Προς το περιεχόμενο

Εγκατάσταση Ubuntu 10.10 32 bit


Spimelo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καταρχήν δεν μπορώ να παραλείψω ότι το forum αυτό είναι καταπληκτικό..πραγματικά όλοι εσείς είστε και γαμω τα άτομα..για αυτό ακόμα μια φορά θα απευθυνθώ σε εσας!

Το σημερινό μου πρόβλημα είναι ότι αποφάσισα να εγκαταστήσω στον υπολογιστή μου αποκλειστικά linux...τέρμα τα windows!(θέλω να με παιδέψω)

Αλλά γενικά είμαι λίγο πολύ άσχετη..θα ήθελα λοιπόν να μου δώσετε μια βάση..κάπου να πιαστώ,απο κάπου να ξεκινήσω..

Τί απαραίτητες γνώσεις πρέπει να ξεσκονίσω σχετικά με το σύστημά μου πριν ξεκινήσω?

Έχω το cd.(ubuntu 10.10 32 bit)

To λαπτοπ μου,έχει ένα κομμάτι δίσκου (recovery disk) με τα windows και τους drivers.Δηλαδή αν κάνω format,στην ουσια όλα τα βρίσκει απο κει..

Τί διαδικασία λοιπόν να ακολουθήσω για την εγκατάσταση?Καταρχην να βρώ τους drivers απο την σελίδα της hp.

Θα έχω γενικά προβλήματα συμβατότητας?

Έπειτα...

Σας παραθέτω μια λίστα με τα προγράμματα που θέλω οπωσδήποτε:

Power ISO, C++, Soulseek, Winrar, Matlab, SQL, Emulator 8088, Office

Επίσης κάτι παραπλήσιο με: Winamp, VLC, Nero, Camtasia Studio και Mp3 maker

Είναι εφικτό???

Γνωρίζετε κάποια σελίδα "οδηγό",έψαξα μόνη μου αλλά χάθηκα μέσα στις σελίδες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατ' αρχήν, δεν υπάρχει ανάγκη να ψάξεις να βρεις drivers, αφού όλα υπάρχουν μέσα στον πυρήνα (kernel) του Linux.

Αν προκύψει κάποιο θέμα με συγκεκριμένο hardware, υπάρχουν (συνήθως) λύσεις.

Όσον αγορά το Recovery Partition των Windows, αν το πήρες πρόσφατα και δεν σου έδωσαν (σε μένα δεν έδωσαν, ας πούμε)

κάποιο back-up DVD με το λειτουργικό, καλό θα είναι αν έχεις Windows 7 να κάνεις πρώτα ένα back-up του συστήματός σου

σε περίπτωση που θα θες να τα εγκαταστήσεις πάλι και δεν έχεις το DVD. Με την εγκατάσταση του Ubuntu, θα σβηστεί το

Recovery Partition.

Όσο για τα άλλα που λες, το Linux έχει πλειάδα εφαρμογών αν όχι καλύτερων, ισάξιων των Windows.