Προς το περιεχόμενο

Καθηγητές/τριες διορισμένοι αλλα και φροντιστήρια στα σπίτια των μαθητών


xarda

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλά μιλάμε για ρεσιτάλ, πως δε σε είχα πάρει χαμπάρι τόσο καιρό.

Ξεκινω με αυτο και θα συνεχισω στα επομενα.

Οσο ρεσιταλ νομιζεις οτι δινω εγω, τοσο απολυτος νομιζω οτι γινεσαι εσυ. Εχεις πλασει στο νου σου την εικονα του τεμπελη καρεκλοκενταυρου δημοσιου υπαλληλου (που φυσικα και υπαρχει) και εχεις κανει την αυθαιρετη γενικευση σου, την οποια εχεις και για αξιωμα.

 

Γιατι ας πουμε στο θεμα των δημοσιων καθηγητων ολη η κουβεντα και του kfyrou και η δικια σου στηριζεται σε μια απλοικη γενικευση, απτην οποια προκυπτει κατα συνεπεια και μια απλοικη αποψη.

 

Συγκεκριμενα,

Καθηγητες στο δημοσιο υπαρχουν πολλων κατηγοριων:

Μονιμοι

Εκτακτοι

Ωρομισθιοι

κλπ.

 

Αναμεσα σε αυτες τις κατηγοριες υπαρχουν αλλες υποκατηγοριες:

Καλοι

Μετριοι

Κακοι

Εργατικοι

Τεμπεληδες

Αυτοι που κανουν ιδιαιτερα

Αυτοι που δεν κανουν ιδιαιτερα

Αυτοι που παιρνουν 600 ευρω και δεν πληρωνονται το καλοκαιρι

Αυτοι που παιρνουν 1400 ευρω και πληρωνονται και το καλοκαιρι.

 

Εσυ και ο kfyros ας πουμε, παιρνετε μια συγκεκριμενη κατηγορια καθηγητων, την χειροτερη ολων (Τους μονιμους καθηγητες, που ειναι κακοι και τεμπεληδες και κανουν ιδιαιτερα στους μαθητες τους ενω ηδη πληρωνονται με 1400 ευρω) την γενικευετε αυθαιρετα και εξαγετε τα συμπερασματα σας για ολους τους καθηγητες του δημοσιου.

 

Βεβαια προκυπτει μια αντιφαση στο παραπανω, οτι δηλαδη ενας καθηγητης που ειναι ΚΑΚΟΣ για ποιο λογο να προσληφθει για να κανει ιδιαιτερα, αλλα αυτο ειναι μια αλλη συζητηση. Ειπαμε κακοι τεμπεληδες καθηγητες που εκβιαζουν για ιδιαιτερα.

 

Ξεχνάς ότι το δημόσιο σχολείο το πληρώνουμε ήδη για να μην κάνει καλά τη δουλειά του και δεν είναι τζάμπα.

Στέλνοντας το παιδί στο ιδιωτικό πληρώνεις διπλά για να καλύψεις την ανεπάρκεια του δημοσίου.

Δεν είναι το ίδιο με το να αγοράσεις lavazza αντί για illy... δε θα σταματήσεις ξαφνικά να πληρώνεις φόρους αν το στείλεις στο ιδιωτικό...

Το θεμα των φορων ειναι αλλο απο το θεμα που θετω εγω.

Λετε οτι στο κακο δημοσιο σχολειο δεν κανουν δουλεια οι καθηγητες και γιαυτο το λογο αναγκαζεται ο κοσμος και στελνει τα παιδια του στο καλο ιδιωτικο φροντιστηριο η στον καλο καθηγητη που θα κανει ιδιαιτερα.

 

Εγω προτεινω με τη σειρα μου, εφοσον το δημοσιο σχολειο ειναι κακο και αναποτελεσματικο, υπαρχει επιλογη να το αποφυγουν οσοι επιθυμουν και να πανε στο ιδιωτικο σχολειο. Μαζι με αυτο θα αποφυγουν και τα φροντιστηρια, καθως στο ιδιωτικο να υποθεσω οτι η δουλεια που γινεται ειναι εξαιρετικοτατη απο ανθρωπους υπευθυνους με συστημα εκπαιδευσης αρτιοτατο κλπ. Το μπατζετ εντωμεταξυ για την μεση οικογενεια θα βγαινει πανω κατω το ιδιο, αρα μια χαρα.

 

Οι φοροι ειναι αλλη κουβεντα, ασχετη με αυτο που ειπα και δεν λεω οτι εχεις αδικο. Ομως το οτι γενικα πληρωνεις φορους στο κρατος δε σημαινει οτι ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ υποχρεουσαι να λαμβανεις καθε φορα ολες τις υπηρεσιες απτο δημοσιο, εχεις παντα την επιλογη του ιδιωτικου τομεα αν δεν ικανοποιουνται τα υποκειμενικα κριτηρια σου. Με τη λογικη σου δε θα χρειαζονταν ουτε τα ιδιωτικα νοσοκομεια, ουτε τα ιδιωτικα πανεπιστημια η τα πανεπιστημια του εξωτερικου, ουτε τα ιδιωτικα ΚΤΕΟ κλπ κλπ.

 

Αλλα το βαρατε με και ας κλαιω δεν το εχω καταλαβει. Και αχρηστο το δημοσιο σχολειο, και στο δημοσιο σχολειο στελνουμε τα παιδια μας, ενω υπαρχει και η "απολυτη επιλογη" του ιδιωτικου. Και η γκρινια συνεχιζεται εις τους αιωνες των αιωνων τυπου "που στελνω το παιδι μου στους αχρηστους κλπ κλπ" και βαρατε με και ας κλαιω. Αυτο κι αν ειναι ρεσιταλ.

  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ. · Κρυμμένο από Snoob, 10 Απριλίου 2011 - Δεν έχει δοθεί λόγος
Κρυμμένο από Snoob, 10 Απριλίου 2011 - Δεν έχει δοθεί λόγος

Yπαρχουν και τα ιδιωτικα σχολεια αφου οι καθηγητες στο δημοσιο ειναι αχρηστοι, αχρειοι, εκβιαστες, νταβατζηδες, απληστοι, ανθρωπινα σκουπιδια, παρανομοι, τεμπεληδες των 1400 ευρω.

 

Εκει κανουν καλα τη δουλεια τους και το παιδι δε θα χρειαστει ουτε ιδιαιτερα, ουτε φροντιστηρια. Μια χαρα. Good luck.

 

ΥΓ. http://el.wiktionary.org/wiki/%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BB%CE%AE%CF%81%CE%B7%CE%BC%CE%B1

 

ΥΓ2. Το προβλημα ειναι πολυ πιο συνθετο, ενδεικτικα: η νοοτροπια της ελληνικης οικογενειας να λιωνει το παιδι απο την προπαιδικη ηλικια σε ολων των ειδων τα φροντιστηρια/η παραπαιδεια γενικοτερα και οχι μονο των καθηγητων του δημοσιου/οι γονεις που πανε και ζητανε ιδιαιτερα στον καθηγητη των παιδιων τους κλπ κλπ. Σε μια συναλλαγη υπαρχουν 2 πλευρες παντοτε. Και στην προκειμενη περιπτωση δε νομιζω να υπαρχει καποιος εκβιασμος της μιας προς την αλλη πλευρα, παρα μονο προσεγγιση του πελατη προς των πωλητη και συμφωνια και των δυο.

 

ΥΓ3. 1400 ευρω παιρνουν καπου στο 30ο ετος υπηρεσιας. Περαν αυτου υπαρχουν και οι ωρομισθιοι και αυτοι που κανουν μαθηματα σε 5 διαφορετικες περιοχες για να παρουν 700 ευρω το μηνα και ΔΕΝ πληρωνονται το καλοκαιρι.

Αν τολμησουν να επιδιωξουν να κανουν φροντιστηρια μονο για να βγαλουν τις βενζινες τους, τοτε αυτοματως γινονται αχρηστοι, αχρειοι, εκβιαστες, νταβατζηδες, απληστοι, ανθρωπινα σκουπιδια, παρανομοι, τεμπεληδες των 1400 ευρω, γιατι πολυ απλα τολμησαν να εργαστουν στο δημοσιο τομεα, κι αυτο στην Ελλαδα αυτοματως συνιστα εγκλημα.

 

ΥΓ4. Κανεις δεν αναγκαζει τον κοσμο να στελνει τα παιδια του στο δημοσιο σχολειο, αλλα ολοι τα στελνουν εκει, μετα τα στελνουν και στα φροντιστηρια και αν το παιδι αποτυχει, αυτοματως φταιει μονο το δημοσιο σχολειο και οι αχρηστοι, αχρειοι, εκβιαστες, νταβατζηδες, απληστοι, ανθρωπινα σκουπιδια, παρανομοι, τεμπεληδες καθηγητες των 1400 ευρω.

 

Τέκνο δημοσίων υπαλλήλων με τη νοοτροπία που κατακεραυνώνεται τον τελευταίο καιρό; B)

Δημοσ. · Κρυμμένο από Snoob, 10 Απριλίου 2011 - Δεν έχει δοθεί λόγος
Κρυμμένο από Snoob, 10 Απριλίου 2011 - Δεν έχει δοθεί λόγος

Τέκνο δημοσίων υπαλλήλων με τη νοοτροπία που κατακεραυνώνεται τον τελευταίο καιρό; B)

 

Iδιωτικος υπαλληλος και μεταναστης στο εξωτερικο. Σε καλυψα, ιδιαιτερα στο κομματι της νοοτροπιας? :X

 

ΥΓ. Δε μπορω να πω. Πανεξυπνο και πανω απολα νεοελληνικο να χαρακτηριζει κανεις τους γονεις και τη νοοτροπια τους καποιου που απλα γραφει τη γνωμη του σε καποιο φορουμ. Δε θα μπω καν στο κομματι του "κληρονομικου χαρισματος" για το επαγγελμα τους, στεκομαι μονο στον χαρακτηρισμο.

Δημοσ.
...

:fear:

Αγαπητέ/ή μου, το thread αυτό μιλάει για τους διορισμένους καθηγητές που κάνουν ιδιαίτερα στους μαθητές τους.

Ο kryfos μιλάει γι' αυτούς ακριβώς αν ξαναδιαβάσεις το post του, στο οποίο συμφώνησα και στο οποίο εσύ απάντησες ότι αν δε σας αρέσει υπάρχει και το ιδιωτικό.

Επιμένω λοιπόν πως αυτό το σκεπτικό που έχεις είναι λάθος.

 

Από κει και πέρα γνωρίζω πολύ καλά την έννοια του φόρου, πίστεψέ με, και ιδιαίτερα της ανταποδοτικότητάς του.

Άλλο ένα λάθος που κάνεις λοιπόν είναι αυτό:

Το γεγονός ότι πληρώνω φόρους με τους οποίους χρηματοδοτώ δημόσιες παροχές, δε σημαίνει ότι οι παροχές αυτές τις οποίες δύναμαι να απολαύσω είναι κακής ποιότητας.

Αν το δημόσιο σχολείο ικανοποιούσε τις ανάγκες για εκπαίδευση και παρόλ' αυτά έστελνα το παιδί μου στο ιδιωτικό, αυτό θα ήταν επιλογή μου.

Στην πραγματικότητα όμως το δημόσιο σχολείο με αναγκάζει να στείλω το παιδί μου σε φροντιστήριο/ιδιωτικό σχολείο, λόγω της ανεπάρκειάς του.

Φυσικά και αναγνωρίζω και θεωρώ αναγκαία την ιδιωτική παροχή υπηρεσιών, αλλά αυτό δε σημαίνει πως δεν πρέπει να απαιτώ τα χρήματά μου να πιάνουν τόπο.

 

Στο κάτω κάτω ξέρεις τι; Για να έχει γίνει πια τόσο τραγική η κατάσταση με τα ιδιαίτερα και τα φροντιστήρια, σημαίνει πως όντως η κατάσταση έχει γενικευτεί.

Άρα η γενίκευση για τους διορισμένους καθηγητές (την οποία δεν τολμώ να κάνω), μπορεί και να έχει βάση.

 

ps. βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα από αυτά που γράφω.

Δημοσ.

Ναι και οπως προανεφερα αυτο με το ποσο οι φοροι του Ελληνα πολιτη εχουν ακτικρυσμα ειναι μια αλλη τελειως αλλη μεγαλη συζητηση.

 

Επισης αν θες τη δικη μου γνωμη με βαση οσα ειδα εγω στο σχολειο που πηγα (και τα φροντιστηρια) ειναι οτι ειχα εξαιρετικους καθηγητες αλλα και κακους στο δημοσιο.

Κατ'αντιστοιχια εξαιρετικους αλλα και κακους που δεν απεδιδαν ειχα ΚΑΙ στο ιδιωτικο φροντιστηριο.

 

Οταν ομως εγραψα 12 στην χημεια, εφταιγε και για μενα και για τους δικους μου μονο ο καθηγητης του δημοσιου, ασχετα αν ενδομυχα ηξερα οτι ο καθηγητης στο δημοσιο στο συγκεκριμενο μαθημα ηταν καλυτερος απο αυτον του φροντιστηριου.

Απλα στο φροντιστηριο τα εσκαγαν οι γονεις μου για 1 χρονο και εγω ποτε δεν ειπα οτι ειναι κακος ο καθηγητης, γιατι δεν ειχα το θαρρος να το πω στους δικους μου. Ετσι επρεπε να κατηγορησουμε το μαυρο προβατο, τον καθηγητη του δημοσιου, σε συγγενολοι, γειτονες, φιλους, (φορουμς) κλπ.

 

Το μοναδικο ποιντ που εχω και τονιζω σε αυτα τα ποστ ειναι οτι δεν ειναι δικαιο να γενικευουμε και να τσουβαλιαζουμε. Τωρα αν αυτο μοιαζει παραλογο, ρεσιταλ κλπ κλπ πασσο.

 

ΥΓ. Το θεμα με την παραπαιδεια ειναι και θεμα νοοτροπιας του Ελληνα. Παρεπιπτοντως ειχα 2 συμαθητες που αριστευσαν χωρις να κανουν φροντιστηρια κατα τη διαρκεια του λυκειου. Ισως ιδιοφυιες, ισως διαβαστεροι, ισως να τους βοηθησε και κανας αχρηστος καθηγητης στοιχειωδως με τα μαθηματα του στην ταξη.

Δημοσ.

Κοίταξε, εγώ από την πλευρά μου είχα 1-2 καθηγητές της προκοπής στο σχολείο μου, έτσι όμως δε βγάζουμε συμπεράσματα. Ο ξάδερφος του ξαδέρφου κτλ πέρασε χωρίς διάβασμα κοκ.

 

Με σιγουριά όμως μπορούμε να πούμε πως το δημόσιο σχολείο σε σπρώχνει προς την ιδιωτική εκπαίδευση, διότι οι μαθητές δεν μπορούν διαφορετικά να φτάσουν τον πήχη που το δημόσιο έχει θέσει πχ για την εισαγωγή στα ΑΕΙ/ΤΕΙ. Άρα η ίδια η δημόσια εκπαίδευση δείχνει ότι είναι ανεπαρκής και ότι χρειάζεται την ιδιωτική, ώστε οι μαθητές να φτάσουν στον επιθυμητό στόχο

Είναι ένας φαύλος κύκλος καταπολέμησης της ανεργίας και αναποτελεσματικότητας της δημόσιας εκπαίδευσης. Το σίγουρο είναι πως δε δουλεύει σωστά.

Δημοσ.

Yπαρχουν και τα ιδιωτικα σχολεια αφου οι καθηγητες στο δημοσιο ειναι αχρηστοι, αχρειοι, εκβιαστες, νταβατζηδες, απληστοι, ανθρωπινα σκουπιδια, παρανομοι, τεμπεληδες των 1400 ευρω.

 

Εκει κανουν καλα τη δουλεια τους και το παιδι δε θα χρειαστει ουτε ιδιαιτερα, ουτε φροντιστηρια. Μια χαρα. Good luck.

 

ΥΓ. http://el.wiktionary...%B7%CE%BC%CE%B1

 

ΥΓ2. Το προβλημα ειναι πολυ πιο συνθετο, ενδεικτικα: η νοοτροπια της ελληνικης οικογενειας να λιωνει το παιδι απο την προπαιδικη ηλικια σε ολων των ειδων τα φροντιστηρια/η παραπαιδεια γενικοτερα και οχι μονο των καθηγητων του δημοσιου/οι γονεις που πανε και ζητανε ιδιαιτερα στον καθηγητη των παιδιων τους κλπ κλπ. Σε μια συναλλαγη υπαρχουν 2 πλευρες παντοτε. Και στην προκειμενη περιπτωση δε νομιζω να υπαρχει καποιος εκβιασμος της μιας προς την αλλη πλευρα, παρα μονο προσεγγιση του πελατη προς των πωλητη και συμφωνια και των δυο.

 

ΥΓ3. 1400 ευρω παιρνουν καπου στο 30ο ετος υπηρεσιας. Περαν αυτου υπαρχουν και οι ωρομισθιοι και αυτοι που κανουν μαθηματα σε 5 διαφορετικες περιοχες για να παρουν 700 ευρω το μηνα και ΔΕΝ πληρωνονται το καλοκαιρι.

Αν τολμησουν να επιδιωξουν να κανουν φροντιστηρια μονο για να βγαλουν τις βενζινες τους, τοτε αυτοματως γινονται αχρηστοι, αχρειοι, εκβιαστες, νταβατζηδες, απληστοι, ανθρωπινα σκουπιδια, παρανομοι, τεμπεληδες των 1400 ευρω, γιατι πολυ απλα τολμησαν να εργαστουν στο δημοσιο τομεα, κι αυτο στην Ελλαδα αυτοματως συνιστα εγκλημα.

 

ΥΓ4. Κανεις δεν αναγκαζει τον κοσμο να στελνει τα παιδια του στο δημοσιο σχολειο, αλλα ολοι τα στελνουν εκει, μετα τα στελνουν και στα φροντιστηρια και αν το παιδι αποτυχει, αυτοματως φταιει μονο το δημοσιο σχολειο και οι αχρηστοι, αχρειοι, εκβιαστες, νταβατζηδες, απληστοι, ανθρωπινα σκουπιδια, παρανομοι, τεμπεληδες καθηγητες των 1400 ευρω.

 

 

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε..

Δηλαδή το αντίδοτο στα ιδιωτικά σχολεία της πλάκας είναι το μπουρδέλο δημόσιο σχολείο με καθηγητές που προωθούν τα παιδιά στα ιδιαίτερα ;;;;

 

Η τσίπα και η αξιοπρέπεια (και τα προσχήματα) είναι κάτι που δυστυχώς έχει χαθεί σε όλο το δημόσιο και όχι μόνο στη δημόσια εκπαίδευση !!!

 

 

Επειδή λοιπόν το να τηρούμε τους νόμους είναι δείγμα της παιδείας μας, φυσικά πως θα τη διδάξουν στα παιδιά μας αυτοί που είναι παραβάτες των νόμων και εκβιαστές ;

 

ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ λέει το σύνταγμα για όσους δεν το γνωρίζουν, ΟΧΙ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΚΗ ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ..

 

Το σύνθετο πρόβλημα που αναφέρεις είναι ότι κανείς δημόσιος υπάλληλος δεν έχει απολυθεί για απιστία και εκβιασμό ακόμα και όταν έχουν δικαιωθεί γονείς σε δικαστήρια (στην περίπτωση μας)..

Και αφού τους κάνουν τα μούτρα κρέας με ποινές με αναστολή , πηγαίνουν μετά στα υπηρεσιακά συμβούλια και οι "κολλητοί στο έγκλημα" συνάδελφοι τους, τους κατακεραυνώνουν με επιπλήξεις και δίμηνες αργίες..

 

Εδώ δεν χάνει κάποιος τη δουλειά ακόμα και αν καταδικαστεί για σεξουαλική παρενόχληση μαθητών του !!!!!!

Απλά τον στέλνουν σε δουλειές γραφείου, και ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ..

 

Αν είναι δυνατόν να εκφράζεις τέτοια απίστευτη άποψη , ότι οι γονείς πάνε και ζητάνε ιδιαίτερα από τους καθηγητές από μόνοι τους..

Όταν πιάνει ο καθηγητής το γονιό και του λέει ότι το παιδί του έχει προβλήματα και θα χρειαστεί "ενισχυτική" διδασκαλία, ακριβώς αυτό συμβαίνει , έτσι ;

 

Και ποια είναι η δουλειά σου ρε μεγάλε εσένα; Για ποιο λόγο πληρώνεσαι ; Πες μας...

Να προωθείς τους μαθητές στο φροντιστήριο ;;;

 

Αν είναι έτσι , να καταργηθεί η μέση εκπαίδευση, και να πληρώνουν οι έλληνες μόνο τα φροντιστήρια..

Όχι να πληρώνουν δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση και μάλιστα πολλές φορές στα ίδια άτομα ..

 

Το πιο εγκληματικό για μένα είναι ότι αυτή την αλητεία την πληρώνουν τα ίδια τα παιδιά που χάνουν έξι ώρες από τη ζωή τους κάθε μέρα στο δημόσιο σχολείο και μετά άλλες τόσες σε ιδιαίτερα και διαβάσματα !!!

 

Έχει χαθεί τελείως η μπάλα..

 

 

Και φυσικά , με τους μήνες και τις ώρες που "δουλεύουν" στα δημόσια σχολεία, παίρνουν πολύ παραπάνω από 1400 ευρώ το μήνα . Τον εργάσιμο. Κάτι που φυσικά δεν ισχύει πουθενά αλλού στον κόσμο..

Τότε δεν θα μπορούσαν να γίνονται όλες αυτές οι "ενισχυτικές" διδασκαλίες αντί να τα παίρνουν διπλά από τα παιδιά για ιδιαίτερα ;;;;

 

Εκτός βέβαια αν θεωρούμε ότι όποιος είναι στο δημόσιο, δικαιωματικά πρέπει να πληρώνεται χωρίς να κάνει τίποτα και να έχει και δεύτερη δουλειά παράνομα...

 

Σημείωση : Εγώ δεν κατηγορώ αυτούς που νόμιμα κάνουν δεύτερη δουλειά . Ούτε τους ωρομίσθιους ούτε τους μόνιμους (για όσους δεν είναι παράνομο)..

Κατηγορώ τον κάθε εκμεταλλευτή που δεν εκτελεί το λειτούργημα του στο 120%,

και που ανακαλύπτει κενά και προβλήματα στους μαθητές του και προσπαθεί να τα λύσει παίρνοντας λεφτά από τους γονείς για ιδιαίτερα.

 

Επίσης, οι δικαιολογίες ότι "φταίνε τα υπουργεία και οι πολιτικοί" για το σύστημα παιδείας είναι για ηλίθιους.

Τρανό παράδειγμα είναι οι εξαιρέσεις , όπου κάποιοι ΔΑΣΚΑΛΟΙ (με γράμματα κεφαλαία) θεωρούν τον εαυτό τους δημόσιο λειτουργό και όχι ΔΥ, και ξεφεύγουν από τον κανόνα της μαλθακότητας, της αδιαφορίας , της τεμπελιάς και της αρπαχτής...

 

Good Luck λοιπόν και καλά σαράντα στο μακαρίτη..

 

ΥΓ. Το θεμα με την παραπαιδεια ειναι και θεμα νοοτροπιας του Ελληνα. Παρεπιπτοντως ειχα 2 συμαθητες που αριστευσαν χωρις να κανουν φροντιστηρια κατα τη διαρκεια του λυκειου. Ισως ιδιοφυιες, ισως διαβαστεροι, ισως να τους βοηθησε και κανας αχρηστος καθηγητης στοιχειωδως με τα μαθηματα του στην ταξη.

 

Ε , αν από όλους τους μαθητές σου θυμάσαι 2 που πέρασαν χωρίς φροντιστήρια , έχεις δίκιο.

Η νοοτροπία του έλληνα γονιού φταίει...

 

Τι δουλειά είπαμε ότι κάνουν οι καθηγητές και οι δάσκαλοι στο σχολείο;

 

Νόμιζα ότι ήταν να προετοιμάσουν τους μαθητές για το πανεπιστήμιο ή για τη μετέπειτα ζωή τους..

 

Προφανώς είναι να περάσουν 6 ώρες χαλαρά με τους μαθητές τους, μέχρι να φύγουν αυτοί για το σπίτι - φροντιστήριο..

 

Σόρρυ, λάθος μου..

(επαναλαμβάνω , όταν το 50% λειτουργεί έτσι αυτό δεν είναι γενίκευση, είναι μάστιγα)..

Δημοσ.

Προσωπικά γνωρίζω περίπτωση στο Λύκειο (δημόσιο) που πήγαινα, όπου είχαν στήσει στον τοίχο έναν πολύ καλό μαθηματικό που δίδασκε στο σχολείο, για τον λόγο οτι παρότρυνε τα παιδιά να αποφύγουν το φροντηστήριο και έκανε έξτρα μάθηματα δωρεάν σε όσους μαθητές ήθελαν.

 

Συγκεκριμένα η πρόεδρος του συλλόγου γονέων όπου είχε φροντηστήριο, πίεσε εως ότου ο συγκεκριμένος απομακρύνθηκε απο το σχολείο. Σε τέτοιο μπουρδέλο ζούμε, χίλια ΔΝΤ και φέσια μας αξίζουν.

Δημοσ.

Στο σχολειο μου ειχα ενα συμμαθητη στον οποιο εκανε ιδιετερα ο καθηγητης που του εκανε μαθημα στο σχολειο...και σα να μν εφτανε αυτο, το παιδι εγραφε 20 σηκωνοταν στον πινακα, ηταν πολυ καλος και του ειχε 13 στα τετραμηνα, οταν η μανα ρωτησε γιατι της απαντησε: Ασε κυρα Μαρια μην μας καταλαβουν και τρεχουμε...αυτα ειναι

Δημοσ.

Ποιος σας είπε πως οι μαθητές των ιδιωτικών δεν κάνουν ιδιαίτερα; Εγώ πάω 2α Λυκείου, κάνω (και θα κάνω και του χρόνου) όλα τα μαθήματα των πανελλαδικών σε ιδιαίτερο, πηγαίνω σε ιδιωτικό σχολείο και το ίδιο κάνουν και όλοι οι συμμαθητές μου, οι περισσότεροι των οποίων έκαναν ιδιαίτερα από το γυμνάσιο σε μαθηματικά και αρχαία. Μην σας ξεγελάει η ταμπέλα του ιδιωτικού.

Αν και κατά τη γνώμη μου, τα ιδιαίτερα έχουν δημιουργηθεί εξ' αιτίας της νοοτροπίας των μαθητών-γονέων, οι οποίοι ως γνήσιοι Έλληνες αρχικά είπαν "ας έχει το δικό μου το παιδί προβάδισμα να μπει σίγουρα". Έτσι άρχισαν όλα τα παιδιά να θέλουν το προβάδισμα και παιδευόμαστε 10 ώρες την μέρα, ενώ αν κανένας δεν έκανε ιδιαίτερα, απλά θα έπεφταν οι βάσεις και θα έμπαιναν πάλι αυτοί που διαβάζουν λίγο περισσότερα. Ας μην κατηγορούμε για όλα το σύστημα.

Δημοσ.

Ποιος σας είπε πως οι μαθητές των ιδιωτικών δεν κάνουν ιδιαίτερα; Εγώ πάω 2α Λυκείου, κάνω (και θα κάνω και του χρόνου) όλα τα μαθήματα των πανελλαδικών σε ιδιαίτερο, πηγαίνω σε ιδιωτικό σχολείο και το ίδιο κάνουν και όλοι οι συμμαθητές μου, οι περισσότεροι των οποίων έκαναν ιδιαίτερα από το γυμνάσιο σε μαθηματικά και αρχαία. Μην σας ξεγελάει η ταμπέλα του ιδιωτικού.

Αν και κατά τη γνώμη μου, τα ιδιαίτερα έχουν δημιουργηθεί εξ' αιτίας της νοοτροπίας των μαθητών-γονέων, οι οποίοι ως γνήσιοι Έλληνες αρχικά είπαν "ας έχει το δικό μου το παιδί προβάδισμα να μπει σίγουρα". Έτσι άρχισαν όλα τα παιδιά να θέλουν το προβάδισμα και παιδευόμαστε 10 ώρες την μέρα, ενώ αν κανένας δεν έκανε ιδιαίτερα, απλά θα έπεφταν οι βάσεις και θα έμπαιναν πάλι αυτοί που διαβάζουν λίγο περισσότερα. Ας μην κατηγορούμε για όλα το σύστημα.

Εγω αναφερθηκα στα ιδιωτικα και ειρωνικα ειπα οτι ουτε ιδιαιτερα ουτε φροντιστηρια χρειαζονται. Βλεπεις σε αυτο το φορουμ καποιοι εχουν την αποψη οτι δημοσιο=καταστροφη και ιδιωτικο=πανακεια.

Αυτο για να δειξω σε μερικους που αρεσκονται στο να παραληρουν και να κραζουν το δημοσιο για την παραπαιδεια, οτι και στα ιδιωτικα η ιδια κατασταση επικρατει.

 

Αρα οι δημοσιοι υπαλληλοι, οι καρεκλοκενταυροι το να τ'αλλο οδηγουν τα παιδια μας στην παραπαιδεια οπως ειπωθηκε παραπανω. Με τα ιδιωτικα ομως τι γινεται, που ειναι ολοι οι καθηγητες ιδιωτικοι υπαλληλοι και τα παιδια ΞΑΝΑμανα τρεχουν στην παραπαιδεια?

 

Η παραπαιδεια ειναι πρωτιστως θεμα νοοτροπιας γονεων/μαθητων.

Δημοσ.

Αρα οι δημοσιοι υπαλληλοι, οι καρεκλοκενταυροι το να τ'αλλο οδηγουν τα παιδια μας στην παραπαιδεια οπως ειπωθηκε παραπανω. Με τα ιδιωτικα ομως τι γινεται, που ειναι ολοι οι καθηγητες ιδιωτικοι υπαλληλοι και τα παιδια ΞΑΝΑμανα τρεχουν στην παραπαιδεια?

 

Η παραπαιδεια ειναι πρωτιστως θεμα νοοτροπιας γονεων/μαθητων.

 

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Το μάθημα σε μια τάξη 25 μαθητών γίνεται αναγκαστικά σε ένα μέσο επίπεδο. Για τον μαθητή που θέλει να γράψει στις πανελλήνιες για να μπει σε πολυτεχνείο/νομική/ιατρική κτλ. το επίπεδο αυτό είναι εξαιρετικά χαμηλό. Άρα, είναι σχεδόν μονόδρομος το ιδιαίτερο ή το φροντιστήριο.

Αντίστοιχα, για τον μαθητή που παλεύει να πάρει τη βάση, το επίπεδο είναι υψηλό και δυσκολεύεται να παρακολουθήσει. Αυτό ισχύει και στα ιδιωτικά και στα δημόσια.

 

Στο θέμα της νοοτροπίας θα συμφωνήσω κυρίως για τους μέσους μαθητές. Ιδιαίτερα στα ιδιωτικά σχολεία, που υποτίθεται ότι δεν χάνουν μαθήματα και μπορούν να διαμαρτυρηθούν αν ο καθηγητής δεν ασχολείται, γιατί να κάνεις φροντιστήριο; Αυτό δεν το καταλαβαίνω.

Και φυσικά δεν καταλαβαίνω τα ιδιαίτερα από το γυμνάσιο. Υπάρχει και κάτι που λέγεται ατομικό διάβασμα και για τους περισσότερους ανθρώπους θα ήταν αρκετό για να μάθουν αυτά που πρέπει. Αλλά το έχουμε ξεχάσει αυτό, με αποτέλεσμα οι μαθητές να μην μαθαίνουν ποτέ να διαβάζουν μόνοι τους και να πελαγώνουν μετά στο πανεπιστήμιο. Εκεί πια, το ρόλο του ιδιαίτερου αναλαμβάνουν τα SOS από τις παρατάξεις.

Δημοσ.

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Το μάθημα σε μια τάξη 25 μαθητών γίνεται αναγκαστικά σε ένα μέσο επίπεδο. Για τον μαθητή που θέλει να γράψει στις πανελλήνιες για να μπει σε πολυτεχνείο/νομική/ιατρική κτλ. το επίπεδο αυτό είναι εξαιρετικά χαμηλό. Άρα, είναι σχεδόν μονόδρομος το ιδιαίτερο ή το φροντιστήριο.

Αντίστοιχα, για τον μαθητή που παλεύει να πάρει τη βάση, το επίπεδο είναι υψηλό και δυσκολεύεται να παρακολουθήσει. Αυτό ισχύει και στα ιδιωτικά και στα δημόσια.

 

Στο θέμα της νοοτροπίας θα συμφωνήσω κυρίως για τους μέσους μαθητές. Ιδιαίτερα στα ιδιωτικά σχολεία, που υποτίθεται ότι δεν χάνουν μαθήματα και μπορούν να διαμαρτυρηθούν αν ο καθηγητής δεν ασχολείται, γιατί να κάνεις φροντιστήριο; Αυτό δεν το καταλαβαίνω.

Και φυσικά δεν καταλαβαίνω τα ιδιαίτερα από το γυμνάσιο. Υπάρχει και κάτι που λέγεται ατομικό διάβασμα και για τους περισσότερους ανθρώπους θα ήταν αρκετό για να μάθουν αυτά που πρέπει. Αλλά το έχουμε ξεχάσει αυτό, με αποτέλεσμα οι μαθητές να μην μαθαίνουν ποτέ να διαβάζουν μόνοι τους και να πελαγώνουν μετά στο πανεπιστήμιο. Εκεί πια, το ρόλο του ιδιαίτερου αναλαμβάνουν τα SOS από τις παρατάξεις.

 

Έχουμε φτάσει στο σημείο να πηγαίνουν καθηγητές σε φροντιστήρια για τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Αυτό και αν είναι κατάντια.

Δημοσ.

φυσικά και απαγορεύεται εκτός αν είσαι ωρομίσθιος η κάτι τέτοιο όπως πληροφορικάριος ή ξενόγλωσσα μαθήματα κλπ που εκεί νομίζω αλλάζουν τα πράγματα..

 

.Οπως και οι Δεητζηδες δεν επιτρεπετε ενω δουλευουν στη δεη να κανουν και δουλειες εξω.

 

Απαγορεύεται ? χαχαχα έχω δει να δουλεύουν το απόγευμα.. οουυυ

Δημοσ.

φυσικά και απαγορεύεται εκτός αν είσαι ωρομίσθιος η κάτι τέτοιο όπως πληροφορικάριος ή ξενόγλωσσα μαθήματα κλπ που εκεί νομίζω αλλάζουν τα πράγματα..

 

 

 

Απαγορεύεται ? χαχαχα έχω δει να δουλεύουν το απόγευμα.. οουυυ

 

 

Και βέβαια απαγορεύεται.Λογικό δεν είναι ?

Μήπως ήταν απογευματινοί ( γιατι υπάρχει και η βάρδια ).Αν δουλευαν κλεβοντας την δουλεία ελευθερων ηλεκτρολόγων τότε ντροπή τους.ΟΜΩΣ εδω μιλάμε για παιδεία και δεν συγκρίνονται!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...