Προς το περιεχόμενο

προβολάκια σε μηχανή


clockwork

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχει βάλει κανείς; μιλάμε για μικρο μηχανάκι 125κυβικά με μπαταρία 4 αμπερ. Τα προβολάκια συνήθως είναι 2 Χ 55w. Θα έχει πρόβλημα η μπαταρία η το δυναμό; η σύνδεση τους γίνετε στο καλώδιο απο τις μανίσιες λάμπες η θελει καινούργια γραμμή; Η λαμπα που φοράει τωρα είναι μια 35w και ειναι τραγική.

 

Τελος τι αλλες λύσεις υπάρχουν; εχω ακουσει για led που έχουν μικρη κατανάλωση σε ρευμα αλλα εκτος του αισθητικου ( δεν μου αρεσουν σε μηχανακι ) θα βγάζουν το ίδιο φως;

 

σημ. δεν τα θέλω για εφε, τα θέλω να τα ανάβω μόνο το βράδυ σε επαρχιακούς δρόμους, εκει οπου με το φως που έχω τωρα δεν μπορεις να πας πάνω απο 50χλμ/ωρα.

 

edit. Η λάμπα που έχω τώρα (δεν ειμαι σιγουρος) ειναι μια τετοια 35w και εχει μεσαία και μικρή σκάλα μαζί. Υπάρχει και η λύση να βάλω την ίδια λάμπα σε μεγαλύτερα watt αλλα δεν την βρήκα πουθενα, μονο 35w εχω βρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα βαλεις xenon κατω απο 6.000k και θα ναι ολα οκ.

 

δεν το αποκλείω, αλλα δεν μου κολάει και πολυ (καγκουριά) . ασε που δεν ξέρω αν το κάτωπτρο που έχω ειναι κατάλληλο, το τζαμάκι, μπορει να τυφλώνει κτλ. κατω απο 6000Κ ειναι το άσπρο φως; για τι κόστος μιλάμε;

 

με μπέρδεψες, εννοεις να αλλάξω μόνο την λάμπα σε τύπου ξένον; παλι 35w; έχει διαφορά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν ειναι παλιο μηχανακι οκ μπορει να μην κανει αλλα λογικα θα σαι οκ.

κοστος 60ε αναλογα με την εγγυηση.υπαρχoυν κιτ και με 36μηνες εγγυηση.

http://www.google.gr/search?hl=el&biw=1024&bih=601&q=xenon+35w&aq=f&aqi=g2&aql=&oq=

προτιμησε κατι σε siemens-philips.

light_scale.jpg

4300 ειναι τα oem(εργοστασιακα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν, η λάμπα που δίνει στο λινκ δεν είναι η κλασική H4 αλλά η απλή μπαγιονέτ.

Οπότε πως θα βάλει xenon κλπ;

 

Δεύτερον, το φανάρι μήπως έχει θαμπώσει και γι'αυτό δεν.. φωτάει καλά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν, η λάμπα που δίνει στο λινκ δεν είναι η κλασική H4 αλλά η απλή μπαγιονέτ.

Οπότε πως θα βάλει xenon κλπ;

 

Δεύτερον, το φανάρι μήπως έχει θαμπώσει και γι'αυτό δεν.. φωτάει καλά;

 

δεν την εχω ανοιξει να δω πως ακριβως ειναι η λαμπα αλλα, μοιαζει πολυ με αυτην (γλωμπος)

 

Οχι, το τζαμι ειναι πεντακάθαρο, 2004 μοντέλο ειναι.Φωτίζει όσο φώτιζε και καινούργιο, όταν βάλεις μεγάλη σκάλα φωτίζει καμια 10-12μέτρα μήκος και μόνο 2,5-3μετρα "φάρδος", αυτό είναι και το κύριο πρόβλημα σε στροφές κ όχι μόνο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει βάλει κανείς; μιλάμε για μικρο μηχανάκι 125κυβικά με μπαταρία 4 αμπερ. Τα προβολάκια συνήθως είναι 2 Χ 55w. Θα έχει πρόβλημα η μπαταρία η το δυναμό; η σύνδεση τους γίνετε στο καλώδιο απο τις μανίσιες λάμπες η θελει καινούργια γραμμή; Η λαμπα που φοράει τωρα είναι μια 35w και ειναι τραγική.

 

Τελος τι αλλες λύσεις υπάρχουν; εχω ακουσει για led που έχουν μικρη κατανάλωση σε ρευμα αλλα εκτος του αισθητικου ( δεν μου αρεσουν σε μηχανακι ) θα βγάζουν το ίδιο φως;

 

σημ. δεν τα θέλω για εφε, τα θέλω να τα ανάβω μόνο το βράδυ σε επαρχιακούς δρόμους, εκει οπου με το φως που έχω τωρα δεν μπορεις να πας πάνω απο 50χλμ/ωρα.

 

edit. Η λάμπα που έχω τώρα (δεν ειμαι σιγουρος) ειναι μια τετοια 35w και εχει μεσαία και μικρή σκάλα μαζί. Υπάρχει και η λύση να βάλω την ίδια λάμπα σε μεγαλύτερα watt αλλα δεν την βρήκα πουθενα, μονο 35w εχω βρει.

 

 

Απομόνωση των προβολέων με ρελέ και διακόπτη, και σύνδεση απευθείας στη μπαταρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απομόνωση των προβολέων με ρελέ και διακόπτη, και σύνδεση απευθείας στη μπαταρία.

 

Νομίζω οτι σπουδαζεις/σπουδασες ηλεκτρολογία (καπου το ανέφερες), μπορείς να μου πεις αν θα έχει πρόβλημα η μπαταρία η το δυναμό; Επίσης το ρελέ και η συνδεσμολογία του ειναι εύκολη; θα μπορέσω να την κάνω μόνος μου; Το ρελέ τι ακριβως κάνει;

επισης θα πρέπει να βάλω και εναν δεύτερο κρυφό διακόπτη πριν τον διακόπτη που θα έχω στο τιμόνι σε περίπτωση που παει κάποιος και τα ανάψει και μου φάει ολη την μπαταρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν κάνεις κάτι μόνιμο, καθώς θα δουλεύει το μοτέρ, μέτρα την τάση πάνω στη μπαταρία και πάνω στο ντουί της λάμπας.

Αν η διαφορά υπέρ της τάσης πάνω στους ακροδέκτες της μπαταρίας, είναι μεγάλη, ίσως επιδέχεται βελτίωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω οτι σπουδαζεις/σπουδασες ηλεκτρολογία (καπου το ανέφερες), μπορείς να μου πεις αν θα έχει πρόβλημα η μπαταρία η το δυναμό; Επίσης το ρελέ και η συνδεσμολογία του ειναι εύκολη; θα μπορέσω να την κάνω μόνος μου; Το ρελέ τι ακριβως κάνει;

επισης θα πρέπει να βάλω και εναν δεύτερο κρυφό διακόπτη πριν τον διακόπτη που θα έχω στο τιμόνι σε περίπτωση που παει κάποιος και τα ανάψει και μου φάει ολη την μπαταρία.

 

 

Ηλεκτρονικός είμαι.Αλλά επειδή ασχολούμαι ενεργά με ηλεκτρονικά/ηλεκτρολογικά οχημάτων τα τελευταία δύο χρόνια τυγχάνει να ξέρω ποιές είναι οι πρακτικές κ ορθές λύσεις. Λοιπόν στο θέμα. Θα χρειαστείς έναν έξτρα διακόπτη. Αυτός ο έξτρα διακόπτης θα παίρνει τάση 12v από τον διακόπτη (κλειδί) όταν το γυρίζεις στο ON με το κλειδί. ΌΤαν ο έξτρα διακόπτης μπεί στο ΟΝ (κλείσει το κύκλωμα) τα 12V θα πηγαίνουν στον ακροδέκτη διέγερσης του ρελέ (πηνίο). Έτσι ενεργοποιείται το ρελέ και κλείνει ο διακόπτης του που είναι συνεδεμένος απευθείας με τη μπαταρία. Το μόνο πρόβλημα που μπορεί να έχεις θα είναι ότι αν τα έχεις συνεχώς αναμένα τα προβολάκια (μέρα-νύχτα) να μην προλαβαίνει το alternator ("δυναμό") να φορτίζει καλά την μπαταρία. Καλό θα είναι αν δε ξέρεις από ηλεκτρολογικά να βρείς ένα μαγαζί που κάνει μόντες σε μηχανές, να στα τοποθετήσει. Τα 55w προβολάκια μου φαίνονται κάπως υπερβολή για τόσο μικρό μηχανάκι πάντως. ΜΠορείς να κάνεις την δουλειά σου κ με μικρότερα.Με τη συνδεσμολογία που σου προτείνω, δε θα έχεις πρόβλημα να σου τα ανάψει κάποιος άσχετος, γιατί θα χρειάζεται να έχεις πάνω το κλειδί. Για να κάνεις αυτές τις δουλειές πάντως χρειάζεσαι το ηλεκτρολογικό σχέδιο της μοτοσυκλέτας σου. Χωρίς να θέλω να προσβάλω κάποιον πάντως η λύση του xenon σε μηχανάκι με ήδη τραγικό φανάρι, θα κάνει τα πράγματα χειρότερα για όλους τους υπόλοιπους που κυκλοφορούν στο δρόμο. Άστην. Καλύτερα προβολάκια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτός ο έξτρα διακόπτης θα παίρνει τάση 12v από τον διακόπτη (κλειδί) όταν το γυρίζεις στο ON με το κλειδί.

 

για να μην μπλεκω με τον διακοπτη του κλειδιου, γινετε να το βαλω πανω στα καλωδια της ψειρας; ετσι και αλλιως μολις γυρισω το κλειδι αναβουν απο μονα τους τα φωτα και η ψειρα. Το ιδιο δεν ειναι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αποψη μου ειναι πως δυσκολα η 4ρα μπαταρια σου να αντεξει 55W λαμπες, ποσο μαλλον 2! Εμενα το runner εχει 10ρα μπαταρια και παλι δεν αντεχει με τα φωτα αναμενα (55W).

Μια σχετικα ευκολη λυση ειναι να βαλεις 55ρα λαμπα, και με καποια πατεντα να την στερεωσεις ωστε να φεγγει σωστα. Αλλα επειδη μπορει να ξελιγωσει την μπαταρια θα ηταν καλο να αλλαξεις ολες τις αλλες λαμπες με LED για να ριξεις την συνολικη καταναλωση. Αλλοιως μπορεις αναλογως με τι μηχανακι εχεις να παραγγειλεις ολοκληρο νεο φωτιστικο xenon αλλα αυτη ειναι ακριβη λυση. Εγω παντος εχω παραγγειλει LED για ολες τις αλλες λαμπες + φωτα ημερας ωστε να σταματησω να αλλαζω μπαταρια καθε χρονο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αποψη μου ειναι πως δυσκολα η 4ρα μπαταρια σου να αντεξει 55W λαμπες, ποσο μαλλον 2! Εμενα το runner εχει 10ρα μπαταρια και παλι δεν αντεχει με τα φωτα αναμενα (55W).

Μια σχετικα ευκολη λυση ειναι να βαλεις 55ρα λαμπα, και με καποια πατεντα να την στερεωσεις ωστε να φεγγει σωστα. Αλλα επειδη μπορει να ξελιγωσει την μπαταρια θα ηταν καλο να αλλαξεις ολες τις αλλες λαμπες με LED για να ριξεις την συνολικη καταναλωση. Αλλοιως μπορεις αναλογως με τι μηχανακι εχεις να παραγγειλεις ολοκληρο νεο φωτιστικο xenon αλλα αυτη ειναι ακριβη λυση. Εγω παντος εχω παραγγειλει LED για ολες τις αλλες λαμπες + φωτα ημερας ωστε να σταματησω να αλλαζω μπαταρια καθε χρονο.

 

Μάλλον αυτο θα κάνω, θα αλλαξω την λάμπα με μια 40/45w και βλέπουμε. Τα λεντ είναι καλή λυση και για φώτα ημέρας και για φλας-στοπ, το είχα σκεφτεί αλλα δέν ξέρω αν αξίζει η εξοικονόμιση η όχι. Αυτά τα αλλάζουμε μόνο τις λάμπες; Θέλουν άλλες ασφάλειες;

 

σημ. Να φανταστείς εμένα απο την μάνα του τα είχε τα φώτα μονίμως αναμένα με το που γύριζες το κλειδί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμα εχεις μεινει αρκετες φορες απο μπαταρια και δεν εχεις μανιβελα οπως το δικο μου τοτε τα LED ειναι σωτηρια!

Σου δινω μερικα στοιχεια

Φωτα μικρα: 5W

Φωτα πισω 5W

STOP 21W

Φλας 10W το καθενα

Καντραν 5-10W

 

Κανε αυτο που λες και αμα δεις οτι δεν την παλευει τοτε βαλε LED ολα τα υπολοιπα που καινε απο οτι διαβαζω 80-90% λιγοτερο!

Σε μηχανακια που δεν εχουν εγκεφαλο δεν χρειαζονται τιποτα αλλο περα απο την λαμπα. Παντος αμα θες για πισω φωτα/στοπ θα εχω μια LED που περισσευει, αμα σε ενδιαφερει ΠΜ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...