virtualitywon Δημοσ. 16 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2011 Καλημέρα. Εδώ και κάποιο διάστημα το pc μου κάνει συνεχείς επανεκκινήσεις ή απλά shut down. Ενώ το πρόβλημα υπάρχει εδώ και αρκετό καιρό, για μεγάλα διαστήματα εξαφανίζεται και μετά επανέρχεται χωρίς να καταλαβαίνω το λόγο (απ'όσο μπορώ να θυμηθώ δεν προσέθεσα κάποιο νέο υλικό και το avast δεν βρίσκει κάποιο ιό στο σύστημα). Ενίοτε πριν κλείσει > α) ακούγεται ένας τρελός ήχος απ'τον πύργο σαν να τρελαίνεται το ανεμιστηράκι ή να δουλεύει πολύ ο σκληρός (?..δεν ξέρω..είμαι και άσχετη) ή β) έχω παρατηρήσει ότι βλέπω κάποιο βίντεο στο youtube ή στο wmp. Οι αναφορές προβλήματων των windows γράφουν "σφάλμα βίντεο" και έχω κάνει update στην κάρτα γραφικών αλλά δεν αλλάζει κάτι. Θα δώσω κάποιες πληροφορίες από τα σημερινά μήπως και μπορεί κάποιος να βοηθήσει. Στο blue screen έγραφε > "A problem has been detected μπλα μπλα APC_INDEX_MISMATCH ....Disable Bios memory options such as caching or shadowing (δεν ξέρω αν πρέπει να το κάνω αυτό) ...Technical information > *** STOP: 0x00000001, 0x832150C5, 0x00000000, 0x0000FFFE, 0x00000000 Από αναφορές προβλημάτων > Υπογραφή προβλήματος: Όνομα συμβάντος προβλήματος: BlueScreen Έκδοση λειτουργικού συστήματος: 6.0.6002.2.2.0.768.3 Αναγνωριστικό τοπικών ρυθμίσεων: 1032 Πρόσθετες πληροφορίες για το πρόβλημα: BCCode: 1 BCP1: 832150C5 BCP2: 00000000 BCP3: 0000FFFE BCP4: 00000000 OS Version: 6_0_6002 Service Pack: 2_0 Product: 768_1 Αρχεία για την περιγραφή του προβλήματος: C:\Windows\Minidump\Mini031611-01.dmp C:\Users\Administrator\AppData\Local\Temp\WER-48001-0.sysdata.xml C:\Users\Administrator\AppData\Local\Temp\WER8FFF.tmp.version.txt Δεν ξέρω τι πληροφορίες χρειάζεστε ακόμα αλλά θα το εκτιμούσα να κάποιος βοηθούσε. Ευχαριστώ.
ss13 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2011 Διάβασε εδώ !! http://www.faultwire.com/solutions-fatal_error/APC_INDEX_MISMATCH-0x00000001-*1016.html http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms818748