panther_512 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2011 Ακριβώς επειδή το παιχνίδι δεν είναι φαγητό ή νερό, έχουμε τη δυνατότητα να μήν αγοράσουμε το προϊόν που δεν μας καλύπτει για τον οποιοδήποτε λόγο. Το τάδε παιχνίδι παίζει μόνο μέσω Steam και δεν γουστάρουμε το Steam? Ή ενώ είναι single player, ζητάει διαρκώς σύνδεση με το ίντερνετ? Δεν ασχολιόμαστε με το παιχνίδι. Δεν το αγοράζουμε, δεν το κατεβάζουμε πειρατικό. Τέλος. Πού είναι το πρόβλημα δηλαδή?
JohnVani18 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2011 Το αγοράζω και μετά το κατεβάζω πειρατικό, πολύ απλά. Ή το ανάποδο, κατεβάζω, τεστάρω, και αν μου αρέσει το παίρνω.
ikaruga24 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2011 Το αγοράζω και μετά το κατεβάζω πειρατικό, πολύ απλά. Ή το ανάποδο, κατεβάζω, τεστάρω, και αν μου αρέσει το παίρνω. Ακριβως αυτο. Αν ενα παιχνιδι ειναι παιχνιδι που θελω και εφοσον δεν υπαρχει σε αλλο format τοτε το τσιμπαω original και δεν το ανοιγω ποτε και χρησιμοποιω την κατεβασμενη εκδοση εφοσον δουλευει κανονικα.
panther_512 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2011 Σωστά, με αυτό τον τρόπο ΚΑΙ υποστηρίζετε με τα λεφτά σας ένα προϊόν με το οποίο δεν συμφωνείτε ΚΑΙ βάζετε το λιθαράκι σας στο πρόβλημα της πειρατείας. Οπότε συμβάλλετε στη μεγέθυνση του προβλήματος διπλά... Στο κόσμο μας δεν υπάρχει πίτα ολόκληρη και σκύλος χορτάτος.
zeniath Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2011 Λοιπόν το πρόβλημα της "πειρατείας" λύθηκε από την στιγμή που τα games τα παίζεις online και απλά έχει ένα single player της πλάκας απλά για να λέει ότι έχει. Αλάχτε όνομα πάντως γιατί "πειρατεία" δεν είναι by definition(εξ ορισμού). Όσοι νομίζετε ότι είναι έξυπνο να υποστιρίζετε τις εταιρίες γιατί εμείς οι κακοί gamers κατεβάζουμε τα παιχνίδια μας τότε είστε στην κοσμάρα σας. Σιγά μην κάτσω να αγοράσω το <<insert game name here>> για τις 10-20 ώρες gameplay. Χωρίς να βάλω μέσα το ότι δεν είναι ποτέ τελειωμένα, ποτέ τεσταρισμένα αρκετά για retail, συνεχώς μέσ'τα patch για update (δεν με χαλάνε αλλά ένα retail παιχνίδι δε θα έπρεπε να κάθεται να βγάζει fix από την πρώτη μέρα που σημαίνει ότι δεν έπρεπε να βγει στην αγορά), πλέον τα γραφικά τα έχουμε ξεχάσει γιατί το xbox/ps3 είναι καλύτερη αγορά λόγω μυξιάρικων, το story έχει καταντήσει να είναι σε βάθος τόσο ουσιώδες όσο ένα άρλεκιν και πάρα πολλά ακόμα foul των games σήμερα αλλά αυτά φτάνουν. Τα παιχνίδια είναι σαν τα cd παλιά, σκάγαμε 40-50ευρα για ένα μουσικό cd και μας έπρηζαν για την "πειρατεία". Μετά έπεσε η αγορά γιατί ήταν εξωφρενικές οι τιμές και πλέον είναι στα 12-15ευρώ και πάλι βγάζουν κέρδος ~10φορές το κόστος. Το λέω γιατί από γνωστό συγκρότημα που ξέρω κάποια πράγματα, 1,25ευρώ από κάθε cd και η εταιρία 12,75. Οι εταιρίες gaming είναι ακόμα χειρότερες σε θέμα κέρδους γιατί ούτε ποσοστά παίρνουν οι devs ούτε τπτ, απλά τον μισθό τους και τα κέρδη τα μοιράζονται οι μέτοχοι σε μορφή bonus. Και το λέω έχοντας αγοράσει ουκ ολίγα games από μέρους μου αλλά κάθε φορά 30-50 ευρώ για 3 μέρες gametime είναι TOO FUCKING MUCH. Να το πάνε στα 10 ευρώ και βλέπουμε αν θα ξαναγοράζουμε
ikaruga24 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2011 Σωστά, με αυτό τον τρόπο ΚΑΙ υποστηρίζετε με τα λεφτά σας ένα προϊόν με το οποίο δεν συμφωνείτε ΚΑΙ βάζετε το λιθαράκι σας στο πρόβλημα της πειρατείας. Οπότε συμβάλλετε στη μεγέθυνση του προβλήματος διπλά... Στο κόσμο μας δεν υπάρχει πίτα ολόκληρη και σκύλος χορτάτος. Δεν υποστηριζουμε το προιον με το οποιο δεν συμφωνουμε. Δεν υποστηριζουμε τη γαρνητουρα που απαιτειται για να παιξει με το οποιο ερχεται κολαουζο. Πριν λιγο δεν σου ειπα οτι προτιμω τα ιδια παιχνιδια σε κονσολα για τον παραπανω λογο?
