Lioden Δημοσ. 4 Απριλίου 2011 Δημοσ. 4 Απριλίου 2011 μου το κανεις μια αναλιση αυτο ? καμια σχεση τα ζομπι του 4 και 5 με τα ζομπι απ το 1,2,3. στα παλια R.E ηταν ζομπι, κλασικα ζομπι! φαγομενα απο αλλα ζομπι οταν ηταν ανθρωποι, περπατουσαν μεθισμενα η κουτσενοντας με τα χερια μπροστα, και μουγριζαν σαν ζομπι!!! στα R.E. 4 και 5 εκαναν σαν σχιζοφρενοις δολοφονοι που το ειχαν σκασει απ το αλκτατραζ και ειχαν κανει κλικες μεταξι τους και μολις εβλεπαν ''μπατσο'' τον λεον διλαδι εκανα ντου να τον πλακοσουν!!! κατι σαν χουλιγκανς!!! ας εκαναν τα ζομπι οπως στο left for dead..... και οι αναβαθμισεις των οπλων βλακια ηταν!!! μαζευες χριματα για να τα αγορασεις απ τον μιστιριοδη τιπα. μου θιμιζε τζανκι σε γονια στο μοναστιρακι να σε φοναζει με τροπο!!!! (καλα αυτον δεν τον εβρισκαν τα ζομπι να το σκοτοσουν ?? ) οι ποιο ωραιες αναβαθμισεις των οπλων ηταν στο R.E 2, επερνες το κλιδακι το οποιο δεν ηξερες για που ειναι και τι ρολο βαραει και εκει που ψαχνοσουν γενικα ανοιγες ενα σιρταρι η ντουλαπακι και επερνες ενα μαραφετι που δεν ηξερες τι διαολο ειναι και μολις το εκανες combine με το οπλο που ειχες εβλεπες κατι το διαφορετικο και σε γεμιζε σιγουρια και αυτοπεποίθηση στον ολο χαμο που παιχνιδιου και στην τσιταρισμενη ψιχολογια απ τον φοβο που ειχες!! Πολυ σωστος! Τα ζομπι στο 4 & 5 σχεδον κινουνταν σα τα καταραμενα hunters!!
aekoupoli Δημοσ. 5 Απριλίου 2011 Δημοσ. 5 Απριλίου 2011 To Raccon City δε θα είναι horror game Σύμφωνα με δηλώσεις του Masachika Kawata, παραγωγού του επερχόμενου Resident Evil: Raccon City, στο Official Xbox Magazine, ο τίτλος θα εστιάζει σε παραδοσιακούς FPS μηχανισμούς, και σε πιο συμβατικές shooting δομές από αυτές των παιχνιδιών τρόμου. Απλά, οι συμβατικές αυτές επιλογές θα φέρουν την επωνυμία ενός Resident Evil. Συνεπάγεται λοιπόν, ότι ο τίτλος αναπτύσσεται με βάση τις προτιμήσεις των φίλων των shooting παιχνιδιών, οπότε και η συνεργατική λειτουργία μοιάζει ως μία πολύ φυσική επιλογή. Επιπλέον, ενδιαφέρον παρουσιάζει ο μηχανισμός, κατά τον οποίο όσο περισσότερο τραυματίζεται ο παίκτης, και όσο πιο αδύναμος γίνεται, τόσο περισσότερο προσελκύει την προσοχή των zombies. O Kawata επιμένει ότι η επένδυση του Resident Evil σύμπαντος ακόμα και σε ένα κοινοφανές shooting παιχνίδι, θα κάνει το συγκεκριμένο τίτλο μοναδικό. Κατά την άποψή του, η σειρά μπορεί να επιστρέψει στα γνωστά horror μονοπάτια ώς ακόμα ένα "Resident Evil No τάδε". Αλλά spin off τίτλοι, σαν το Raccon City, επιτρέπουν στην εταιρεία να πειραματιστεί και μέ άλλα είδη gameplay.
