Προς το περιεχόμενο

Θέματα

mplouzakias

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είμαι φοιτητής και θέλω να αξιοποιήσω τα θέματα που έβαλε ένας καθηγητής μου στη σχολή κατά τη διάρκεια των εξετάσεων.

Όσον αφορά αυτά, θα ήθελα κάποιος αν ξέρει να μου πει αν είναι παράνομο να διαθέτω τα θέματα αυτά σε κοινό.

Δηλαδή αν είναι παράνομο σε ένα συγκεκριμένο μάθημα που έχω να σκανάρω τα θέματα και να τα βάλω στο ίντερνετ σε μια πανεπιστημιακή-ενημερωτική σελίδα για κατέβασμα.

Ευχαριστώ :-D :-D

Δημοσ.

Πρέπει πρώτα και ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ να ρωτήσεις τον καθηγητή σου αν σου δίνει την άδεια. Τα θέματα δεν σου ανήκουν επειδή πχ ήρθες σε επαφή μαζί τους για ένα 2ωρο.

Το παραπάνω είναι σίγουρο. Από εκεί και πέρα, αν δεν κάνω λάθος, μπορούν εύκολα να θεωρηθούν νόμιμη πνευματική ιδιοκτησία.

Δημοσ.

εγω θα τα πουλουσα. χερι-χερι και στη ζουλα. Δυσκολοι καιροι βλεπεις. -_-

παντως θυμαμαι προσφατα ειχε βγαλει το μιλκο η το τοπινο η κατι τετοιο γαλατοειδες τελοσπαντων εναν διαγωνισμο.

ζητουσε απο τους φοιτητες να τσονταρουν στο site προηγουμενα θεματα εξετασεων που ειχαν , και εμπεναν σε κληρωση για κατι δεν θυμαμαι τι. συμπεραινω οτι δεν θα υπηρχε και προβλημα με πνευματικη ιδιοκτησια, κατι παραπανω θα ξερουν.

δεν σε παιρνω και στο λαιμο μου ομως,ε. :)

(πιθανοτατα αυτο να ισχυει για θεματα που οι καθηγητες επιτρεπουν στους εξεταζομενους να κρατησουν μετα το τελος της εξετασης. αρκετοι ομως δεν το επιτρεπουν)

Δημοσ.

Αν δεν πάρεις άδεια από τον καθηγητή μπορεί να δεχτείς και κρούση από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος αν είναι παράξενος ο καθηγητής ( μιλάω πάντα για την περίπτωση που είναι δικό σου το site ) . Έχουν αγριεύσει τώρα τελευταία ... ( δεν είμαι εγώ παθούσα , ακόμα...)

Για το διαγωνισμό που λέτε εντάξει αυτοί θα έχουν λεφτά για δικηγόρους !

Δημοσ.

ΑΑΑΑ μάλιστα, άκυρο τότε γιατί ρώτησα τον καθηγητή και δεν μου το επιτρέπει,

τέλος πάντων, ευχαριστώ.. Αν ξέρεις κάποιος περισσότερα, ας μου πουν.. :-D :-D

Δημοσ.