glad1at0re Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Μπορείς να κάνεις αίτηση στην Electronic Arts τότε, να δουλεύεις δωρεάν ώστε να παράγουν παιχνίδια που προσφέρουν θετικά στη κοινωνία. Και μετά για να έχεις να φας να δουλεύεις άλλη μια δουλειά. Στις εταιρίες αυτές εργαζονται πολύ ταλαντούχοι άνθρωποι, προγραμματιστές, 3d animators, sound engineers, painters, σκηνοθέτες, σεναριογράφοι κλπ, και για να παραχθεί κάτι, οι εταιρίες πληρώνουν όλο αυτό το κόσμο για να έχει να φάει επι χρόνια, χωρίς να βγάζουν τίποτα πριν τη κυκλοφορία... Και όταν έρθει η ώρα να βγάλουν κάτι, υπάρχουν οι απόψεις του 'απόλυτου sharing', 'δεν ειναι κλοπή' κλπ. Λοιπόν, κάντε αίτηση όλοι εσείς, και δουλέψτε δωρεάν... σίγουρα θα σας δεχτούν. Με αυτή τη νοοτροπία είμαστε εδώ που είμαστε.
koulouri Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 zeniath θυμιζει ο τροπος που γραφεις τον - Mikeius - απο το comedylab.. μαλλον τον ξερεις, δε χρειαζεται να πω αλλα! btw συμφωνω με αυτα που λες απολυτα..
Ntinaras Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Λοιπόν το πρόβλημα της "πειρατείας" λύθηκε από την στιγμή που τα games τα παίζεις online και απλά έχει ένα single player της πλάκας απλά για να λέει ότι έχει. αυτο ειναι το Point. ολα τα σοβαρα παιχνιδια εχουν σοβαρο mutliplayer οι μουφες της μιας εβδομαδας δεν αξιζουν ουτε το ρευμα που θα καψω για να τις κατεβασω
zeniath Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 zeniath θυμιζει ο τροπος που γραφεις τον - Mikeius - απο το comedylab.. μαλλον τον ξερεις, δε χρειαζεται να πω αλλα! btw συμφωνω με αυτα που λες απολυτα.. Κι όμως δεν τον ξέρω, από αυτούς στο comedy όσους ήταν στα Σκερτσάκια ξέρω να σου πω την αλήθεια. Το site το ξέρω, απλά όλο έλεγα θα το τσεκάρω και όλο το ξέχναγα. Ευκαιρία λοιπόν. Υ.Γ. "ΑΙΣ ΝΤΕΡΘ" ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
panther_512 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 (επεξεργασμένο) Δεν υποστηριζουμε το προιον με το οποιο δεν συμφωνουμε. Δεν υποστηριζουμε τη γαρνητουρα που απαιτειται για να παιξει με το οποιο ερχεται κολαουζο. Εφόσον αγοράζεις το παιχνίδι μαζί με τη γαρνητούρα, ενισχύεις τη γαρνιτούρα αυτή (και τη πολιτική που τη συνοδεύει) έμπρακτα με τα λεφτά σου. Και όταν θα κατεβάσεις το παιχνίδι πειρατικό, ώστε να μήν χρησιμοποιήσεις