Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Άμα φύγεις ποτέ για διακοπές και γυρνώντας βρεις το σπίτι σου καλοκαιρινό να ξέρεις το ίδιο περήφανος θα νιώθει κι ο τυπάς που θα στο'χει σηκώσει.

 

Ξέρεις ποιο είναι το σημείο στο οποίο συμφωνώ εν μέρει μαζί του; Στο ότι δεν είναι ίδιες κλοπές η πειρατεία με το να σου αδειάσει κάποιος το σπίτι.

 

Π.χ. αν εγώ έχω υπολογιστή και εδώ που μένω, και στο χωριό και στο εξοχικό και στην πόλη που φοιτώ, πρέπει να αγοράσω τέσσερις φορές το ίδιο game αν θέλω να το παίξω σε όλους τους υπολογιστές;

Και εντάξει, πλέον με Steam, Origin κ.λπ., απλά κατεβάζεις όσες φορές και απ' όπου θες το ίδιο game. Παλιότερα που δεν υπήρχε αυτή η δυνατότητα και έπρεπε να έχεις retail εκδόσεις; Ή εγώ ας πούμε που θέλω να έχω το κουτί με το manual και το φυσικό μέσο, αντί για digital μουφιές από Steam;

 

Ή θα το κάνουμε όπως με τη Microsoft που σου λέει ότι τα Windows ενεργοποιούνται σε έως τάδε αριθμό συστημάτων, και έως τάδε φορές;

 

Κι αν εγώ έχω 5 υπολογιστές κι έχω αγοράσει από Steam ένα game και το έχω κατεβάσει σε όλους, πόσο κερδίζουν/χάνουν οι devs σε σχέση με έναν άλλον, που έχει έναν υπολογιστή, κι έχει αγοράσει ένα game κι έχει κατεβάσει πειρατικά άλλα τέσσερα;

  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Άμα φύγεις ποτέ για διακοπές και γυρνώντας βρεις το σπίτι σου καλοκαιρινό να ξέρεις το ίδιο περήφανος θα νιώθει κι ο τυπάς που θα στο'χει σηκώσει.

 

Ναι γιατι είναι ακριβώς η ίδια περίπτωση.

 

Τελικά το μόνο σίγουρο συμπέρασμα μετά απο μπόλικες σελίδες είναι οτι η κάθε μεριά της συζήτησης χρησιμοποιεί δικούς της τρόπους και μεθόδους δικαιολόγησης του φαινομένου στο κεφάλι τους. Η αλήθεια είναι οτι αύριο, αν έβρισκες την μαγική αντλία και γλίτωνες τα 50αρικα, και εσύ (δεν αναφέρομαι σε κάποιο παιδι συγκεκριμένα) και εμείς και όλοι, απο κει θα βάζαμε και θα γλιτώναμε τα 50αρικα. Όποιος πιστεύει και μπορεί να μου εγγυηθεί οτι θα έκανε το αντίθετο, να κατεβάσει συνδυασμό να πάω να τον ψηφίσω στις επόμενες.

  • Moderators
Δημοσ.

 

Ξέρεις ποιο είναι το σημείο στο οποίο συμφωνώ εν μέρει μαζί του; Στο ότι δεν είναι ίδιες κλοπές η πειρατεία με το να σου αδειάσει κάποιος το σπίτι.

 

Π.χ. αν εγώ έχω υπολογιστή και εδώ που μένω, και στο χωριό και στο εξοχικό και στην πόλη που φοιτώ, πρέπει να αγοράσω τέσσερις φορές το ίδιο game αν θέλω να το παίξω σε όλους τους υπολογιστές;

Και εντάξει, πλέον με Steam, Origin κ.λπ., απλά κατεβάζεις όσες φορές και απ' όπου θες το ίδιο game. Παλιότερα που δεν υπήρχε αυτή η δυνατότητα και έπρεπε να έχεις retail εκδόσεις; Ή εγώ ας πούμε που θέλω να έχω το κουτί με το manual και το φυσικό μέσο, αντί για digital μουφιές από Steam;

 

