geosidi Δημοσ. 16 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2011 Καλησπέρα σε όλους, πρόσφατα άλλαξα εταιρεία και από Tellas μεταφέρθηκα στην HOL.Μαζί με την νέα σύνδεση προμηθεύτηκα το router που δίνει η HOL (Netfaster IAD 2) και αντιμετωπίζω προβλήματα συγχρονισμού.Απέχω γύρω στο 1,5km από το dslam της περιοχής μου και ενώ με την Tellas συγχρόνιζα γύρω στα 14Kbps τώρα με την HOL με το ζόρι περνάω τα 7Kbps με προβλήματα σε livestreaming. Έχω κοιτάξει τις γραμμές μέσα στο σπίτι ενδελεχώς,το router μου συνδέεται απευθείας στην κεντρική μπρίζα και έχω τοποθετημένα φίλτρα σε όλες τις υπόλοιπες συσκευές.Δεν έχω επικοινωνήσει ακόμα με την HOL καθότι έχω μάθει,πλέον, ότι η τεχνική εξυπηρέτηση στις τηλεφωνικές εταιρείες δεν "εξυπηρετεί" και θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις σας στο τι μπορεί να φταίει και τι άλλο θα μπορούσα να κάνω. Σας παραθέτω και τις μετρήσεις του router : Status: Configured Current Line Status --- SHOWTIME Link Type --- Interleave Path [Go Top] Data Rate: Upstream Downstream Actual Data Rate 807 (Kbps.) 7655 (Kbps.) [Go Top] Operation Data / Defect Indication: Operation Data Upstream Downstream Noise Margin 12.0 dB 11.5 dB Attenuation 11.2 dB 23.7 dB Indicator Name Near End Indicator Far End Indicator FEC Error 16955 7 CRC Error 340 4 HEC Error 912 79 [Go Top] Statistics: Received Cells Transmitted Cells Cell Counter 71188663 4275995 Αναμένω τις απαντήσεις σας,ευχαριστώ για τον χρόνο.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 16 Μαρτίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 16 Μαρτίου 2011 για το attenuation που έχεις και τα 14Mbps που συγχρόνιζες όταν είχες Wind δεν ήταν ιδανικά... υποθέτω ότι ο συγχρονισμός αυτός είναι με το router να τρέχει σε G.992.5 mode (aka ADSL2+)? βγάλε όλες τις συσκευές από τις μπρίζες του σπιτιού και άσε μόνο το router πάνω στην κεντρική μπρίζα (που το έχεις ήδη) χωρίς splitter με "normal" μήκους τηλεφωνικό καλώδιο(όχι πάνω από 2-3 μέτρα) και δες πόσο συγχρονίζεις. αν είναι πάλι μια από τα ίδια τότε δήλωσε βλάβη για χαμηλό συγχρονισμό...
Marria Δημοσ. 16 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2011 Η ΤΥ ειναι πολυ καλη στη HOL, οποτε τη χρειαστηκα με εξυπηρετησαν αμεσως. Κανε οτι σου ειπαν, και αν δεν βρεις λυση, δηλωσε το σαν βλαβη στη ΤΥ.
poulinos Δημοσ. 16 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2011 thresh 24 attenuation kai 11,5 margin που εχει τα 14 ειναι νορμαλ.το ξερεις αλλωστε.αλλο τι λεει το θεωρητικο που το θεωρητικο δεν φτιαχτηκε για την ελλαδα και τον χαλκο μας.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 16 Μαρτίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 16 Μαρτίου 2011 τα στοιχεία που δίνει τώρα είναι από την HOL, στη Wind έπαιζε στα 14mbit και δεν γνωρίζουμε πόσο margin είχε εκεί...
geosidi Δημοσ. 17 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 17 Μαρτίου 2011 Αποσύνδεσα όλες τις συσκευές τηλεφώνου,έβαλα το router στην κεντρική μπρίζα και η ταχύτητα ανέβηκε στα 9kbps. Έπειτα επικοινώνησα με την HOL η οποία συμφώνησε ότι έπρεπε να έχω μεγαλύτερη ταχύτητα στην περιοχή μου και αφού επικοινώνησε μαζί μου ένας τεχνικός και δεν βρήκαμε άκρη έκλεισα ραντεβού αύριο για να ελέγξουν τις γραμμές στο σπίτι μου. Το παιδί από την HOL μου είπε ότι σε περίπτωση που οι γραμμές είναι εντάξει δεν μπορεί να δηλωθεί ως βλάβη στον Οτε γιατί λέει ξεπερνάω τα 7,οπότε ο ΟΤΕ δεν το δέχεται ως βλάβη.. Παίζει αυτό;Εγώ τι επιλογές έχω έπειτα;Εφ'όσον και η ίδια η HOL αναγνωρίζει ότι πρέπει να έχω υψηλότερες ταχύτητες. Υ.Γ: Όντως η τεχνική εξυπηρέτηση της HOL ήταν από τις καλύτερες που έχω δει.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 17 Μαρτίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 17 Μαρτίου 2011 9Mbps θες να πεις... δεν έχω ιδέα, άλλες φορές έχω ακούσει διαφορετικά για το τι δέχεται ως βλάβη...
poulinos Δημοσ. 21 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2011 ο οτε μερικες φορες λεει οτι για να μπει βλαβη και να σε αλλαξουν ζευγαρι πρεπει να εχεις το μισο και κατω απο τους υπολοιπους.υπαρχει βεβαια παντα το ενδεχομενο καποιο προβλημα στην data καρτα σου στο αστικο κεντρο.κακη επαφη στον γενικο κατανεμητη του οτε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.