Προς το περιεχόμενο

AMD Catalyst Drivers


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, sir ImPeCaBlE είπε

Από το αποτέλεσμα. Όταν ενεργοποιώ το chill στο witcher 3 και πατάω πχ τη παρένθεση (κουμπί που δε κάνει τίποτα) βλέπω τα fps να ανεβαίνουν.

Και γενικά αλγόριθμοι σαν το boost και το chill είναι τόσο απλοϊκοί που το «μήπως χρειάζεται κάποιο "training"» (ακόμα και μέσα σε εισαγωγικά) βγάζει μάτι.

Προσωπικά μέχρι να στρώσουν όλα δε θα χρησιμοποιήσω τα amd features αυτα. Ακόμη.

Αλλά για " επιστημονικούς " :P λόγους όσοι τα τεσταρετε να μας ενημερώνετε αν βελτιώνονται με το καιρό

 

 

Επεξ/σία από 7nisiotis
  • Like 1
  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, sir ImPeCaBlE είπε

Από το αποτέλεσμα. Όταν ενεργοποιώ το chill στο witcher 3 και πατάω πχ τη παρένθεση (κουμπί που δε κάνει τίποτα) βλέπω τα fps να ανεβαίνουν.

Και γενικά αλγόριθμοι σαν το boost και το chill είναι τόσο απλοϊκοί που το «μήπως χρειάζεται κάποιο "training"» (ακόμα και μέσα σε εισαγωγικά) βγάζει μάτι.

 

Θες να πεις ότι η παρένθεση σου απενεργοποιεί το chill? Μήπως να ρίξεις μια ματιά στις συντομεύσεις σου μην έχεις κανένα conflict?

Ότι συντόμευση έχω/είχα λειτουργεί/λειτουργούσε.

Το αν το αποτέλεσμα είναι κακό (όπως στην περίπτωση του boost, σε εμένα), είναι άλλη ιστορία (μόλις το απενεργοποίησα, παρεμπιπτόντως).

Το chill το έχω σε κάποια παλιά παιγνίδια (HoMaM, ένα παράδειγμα) και λειτουργεί χωρίς θέμα.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Θες να πεις ότι η παρένθεση σου απενεργοποιεί το chill? Μήπως να ρίξεις μια ματιά στις συντομεύσεις σου μην έχεις κανένα conflict?

Ότι συντόμευση έχω/είχα λειτουργεί/λειτουργούσε.

Το αν το αποτέλεσμα είναι κακό (όπως στην περίπτωση του boost, σε εμένα), είναι άλλη ιστορία (μόλις το απενεργοποίησα, παρεμπιπτόντως).

Το chill το έχω σε κάποια παλιά παιγνίδια (HoMaM, ένα παράδειγμα) και λειτουργεί χωρίς θέμα.

Θέλω να πω ότι αναγνωρίζει το πάτημα της παρένθεσης σαν input. Που είναι input απλά αδιάφορο input για το gameplay. Δηλαδή τι πατάω 'w' (που οδηγεί σε κίνηση) τι πατάω ')' (που δε κάνει τίποτα) είναι το ίδιο. Τα fps θα ανέβουν στο όριο του chill. Δεν υπάρχει κανένας διαχωρισμός ανάμεσα στα κουμπιά.

Είναι που είναι τελείως ηλίθιος ο αλγόριθμος, δε κάνουν ούτε τους βασικούς ελέγχους.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, sir ImPeCaBlE είπε

Θέλω να πω ότι αναγνωρίζει το πάτημα της παρένθεσης σαν input. Που είναι input απλά αδιάφορο input για το gameplay. Δηλαδή τι πατάω 'w' (που οδηγεί σε κίνηση) τι πατάω ')' (που δε κάνει τίποτα) είναι το ίδιο. Τα fps θα ανέβουν στο όριο του chill. Δεν υπάρχει κανένας διαχωρισμός ανάμεσα στα κουμπιά.

Είναι που είναι τελείως ηλίθιος ο αλγόριθμος, δε κάνουν ούτε τους βασικούς ελέγχους.

Οκ, αλλά καταλαβαίνεις ότι αναφέρεσαι σε κάτι εντελώς αδιάφορο.

Επίσης, δεν έχει σχέση με τις "συντομεύσεις" που αναφέρεις (έτσι αντιλήφθηκα εγώ το "keybinding").

Σε κάθε περίπτωση, τράβα μια αναφορά να το φτιάξουν (γενικά ανταποκρίνονται, όταν το ξέρουν και είναι τέτοιου τύπου χαζομάρα).

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Οκ, αλλά καταλαβαίνεις ότι αναφέρεσαι σε κάτι εντελώς αδιάφορο.