KYRIAKOS_GKLEZAKOS Δημοσ. 5 Απριλίου 2011 Δημοσ. 5 Απριλίου 2011 Μπλα Μπλα...ευκολη αρπαχτη...Μπλα Μπλα...
devil-ji Δημοσ. 5 Απριλίου 2011 Δημοσ. 5 Απριλίου 2011 Το χειροτερο ειναι οτι καποιοι θα πανε και θα αγορασουν αυτο το παιχνιδι (που αλλαζει τον πυρηνα της σειρας) ενθαρρυνοντας την εταιρια να βγαλει και αλλα τετοια
greenmachine Δημοσ. 5 Απριλίου 2011 Δημοσ. 5 Απριλίου 2011 μου το κανεις μια αναλιση αυτο ? Τι να αναλύσω?? Εκφράζεις απόλυτα (και με το παρακάτω σου ποστ) αυτά που νοιώθουμε όσοι μεγαλώσαμε με τα πρώτα re
OROKUSAKI Δημοσ. 5 Απριλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 5 Απριλίου 2011 Το χειροτερο ειναι οτι καποιοι θα πανε και θα αγορασουν αυτο το παιχνιδι (που αλλαζει τον πυρηνα της σειρας) ενθαρρυνοντας την εταιρια να βγαλει και αλλα τετοια γι αυτο θα το αγορασω. Εχω τερματισει μονο το RE5 ολα τα υπολοιπα δηλαδη RE1, Code veronicax dead aim outbreak κτλ τα παρατησα γιατι δεν εχουν πολυ δραση αλλα εχουν πολους γρφους και μου τη δινουν στα νευρα!! Θα αγορασω το Raccon city ετσι ωστε να ενθαρυνω την capcom να βγαζει περισσοτερα action games.
outlaw star Δημοσ. 5 Απριλίου 2011 Δημοσ. 5 Απριλίου 2011 γι αυτο θα το αγορασω. Εχω τερματισει μονο το RE5 ολα τα υπολοιπα δηλαδη RE1, Code veronicax dead aim outbreak κτλ τα παρατησα γιατι δεν εχουν πολυ δραση αλλα εχουν πολους γρφους και μου τη δινουν στα νευρα!! Θα αγορασω το Raccon city ετσι ωστε να ενθαρυνω την capcom να βγαζει περισσοτερα action games. ώρες-ώρες πραγματικά με εκπλήσεις έτσι? πες μου το κάνεις επίτηδες ή είναι εκ του φυσικού σου?? πραγματικά δεν υπάρχεις!!
devil-ji Δημοσ. 6 Απριλίου 2011 Δημοσ. 6 Απριλίου 2011 γι αυτο θα το αγορασω. Εχω τερματισει μονο το RE5 ολα τα υπολοιπα δηλαδη RE1, Code veronicax dead aim outbreak κτλ τα παρατησα γιατι δεν εχουν πολυ δραση αλλα εχουν πολους γρφους και μου τη δινουν στα νευρα!! Θα αγορασω το Raccon city ετσι ωστε να ενθαρυνω την capcom να βγαζει περισσοτερα action games. Οπως προειπαν και καποια παιδια, τα RE 1,2,3 αν εβγαιναν σημερα με τα τζαμαουα γραφικα δεν θα ειχαν επιτυχια γιατι το καθε παιδακι αγοραζει μονο οτι γυαλιζει χωρις να ενδιαφερεται για την ουσια του παιχνιδιου(gameplay) αλλα να ειναι γρηγορο/ευκολο/απλο(πατα κλικ και σκοτωσε). Diablo, monkey island,, re, ειναι games που εγραψαν ιστορια γιατι ειχαν fucking amazing GAMEPLAY, ουτε τρελα γραφικα ουτε φρου φρου κι αρωματα. Δενοσουν κυριολεκτικα με το παιχνιδι.Δεν ηταν απλα ενα παιχνιδι της σειρας που το πετουσες μολις το τερματιζες. Και μου λες οτι χαιρεσαι που ο βασιλιας των horror/survival γινεται shooter??? Γι'αυτο παει απο το κακο στο χειροτερο η gaming idustry.... Φιλικα
Heatspreader Δημοσ. 6 Απριλίου 2011 Δημοσ. 6 Απριλίου 2011 Δεν είμαι σίγουρος αν φταίει ότι μεγαλώνουμε και δεν μας αρέσουν τόσο τα παιχνίδια πλέον. Αρκετές φορές το σκέφτομαι και το κουβεντιάζω με Gamers της ηλικίας μου. Και τότε τα RE 1,2,3,Code Veronica, γυάλιζαν και μάλιστα πάρα πολύ. Το γυαλίζει είναι τα ωραία γραφικά. Ίσα ίσα τα παιχνίδια πλέον έχουν γίνει πολύπλοκα. Γράμματα παντού, κλπ. Στη Formula για να καταφέρω να τρέξω το έψαχνα πόση ώρα!
