τους χρησιμοποιούν και πέρα αυτού του κόστους πληρώνουν κάθε μήνα δεκάδες ευρώ για να έχουν πρόσβαση στο δίκτυο, οπότε κάθε άλλο παρά τσάμπα είναι η όλη διαδικασία. Παλαιότερα είχα πει όπως μπαίνει ένα 6% στην άγραφη κασέτα (και γενικά σε όλα τα άγραφα μέσα, έτσι να έμπαινε ένα αντίστοιχο ποσοστό τόσο στις συνδρομές μας στους isp όσο και στα μηχανήματα όπως ήδη μπαίνει σήμερα στα μηχανήματα αναπαραγωγής) και για καθαρά ιδιωτική χρήση να νομιμοποιόταν η σήμερα παράνομη "πειρατεία" εφόσον αυτή δεν απέφερε κέρδη. Αν επιφέρει τότε δεν θα πρέπει μέρος αυτών να πηγαίνει στους δημιουργούς και όχι αυτό που ισχύει σήμερα πίσω από το μονοπώλιο του copyright να περιμένουν να πουλήσουν οι εταιρίες στις τιμές που επιθυμούν!!!

Επεξ/σία από digekas
Δημοσ.

Δεν είναι μόνο οι τιμές το πρόβλημα.

Όταν κάτι το βρίσκεις με 0 ευρώ... και 2 να το πουλάει ο άλλος θα το σκεφτείς.

Εσύ μπορεί, αλλά μη γενικεύεις για όλους. Και δεν είναι 0 ευρώ, σκέψου τα έξοδα για γρήγορη σύνδεση στο ίντερνετ και για μέσα αποθήκευσης + τον άπειρο χρόνο που σπαταλάει κάποιος ψάχνοντας. Δεν το λες και δωρεάν!

 

Υπάρχει βέβαια και το ζήτημα της χαμηλής ποιότητας μουσικής-ταινιών που μας πλασάρουν οι εταιρίες. Αλλά και πάλι αυτές, δεν έχουν 100% ευθύνη, γιατί δίνουν στο κοινό ότι ζητάει. Αν το κοινό ζητάει σκουπίδια τι να πουλήσουν; Ποιοτικό υλικό;

Μπα.. Τις ανάγκες του κοινού τις δημιουργούν οι εταιρίες. Τι νόημα έχουν τα τεράστια ποσά που δίνονται για προμοσιον? Γιατί ελέγχονται ολόκληροι σταθμοί και ακριβοπληρώνονται μοντέλα για την προώθηση του κάθε άχρηστου μαϊντανού? Για την ενημέρωση του κοινού? Μάλλον προς πλύση εγκεφάλου πάει.. Και το θέμα είναι γιατί να πληρώνουμε όλοι τις διαφημιστικές καμπάνιες των πολυεθνικών με υπεραξίες 400 και 500% πάνω στην τιμή του cd/dvd? Χρησιμεύουν σε τπτ? Μας ρώτησε κανείς?

 

Όλοι οι άνθρωποι έχουν διαφορετικά κριτήρια ανάλογα με το συμφέρον τους. Θέλουν όταν δουλεύουν να τους πληρώνουν αδρά... όταν όμως αγοράζουν κάτι από άλλους θέλουν να είναι τζάμπα...εεμ δεν γίνεται όμως αυτό.

Αν πάω εγώ στον οδοντίατρο και μου πάρει 1500 ευρώ ή στον ηλεκτρολόγο και μου πάρει 300, μετά αυτοί θα μου το παίξουν υπέρμαχοι του free downloading?

 

Το ίδιο ακριβώς είναι. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να βγάζει ο οδοντίατρος 10πλάσιο μεροκάματο από σένα για τις ίδιες ώρες δουλειάς. Αυτόν όμως δεν μπορείς να τον αντικαταστήσεις, ενώ την πολυεθνική την αντικαθιστάς μια χαρά με μια καλή σύνδεση στο νετ.

 

 

 

Όταν λήγει το copyright, παύει να διεκδικεί χρήματα ο δημιουργός! Η εταιρία μια χαρά συνεχίζει να εκδίδει τα έργα του. Δηλαδή με λίγα λόγια το copyright είναι το μόνο που έχει μείνει για να προστατεύει τον δημιουργό.

 

Το πρόβλημα βρίσκεται στην εφαρμογή του τωρινού οικονομικού συστήματος. Ο καλλιτέχνης παίρνει ένα πολύ μικρό ποσοστό, ενώ οι εταιρίες και οι ενδιάμεσοι εκμεταλλεύονται την υπεραξία που αυτός παράγει.

Αυτές οι 2 παράγραφοι είναι αντιφατικές. Αφού ο καλλιτέχνης παίρνει ελάχιστα και οι εταιρίες την υπεραξία, ποιόν προστατεύει τελικά το copyright? Τον καλλιτέχνη ή την εταιρία?

 

Εφόσον όμως ζούμε σε ένα καπιταλιστικό σύστημα και απολαμβάνουμε τα θετικά... λογικό είναι να δεχόμαστε και τα αρνητικά.

Τα "θετικά" του καπιταλισμού τα απολαμβάνουν τύποι σαν τους CEOs των πολυεθνικών. Και βγαίνουν από τα σκατά που τρώμε οι υπόλοιποι.

 

Άλλος ηθοποιός δουλεύει για 50εκ δολάρια ανά ταινία... και άλλος για 20 δολάρια θα δίνει θεατρικές παραστάσεις στην γειτονιά του.

Όλοι όμως ελπίζουν ότι θα είναι σαν τον πρώτο και όχι σαν τον δεύτερο. Η απληστία δεν μας αφήνει χώρο για κάτι ενδιάμεσο, που είναι και το πιο λογικό.

Γι αυτό τον δεύτερο πας να τον δεις και δε λυπάσαι τα λεφτά σου ενώ τον πρώτο τον κατεβάζεις αλύπητα. Τι πιο λογικό?

 

Πολλοί μιλάνε ρομαντικά για αυτο-οργάνωση, παραγωγή μουσικής από τον ίδιο τον καλλιτέχνη. Πόσο εύκολο είναι όμως αυτό; Όσο εύκολο είναι να ανοίξω εγώ μαγαζί και να ανταγωνιστώ το πλαίσιο και το e-shop.

Ο μόνος λόγος που είναι δύσκολο πλέον είναι ότι ένας νέος καλλιτέχνης δύσκολα θα ακουστεί αφού οι πολυεθνικές ελέγχουν απόλυτα το κύκλωμα προώθησης με τα λεφτά που κερδίζουν από την αισχροκέρδεια. Πρέπει αναγκαστικά να περάσεις μέσα από τα κανάλια τους για να γίνεις γνωστός. Από αυτή τη σκοπιά μπορείς να πεις ότι η πειρατεία δεν είναι απλά σωστή, είναι και προσφορά στην τέχνη. :-)

Δημοσ.

Εσύ μπορεί, αλλά μη γενικεύεις για όλους. Και δεν είναι 0 ευρώ, σκέψου τα έξοδα για γρήγορη σύνδεση στο ίντερνετ και για μέσα αποθήκευσης + τον άπειρο χρόνο που σπαταλάει κάποιος ψάχνοντας. Δεν το λες και δωρεάν!

 

 

Μπα.. Τις ανάγκες του κοινού τις δημιουργούν οι εταιρίες. Τι νόημα έχουν τα τεράστια ποσά που δίνονται για προμοσιον? Γιατί ελέγχονται ολόκληροι σταθμοί και ακριβοπληρώνονται μοντέλα για την προώθηση του κάθε άχρηστου μαϊντανού? Για την ενημέρωση του κοινού? Μάλλον προς πλύση εγκεφάλου πάει.. Και το θέμα είναι γιατί να πληρώνουμε όλοι τις διαφημιστικές καμπάνιες των πολυεθνικών με υπεραξίες 400 και 500% πάνω στην τιμή του cd/dvd? Χρησιμεύουν σε τπτ? Μας ρώτησε κανείς?

 

 

 

Το ίδιο ακριβώς είναι. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να βγάζει ο οδοντίατρος 10πλάσιο μεροκάματο από σένα για τις ίδιες ώρες δουλειάς. Αυτόν όμως δεν μπορείς να τον αντικαταστήσεις, ενώ την πολυεθνική την αντικαθιστάς μια χαρά με μια καλή σύνδεση στο νετ.

 

 

 

 

 

 

Αυτές οι 2 παράγραφοι είναι αντιφατικές. Αφού ο καλλιτέχνης παίρνει ελάχιστα και οι εταιρίες την υπεραξία, ποιόν προστατεύει τελικά το copyright? Τον καλλιτέχνη ή την εταιρία?

 

 

Τα "θετικά" του καπιταλισμού τα απολαμβάνουν τύποι σαν τους CEOs των πολυεθνικών. Και βγαίνουν από τα σκατά που τρώμε οι υπόλοιποι.

 

 

Γι αυτό τον δεύτερο πας να τον δεις και δε λυπάσαι τα λεφτά σου ενώ τον πρώτο τον κατεβάζεις αλύπητα. Τι πιο λογικό?

 

 

Ο μόνος λόγος που είναι δύσκολο πλέον είναι ότι ένας νέος καλλιτέχνης δύσκολα θα ακουστεί αφού οι πολυεθνικές ελέγχουν απόλυτα το κύκλωμα προώθησης με τα λεφτά που κερδίζουν από την αισχροκέρδεια. Πρέπει αναγκαστικά να περάσεις μέσα από τα κανάλια τους για να γίνεις γνωστός. Από αυτή τη σκοπιά μπορείς να πεις ότι η πειρατεία δεν είναι απλά σωστή, είναι και προσφορά στην τέχνη. :-)

 

 

 

Δεν κατάλαβες τι εννοούσα. Δεν μιλούσα προσωπικά. Απλά γενικά αναλύω τα σημερινά δεδομένα. Δεν συμφωνώ με το σύστημα.

Έχεις δίκιο για τις τεχνητές ανάγκες που δημιουργούνται στο καταναλωτή. Άλλωστε αν δεν καταναλώνουμε θα καταρρεύσει το σύστημα σαν τραπουλόχαρτο.

Αν αγοράζει κάποιος έναν υπολογιστή ανά δέκα χρόνια και μια τηλεόραση ανά 20... θα καταστραφεί η αγορά.

 

 

Αν κάποιος όμως έχει 5 τηλεοράσεις και 5 υπολογιστές... τι να πει μετά για τον καπιταλισμό;

Να το παίζει επαναστάτης τσε γκεβάρα, απολαμβάνοντας ταυτόχρονα τους καρπούς που προσφέρει ο καπιταλισμός?

 

Το σύστημα βασίζεται στο γεγονός ότι το 90% των πολιτών ελπίζουν να γίνουν και αυτοί πλούσιοι και δεν αρκούνται στα βασικά.

Δημοσ.

Το πρόβλημα είναι η τιμή! Οι τιμές που ζητάνε για κάποια προγράμματα είναι ΤΡΑΓΙΚΕΣ! Το ίδιο και για CD μουσικής! Απλά αρνούντε να το καταλάβουν. Όταν το καταλάβουν και ρίξουν τις τιμές τότε θα μειωθεί και η πειρατία!

Δημοσ.

να προσθέσω και την αγαπημένη μου ομιλία:

 

http://www.youtube.com/watch?v=BcqBy7AwO1A

 

οι τυχεροί τραγουδιστές, ηθοποιοί, σκηνοθέτες ... δεν ξέρουν τι έχουν

και οι υπόλοιποι 97%, που δεν ήταν τόσο τυχεροί, με το ζόρι την παλεύουν.

 

περισσότερο τη διαφήμιση πληρώνουμε παρά το "έργο τέχνης".

 

ακόμη χειρότερα τα πράγματα στον τομέα του ιδιόκτητου λογισμικού

και των πατεντών...

 

όπως λέει ο RMS μεταξύ δυο κακών προτιμούμε το μικρότερο. :-D

Δημοσ.

Το πρόβλημα είναι η τιμή! Οι τιμές που ζητάνε για κάποια προγράμματα είναι ΤΡΑΓΙΚΕΣ! Το ίδιο και για CD μουσικής! Απλά αρνούντε να το καταλάβουν. Όταν το καταλάβουν και ρίξουν τις τιμές τότε θα μειωθεί και η πειρατία!

 

Ήδη έχουν μειωθεί οι τιμές σε cd και υπάρχουν και περισσότερες επιλογές (αγορά απο internet κτλ.) αλλά το μόνο που μου λέει εμένα αυτό είναι οτι όταν ήμουν μικρός και έδινα όλο το δώρο των γενεθλίων μου για να αγοράσω ένα cd ή ένα παιχνίδι για το pc απλά με πιάνανε μα$%κα.

Δημοσ.

να κανω λιγο το δικηγορο του διαβολου ?

 

και χωρις να σημανει οτι δεν εχω κανει το αθλημα (ποιος δεν εχει αλλωστε)

 

ο Χ παραγωγος αξιολογει το προιον που παραγει και πληρωνει γι αυτο οσο θελει. το απαγορευει κανεις; συμφωνω οτι δεν γινεται να κανει 15-20 ευρω το cd ή 50ε ενα παιχνιδι αλλα το ποσο κοστιζει δεν το κανονιζει το πελατης αμεσα.

 

αν κρινεις οτι δεν ειναι αξιζει τα λεφτα δεν το παιρνεις. αν θες να το κατεβασεις εγω τουλαχιστον δεν προκεται να πω "ντα κακο παιδι" αλλα μην το παιζουμε και οι σουπερ επαναστατες και ακτιβιστες που θα κανουμε τον κοσμο καλυτερο. κλεψια ειναι

 

κι η βενζινη πανακριβη ειναι ... δεν βλεπω να ανοιγετε τις αντλιες το βραδυ για να γεμισετε τζαμπα

 

Το εγραψε κι αλλος... free και open source προγραμματα υπαρχουν απειρα που κανουν την δουλεια του καθε ms office-photoshop κτλ κτλ ... Δεχομαι οτι υπαρχουν και προγραμματα που δεν εχουν αντιστοιχο ελευθερο (πολυ θα ηθελα να μην εχω δωσει χιλιαδες ευρω για τα προγραμματα της 4Μ) αλλα ξανα αυτο δεν αλλαζει οτι ειναι κλεψια

 

 

Και κατι τελευταιο... τα προγραμματα του iphone που κανουν 8 max ευρω γραφονται στα ορθια και για πλακα... Δεν ειναι δυνατον να τα συγκρινουμε με παραγωγες οπως το assassins creed

 

 

αυτα , εντελως καλοπροαιρετα και χωρις να κρινω κανεναν , ολοι μεσα στο κολπο ειμαστε λιγοτερο ή περισσοτερο

  • Super Moderators
Δημοσ.

κι η βενζινη πανακριβη ειναι ... δεν βλεπω να ανοιγετε τις αντλιες το βραδυ για να γεμισετε τζαμπα

 

piracy-jesus-did-it-640x480.jpg

Δημοσ.

@fabio η αξιολόγηση δεν είναι τόσο αυθαίρετη όσο λες. Η τουλάχιστον δεν θα πρεπε να είναι. Το οτι έχουν μειωθεί οι τιμές των μουσικών cd σημαίνει οτι και παλιότερα θα μπορούσαν να έχουν αυτές τις τιμές , αλλά οι εταιρίες αισχροκερδούσαν.

Επίσης, αν άφηνα ένα μπιτόνι βενζίνη στην μέση τους δρόμου, με ένα χαρτάκι πάνω "μην την κλέψετε παρακαλώ, σκότωσα τόσους άραβες για να την πάρω, ευαχαριστώ!Γιώργος Παπαδόπουλος", θα θεωρούσες τον εαυτό σου κλέφτη αν την έπαιρνες?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...