Προς το περιεχόμενο

game development


billstamaniac

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

τι θα προτεινατε για καποιον που θελει να ασχοληθει με το παραπανω κ εχει λιγες γνωσεις απο C++ και java απο βιβλιο στα ελληνικα δεν πιστευω να παιζει τπτ υπαρχει τπτ στα αγγλικα ?

Δημοσ.

τι θα προτεινατε για καποιον που θελει να ασχοληθει με το παραπανω κ εχει λιγες γνωσεις απο C++ και java απο βιβλιο στα ελληνικα δεν πιστευω να παιζει τπτ υπαρχει τπτ στα αγγλικα ?

game development...... about what ? για windows ? για mac ? για android ? για webOS ? για iOS ? για WP7 ? για ps3 η xbox 360 ? γιατι πραγμα ?

φιλικα παντα!!!

Δημοσ.

Στα ελληνικά ξέχνα το, δεν υπάρχει τίποτε.

 

Στα αγγλικά υπάρχει πληθώρα βιβλίων για διάφορες γνωστικές στάθμες και σε όλους τους σχετικούς τομείς.

Π.χ. υπάρχουν βιβλία που διδάσκουν C++ ή δομές δεδομένων με προσανατολισμό στο game development.

 

Επειδή έχω ασχοληθεί με το ζήτημα, μπορώ να σου πω πολλά.

Η java γενικά είναι άχρηστη σε game development.

 

Προσωπική συμβουλή :

Ξεκίνα με κάποιο βιβλίο εκμάθησης του opengl που εστιάζει στην κατασκευή παιχνιδιών.

H σειρά της Premier Press έχει (ή είχε) πολύ καλούς τίτλους, γραμμένους από πραγματικά γνώστες, χωρίς να απαιτεί υψηλή στάθμη και πολύ φιλικό κείμενο.

Βιβλία της Morgan-Kaufman είναι αρκετά ανώτερα αλλά απαιτούν μεγαλύτερη προσπάθεια και γνώσεις.

 

Ωστόσο, το καλύτερο είναι να κοιτάξεις στο Amazon τι υπάρχει.

Βλέπεις, διαβάζεις τις κριτικές αναγνωστών και αποφασίζεις/διαλέγεις ότι σου ταιριάζει.

 

-

Δημοσ.

opengl ? αναλογα τι πλατφορμα θελει (αλλα τα περισσοτερα θελουν αυτο)

 

Ως επένδυση χρόνου και εφόσον πρόκειται για ερασιτέχνη ή/και αρχάριο, τo opengl πλεονεκτεί σημαντικά έναντι του DX.

 

-

Δημοσ.
[..]

Η java γενικά είναι άχρηστη σε game development.

Εξαρτάται την πλατφόρμα στην οποία στοχεύεις. Για παράδειγμα αν σε ενδιαφέρει ο προγραμματισμός παιχνιδιών για την πλειοψηφία των κινητών τηλεφώνων η Java μπορεί να σε βοηθήσει να φτιάξεις "παπάδες" καθώς από την έκδοση MIDP 2 και μετά προσφέρει ειδικευμένα classes για την σχεδίαση και ανάπτυξη παιχνιδιών.

Δεν είναι τυχαίο λοιπόν ότι ένας τεράστιος αριθμός από games για κινητά τηλέφωνα είναι γραμμένος σε J2ME. Αν μάλιστα σε ενδιαφέρει ο προγραμματισμός Android smart-phones (ή και Symbian) την Java θα την βρεις μπροστά σου και αρκετές φορές θα σε διευκολύνει περισσότερο από την C++ (ελέω των ειδικών game classes του MIDP 2 που προανέφερα).

Τώρα για το PC συμφωνώ πως δεν έχει ιδιαίτερη δημοτικότητα.

Δημοσ.

@DirectX

 

Πιθανόν, δεν αντιλέγω.

Εγώ μιλώ από την σκοπιά της εκμάθησης/εφαρμογής σε desktop υπολογιστές.

Και από αυτά που έχω δει, το υπόβαθρο δεν μπορεί να αποκτηθεί χωρίς να μελετήσεις την βασική ύλη εκεί.

Εξάλλου βασικές αρχές γραφικών, μηχανών γραφικών/ήχου, collision detection κλπ δεν διδάσκονται σε java.

 

Και φυσικά δεν μιλάω για τελείως ετοιματζίδικα πράγματα. Αν είναι έτσι, απλώς μαθαίνεις το interface μιας

έτοιμης μηχανής και ξεμπέρδεψες. Αλλά δεν μαθαίνεις πραγματικά έτσι...

 

-

Δημοσ.

αυτη την στιγμη θα ελεγε για android και επειδη εχω xbox 360 και για αυτο αν κ απο οσο ξερω τοσο για xbox οσο και για pc μπορουν να γινουν με XNA

με το opengl τι παιζει ?

Δημοσ.

αυτη την στιγμη θα ελεγε για android και επειδη εχω xbox 360 και για αυτο αν κ απο οσο ξερω τοσο για xbox οσο και για pc μπορουν να γινουν με XNA

με το opengl τι παιζει ?

C#, XNA και DirectX. Το XNA ειναι framework

Δημοσ.

Τώρα για το PC συμφωνώ πως δεν έχει ιδιαίτερη δημοτικότητα.

Μη το λες. δες το minecraft (τα παντα ειναι η υποθεση του παιχνιδιου)

 

 

 

Δημοσ.

Αν δεν υπάρχει ήδη αρκετή επαφή με τον προγραμματισμό, τις βασικές έννοιες των γραφικών, των μηχανών γραφικών/ήχου και

των παραλειπομένων τους, ο δρόμος είναι μακρύς.

Η καλύτερη και πιο σίγουρη αρχή για αρχάριο είναι με κάποιο βιβλίο που διδάσκει opengl με προσανατολισμό το game programming.

Υπάρχουν πολλά και καλά τέτοια. Επίσης και με κάποιο για C++ αν και εκεί οι γνώσεις είναι λιγοστές.

 

Game programming με java ή/και έτοιμα frameworks ΔΕΝ μαθαίνεται, ότι κι' αν υπόσχονται.

Αυτά είναι χρήσιμα μόνον εφόσον υπάρχει καλή γνώση όλων των βασικών αρχών.

Αλλιώς, αποτελούν ημίμμετρα που δεν οδηγούν πουθενά. Στην καλύτερη περίπτωση κάποιος κάνει μερικά πράγματα με ένα κλειστό κουτί

και τίποτε περισσότερο...

 

-

Δημοσ.

Αν δεν υπάρχει ήδη αρκετή επαφή με τον προγραμματισμό, τις βασικές έννοιες των γραφικών, των μηχανών γραφικών/ήχου και

των παραλειπομένων τους, ο δρόμος είναι μακρύς.

Η καλύτερη και πιο σίγουρη αρχή για αρχάριο είναι με κάποιο βιβλίο που διδάσκει opengl με προσανατολισμό το game programming.

Υπάρχουν πολλά και καλά τέτοια. Επίσης και με κάποιο για C++ αν και εκεί οι γνώσεις είναι λιγοστές.

 

Game programming με java ή/και έτοιμα frameworks ΔΕΝ μαθαίνεται, ότι κι' αν υπόσχονται.

Αυτά είναι χρήσιμα μόνον εφόσον υπάρχει καλή γνώση όλων των βασικών αρχών.

Αλλιώς, αποτελούν ημίμμετρα που δεν οδηγούν πουθενά. Στην καλύτερη περίπτωση κάποιος κάνει μερικά πράγματα με ένα κλειστό κουτί

και τίποτε περισσότερο...

 

-

 

ξερεις να προτεινεις κανα καλο βιβλιο ?

Δημοσ.

Δεν θα προτείνω κάτι συγκεκριμένο διότι δεν ξέρω ούτε την γνωστική στάθμη σου, ούτε τους στόχους σου,

ούτε τον χρόνο που σκοπεύεις να διαθέσεις. Γενικά συστήνω από την σειρά της Premier Press.

 

- Mπαίνεις στο Amazon γράφεις game programming.

- Διαβάζεις τις κριτικές των αναγνωστών για να δεις τι λένε αυτοί που τα πήραν. Πολλοί μπορεί να είναι σαν εσένα.

- Κοιτάζεις την ημερομηνία έκδοσης και την έκδοση. Υπάρχουν κάποια που έχουν επανεκδοθεί με νεώτερο υλικό - προσοχή μην πάρεις παλιά !

 

Aφού κατασταλάξεις σε δυο-τρία, πας σε ένα μεγάλο βιβλιοπωλείο και τα παραγγέλνεις...

 

-

Δημοσ.

καλησπέρα.

 

@billstamaniac

 

σου προτείνω python + pygame ξεκινώντας με αυτό το (καλό) βιβλίο.

 

αφού έχεις ήδη κάποιες βάσεις σε c++,java

 

θα μπορέσεις να εξασκηθείς με τα απλά παραδείγματα του βιβλίου

 

κι από κει και πέρα,

 

κατεβάζεις πιο σύνθετα παιχνιδάκια από δω

και τα μελετάς.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...