Ή θα το κάνουμε όπως με τη Microsoft που σου λέει ότι τα Windows ενεργοποιούνται σε έως τάδε αριθμό συστημάτων, και έως τάδε φορές;

 

Κι αν εγώ έχω 5 υπολογιστές κι έχω αγοράσει από Steam ένα game και το έχω κατεβάσει σε όλους, πόσο κερδίζουν/χάνουν οι devs σε σχέση με έναν άλλον, που έχει έναν υπολογιστή, κι έχει αγοράσει ένα game κι έχει κατεβάσει πειρατικά άλλα τέσσερα;

 

 

 

Δηλαδή το πρόβλημα πως θα αγοράζει γκέιμς το φτωχαδάκι που έχει πέντε-έξι υπολογιστές, έναν στο πατρικό, έναν στο εξοχικό, έναν στο σκάφος κλπ.

 

Ρε μας βλέπουνε.

 

Πιο σεμνά.

  • Like 4
Δημοσ.

Μη στέκεσαι σε αυτό, ένα απλό παράδειγμα ανέφερα για να αναπτύξω το συλλογισμό μου. Δεν εξετάζουμε αυτό εξάλλου, αλλά το κατά πόσο είναι ίδιο πράγμα η πειρατεία με το να μπεις στο σπίτι του άλλου και να τον κλέψεις.

Δημοσ.

Οι υπόλοιποι που δεν έχετε λεφτά να τα πάρετε και παρόλα αυτά αγοράζετε games είστε άξιοι της μοίρας σας! (Δεν μιλάω γι'αυτούς που έχουν λεφτά και τα αγοράζουν όλα).

 

Καλύτερα λοιπόν "γύφτος" στα μάτια μερικών (εγώ είμαι περήφανος "πειρατής"), παρά *** :)

 

 

Τι άλλο θα διαβάσουμε!!!

15 χρονών και βγάλε!

  • Like 3
Δημοσ.

Ξέρεις ποιο είναι το σημείο στο οποίο συμφωνώ εν μέρει μαζί του; Στο ότι δεν είναι ίδιες κλοπές η πειρατεία με το να σου αδειάσει κάποιος το σπίτι.

Ναι γιατι είναι ακριβώς η ίδια περίπτωση.

Δεν είπα πως είναι το ίδιο σαν πράξεις. Προφανώς και διαφέρει πολύ η μια απ'την άλλη. Αυτό που είπα ήταν πολύ συγκεκριμένο και έχει να κάνει με την ικανοποίηση που νιώθει το εκάστοτε προσώπο για τις πράξεις του.

 

Και μιας που έγινε η σύγκριση, ο λόγος που ο Παναγιώτης κατεβάζει αβέρτα και το περηφανεύεται είναι επειδή γνωρίζει πως οι πιθανότητες να υποστεί τις προβλεπόμενες από το νόμο ποινές είναι σχεδόν μηδαμινές. Απ'την άλλη, ο τυπάς που θα πάει και θα μπουκάρει στο σπίτι του αλλουνού παίρνει ένα πολύ μεγαλύτερο ρίσκο, οπότε είναι και πιο μάγκας απ'τον αυτοανακυρηγμένο επαναστάτη του p2p.

 

Π.χ. αν εγώ έχω υπολογιστή και εδώ που μένω, και στο χωριό και στο εξοχικό και στην πόλη που φοιτώ, πρέπει να αγοράσω τέσσερις φορές το ίδιο game αν θέλω να το παίξω σε όλους τους υπολογιστές;

Και εντάξει, πλέον με Steam, Origin κ.λπ., απλά κατεβάζεις όσες φορές και απ' όπου θες το ίδιο game. Παλιότερα που δεν υπήρχε αυτή η δυνατότητα και έπρεπε να έχεις retail εκδόσεις; Ή εγώ ας πούμε που θέλω να έχω το κουτί με το manual και το φυσικό μέσο, αντί για digital μουφιές από Steam;

 

Δεν είμαι σίγουρος πως κατάλαβα το παράδειγμα σου.

Πριν ξεφυτρώσει το Steam δε θυμάμαι να κυκλοφορούσαν DRMs που να σε περιόριζαν. Απλά έκανες install με το CD key σου το παιχνίδι όπου ήθελες. Αφότου έφτασε το ADSL στα σπίτια μας και πήραν φωτιά οι γραμμές με τα πειρατικά που κατεβαίνανε άρχισαν να εμφανίζονται και τα τραγικά DRM που σε περιορίζαν με χίλιους δυο τρόπους. Πλέον έχουν αρχίσει και γίνονται πιο ελαστικοί ως προς τους όρους χρήσης. Steam sharing, DRM free κόπιες από HumbleBundle και άλλα τέτοια.

 

Η αλήθεια είναι οτι αύριο, αν έβρισκες την μαγική αντλία και γλίτωνες τα 50αρικα, και εσύ (δεν αναφέρομαι σε κάποιο παιδι συγκεκριμένα) και εμείς και όλοι, απο κει θα βάζαμε και θα γλιτώναμε τα 50αρικα. Όποιος πιστεύει και μπορεί να μου εγγυηθεί οτι θα έκανε το αντίθετο, να κατεβάσει συνδυασμό να πάω να τον ψηφίσω στις επόμενες.

 

Αγοράζω τα παιχνίδια μου αυθεντικά και έχω συνδρομή στο Spotify για τη μουσική μου. Άμα έρθει και τίποτα αντίστοιχο του Netflix κάποια στιγμή θα streamάρω και τις σειρές μου νόμιμα. Δεν είμαι αναμάρτητος σε καμία περίπτωση. Και σίγουρα δε νιώθω περήφανος γι'αυτό. Ωστόσο κάνω ότι μπορώ για να ανταμείβω τους δημιουργούς στο πλαίσιο που μου επιτρέπει η τσέπη μου. Τόσο γιατί σέβομαι το κόπο τους όσο και γιατί θα βρεθώ και γω πιθανόν στη θέση τους στο μέλλον.

  • Like 4
Δημοσ.

 

  (εγώ είμαι περήφανος "πειρατής") 

Εμεις εχουμε τους κανονες μας,κατεβαζουνε και μετα σινταρουμε να το παρει ο κοσμακης ;)   

Δημοσ.

Εμεις εχουμε τους κανονες μας,κατεβαζουνε και μετα σινταρουμε να το παρει ο κοσμακης ;)   

 

Ναί, εσύ και ο Ρομπέν των Δασών.

 

Όταν πλέον στις εκπτώσεις με ένα 50-άρι παίρνεις παιχνίδια για να βγάλεις όλη τη σεζόν, μέχρι τις επόμενες εκπτώσεις, το να υπερηφανεύεσαι ότι κατεβάζεις είναι τουλάχιστον υποτιμητικό.

 

-Αν θές να στηρίξεις ένα παιχνίδι, το αγοράζεις φούλ ή σχεδόν φούλ price.

- Αν δεν έχεις την οικονομική ευχαίρια να τους στηρίξεις για τον Α ή Β λόγο, αλλά θές να το παίξεις περιμένεις τις εκπτώσεις

- Αν σε χαλάει κάτι με το παιχνίδι και δεν θές να στηρίξεις τους δημιουργούς, δέν παίζεις το παιχνίδι.

 

Αν τώρα είσαι teenager ή άνεργος, περνάς με το χαρτζιλίκι των γονιών σου και δεν μπορείς να κάνεις οικονομία ένα 50-άρι το 6-μηνο να αγοράσεις τα παιχνίδια σου, ήν αν δεν αντέχεις να βλέπεις τους φίλους σου να παίζουν παιχνίδια που εσύ δεν μπορείς να αγοράσεις, κατέβασέ το το παιχνίδι.

 

Οι επαναστατικές κορώνες όμως είναι περιττές.

  • Like 12
Δημοσ.

Το οτι ορισμενοι βαζουν ιδεολογικο μανδυα για να ντυσουν το τζαμπατζιλικι τους ειναι αστειο.

Το οτι το 90% αυτων δεν εχουν ιδεα ουτε πως να στησουν αυτον τον ιδεολογικο μανδυα αλλα πετανε εναν αχταρμα / συνδυασμο κλισε δηθενικων επαναστατικων φρασεων που ακουσαν απο προκυρηξεις της 17 Νοεμβρη, βιντεο τζιχαντιστων, ανακοινωσεις Μπιν Λαντεν κλπ, μπας και ψαρωσουμε και δεν τους περασουμε για τζαμπατζηδες, ξεπερνα τα ορια του αστειου.

 

Σαν να μιλαμε για εναν τυπο που εχει να πλυθει 1 χρονο αλλα παει να αγορασει την ακριβοτερη κολονια γιατι νομιζει οτι ετσι δε θα παρουμε χαμπαρι τη γυφτια του. Με τη διαφορα οτι η ¨κολονια¨ που βαζετε οροσμενοι εδω ειναι κι αυτη παμφθηνη και δεν πειθει ουτε για μισο δευτερολεπτο...

  • Like 8
Δημοσ.

Τι λές ρε αγόρι; Άρα μας λες με λίγα λόγια ότι είναι οκ να μην πληρώνουμε τους Developers και να πληρώνουμε το οτιδήποτε άλλο. Είναι σαν κάτι πειρατές που συναντάω που έχουν Iphone 6 και τους λέω γιατί δεν αγοράζεις παιχνίδια και μου απαντούν: είναι πολύ ακριβά ρε φίλε.

Δε λεω αυτο ουτε με λιγα λογια ουτε με πολλα. Και τα 'ρε αγορι' στα φιλαρακια σου. Οπως και να το κανουμε, η πειρατεια, κανοντας "διαθεσιμο" πολυ υλικο σε περισσοτερο κοσμο, αυξησε δραματικα τη ζητηση σε τηλεορασεις, hardware, you name it. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα τα κερδη που φυσιολογικα θα αποκομιζε πχ η sony βγαζοντας το amazing spiderman απο εισιτηρια (σε ενα κοσμο χωρις πειρατεια), τωρα να τα αποκομιζει -oh wait!- παλι η sony απο αυξημενες πωλησεις tv. Μαλιστα δε μπορω να αποκλεισω η x sony να εξυπηρετειται απο μια τετοια κατασταση, γιατι τελικα εχει περισσοτερα κερδη ετσι. Αρα ας το διαχωρισουμε: Οκ η πειρατεια ειναι κατι το επιληψιμο, αλλα οχι οτι θα πεινασουν οι εταιρειες που παραγουν ταινιες η παιχνιδια εξαιτιας της... Μια χαρα ξερουν να ελισσονται και να διασφαλιζουν τα (υπερογκα) κερδη τους.

Δημοσ.

Νόμος για την πειρατια υπάρχει αλλά δεν εφαρμόζεται.για την μη εφαρμογή σίγουρα φταιει το κράτος αλλά αυτό δε σου δίνει το δικαίωμα της υπερηφανεβομενης κλοπής.

Επίσης τα στούντιο μια χαρά μπορούν να κλείσουν. Η σονυ ολόκληρη μπορεί να βγάζει 4 τρις τον μήνα, αν όμως το τμήμα των παιχνιδιών βγάζει 1000 δεν θα μείνει ζωντανό γιατί δεν θα το τροφοδοτησει η μαμά σονυ.

Δημοσ.

Όταν ένα game εχει φήμη λόγω πειρατείας και δεν έχει τις προβλεπόμενες πωλήσεις, λες η μαμά εταιρεία να πει "αποτύχατε, σας κλείνουμε;". Αφού ΞΕΡΕΙ ότι λόγω αυτού πουλάει hardware η ίδια, ή άλλες εταιρείες με τις οποίες πιθανότατα κάνει deal.

 

Ακραίο παράδειγμα: Βγαίνει ένα παιχνίδι με σουπερ απαιτήσεις σε γραφικά, το οποίο μπορεί να υποστηρίξει μόνο μια κάρτα γραφικών που βγάζει μια εταιρεία. Αμφιβάλλεις ότι και οι 2 εταιρείες που εμπλέκονται, πριν την κυκλοφορία του παιχνιδιου ακόμη, έχουν κάνει τα κουμάντα τους; Αφου η μια εξαρτάται από την άλλη...

Δημοσ.

 η sony βγαζοντας το amazing spiderman απο εισιτηρια (σε ενα κοσμο χωρις πειρατεια), τωρα να τα αποκομιζει -oh wait!- παλι η sony απο αυξημενες πωλησεις tv. 

 

Για το συγκεκριμένο παράδειγμα όμως δεν πουλάει μόνο η Sony τηλεοράσεις (και σαφώς το μέσο κοινό αγοράζει τηλεόραση πολύ πιο σπάνια απο ότι "κατεβάζει" ταινίες), αλλά ούτε είναι η μόνη που έχει έσοδα απο τις πωλήσεις εισιτηρίων (έχουμε μια μεγάλη αλυσίδα απο executives, σκηνοθέτες, ηθοποιούς, κέντρα διανομής, studio, κινηματογράφους και λοιπούς των οποίων ο μισθός απορρέει εν μέρει απο τα ποσοστά επί των πωλήσεων).

 

Γενικά, η δικαιολογία πως "οι εταιρίες θα πάρουν τα λεφτά τους με τον ένα ή τον άλλο τρόπο" ή "οι σχεδιαστές ήδη πληρώθηκαν για την δουλειά τους" δεν ισχύουν επειδή:

 

*Τα περισσότερα συμβόλαια (για οποιοδήποτε μη-crowdfunded παιχνίδι δηλαδή) περιλαμβάνουν ρήτρες οι οποίες καθορίζουν την πληρωμή του/των developer βάσει πωλήσεων (καθώς και metaCritic score, σε αρκετές περιπτώσεις), με την μορφή bonus το οποίο αποτελεί μέρος της συνολικής αμοιβής (ένα πρόσφατο παράδειγμα που δημοσιεύτηκε στον ιστότοπο της L.A. Times είναι το συμβόλαιο μεταξύ Activision και Bungie - συγκεκριμένα η παράγραφος 11 - αν και τα νούμερα είναι σαφώς τεράστια, έχω αναλύσει ξανά σε προηγούμενο post ανάλογη περίπτωση όπου τα έξοδα παραγωγής φουσκώνουν υπερβολικά).

 

*Οι χαμηλές πωλήσεις έχουν αντίκτυπο στο μέλλον των studio. Πρέπει κατ'αρχήν να γίνεται διαχωρισμός μεταξύ developer και publisher - με χαμηλές πωλήσεις σαφώς "δεν θα πεινάσουν οι εταιρίες", αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση οι "εταιρίες" είναι publishers, χρηματοδοτούν και διαθέτουν το προϊόν στους μεταπωλητές. Την δημιουργία των παιχνιδιών την αναλαμβάνουν οι developers (είτε είναι 1st-party internal studio, είτε 3rd-party εξωτερική ομάδα, είτε contractors), οι οποίοι και "νιώθουν" το αντίκτυπο των χαμηλών πωλήσεων (βλ. προηγούμενο παράδειγμα).

  • Like 3
Δημοσ.

Να ρωτήσω κάτι; Για τις χαμηλές πωλήσεις έχουμε στοιχεία; Γιατί δε νομίζω ότι είναι και τόσο χαμηλές

Δημοσ.

*Οι χαμηλές πωλήσεις έχουν αντίκτυπο στο μέλλον των studio. Πρέπει κατ'αρχήν να γίνεται διαχωρισμός μεταξύ developer και publisher - με χαμηλές πωλήσεις σαφώς "δεν θα πεινάσουν οι εταιρίες", αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση οι "εταιρίες" είναι publishers, χρηματοδοτούν και διαθέτουν το προϊόν στους μεταπωλητές. Την δημιουργία των παιχνιδιών την αναλαμβάνουν οι developers (είτε είναι 1st-party internal studio, είτε 3rd-party εξωτερική ομάδα, είτε contractors), οι οποίοι και "νιώθουν" το αντίκτυπο των χαμηλών πωλήσεων (βλ. προηγούμενο παράδειγμα).

 

Ετσι ακριβως..

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...