Επίσης, δεν έχει σχέση με τις "συντομεύσεις" που αναφέρεις (έτσι αντιλήφθηκα εγώ το "keybinding").

Σε κάθε περίπτωση, τράβα μια αναφορά να το φτιάξουν (γενικά ανταποκρίνονται, όταν το ξέρουν και είναι τέτοιου τύπου χαζομάρα).

Για εσένα μπορεί να είναι αδιάφορο. Για εμένα είναι ενδεικτικό του πόση λίγη δουλειά έχει γίνει για πολυδιαφημισμένα features.

Εσύ καταλαβαίνεις πόσο λανθασμένες εντυπώσεις δημιουργεί το να ισχυρίζεσαι ότι τέτοια προγράμματα σηκώνουν training (εντός και εκτός εισαγωγικών)?

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, sir ImPeCaBlE είπε

Για εσένα μπορεί να είναι αδιάφορο. Για εμένα είναι ενδεικτικό του πόση λίγη δουλειά έχει γίνει για πολυδιαφημισμένα features.

Εσύ καταλαβαίνεις πόσο λανθασμένες εντυπώσεις δημιουργεί το να ισχυρίζεσαι ότι τέτοια προγράμματα σηκώνουν training (εντός και εκτός εισαγωγικών)?

Tϊ εννοείς "λανθασμένες εντυπώσεις"?

Τί εννοείς "ισχυρίζομαι"?

Ούτε είπα ότι κάτι θα γίνει ούτε τίποτα.

Έγραψα, απλά, ότι θα το δοκιμάσω λίγο ακόμα μήπως και ο αλγόριθμος χρειάζεται κάποια δείγματα στην αρχή για να λειτουργήσει σωστά (κάτι ανάλογο με το shader cache που γίνεται στο dx12).

Μπορεί να μην έχει την παραμικρή βάση, δεν έχω ιδέα. Έγραψα ότι θα το δοκιμάσω, να δω τι γίνεται. Πού ακριβώς είναι το πρόβλημα?

Όσο για το ενδεικτικό θέμα του να πατάς ένα άκυρο κουμπί και να μη λειτουργεί όπως περιμένεις το εκάστοτε feature, σου πρότεινα ήδη να κάνεις μια έρμη αναφορά και να δεις αν βελτιωθεί.

Αν δεν το θες ούτε καν αυτό και σου δημιουργεί τέτοιο πρόβλημα, μην χρησιμοποιείς το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό (ή μην πατάς άσχετα κουμπιά).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Tϊ εννοείς "λανθασμένες εντυπώσεις"?

Τί εννοείς "ισχυρίζομαι"?

Ούτε είπα ότι κάτι θα γίνει ούτε τίποτα.

Έγραψα, απλά, ότι θα το δοκιμάσω λίγο ακόμα μήπως και ο αλγόριθμος χρειάζεται κάποια δείγματα στην αρχή για να λειτουργήσει σωστά (κάτι ανάλογο με το shader cache που γίνεται στο dx12).

Μπορεί να μην έχει την παραμικρή βάση, δεν έχω ιδέα. Έγραψα ότι θα το δοκιμάσω, να δω τι γίνεται. Πού ακριβώς είναι το πρόβλημα?

Όσο για το ενδεικτικό θέμα του να πατάς ένα άκυρο κουμπί και να μη λειτουργεί όπως περιμένεις το εκάστοτε feature, σου πρότεινα ήδη να κάνεις μια έρμη αναφορά και να δεις αν βελτιωθεί.

Αν δεν το θες ούτε καν αυτό και σου δημιουργεί τέτοιο πρόβλημα, μην χρησιμοποιείς το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό (ή μην πατάς άσχετα κουμπιά).

Δε ξέρω πως θες να στο εξηγήσω. Στο λέω από το πρώτο post. Αυτά τα προγράμματα είναι τελείως χαζά. Αναγνωρίζουν μόνο input του χρήστη. Τίποτε άλλο. Δε μπορούν καν να ξεχωρίσουν το σωστό από το λάθος input. Δε σηκώνουν ούτε training, ούτε δείγματα, ούτε αναφορές.

Επεξ/σία από sir ImPeCaBlE
Δημοσ.
9 ώρες πριν, sir ImPeCaBlE είπε

Δε ξέρω πως θες να στο εξηγήσω. Στο λέω από το πρώτο post. Αυτά τα προγράμματα είναι τελείως χαζά. Αναγνωρίζουν μόνο input του χρήστη. Τίποτε άλλο. Δε μπορούν καν να ξεχωρίσουν το σωστό από το λάθος input. Δε σηκώνουν ούτε training, ούτε δείγματα, ούτε αναφορές.

Καλημέρα.

