Millennium Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2013 http://www.youtube.com/watch?v=jNkqA4T0Hvo 1
Millennium Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2013 http://www.eurogamer.net/articles/2013-01-22-dead-space-3-includes-micro-transactions-for-buying-better-weapons
Greygore Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2013 (επεξεργασμένο) -snip- Ehm, περίμενες κάτι διαφορετικό απο την EA; Έχουν καταντήσει ο ορισμός του abusive monetization - βλ. τους τραγικούς περιορισμούς του SW:TOR F2P, τα weapon/armor DLC packs του Dead Space 2 / Alice: Madness Returns (στο PC παραδόξως τα δώσανε δωρεάν), το extended cut και τα multiplayer packs του Mass Effect 3, οτιδήποτε είχαν κυκλοφορήσει με το Project $10 και συναφή Day-1 DLC, early unlocks στα περισσότερα racing titles τους και η λίστα πάει και πάει.... Edit: Τουλάχιστον στο co-op φαίνεται να έπεσε δουλειά (και λίγο σκέψη), μια και απο όσα διαβάζω θα υπάρχει equal loot distribution και επιλογή για import items απο co-op πρός single player (μια και horror δεν το βλέπω - όπως και το Dead Space 2 - τουλάχιστον θα μπορεί να είναι ισάξιο action game με το 2ο και να δώσει και λίγο extra replayability μέσω του co-op). Επεξ/σία 23 Ιανουαρίου 2013 από Greygore
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2013 Moderators Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2013 Visceral Games admits Dead Space 3 for PC will be a straight port
hurin Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2013 Prepare your torrents! Η δημοσίευση μηνυμάτων σε αυτό το forum χρησιμοποιώντας greeklish χαρακτήρες, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ!
OROKUSAKI Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2013 http://www.eurogamer.net/articles/2013-01-22-dead-space-3-includes-micro-transactions-for-buying-better-weapons Δεν παει αλλο! Και ελεγα να το αγορασω αφου εχω αγορασει το 1&2. Με μια γργηγορη ματια που εριξα σε διαφορα μεγαλα sites πολλοι εχουν εξοργιστει μετα απο αυτην την ανακοινωση. Και δεν εψουν αδικο. Πρεπει να πατωσει σε πωλησεις ετσι ωστε η ea να σταματησει να μας φερεται ετσι. 1
JohnVani18 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2013 Το παιχνίδι "κυκλοφόρησε" για Χ360 και έχουμε τις πρώτες απόψεις. So i have just completed chapter one.And I gotta say i was not dissapointed AT ALL.It looks amazing and the two weapons i used felt just like th other games.The enimies now dodge your Fire and are much harder to stomp when they are crawling around on the ground.I enjoyed the first Chpter as you were not only fighting the monster but humans too (no spoliers)I was a bit worried that it wasnt gonna live upto the other games, but i was WAYYYYY wrong so far.Just my opinion, and thought i would open thi as i actually have played it. "During the first few hours of DS3, I killed gun-totting humans, weird bugs, a pulsating fungal mass, and a whole bunch of Necromorphs. I traveled through neon shopping malls, office buildings, and derelict ships. I gathered materials, built complex weapons, and fortified my spacesuit. I jumped through time, floated in zero gravity, and had a moment reminiscent of Space Harrier. But despite doing all of this, the one thing that I never encountered was fear. At no point did anxiety, dread, or any sort of tension creep into me, and I'm still trying to figure out why. Maybe it's because I spent far more time navigating the various systems and mechanics than I did actually soaking in the atmosphere, which is honestly a shame given how great the game looks. Horror shouldn't overload you with menus, options and cumbersome additions. The scariest things in life are often the simplest. This is something that the original Dead Space knew perfectly, and yet DS3 seems to completely ignore this basic principle."
Millennium Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2013 Spoilers!! http://www.youtube.com/watch?v=fNLFXjbu01w
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2013 Moderators Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2013 gametrailers.com/videos/t9zpwl/gt-countdown-top-10-most-intense-dead-space-moments
Greygore Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2013 Dead Space Will Not Be Optimized for PCs Εξεπλάγην κανείς; Πάντως στη συγκεκριμένη περίπτωση (της Visceral Games), και straight port που θα΄ναι δεν με πειράζει ιδιαίτερα (κρίνοντας απο τα προηγούμενα της σειράς, που δεν μου παρουσίασαν κάποιο πρόβλημα λόγω κακού porting). Πηγή: http://www.pcgamer.com/2013/01/30/dead-space-3s-executive-producer-defends-pcs-straight-port/">PCGamer Article Πηγή: http://www.shacknews.com/article/77584/dead-space-3s-pc-port-defended-by-its-executive-producer">ShackNews Source Article
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα