Προς το περιεχόμενο

Logitech υποστήριξη


jvgrjohn

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά καλησπέρα σας.

 

Δεν συνηθίζω να παινεύω τις εταιρείες για το after sales service τους αλλά στην περίπτωση της Logitech νιώθω υποχρεωμένος να το κάνω.Αγόρασα πριν από 5 μήνες περίπου το Logitech Illuminated Keyboard (http://www.logitech.com/en-us/keyboards/keyboard/devices/4740) και πραγματικά είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος με το συγκεκριμένο προιόν.Δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα και το θεωρώ ότι καλύτερο υπάρχει για τις δικές μου ανάγκες.Πριν από μια εβδομάδα παρατήρησα ότι λείπει ένα από τα λαστιχένια αντιολισθητικά κομματάκια που έχει από κάτω το πληκτρολόγιο για να μην γλυστράει.Έψαξα και δεν τα βρήκα και επειδή πραγματικά το λατρεύω αυτό το πληκτρολόγιο θέλησα να ρωτήσω αν μπορούν να μου στείλουν ανταλλακτικά.Έστειλα mail στην Logitech την κεντρική (όχι την ελληνική) και μου απάντησαν οι άνθρωποι ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο διότι αυτά δεν κατασκευάζονται από την Logitech αλλά από μια άλλη εταιρεία.Αποφάσισα να μιλήσω και με το service στην Ελλάδα και ο υπάλληλος που μίλησα αφού είδε ότι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο διαθέσιμο σαν ανταλλακτικό μου έδωσε μια εκπτωτική προσφορά 35% σε 3 προιόντα της Logitech.Δηλαδή θα μπορώ να αγοράσω 3 προιόντα και το κάθε ένα από αυτά θα έχει έκπτωση 35%.Δεν ξέρω πως σας φαίνεται αυτό αλλά εμένα με ξάφνιασε.Δεν το περίμενα και τον ξαναρώτησα 3 φορές (μια για κάθε 35άρι) γιατί νόμιζα ότι κάτι δεν κατάλαβα καλά.Φανταστείτε ότι το πληκτρολόγιο δεν έχει κάποιο μηχανικό πρόβλημα.Ένα λαστιχάκι λείπει από κάτω.Μπράβο στο service της Logitech !!!

 

***Αν παρ΄όλα αυτά γνωρίζει κανείς από εσάς που μπορώ να βρω ένα τέτοιο ίδιο αντιολισθητικό λαστιχάκι θα του ήμουν ευγνώμον.

Δημοσ.

πιστευω οτι ειναι κορυφαια η logitech σε αυτον τον τομεα αγοραζεις κατι και ξερεις οτι υπαρχει υποστηριξη εαν παθει κατι οχι σαν κατι αλλες εταιριες που οταν χαλασει το προιον το κλαις ωπος το acer που εχω εχει καψει 3 πιξελ διασπαρτα και δεν το δικαιολογει κανενας και εχει την εγγυηση την advance

Δημοσ.

Είχα αγοράσει ένα ποντίκι Logitech Revolution πριν 3+ χρόνια.

Τον τελευταίο μήνα άρχισε να μην λειτουργεί σωστά.

Μέσω του international site επικοινώνησα με το service.

Αφού τελικά μετά από 2-3 μηνύματα διαπιστώθηκε ότι όντως το ποντίκι είχε πρόβλημα, μου ζήτησαν να τους στείλω απόδειξη αγοράς, serial number και κάτι άλλα στοιχεία. Μου πρότεινε ένα άλλο μοντέλο μιας και το συγκεκριμένο είχε καταργηθεί πλέον. Όλα αυτά σε διάστημα λίγων ωρών....

Την επόμενη μέρα είχα tracking number από την ups και μέσα σε μια εβδομάδα το είχα στα χέρια μου....

 

B)

Δημοσ.

Αν και δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα προόβλημα με ηχεία και το keyboard που έχω απο logitech χαίρομαι που διαβάζω οτι υπάρχει μαι εταιρία που σέβεται τους καταναλωτές της.

 

Όπως επίσης και εκτος εγγύησης να είναι το σημαντικό ειναι να προσπαθεί η εταιρία να σου βρεί λύση απέναντι στο πρόβλημα που αντιμετωπίζεις και οχι να πετάνε τα emails στον κάδο των αχρήστων όπως κάνουν άλλες.

Δημοσ.

Έχω ακούσει περιστατικό σε ξένο forum που κάποιου του χάλασαν τα Ζ5500 (το sub) και ήταν εκτός εγγύησης και του έστειλε η Logitech καινούριο ΟΛΟΚΛΗΡΟ καινούριο ηχοσύστημα.Απλά του ζητούσε να σπάσει :shock: το παλιό και να της στείλει τις φωτογραφίες οτι όντως το έσπασε!

Είναι μιας μορφής μακροοικονομία αυτό που κάνει η Logitech και θα έπρεπε το παράδειγμά της να το ακολουθήσουν όλες οι εταιρίες.

Το σκεπτικό της είναι οτι εαν ένας δυσαρεστημένος πελάτης δεν ικανοποιηθεί (με τον ένα ή τον άλλο τρόπο) από το after sale service της εταιρίας , ο ίδιος αυτός πελάτης θα κάνει τρομερή ζημιά στο κύρος και την αξιοπιστία της εταιρίας όταν δυσφημίσει το προϊόν της ή τις υπηρεσίες της.

Οπότε η πλέον απλή και ενδεδειγμένη λύση είναι να ικανοποιηθεί πλήρως ο πελάτης ακόμα και με κόστος για την εταιρία,που σε κάθε περίπτωση είναι ευτελές (για το μέγεθος της εταιρίας).

Έτσι λοιπόν η εταιρία ικανοποιώντας έναν δυσαρεστημένο πελάτη με το να του βρει την καλύτερη λύση, περνάει στην αντεπίθεση και τον κάνει φανατικό οπαδό και όχι μόνο μιας και ουσιαστικά είναι για την εταιρία η καλύτερη διαφήμιση.(κάτι σαν αυτό που κάνω τώρα εγώ λέγοντας τα καλά του support της μιας και είμαι κι εγώ ένας υπερευχαριστημένος πελάτης της :-D ).

Ανάλογα καλά παραδείγματα έχω ακούσει και για Dell και Panasonic.Σοβαρές εταιρίες που "χτίζουν" την υπεραξία του ονόματός τους μέσω των ευχαριστημένων πελατών τους.

Δημοσ.

Κάτι παρόμοιο είχα διαβάσει κι εγώ για μία απ' τις δύο σοβαρές τιμονιέρες της, τη G25 και τη G27.

 

Για τη Logitech προφανώς και δεν είναι τίποτα αυτά, για τον πελάτη όμως που έχει δώσει 300€ είναι κάτι πολύ μεγάλο.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

και εγω διαβασα τα παραπανω και σημερα που χρειαστηκα το support τους εμεινα καγκελο.

εχω το MX-5500 πληκτρολογιο+ποντικι που κοστιζει κοντα στα 150 ευρω.

 

τους εστειλα e-mail οτι το αριστερο πληκτρο του ποντικιου εχει χασει λιγακι την αισθηση του κλικ και σπανιως κανει διπλο κλικ αντι για μονό.

 

επειδη ειναι στην εγγυηση μου ζητησαν αποδειξη και pid m/n pid και λοιπους κωδικους του ποντικιου και τους απαντησα οτι δεν μπορω να διαβασω τους κωδικους γιατι το ποντικι εχει γρατζουνιες απο κατω οπου αναγραφονται και εχουν μισο σβηστει.

 

Τους εστειλα λοιπον με mail την αποδειξη αγορας καθως και την σκαναρισμενη επιφανεια του κατω μερους του ποντικιου μπας και βγαλουν ακρη.

 

Τι μου απαντησαν ? δειτε:

I have check the stock but we do not have Greek Layout MX5500 but I can send you US Internationel layout our UK layout.

 

Σωστα καταλαβατε.

 

θελουν να μου στειλουν με κουριερ, οχι μονο το ποντικι, αλλα και το πληκτρολογιο μιας και πωλουνται πακετο. :mrgreen:

 

ειπατε τιποτα ? :rolleyes:

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...