NickTG Δημοσ. 6 Απριλίου 2011 Δημοσ. 6 Απριλίου 2011 Δεν καταλαβαίνω το άγχος. Δεν είναι το πρώτο spin off της σειράς. Επίσης κατι ακόμα. Όχι και να εξισωνουμε τo RE4 με το 5. Το 4 ήταν απο τα καλύτερα παιχνίδια της προηγούμενης γενιάς. Απο τα καλύτερα reinventions σειράς. Το gameplay των κλασσικών RE είναι πλέον παρωχημένο.
Greygore Δημοσ. 6 Απριλίου 2011 Δημοσ. 6 Απριλίου 2011 Οπως προειπαν και καποια παιδια, τα RE 1,2,3 αν εβγαιναν σημερα με τα τζαμαουα γραφικα δεν θα ειχαν επιτυχια γιατι το καθε παιδακι αγοραζει μονο οτι γυαλιζει χωρις να ενδιαφερεται για την ουσια του παιχνιδιου(gameplay) αλλα να ειναι γρηγορο/ευκολο/απλο(πατα κλικ και σκοτωσε). Diablo, monkey island,, re, ειναι games που εγραψαν ιστορια γιατι ειχαν fucking amazing GAMEPLAY, ουτε τρελα γραφικα ουτε φρου φρου κι αρωματα. Δενοσουν κυριολεκτικα με το παιχνιδι.Δεν ηταν απλα ενα παιχνιδι της σειρας που το πετουσες μολις το τερματιζες. Και μου λες οτι χαιρεσαι που ο βασιλιας των horror/survival γινεται shooter??? Γι'αυτο παει απο το κακο στο χειροτερο η gaming idustry.... Φιλικα *Ένα disclaimer αρχικά, όλα αυτά που θα γράψω αποτελούν προσωπικές απόψεις που απορρέουν από αρκετά χρόνια ενασχόλησης με το θέμα - no flaming και defending (fanboy-ism) αν γίνεται* Κατ'αρχήν, το σχόλιο για "κάθε παιδάκι" και τα λοιπά είναι καιρός να το αφήσουμε πίσω: το average age του μέσου gamer είναι πλέον 20+, με την πλειοψηφία να πέφτει στην κατηγορία 18-35. Συνεπάγεται οτι οι εταιρίες και τα διάφορα dev studio σχεδιάζουν πλέον τα games με αύτο κατά νού (στις περισσότερες περιπτώσεις - υπάρχουν πάντα εξαιρέσεις). Δεύτερο, αυτή η μόδα με τα high-end γραφικά είναι ακριβώς αυτο: μόδα. Υπάρχει κάποιο ανώτατο όριο στο πόσο καλά μπορούν να γίνουν τα γραφικά (στα όρια των οικονομικών δυνατοτήτων του μέσου χρήστη). Θέλω να πιστεύω οτι σε 3-4 χρόνια τα γραφικά θα πάψουν να είναι το main focus μιας ομάδας ανάπτυξης, αφού η πλειοψηφία του κοινού τους δεν θα μπορεί πλέον να διαθέσει τον εξοπλισμό για να τα παίζει (also, βλ. οικονομική κρίση κτλ.). Όσο αφορά τα παραδείγματα για "ούτε τρελά γραφικά", πώς ακριβώς τα κρίνουμε; Όταν πρωτοκυκλοφόρησαν, αν και ΔΕΝ ήταν state-of-the-art, ήταν τουλάχιστον ελαφρώς πάνω απο τον μέσο όρο στον τομέα των γραφικών. Όσο αφορά τα "φρου φρου" κτλ., αν εννοείς τα added features/ gimmicks, να θυμήσω οτι το Diablo είχε δώσει μεγάλη έμφαση στα random, procedurally-generated levels και το (τότε σχετικά άγνωστο) multiplayer, ενώ το Monkey Island (συγκεκριμένα το 2) είχε ως κύριο "ατού" την (σχετικά νεοφερμένη) SCUMM engine (τα περισσότερα adventures της εποχής έχουν text input)και το σύστημα iMuse (προκάτοχος του dynamic music που έχουν τα περισσότερα σύγχρονα παιχνίδια). Όσο για τα RE, απλά ήταν απο τις πρώτες προσπάθειες στο είδος survival horror (κατά δική μου προτίμηση εκτός του RE2, τα Alone In The Dark 1-3 είναι ανώτερα σε ατμόσφαιρα, also Silent Hill 1-3). Για το "fucking amazing GAMEPLAY" θα συμφωνήσω, αν και θέλω να προσθέσω επίσης οτι ΚΥΡΙΩΣ το RE επικεντρώνεται σε ένα συγκεκριμένο κομμάτι του gameplay: την ατμόσφαιρα. Κακά τα ψέματα, τα Resident Evil δέν είναι τα καλύτερα παραδείγματα όσο αφορά level design ή immersive controls ή ακόμα και voice acting/scripting, αλλά η ατμόσφαιρα που τα διακατέχει είναι (ή τουλάχιστον ήταν στον καιρό τους) μοναδική. Τέλος, αν και (ξανά) πιστεύω οτι η core σειρά RE είναι αρκετά καλή (απο τις αγαπημένες μου, although Silent Hill 2 > All), να θυμίσω οτι απο το RE4 φάνηκε η προσπάθεια της Capcom να το γυρίσει σε πιο action-oriented τίτλους (και, παραδόξως, να "αναζωογονήσουν" το franchise - οσο αφορά πωλήσεις πάντα). Μιά και η ίδια η Capcom δηλώνει οτι το Operation: Raccoon City είναι spin-off, δεν σκοπεύουν να παρατήσουν το current style ακόμα. Sorry για το τεράστιο (και κατά μέρη off-topic) post εκ των προτέρων. Off-topic: ο μηχανισμός κατά τον οποίο όσο περισσότερο τραυματίζεται ο παίκτης, και όσο πιο αδύναμος γίνεται Αυτό είναι ειλικρινά απο τα λίγα game mechanics που μου τράβησαν την προσοχή τον τελευταίο χρόνο. Έχει αρκετό potential σαν horror mechanic αν το καλοσκεφτείτε, αρκεί να υπάρχει το απαραίτητο balance ώστε να μήν αναγκάζει τον παίχτη να τα παρατήσει στα δύσκολα. 2o Off-topic: Ως αντιπαράθεση του "η βιομηχανία πάει απο το κακό στο χειρότερο" θα πρότεινα το Amnesia: The Dark Descent ή γενικά οποιοδήποτε απο τα Penumbra της Frictional Games αν δεν τα έχεις παίξει ακόμα.
devil-ji Δημοσ. 6 Απριλίου 2011 Δημοσ. 6 Απριλίου 2011 Δεύτερο, αυτή η μόδα με τα high-end γραφικά είναι ακριβώς αυτο: μόδα Όσο αφορά τα παραδείγματα για "ούτε τρελά γραφικά", πώς ακριβώς τα κρίνουμε; Όταν πρωτοκυκλοφόρησαν, αν και ΔΕΝ ήταν state-of-the-art, ήταν τουλάχιστον ελαφρώς πάνω απο τον μέσο όρο στον τομέα των γραφικών. Για το "fucking amazing GAMEPLAY" θα συμφωνήσω, αν και θέλω να προσθέσω επίσης οτι ΚΥΡΙΩΣ το RE επικεντρώνεται σε ένα συγκεκριμένο κομμάτι του gameplay: την ατμόσφαιρα. Κακά τα ψέματα, τα Resident Evil δέν είναι τα καλύτερα παραδείγματα όσο αφορά level design ή immersive controls ή ακόμα και voice acting/scripting, αλλά η ατμόσφαιρα που τα διακατέχει είναι (ή τουλάχιστον ήταν στον καιρό τους) μοναδική. Μιά και η ίδια η Capcom δηλώνει οτι το Operation: Raccoon City είναι spin-off, δεν σκοπεύουν να παρατήσουν το current style ακόμα. Ως αντιπαράθεση του "η βιομηχανία πάει απο το κακό στο χειρότερο" θα πρότεινα το Amnesia: The Dark Descent ή γενικά οποιοδήποτε απο τα Penumbra της Frictional Games αν δεν τα έχεις παίξει ακόμα. Σωστα αναφερεις μοδα ειναι αλλα εειναι πολλες εταιριες πουυ ακολουθουν τη μοδα, γιατι φοβουνται οτι θα χασουν σε πωλησεις αν καινοτομησουν κ αποτυχουν, κ καταληγουν παλι να αποτυχουν ακολουθοντας την γιατι το προιον δε προσφερει τπτ περιισσοτερο απο τον ανταγωνισμο. Αναφερω τα m-i και re 1,2 γιατι τα επαιξα/παιζω πρωτη φορα μετα το 2009!!! Ειδικα τα monkey απο ενα σημειο κ μετα που ηταν αρκετα δυσκολο το επαιζα με βοηθεια walkthrough μονο κ μονο για το γελιο που εβγαζε!! Αντιστοιχα τα re για τηνν ατμοσφαιρα που αναφερεις.Παρολο που τα γραφικα τους ειναι παλαιολιθικα η ατμοσφαιρα μενει ενω πχ αν τοOp Raccoon city δεν προσφερει κατι παρομοιο μετα απο 5 χρονια δε θα το θυμαται κανεις. Μακαρι να ειναι απλα spin-off. Το amnesia περιμενει στη σειρα μετα τα mass effect 2 + dead space 2 !
OROKUSAKI Δημοσ. 6 Απριλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 6 Απριλίου 2011 Οπως προειπαν και καποια παιδια, τα RE 1,2,3 αν εβγαιναν σημερα με τα τζαμαουα γραφικα δεν θα ειχαν επιτυχια γιατι το καθε παιδακι αγοραζει μονο οτι γυαλιζει χωρις να ενδιαφερεται για την ουσια του παιχνιδιου(gameplay) αλλα να ειναι γρηγορο/ευκολο/απλο(πατα κλικ και σκοτωσε). Diablo, monkey island,, re, ειναι games που εγραψαν ιστορια γιατι ειχαν fucking amazing GAMEPLAY, ουτε τρελα γραφικα ουτε φρου φρου κι αρωματα. Δενοσουν κυριολεκτικα με το παιχνιδι.Δεν ηταν απλα ενα παιχνιδι της σειρας που το πετουσες μολις το τερματιζες. Και μου λες οτι χαιρεσαι που ο βασιλιας των horror/survival γινεται shooter??? Γι'αυτο παει απο το κακο στο χειροτερο η gaming idustry.... Φιλικα χαρομαι παρα πολυ που γινεται shotter γιατι οπως ειπα δεν μου αρεσουν τα horror game. παιζω μονο action games. Αν το RE5 ηταν horror δεν θα το ειχα παιξει!
outlaw star Δημοσ. 6 Απριλίου 2011 Δημοσ. 6 Απριλίου 2011 Δεν καταλαβαίνω το άγχος. Δεν είναι το πρώτο spin off της σειράς. Επίσης κατι ακόμα. Όχι και να εξισωνουμε τo RE4 με το 5. Το 4 ήταν απο τα καλύτερα παιχνίδια της προηγούμενης γενιάς. Απο τα καλύτερα reinventions σειράς. Το gameplay των κλασσικών RE είναι πλέον παρωχημένο. είμαι σίγουρος ότι θα βρεις πολλούς εδώ μέσα που θα διαφωνήσουν κάθετα μαζί σου. Βέβαια προσωπική σου άποψη είναι και σεβαστή. Κατά τη δική μου άποψη RE 1,2 και code veronica απλά παιχνιδάρες και όχι μόνο στέκουν, αλλά θα πρέπει να τα έχουν ως παράδειγμα για το πως πρέπει να φτιάχνονται αυτά τα παιχνίδια
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα