Erwdios Δημοσ. 12 Απριλίου 2011 Δημοσ. 12 Απριλίου 2011 Ακριβώς, για ποιο λόγο; Εάν πω ότι το αυτοκίνητό μου έχει σταθερή κατανάλωση 7 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, τα ίδια θα κάψει είτε διανύσω αυτή την απόσταση σε 1 ή σε 2 ώρες. Βέβαια στην πράξη με την χαμηλότερη ταχύτητα θα κάψω λιγότερο, αλλά οκ. Αν είσαι μποτιλιαρισμένος και πηγαίνεις πρώτη - νεκρά, θα κάψεις περισσότερο.
Dark_son20 Δημοσ. 16 Απριλίου 2011 Δημοσ. 16 Απριλίου 2011 να αναφέρω απλά εδώ ότι στα αμάξια όταν λέτε κατανάλωση τα λέτε ή από το manual ή από τον υπολογιστή ταξιδιού στις μηχανές το λέμε από εμπειρία πχ εγώ στα 100 θέλω 7 λίτρα στο cbf250 όμως εμενα αυτά τα 100 είναι όλη μέρα μέσα στη κίνηση στο κέντρο. πχ εγώ το ομόνοια-σύνταγμα θα το κάνω 5 λεπτά μια εργάσιμη μέρα ένα αμάξι θα το κάνει 30 λεπτά είναι μεγάλη διαφορά ώρας ώστε να είναι αμελητέα, ακόμα και στο ρελαντί το αυτοκίνητο για 25 λεπτά θα καίει
viper2005 Δημοσ. 16 Απριλίου 2011 Δημοσ. 16 Απριλίου 2011 να αναφέρω απλά εδώ ότι στα αμάξια όταν λέτε κατανάλωση τα λέτε ή από το manual ή από τον υπολογιστή ταξιδιού στις μηχανές το λέμε από εμπειρία πχ εγώ στα 100 θέλω 7 λίτρα στο cbf250 όμως εμενα αυτά τα 100 είναι όλη μέρα μέσα στη κίνηση στο κέντρο. πχ εγώ το ομόνοια-σύνταγμα θα το κάνω 5 λεπτά μια εργάσιμη μέρα ένα αμάξι θα το κάνει 30 λεπτά είναι μεγάλη διαφορά ώρας ώστε να είναι αμελητέα, ακόμα και στο ρελαντί το αυτοκίνητο για 25 λεπτά θα καίει τα 7/100 δεν ειναι πολλα?
Dark_son20 Δημοσ. 16 Απριλίου 2011 Δημοσ. 16 Απριλίου 2011 για μονοκύλινδρο 250ari σε μόνιμα 8-9k στροφές είναι μια χαρά άμα το πηγαίνεις στις 6k καεί 4 αλλά άμα το θες να το πηγαίνεις έτσι πάρε παπί καλύτερα είναι και πιο φθηνά στα συνεργεία τους γενικά αν θες ένα μηχανάκι απλά για τις δουλειές σου πέρα δώθε και τίποτα άλλο δεν υπάρχει κανένας λόγος να πας σε κάτι άλλο από ένα τίμιο παπί. και τα σκούτερ και οι μικρές μηχανές έχουν εξωφρενικά μεγαλύτερο κόστος συντήρησης
Haldol Δημοσ. 17 Απριλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 17 Απριλίου 2011 ότι στα αμάξια όταν λέτε κατανάλωση τα λέτε ή από το manual ή από τον υπολογιστή ταξιδιού στις μηχανές το λέμε από εμπειρία Και στα αυτοκίνητα από εμπειρία το λέμε, ξέρεις κανένα manual να λέει την πραγματική κατανάλωση για να τα εμπιστευθούμε; Χτύπησε λαμπάκι, έβαλα Χ λίτρα και μέχρι να ξαναχτυπήσει λαμπάκι είχα κάνει Υ χιλιόμετρα. Συνεπώς έκαψα Χ λίτρα στα Υ χιλιόμετρα. Απλή μέθοδος των τριών, να 'την η κατανάλωση.
chiderboy Δημοσ. 17 Απριλίου 2011 Δημοσ. 17 Απριλίου 2011 Πάντως η κατανάλωση σε μηχανές παραμένει δυσανάλογη σε σχέση με των αυτοκινήτων αν αναλογιστεί κανείς τη διαφορά βάρους και ιπποδύναμης 7,5 lt/100χλμ μέση έχω με το HR-V που εντάξει μπορεί να μην το δουλεύω στις 8-9κ όπως το παραπάνω CBF αλλά μόνιμα χρησιμοποιώ παραπάνω ιπποδύναμη από τα 22hp του CBF και κινώ πολλαπλάσιο βάρος. Για μηχανή ψάχνομαι και εγώ τώρα με την ελπίδα όμως να μην βλέπω 7,5αρια
Dark_son20 Δημοσ. 17 Απριλίου 2011 Δημοσ. 17 Απριλίου 2011 όπως προείπα για σοβαρή οικονομία πας σε παπί. τα έξοδα συγκριτικά με αμάξι γενικά είναι εξωφρενικά. πχ στα πιρέλι demon που βάζω τώρα θέλω κάνα 300ari για λάστιχα... και τώρα που σκέφτομαι να πάω στα πιρέλι angel θα ανεβεί έτσι όπως το βλέπω... εκτός φυσικά αν πάρεις μια μηχανή και την αφήσεις να γίνει χρεπι μέχρι να φτάσει μόνη της τα 10-15 χρόνια και απλά διαλυθεί
chiderboy Δημοσ. 17 Απριλίου 2011 Δημοσ. 17 Απριλίου 2011 Είναι κυρίως θέμα χρήστη πάντως και όχι της μηχανής αυτής καθεαυτής Εσύ πχ θα μπορούσες να βρείς και με 150-200€ λάστιχα (300€ φοράει φίλος μου πολύ καλής ποιότητας λάστιχα στο street triple του). Δε νομίζω να αξίζει τόσο ακριβό λάστιχο στο CBF άσε που θα αργούν να πιάσουν σωστή θερμοκρασία για να αποδώσουν τα μέγιστα Επίσης με κάνα τέτοιο http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/1391317/ στις ταχύτητες που κινείσαι με το CBF θα πήγαινες λογικά πιο οικονομικά και θα το χαιρόσουν και παραπάνω. Μήπως είναι η ώρα για αναβάθμιση;
Dark_son20 Δημοσ. 17 Απριλίου 2011 Δημοσ. 17 Απριλίου 2011 η αναβάθμιση που σκεφτόμουν ήταν το hornet 600 πριν φάει το facelift (λάτρης του στρογγυλού φαναριου) μετά το facelift έχω πέσει στο κενό όσο για τα λάστιχα που λες... στην κατηγορια 150 είναι τα pirelli MT75 (μαμά λάστιχα) τίμιο λαστιχάκι για ένα μηχανάκι που το θες να πηγαίνει πέρα δώθε...αλλα στο πρώτο πλάγιασμα αποδείχτηκαν άχρηστα στα 200 έχει η metzeler τα LASERTEC τα οποια στο βρεγμένο ήταν απλά απαράδεκτα τώρα είμαι στο δεύτερο ζευγάρι demon και πραγματικά έχω ερωτευτεί αυτό το λάστιχο αλλα είμαστε αρκετά offtopic
chiderboy Δημοσ. 17 Απριλίου 2011 Δημοσ. 17 Απριλίου 2011 Χτύπα κανένα σαν το παραπάνω. Από τα καλύτερα που έχει βγάλει η Honda καθώς και αρκετά άνετο για καθημερινή χρήση (CBR600F(-riendly) 03-04). Νομίζω και πιο οικονομικό* απο το hornet λόγω PGM-Fi & αεροδυναμικής Τα τελευταία hornet έχουν πέσει και σε ποιότητα πέρα από το στρογγυλό φανάρι που έχασαν Για τα λάστιχα προφανώς ξέρεις γιατί τα διάλεξες οπότε δε χρειάζεται να πω κάτι άλλο *On-topic
chiderboy Δημοσ. 21 Απριλίου 2011 Δημοσ. 21 Απριλίου 2011 To CBF250 έχεις δοκιμάσει ποτέ να το πας οικονομικά για να δεις πόσο καίει; Ψάχνομαι για μηχανάκι(οχι σκουτερ η παπί) με κατανάλωση 3-4lt/100km από 250cc και άνω. Να έχω υπόψιν το CBF ή ρουφάει μόνιμα πολύ; Το πρόβλημα με τη νεκρά εσένα σου το έβγαλε; Οι περισσότερες πάντως (250-900cc)βλέπω κυμαίνονται γύρω στα 5-7lt/100km. Για την ώρα προσανατολίζομαι σε NX250 /AX-1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.