Προς το περιεχόμενο

AMD Catalyst Drivers


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 29/12/2019 στις 4:36 ΜΜ, jack124 είπε

Είναι για πέταμα η εφαρμογή της AMD, ούτε εμένα ανοίγει πάντα... Πόσα χρόνια έχω αυτό το θέμα και που την αλλάξανε την εφαρμογή πάλι αργεί και κολλάει

κατι αλλο φταιει, σε εμενα ανοιγει αστραπιαια...

καντε DDU και update τα visual c++ libraries.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, Balantakos είπε

κατι αλλο φταιει, σε εμενα ανοιγει αστραπιαια...

καντε DDU και update τα visual c++ libraries.

Και εδώ λειτουργεί άψογα. Δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα με driver/app AMD, εδώ και κάμποσα χρόνια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χρησιμοποιώ συνέχεια DDU και μου κολλάει το πρόγραμμα τους , αν και τώρα πέρασα τους τελευταίους-τελευταίους και είναι καλύτερα, γουρλήδες 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είπα να δοκιμάσω το boost στο BFV.

Βλέπω ότι είναι αμοιβαίως αποκλειόμενο με το anti-lag...χαζομάρα (υποθέτω θα υπάρχει κάποιος τεχνικός λόγος/περιορισμός).

Το έβαλα στο 83.3% προς το παρόν, να δω για αρχή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα κατάφερα να δω πως είναι.

Δεν νομίζω πως αξίζει.

Σε αεροπλάνο με συνεχείς ελιγμούς, έπεφτε το πιξέλιασμα της αρκούδας. Στο έδαφος, δεν φαινόταν τόσο πολύ, εκτός από κάποιες πολύ γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης (αν και όταν άρχισα να προσέχω περισσότερο κάποια πράγματα με χαλούσαν στην εικόνα χωρίς όμως να μπορώ να το προσδιορίσω επακριβώς).

Θα δώσω μερικούς χάρτες ευκαιρία ακόμα, μήπως χρειάζεται κάποιο "training", αλλά μάλλον όχι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Πέτρος είπε

Σήμερα κατάφερα να δω πως είναι.

Δεν νομίζω πως αξίζει.

Σε αεροπλάνο με συνεχείς ελιγμούς, έπεφτε το πιξέλιασμα της αρκούδας. Στο έδαφος, δεν φαινόταν τόσο πολύ, εκτός από κάποιες πολύ γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης (αν και όταν άρχισα να προσέχω περισσότερο κάποια πράγματα με χαλούσαν στην εικόνα χωρίς όμως να μπορώ να το προσδιορίσω επακριβώς).

Θα δώσω μερικούς χάρτες ευκαιρία ακόμα, μήπως χρειάζεται κάποιο "training", αλλά μάλλον όχι.

🤣

Το μόνο που σηκώνει training είναι οι προγραμματιστές της AMD μπας και φτιάξουν τίποτα σοβαρό :lol:. Ούτε καν τα keybindings δεν ελέγχουν.

 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, sir ImPeCaBlE είπε

🤣

Το μόνο που σηκώνει training είναι οι προγραμματιστές της AMD μπας και φτιάξουν τίποτα σοβαρό :lol:. Ούτε καν τα keybindings δεν ελέγχουν.

Κακώς απαντάω, αλλά αυτό από πού το συμπέρανες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Κακώς απαντάω, αλλά αυτό από πού το συμπέρανες?

Από το αποτέλεσμα. Όταν ενεργοποιώ το chill στο witcher 3 και πατάω πχ τη παρένθεση (κουμπί που δε κάνει τίποτα) βλέπω τα fps να ανεβαίνουν.

Και γενικά αλγόριθμοι σαν το boost και το chill είναι τόσο απλοϊκοί που το «μήπως χρειάζεται κάποιο "training"» (ακόμα και μέσα σε εισαγωγικά) βγάζει μάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, sir ImPeCaBlE είπε

Από το αποτέλεσμα. Όταν ενεργοποιώ το chill στο witcher 3 και πατάω πχ τη παρένθεση (κουμπί που δε κάνει τίποτα) βλέπω τα fps να ανεβαίνουν.

Και γενικά αλγόριθμοι σαν το boost και το chill είναι τόσο απλοϊκοί που το «μήπως χρειάζεται κάποιο "training"» (ακόμα και μέσα σε εισαγωγικά) βγάζει μάτι.

Προσωπικά μέχρι να στρώσουν όλα δε θα χρησιμοποιήσω τα amd features αυτα. Ακόμη.

Αλλά για " επιστημονικούς " :P λόγους όσοι τα τεσταρετε να μας ενημερώνετε αν βελτιώνονται με το καιρό

 

 

Επεξ/σία από 7nisiotis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sir ImPeCaBlE είπε

Από το αποτέλεσμα. Όταν ενεργοποιώ το chill στο witcher 3 και πατάω πχ τη παρένθεση (κουμπί που δε κάνει τίποτα) βλέπω τα fps να ανεβαίνουν.

Και γενικά αλγόριθμοι σαν το boost και το chill είναι τόσο απλοϊκοί που το «μήπως χρειάζεται κάποιο "training"» (ακόμα και μέσα σε εισαγωγικά) βγάζει μάτι.

 

Θες να πεις ότι η παρένθεση σου απενεργοποιεί το chill? Μήπως να ρίξεις μια ματιά στις συντομεύσεις σου μην έχεις κανένα conflict?

Ότι συντόμευση έχω/είχα λειτουργεί/λειτουργούσε.

Το αν το αποτέλεσμα είναι κακό (όπως στην περίπτωση του boost, σε εμένα), είναι άλλη ιστορία (μόλις το απενεργοποίησα, παρεμπιπτόντως).

Το chill το έχω σε κάποια παλιά παιγνίδια (HoMaM, ένα παράδειγμα) και λειτουργεί χωρίς θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Θες να πεις ότι η παρένθεση σου απενεργοποιεί το chill? Μήπως να ρίξεις μια ματιά στις συντομεύσεις σου μην έχεις κανένα conflict?

Ότι συντόμευση έχω/είχα λειτουργεί/λειτουργούσε.

Το αν το αποτέλεσμα είναι κακό (όπως στην περίπτωση του boost, σε εμένα), είναι άλλη ιστορία (μόλις το απενεργοποίησα, παρεμπιπτόντως).

Το chill το έχω σε κάποια παλιά παιγνίδια (HoMaM, ένα παράδειγμα) και λειτουργεί χωρίς θέμα.

Θέλω να πω ότι αναγνωρίζει το πάτημα της παρένθεσης σαν input. Που είναι input απλά αδιάφορο input για το gameplay. Δηλαδή τι πατάω 'w' (που οδηγεί σε κίνηση) τι πατάω ')' (που δε κάνει τίποτα) είναι το ίδιο. Τα fps θα ανέβουν στο όριο του chill. Δεν υπάρχει κανένας διαχωρισμός ανάμεσα στα κουμπιά.

Είναι που είναι τελείως ηλίθιος ο αλγόριθμος, δε κάνουν ούτε τους βασικούς ελέγχους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, sir ImPeCaBlE είπε

Θέλω να πω ότι αναγνωρίζει το πάτημα της παρένθεσης σαν input. Που είναι input απλά αδιάφορο input για το gameplay. Δηλαδή τι πατάω 'w' (που οδηγεί σε κίνηση) τι πατάω ')' (που δε κάνει τίποτα) είναι το ίδιο. Τα fps θα ανέβουν στο όριο του chill. Δεν υπάρχει κανένας διαχωρισμός ανάμεσα στα κουμπιά.

Είναι που είναι τελείως ηλίθιος ο αλγόριθμος, δε κάνουν ούτε τους βασικούς ελέγχους.

Οκ, αλλά καταλαβαίνεις ότι αναφέρεσαι σε κάτι εντελώς αδιάφορο.

Επίσης, δεν έχει σχέση με τις "συντομεύσεις" που αναφέρεις (έτσι αντιλήφθηκα εγώ το "keybinding").

Σε κάθε περίπτωση, τράβα μια αναφορά να το φτιάξουν (γενικά ανταποκρίνονται, όταν το ξέρουν και είναι τέτοιου τύπου χαζομάρα).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Οκ, αλλά καταλαβαίνεις ότι αναφέρεσαι σε κάτι εντελώς αδιάφορο.

Επίσης, δεν έχει σχέση με τις "συντομεύσεις" που αναφέρεις (έτσι αντιλήφθηκα εγώ το "keybinding").

Σε κάθε περίπτωση, τράβα μια αναφορά να το φτιάξουν (γενικά ανταποκρίνονται, όταν το ξέρουν και είναι τέτοιου τύπου χαζομάρα).

Για εσένα μπορεί να είναι αδιάφορο. Για εμένα είναι ενδεικτικό του πόση λίγη δουλειά έχει γίνει για πολυδιαφημισμένα features.

Εσύ καταλαβαίνεις πόσο λανθασμένες εντυπώσεις δημιουργεί το να ισχυρίζεσαι ότι τέτοια προγράμματα σηκώνουν training (εντός και εκτός εισαγωγικών)?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, sir ImPeCaBlE είπε

Για εσένα μπορεί να είναι αδιάφορο. Για εμένα είναι ενδεικτικό του πόση λίγη δουλειά έχει γίνει για πολυδιαφημισμένα features.

Εσύ καταλαβαίνεις πόσο λανθασμένες εντυπώσεις δημιουργεί το να ισχυρίζεσαι ότι τέτοια προγράμματα σηκώνουν training (εντός και εκτός εισαγωγικών)?

Tϊ εννοείς "λανθασμένες εντυπώσεις"?

Τί εννοείς "ισχυρίζομαι"?

Ούτε είπα ότι κάτι θα γίνει ούτε τίποτα.

Έγραψα, απλά, ότι θα το δοκιμάσω λίγο ακόμα μήπως και ο αλγόριθμος χρειάζεται κάποια δείγματα στην αρχή για να λειτουργήσει σωστά (κάτι ανάλογο με το shader cache που γίνεται στο dx12).

Μπορεί να μην έχει την παραμικρή βάση, δεν έχω ιδέα. Έγραψα ότι θα το δοκιμάσω, να δω τι γίνεται. Πού ακριβώς είναι το πρόβλημα?

Όσο για το ενδεικτικό θέμα του να πατάς ένα άκυρο κουμπί και να μη λειτουργεί όπως περιμένεις το εκάστοτε feature, σου πρότεινα ήδη να κάνεις μια έρμη αναφορά και να δεις αν βελτιωθεί.

Αν δεν το θες ούτε καν αυτό και σου δημιουργεί τέτοιο πρόβλημα, μην χρησιμοποιείς το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό (ή μην πατάς άσχετα κουμπιά).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Tϊ εννοείς "λανθασμένες εντυπώσεις"?

Τί εννοείς "ισχυρίζομαι"?

Ούτε είπα ότι κάτι θα γίνει ούτε τίποτα.

Έγραψα, απλά, ότι θα το δοκιμάσω λίγο ακόμα μήπως και ο αλγόριθμος χρειάζεται κάποια δείγματα στην αρχή για να λειτουργήσει σωστά (κάτι ανάλογο με το shader cache που γίνεται στο dx12).

Μπορεί να μην έχει την παραμικρή βάση, δεν έχω ιδέα. Έγραψα ότι θα το δοκιμάσω, να δω τι γίνεται. Πού ακριβώς είναι το πρόβλημα?

Όσο για το ενδεικτικό θέμα του να πατάς ένα άκυρο κουμπί και να μη λειτουργεί όπως περιμένεις το εκάστοτε feature, σου πρότεινα ήδη να κάνεις μια έρμη αναφορά και να δεις αν βελτιωθεί.

Αν δεν το θες ούτε καν αυτό και σου δημιουργεί τέτοιο πρόβλημα, μην χρησιμοποιείς το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό (ή μην πατάς άσχετα κουμπιά).

Δε ξέρω πως θες να στο εξηγήσω. Στο λέω από το πρώτο post. Αυτά τα προγράμματα είναι τελείως χαζά. Αναγνωρίζουν μόνο input του χρήστη. Τίποτε άλλο. Δε μπορούν καν να ξεχωρίσουν το σωστό από το λάθος input. Δε σηκώνουν ούτε training, ούτε δείγματα, ούτε αναφορές.

Επεξ/σία από sir ImPeCaBlE
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...