Σκέψου το έτσι, γιατί τελικά νομίζω πως ως προς το δικό σου θέμα τουλάχιστον έχεις άδικο.

Το κάθε παιγνίδι υποστηρίζει αλλαγή στα πλήκτρα. Μπορείς, αν θες, να βάλεις το "μπροστά" στο "1", το "πίσω" στο "Κ" και το "άλμα" στο "num lock" γιατί για τον οποιονδήποτε λόγο έτσι σε βολεύει εσένα να παίζεις.

Το θέμα είναι πως ο οδηγός δεν έχει τρόπο να ξέρει τι κάνεις εσύ...δεν "βλέπει" συγκεκριμένη κίνηση ή αν τελικά αυτό που πάτησες είναι το "pre-cast" (μην εστιάζεις συγκεκριμένα στο Witcher, σκέψου οποιοδήποτε παιγνίδι) ή δοκιμή στο "αερόφρενο" στο μαχητικό σου όταν είσαι στο έδαφος ακόμα κλπ.

Ο οδηγός δέχεται απλά πως πατήθηκε πλήκτρο (πέρα από το "esc", τα "F" και μερικά ακόμα) το οποίο δεν έχει κανένα τρόπο να ξέρει αν τελικά κάνει κάτι ή όχι και στην προκειμένη περίπτωση "αντιδρά" και "σηκώνει" fps στο όριο που του έχεις βάλει για να έχεις κιόλας την ελάχιστη δυνατή υστέρηση.

Το "χαζό" στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι μάλλον αναγκαίο.

Για το training που ανέφερα, σου έγραψα πολύ συγκεκριμένα τι εννοώ. Δεν είχα ιδέα αν ισχύει κάτι τέτοιο, το ανέφερα σαν πιθανότητα.

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Καλημέρα.

Σκέψου το έτσι, γιατί τελικά νομίζω πως ως προς το δικό σου θέμα τουλάχιστον έχεις άδικο.

Το κάθε παιγνίδι υποστηρίζει αλλαγή στα πλήκτρα. Μπορείς, αν θες, να βάλεις το "μπροστά" στο "1", το "πίσω" στο "Κ" και το "άλμα" στο "num lock" γιατί για τον οποιονδήποτε λόγο έτσι σε βολεύει εσένα να παίζεις.

Το θέμα είναι πως ο οδηγός δεν έχει τρόπο να ξέρει τι κάνεις εσύ...δεν "βλέπει" συγκεκριμένη κίνηση ή αν τελικά αυτό που πάτησες είναι το "pre-cast" (μην εστιάζεις συγκεκριμένα στο Witcher, σκέψου οποιοδήποτε παιγνίδι) ή δοκιμή στο "αερόφρενο" στο μαχητικό σου όταν είσαι στο έδαφος ακόμα κλπ.

Ο οδηγός δέχεται απλά πως πατήθηκε πλήκτρο (πέρα από το "esc", τα "F" και μερικά ακόμα) το οποίο δεν έχει κανένα τρόπο να ξέρει αν τελικά κάνει κάτι ή όχι και στην προκειμένη περίπτωση "αντιδρά" και "σηκώνει" fps στο όριο που του έχεις βάλει για να έχεις κιόλας την ελάχιστη δυνατή υστέρηση.

Το "χαζό" στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι μάλλον αναγκαίο.

Για το training που ανέφερα, σου έγραψα πολύ συγκεκριμένα τι εννοώ. Δεν είχα ιδέα αν ισχύει κάτι τέτοιο, το ανέφερα σαν πιθανότητα.

Τι να σκεφτώ και τι άδικο έχω? Αυτό ακριβώς σου λέω ότι συμβαίνει και εσύ μου λες για αναφορές και training :lol: Στη τελική όμως συμφωνείς ότι είναι χαζό, έστω και μέσα σε εισαγωγικά.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, sir ImPeCaBlE είπε

Τι να σκεφτώ και τι άδικο έχω? Αυτό ακριβώς σου λέω ότι συμβαίνει και εσύ μου λες για αναφορές και training :lol: Στη τελική όμως συμφωνείς ότι είναι χαζό, έστω και μέσα σε εισαγωγικά.

Εσύ λες απλά τι συμβαίνει και γράφεις πως κακώς γίνεται.

Εγώ σου εξηγώ γιατί καλώς γίνεται (κατά τη γνώμη μου).

Το training είναι για άλλο ζήτημα, δεν καταλαβαίνω τι κόλλημα έχεις φάει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Εσύ λες απλά τι συμβαίνει και γράφεις πως κακώς γίνεται.

Εγώ σου εξηγώ γιατί καλώς γίνεται (κατά τη γνώμη μου).

