GREEKEAGLE12 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, takoulou είπε Ειδες αυτο που εστειλα... Βλακειες λενε στην Δεη... H αίτηση διακοπής έγινε σε υποκατάστημα της επαρχίας... ίσως αυτό παίξει ρόλο στην καθυστέρηση... Πάντως το πρωί θα επισκεφτώ το τοπικό υποκατάστημα που βρίσκεται η οικία και θα μιλήσω με κάποιον υπάλληλο μπας και το τρενάρουμε για 10-15 μερες,,, θα έχω μαζί μου το νέο μισθωτήριο όπου θα φαίνεται η διάρκεια αλλά και ο μετρητής... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zus Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 14/11/2018 στις 8:46 ΠΜ, Γιάννης Platano είπε Μιλησα τωρα με συναδελφο σε ΔΕΗ .Σε καμμια περιτωση η ΔΕΗ δεν ζηταει απο νεο πελατη να αναλαβει χρεος παροχης που δεν τον αφορα .Μονο αν εχει δικο του παλιο χρεος σε αλλη παροχη και με διασταυρωση του ΑΦΜ ζηταει να εξοφληθει και το παλιο χρεος κατι που ειναι λογικο . Στις 14/11/2018 στις 12:23 ΠΜ, chill είπε Ο zus άφαντος δύο μέρες...είτε τις έφαγε από τον Φωτόπουλο είτε κοιτάει ακόμα σε ριπλέι το γκολ του Κάτσε Το λοιπόν, είχα πολύ τρέξιμο και δεν πρόλαβα να μπω να ξεκαθαρίσω την κατάσταση λούγκρα Chill 😛 Ζήτησα να δω το χαρτί ευγενικά και αμέσως η κοπέλα που μας εξυπηρέτησε, μας το έδωσε. Το χαρτί προβλέπει την ανάληψη τυχόν προηγούμενου χρέους της παροχής από τον πελάτη μόνο για το χρονικό διάστημα που περιγράφεται στο μισθωτήριο συμβόλαιο του σπιτιού. Κοινώς, επειδή το συμβόλαιο είναι από 1/10/2018 η ΔΕΗ μας ζήτησε να καλύψουμε εμείς τυχόν ποσό που θα προκύψει, σε περίπτωση που κάναμε χρήση ρεύματος αυτή την περίοδο. Ρεύμα βέβαια στο ακίνητο δεν υπήρχε από το 2014, συνεπώς δεν καταλαβαίνω τον λόγο ύπαρξης, αλλά anyway, προχωρήσαμε κανονικά. Προφανώς και δεχτήκαμε να καλύψουμε τυχόν χρέος που δημιουργήθηκε όσο ήταν στο όνομά μας το σπίτι. Τέλος καλό, όλα καλά! PS Τρίτη είχαμε ρεύμα, μπράβο στη ΔΕΗ Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2018 από Zus Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GREEKEAGLE12 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Και από μένα. Η απάντηση της υπαλλήλου της ΔΕΗ ήταν ότι δεν γίνεται τίποτα θα προχωρήσει η διακοπή και μάλιστα απόρησε πως συνέβη όλο αυτό στο δικό μας κανονικό ρολόι... αυτά και ζωή σε μας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, Zus είπε Το λοιπόν, είχα πολύ τρέξιμο και δεν πρόλαβα να μπω να ξεκαθαρίσω την κατάσταση λούγκρα Chill 😛 Ζήτησα να δω το χαρτί ευγενικά και αμέσως η κοπέλα που μας εξυπηρέτησε, μας το έδωσε. Το χαρτί προβλέπει την ανάληψη τυχόν προηγούμενου χρέους της παροχής από τον πελάτη μόνο για το χρονικό διάστημα που περιγράφεται στο μισθωτήριο συμβόλαιο του σπιτιού. Κοινώς, επειδή το συμβόλαιο είναι από 1/10/2018 η ΔΕΗ μας ζήτησε να καλύψουμε εμείς τυχόν ποσό που θα προκύψει, σε περίπτωση που κάναμε χρήση ρεύματος αυτή την περίοδο. Ρεύμα βέβαια στο ακίνητο δεν υπήρχε από το 2014, συνεπώς δεν καταλαβαίνω τον λόγο ύπαρξης, αλλά anyway, προχωρήσαμε κανονικά. Προφανώς και δεχτήκαμε να καλύψουμε τυχόν χρέος που δημιουργήθηκε όσο ήταν στο όνομά μας το σπίτι. Τέλος καλό, όλα καλά! PS Τρίτη είχαμε ρεύμα, μπράβο στη ΔΕΗ Απολυτως λογικο δε νομιζεις ? Ρευμα μπορει στα χαρτια να μην υπηρχε αλλα ποιος σου λεει ότι καποιος δεν ειχε κανει κατι ώστε να εχει και να κλεβει από τον μετρητη ?Τι εννοω..Όταν λεμε ότι ο ΔΕΔΔΗΕ κοβει το ρευμα αυτό που κανει είναι να αφαιρει μια ασφαλεια από τον μετρητη που ευκολα ενας επιτιδιος μπορει να ξαναβαλει και να εχει ρευμα η παροχη.Νομιζω ότι αυτό το χαρτι πιο πολύ ηταν προστασια για εσας. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GREEKEAGLE12 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Επίσης για όσους αν και ποτέ τους τύχει το ίδιο, να ξέρουν ότι ίσως να κινηθούμε νομικά προς πάσα υπεύθυνο γι αυτήν την αυθαίρετη και ξαφνική αλλαγή δικαιούχου της παροχής και μετέπειτα διακοπής της ηλεκτροδότησης χωρίς να έχουμε κάποιο χρέος. Είτε είναι το λάθος ηθελημένο ή όχι του ιδιοκτήτη, της νέας δικαιούχου, της ΔΕΗ, του ΔΕΔΔΗΕ ή οποιουδήποτε άλλου παρόχου. Αυτό θα το κρίνει η δικαιοσύνη στο δικαστήριο και εφόσον με ενημερώσει σχετικός δικηγόρος επί αυτών των θεμάτων από την μεθεπόμενη εβδομάδα, θα προχωρήσει η διαδικασία και έτσι προτρέπω να κάνει ο οποιοσδήποτε βρεθεί στη δική μου ίδια θέση. Το σίγουρο είναι ότι μόνο εμείς δεν φταίμε που ξαφνικά βρισκόμαστε χωρίς ηλεκτροδότηση.... αυτά και καλή συνέχεια στην ομάδα του insomnia... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chsam Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 18 ώρες πριν, GREEKEAGLE12 είπε Από την άλλη και το πιστοποιητικό του ηλεκτρολόγου δουλεύει και αυτό ως κάποια δικλείδα ασφαλείας. Αν ο/η υπάλληλος ήταν σωστή και το ζήταγε ίσως είχε πιστοποιηθεί διαμέσου των τμ. το λάθος. Τι πάει να πει χατιρικώς μου είπαν φέρτο σε 6 μήνες. Στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ αναγράφεται ΡΗΤΩΣ ότι σε περίπτωση που έχει γίνει διακοπή πρέπει να προσκομιστεί ΑΜΕΣΑ. Τι δεν καταλαβαίνω καλά? Ιστοσελίδα της ΔΕΗ: ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Στην περίπτωση που έχει λήξει η ισχύς της Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (ΥΔΕ)/πιστοποιητικό ηλεκτρολόγου, θα πρέπει να προσκομιστεί πρόσφατη ΥΔΕ στο αρμόδιο πρακτορείο του Διαχειριστή Δικτύου (ΔΕΔΔΗΕ) σε διάστημα 6 μηνών. Στην περίπτωση που στο ακίνητο δεν υπάρχει ρεύμα, λόγω αίτησης διακοπής από προηγούμενο χρήστη, θα πρέπει να προσκομιστεί άμεσα η ΥΔΕ/πιστοποιητικό ηλεκτρολόγου στον ΔΕΔΔΗΕ, προκειμένου να επανηλεκτροδοτηθεί το ακίνητο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
takoulou Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλησπερα... Σου το ειπα οτι θα γινει η διακοπη... Εχει βγει η εντολη διακοπης και εχει παραδοθει στην Δεδδηε.. Οποτε περιμενε αυριο η την δευερα να γινει η διακοπη.... Απλα απαγορευεται πλεον η επανανσυνδεση της παροχης απο αλλο ατομο εκτος Δεδδηε γιατι θεωρειται πλεον ρευματοκλοπη... Και εχει προστιμο.. Ρωτησες για πιστοποιητικο αν εχει ληξει;; Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2018 από takoulou Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Manos Drdakis Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 22 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε Αν συνδεσεις το ρολοι για 2-3 μερες με μικρη καταναλωση μεχρι να το πληρωσεις ολο το ποσο παιζει να εχεις θεμα? Θα ασχοληθει η δεη η δεδδηε για 30-40kwat ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 2 λεπτά πριν, Manos Drdakis είπε Αν συνδεσεις το ρολοι για 2-3 μερες με μικρη καταναλωση μεχρι να το πληρωσεις ολο το ποσο παιζει να εχεις θεμα? Θα ασχοληθει η δεη η δεδδηε για 30-40kwat ? Πως να το συνδεσεις ? Παρανομα ? 44 λεπτά πριν, takoulou είπε Καλησπερα... Σου το ειπα οτι θα γινει η διακοπη... Εχει βγει η εντολη διακοπης και εχει παραδοθει στην Δεδδηε.. Οποτε περιμενε αυριο η την δευερα να γινει η διακοπη.... Απλα απαγορευεται πλεον η επανανσυνδεση της παροχης απο αλλο ατομο εκτος Δεδδηε γιατι θεωρειται πλεον ρευματοκλοπη... Και εχει προστιμο.. Ρωτησες για πιστοποιητικο αν εχει ληξει;; Παντα ετσι ηταν ..Απλα πριν το 2012 ο ΔΕΔΔΗΕ ηταν ΔΕΗ . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
takoulou Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ναι... Πλεον θεωρειται ρευματοκλοπη... Απλα τωρα με τον νεο νομο αυτο θεωρειται... https://www.deddie.gr/Documents2/REUMATOKLOPES/Monofyllo_RevmatoklopesWEB.pdf Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2018 από takoulou 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rus Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 6 ώρες πριν, GREEKEAGLE12 είπε Και από μένα. Η απάντηση της υπαλλήλου της ΔΕΗ ήταν ότι δεν γίνεται τίποτα θα προχωρήσει η διακοπή και μάλιστα απόρησε πως συνέβη όλο αυτό στο δικό μας κανονικό ρολόι... αυτά και ζωή σε μας. Μη μου πεις οτι θα παραμεινεις στην ιδια εταιρια? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
takoulou Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Μα δεν φταιει η εταιρεια... Αλλος εκανε το λαθος... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rus Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, takoulou είπε Μα δεν φταιει η εταιρεια... Αλλος εκανε το λαθος... Δηλαδη είναι ορθο η εταιρια να αλλαζει τη καστασταση ενός συνδρομητη της χρεωνοντας τον, χωρις αυτος να το εχει ζητησει? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
takoulou Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Πηγε και ζητησε με στοιχεια την διακοπη αυτης της παροχης.. Ειχε το μισθωτηριο με το αυτον τον αριθμο παροχης.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rus Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Ναι, με αριθμο παροχης αλλου. Αρα αν παω κι εγω ένα μισθωτηριο με τη δικη σου παροχη πρεπει να το δεχτουν? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα