vrwmiaris Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 αγορασα ενα bluetooth απο το eshop,και ειναι χαλασμενο.τι κανω?το γυριζω πισω και με δινουν αλλο?τι ειναι το πιστωτικο που μπορει να δωσουν?ξεχασα το κυριοτερο....ηταν ανοιγμενη η συσκευασια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
arxaggelos Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 Αν είναι χαλασμένο εννοείται ότι θα το πας πίσω αμέσως. Και δεν θα ζητήσεις πιστωτικό, θα ζητήσεις πίσω χρήματα. Το πιστωτικό είναι απλά μια πίστωση, με την οποία μπορείς να πάρεις κάτι άλλο από το κατάστημα μέσα σε κάποιο χρονικό διάστημα, υπολογίζοντας τα χρήματα που είχες δώσει για το bluetooth. Επαναλαμβάνω, εφοσον το bluetooth είναι χαλασμένο, ΜΗΝ τους αφήσεις να σου δώσουν πιστωτικό, ειδικά αφού το πήρε ςμόλις εχθές. Αυτό λέγεται DOA (dead on arrival). Eκτός φυσικά κι αν θέλεις πράγματι να πάρεις κάποιο άλλο προϊόν από αυτούς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vrwmiaris Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 αν δεις το κομματι προσφορες 2 ειμαστε που την παθαμε.δηλαδη το παω πισω και τους το αφηνω και με ειδοποιουν?η τιποτα αλλο?αν δεν με δινουν τα χρηματα πισω τι κανω?τους πιανω απο το λαιμο και ξυλο?αυτο ταιριαζει με το blade?nokia bt 106 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
arxaggelos Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να περάσει από τεχνικό έλεγχο εφόσον αγοράστηκε ελαττωματικό και το πας κατευθείαν πίσω. Στην τελική τους δείχνεις και επιτόπου ότι έχουν πρόβλημα. Για το λαιμό δεν ξέρω, αλλα εγώ προσωπικά αν αγόραζα κάτι ελαττωματικό, ή χαλούσε μέσα σε 3-4 μέρες, δεν θα έφευγα από το κατάστημα αν δεν μου έκαναν επιστροφή. Το πιστωτικό σε τέτοιες περιπτώσεις νομίζω ότι είναι π@υστιά. Αν δεν κάνω λάθος, πιστωτικό σου κόβουν όταν χαλάσει κάτι εντός εγγύησης και δεν μπορούν να σου το αντικαταστήσουν ούτε με ίδιο, ούτε με παρόμοιο (όπως προβλέπει η εγύηση). Αλλο όμως να αγοραστεί χαλασμένο. Δεν είναι λογικό να περιμένω ποιός ξέρει πόσες μέρες να πιστοποιήσει το σέρβις ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό εφόσον μπορώ να τους το δείξω εκείνη τη στιγμή ότι υπάρχει προβλημα. Για το άλλο που ρωτάς, δεν έχω ιδέα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vrwmiaris Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 λοιπον παιδευτηκα αλλα το εκανα να δουλεψει.ευχαριστω τον αδερφο chief90..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.