Το training είναι για άλλο ζήτημα, δεν καταλαβαίνω τι κόλλημα έχεις φάει.

Εγώ γράφω (ξανά) ότι αυτοί οι αλγόριθμοι είναι πολύ απλοί. Και δεν έχει γίνει καν η δουλειά για να υπάρχει η ψευδαίσθηση ότι είναι έξυπνοι.

Το marketing τους παρουσιάζει πιο έξυπνους από ότι είναι και κάποιοι το πιστεύουν. Και το επαναλαμβάνουν, και το φουσκώνουν και φτάνουμε να μιλάμε για training σε αυτό τον αλγόριθμο:

if(pataei_koumpaki){
	orio = polla_fps
}
else{
	orio = liga_fps
}

Αστεία πράγματα.

Επεξ/σία από sir ImPeCaBlE
Δημοσ.

@sir ImPeCaBlEΕπειδή μου έκαναν εντύπωση αυτά που είπες, δοκίμασα τώρα το witcher και μπορώ να σου πω ότι λειτουργεί κανονικά. Όταν είμαι ακίνητος, μένω στα min fps που του έχω ορίσει (60), ό,τι κουμπιά και αν πατάω και όταν κινούμαι, ανεβαίνουν. Αν και δεν είμαι fan του συγκεκριμένου feature, οφείλω να ομολογήσω ότι πλέον δουλεύει σχετικά καλά, σε αντίθεση με παλαιότερους drivers που μαζί με τον πυρήνα, μου έριχνε και τη μνήμη... Αυτό που λες για αλγόριθμους σχετικούς με button press, δεν θεωρώ ότι ισχύουν. Το chill δουλεύει με την κίνηση και την επεξεργασία των γραφικών: αν η εικόνα είναι στάσιμη, πέφτουν τα ρολόγια, αν υπάρχει κίνηση, τα ανεβάζει. Simple as that...

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, sir ImPeCaBlE είπε

Εγώ γράφω (ξανά) ότι αυτοί οι αλγόριθμοι είναι πολύ απλοί. Και δεν έχει γίνει καν η δουλειά για να υπάρχει η ψευδαίσθηση ότι είναι έξυπνοι.

Το marketing τους παρουσιάζει πιο έξυπνους από ότι είναι και κάποιοι το πιστεύουν. Και το επαναλαμβάνουν, και το φουσκώνουν και φτάνουμε να μιλάμε για training σε αυτό τον αλγόριθμο:


if(pataei_koumpaki){
	orio = polla_fps
}
else{
	orio = liga_fps
}

Αστεία πράγματα.

A, οκ...συνεχίζεις να παραποιείς ότι έγραψα, ακόμα κι όταν πλέον το έχω διευκρινίσει και τονίσει ξανά και ξανά.

Καλή συνέχεια.

Δημοσ.

νεος AMD Radeon Adrenalin Edition 20.1.2 driver 

https://www.guru3d.com/files-details/amd-radeon-adrenalin-edition-20-1-2-driver-download.html

Support For

  • Dragon Ball Z: Kakarot
  • Vulkan1.2
    • Product is conformant with the Vulkan 1.2 Specification. Vulkan and the Vulkan logo are registered trademarks of the Khronos Group Inc.

Fixed Issues

  • Some UE4 based titles such as KovaaK 2.0: The Meta, Tetris Effect™ and Snooker 19 may fail to launch with Adrenalin 2020 edition software.
  • Some single display Radeon RX 5700 series graphics product system configurations may experience intermittent reboots when the system is left idle on desktop.

Known Issues

  • Radeon Anti-Lag enable and disable beep notifications may be played in error when individually pressing keys assigned to the hotkey.
  • The Radeon Software Overlay hotkey notification may sometimes be displayed during video playback in web browsers or launching some video player applications.
  • Integer Scaling option is not showing up or available on some Windows®7 system configurations.
  • Factory Reset install may keep previously configured Radeon Software game profiles. This can cause mismatch between global graphics settings and per profile settings.
  • Text overflow in some UI boxes or toast messages may be experienced in some language localizations.
  • Radeon Software may open with an inconsistent size or may not keep its previously set size when opened.
  • Some Vulkan® gaming applications may crash when performing a task switch with Radeon Image Sharpening enabled.
  • Integer Scaling may cause some video content to show flicker when the display resolution is set to less than native resolution.
  • Some Radeon RX 5700 series graphics users may intermittently experience a black screen while gaming or on desktop. A potential temporary workaround is disabling hardware acceleration in applications running in the background such as web browsers or Discord.
  • A limited number of games such as Nioh™, Dead or Alive 6™, Dragon Quest Builders 2™ and Atelier Ryza™ may crash or fail to launch.
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...