τη γαρνιτούρα (την οποία ήδη ενίσχυσες με τα λεφτά σου), ενισχύεις τη πειρατεία. Οπότε, σε μία προσπάθεια να ικανοποιήσεις τον εαυτό σου, κάνεις διπλό κακό και μετά παραπονιέσαι για το σύστημα. Έμπρακτα αναπαράγεις το πρόβλημα της πειρατείας και ταυτόχρονα ενισχύεις με τα λεφτά σου το πρόβλημα των πρακτικών πώλησης ή ελέγχου χρήσης, με τις οποίες δεν συμφωνείς εξ αρχής. Τί παραπονιέσαι? Επίσης το Amnesia, είναι ξανα σε προσφορά (ήταν και τέλος του Οκτώβρη), στα 3 ευρώ από το Desura: http://www.insomnia.gr/topic/345863-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%cf%86%ce%bf%cf%81%ce%ad%cf%82-%cf%80%ce%b1%ce%b9%cf%87%ce%bd%ce%b9%ce%b4%ce%b9%cf%8e%ce%bd/page__st__1180 Επεξ/σία 9 Νοεμβρίου 2011 από panther_512
Moderators Malthador Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Moderators Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Έμπρακτα αναπαράγεις το πρόβλημα της πειρατείας και ταυτόχρονα ενισχύεις με τα λεφτά σου το πρόβλημα των πρακτικών πώλησης ή ελέγχου χρήσης, με τις οποίες δεν συμφωνείς εξ αρχής. Τί παραπονιέσαι? Βέβαια, υπάρχει και η άλλη εκδοχή που είναι αποδεδειγμένη ως ένα σημείο: Τα καλά games πουλάνε καλά. Η λογική λέει ότι τα πάντα σπάνε αργά ή γρήγορα. Επομένως κάποιος που θα θέλει να παίξει κάτι πειρατικά, θα το παίξει πειρατικά με δυο κλικ, ενώ κάποιος που θέλει να το παίξει αυθεντικό, θα το παίξει αυθεντικό (πλέον με το DD και αυτός με δυο κλικ). Άρα εν τέλει και η πίτα και το μαχαίρι είναι στα χέρια των devs αρχικά και πολύ πολύ μετά στα χέρια των publishers, του νόμου και των χρηστών. Με δεδομένα: 1) Την ύπαρξη της πειρατείας 2) Την αδυναμία καταπολέμησης της οι developers θα πρέπει να δημιουργούν games που ποιοτικά να αντιστοιχούν στο ποσό που ζητάνε οι publishers να καταβληθεί για να αποκτηθεί από τους χρήστες το δημιούργημά τους. Αφού δεν μπορεί να καταπολεμηθεί η πειρατεία, ας φτιάξουν πιο καλά παιχνίδια που θα πουλήσουν και καλύτερα. ΕΝΤΙΤ: Όσον αφορά ότι το τάδε game θέλει steam, το δείνα θέλει battlenet, το άλλο θέλει windows live δε νομίζω ότι είναι σοβαρό επιχείρημα. Όπως κάποιο παιχνίδι απαιτεί διπύρηνο επεξεργαστή ή καινούρια κάρτα γραφικών ή σύνδεση στο διαδίκτυο, έτσι κάποια απαιτούν και μία επιπλέον πλατφόρμα είτε για να κάνουν enhance την εμπειρία είτε για λόγους ασφαλείας. Big deal.
Alithinos Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Η καραμέλα της πειρατείας πάντως από τους publishers κυρίως πιστεύω έχει καταντήσει αηδία. Και καλύτερο παράδειγμα πιστεύω είναι η σειρά του Crysis. Το πρώτο Crysis κυκλοφόρησε στο PC και έκανε 3.5 εκατομμύρια πωλήσεις πολύ καιρό πριν βγει το 2,ή το επανακυκλοφορήσουν σε κονσόλα. Η Crytek γύρισε και είπε την επική δήλωση πως "Το PC έχει πολύ πειρατεία και λυπούμαστε να πάει χαμένη η σειρά για αυτό θα τη βγάλουμε και στις κονσόλες καθώς πιστεύουμε πως θα πουλήσει τουλάχιστον 10 εκατομμύρια αντίτυπα σύμφωνα με τα νούμερα πωλήσεων στο pc". Και βγήκε το κονσολοποιημένο Crysis 2,το οποίο πούλησε... 3 εκατομμύρια αντίτυπα υπολογίζοντας τις συνολικές πωλήσεις των 2 κονσολών και του pc. Δεν ξέρω για άλλους,αλλά εγώ πρώτη φορά που άκουσα για κάτι που να έχει σχέση με τη πειρατεία ήταν πριν 15 χρόνια όταν κυκλοφόρησε το playstation το οποίο μπορούσε να τσιπαριστεί. Κι ο μόνος λόγος που πούλησε τόσες κονσόλες ήταν εξ αιτίας του τσιπ,επειδή όλοι το αγοράζανε με γνώμονα το ότι θα έχει πιο φθηνά παιχνίδια από τις άλλες κονσόλες.. Τα μεν drm που κάνουν την εμφάνισή τους τα τελευταία χρόνια είναι τουλάχιστον γελοία. Και αυτό γιατί τη στιγμή που ένα σωρό developers μας λένε πως "θα απλοποιήσουμε το gameplay του παιχνιδιού και θα το κάνουμε πιο άμεσο,κατανοητό και πιο εύκολο να το παίξεις" σκοτώνοντας πολλές καλές σειρές,βάζουν τον αρχιδιάολο που λέγεται DRM και κάνει τη ζωή εμάς,αυτών που αγοράζουν τα παιχνίδια τους πιο δύσκολη,και για να παίξουμε τα παιχνίδια τους θα πρέπει να περάσουμε μύριες πολύπλοκες ανούσιες διαδικασίες. Για να παίξεις το battlefield 3 πρέπει πρώτα να πας στη σελίδα του Origin και να φτιάξεις λογαριασμό δίνοντας τα στοιχεία σου και κάνοντας επαλήθευση με e-mail,μετά να το κατεβάσεις και να το κάνεις install,μετά να κάνεις install το παιχνίδι,μετά να κατεβάσεις update του Origin για να μάθει αυτή η υπηρεσία ότι πήρες καινούριο παιχνίδι,μετά να κατεβάσεις plug-in για το browser σου... Και τα ίδια πάνω κάτω και ισχύουν και για παιχνίδια που χρησιμοποιούν Steam,με τη διαφορά ότι για το Steam ακούγονται πολλά bugs και glitches... Ευτυχώς δηλαδή που υπάρχει και η CD PROJEKT RED και μπινελικώνει τους άλλους,μπας και βάλουνε μυαλό.
panther_512 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Για να παίξεις το battlefield 3 πρέπει πρώτα να πας στη σελίδα του Origin και να φτιάξεις λογαριασμό δίνοντας τα στοιχεία σου και κάνοντας επαλήθευση με e-mail,μετά να το κατεβάσεις και να το κάνεις install,μετά να κάνεις install το παιχνίδι,μετά να κατεβάσεις update του Origin για να μάθει αυτή η υπηρεσία ότι πήρες καινούριο παιχνίδι,μετά να κατεβάσεις plug-in για το browser σου... Και τα ίδια πάνω κάτω και ισχύουν και για παιχνίδια που χρησιμοποιούν Steam,με τη διαφορά ότι για το Steam ακούγονται πολλά bugs και glitches... Ευτυχώς δηλαδή που υπάρχει και η CD PROJEKT RED και μπινελικώνει τους άλλους,μπας και βάλουνε μυαλό. H διαδικασία που αναφέρεις (δημιουργία λογαριασμού, υποβολή στοιχείων) γίνεται μία φορά για την κάθε πλατφόρμα, κάτι το οποίο ισχύει για όλες τις πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων και αυτών των κονσολών. Το ίδιο ισχύει για ΚΑΘΕ λογαριασμό που θα δημιουργήσεις στη ζωή σου, είτε τραπεζικό, είτε σε κάποια υπηρεσία κλ κλ. Ακόμα και εδώ, για να μπορείς να ποστάρεις στο φόρουμ, έπρεπε να περάσεις από την ΙΔΙΑ διαδικασία. Δεν αποτελεί ιδιαιτερότητα των παιχνιδιών για να παραπονιέσαι. Το τί προσφέρεται από τη πλατφόρμα είναι που πρέπει να σε απασχολεί και όχι η ταλαιπωρία της μισής ώρας (για μία και μοναδική φορά) για να δημιουργήσεις το λογαριασμό.
Moderators Malthador Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Moderators Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Το τί προσφέρεται από τη πλατφόρμα είναι που πρέπει να σε απασχολεί και όχι η ταλαιπωρία της μισής ώρας (για μία και μοναδική φορά) για να δημιουργήσεις το λογαριασμό. ^^ Thumbs up. Ειδικά στο steam ο in-game browser είναι must για μένα. Το χρησιμοποιώ 2-3 φορές σε κάθε ώρα παιξίματος περίπου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις