silvie Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 Εχω ενα yaris του 2005 κ το κανα σερβις πριν 5 μηνες κ κατι.καθημερινα κανω γυρω στα 60 χλμ λογω δουλειας.τον τελευταιο μηνα μου ετρεχαν λαδια, το πηγα στην αντιπροσωπεια κκ με πηραν να μ την πουν οτι εκει που εκανα το σερβις δεν μου ειχαν βιδωσει καλα το φιλτρο κ ετρεχαν λαδια (γινεται μετα απο τοσο καιρο?δεν θα ετρεχαν νωριτερα?)κ μου το ελεγξαν κ για ΚΤΕΟ. το περναω κ απο ΚΤΕΟ κ οοολα καλα.αρχιζω κ ακουω διαφορους θορυβους. το ξαναστελνω στην αντιπροσωπεια κ τους ζηταω να κοιταξουν τα παντα κ η απαντηση ηταν να λαδωσουν το λουρι κ να βιδωσουν τα πισω καθισματα. Να μην τα πολυλογω πηγα σενα συνεργειο της γειτονιας κ βρηκαν οτι δεν εχω καθολου τακακια κ οι σισκοι ηταν φαγωμενοι αλλαγη ολα.κ οτι το υγρο φρενων μου ηταν ανεβασμενο δεδομενου της καταστασης των φρενων.ποα η αποψη σας?
Oscar_Mike Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 λοιπόν έχουμε 3 συνεργεία, πιθανότητα να έκαναν και οι 3 σωστά τη δουλειά τους 5%, πιθανότητα να έκαναν και οι 3 μαλακίες και να σου είπαν ότι να 'ναι 95%..! λάδωσαν λουρί? είσαι σίγουρος ότι σου είπαν κάτι τέτοιο? το λουρί είναι εκεί για να γυρνάει κάτι (τροχαλία)... αν το λάδωσαν και η τριβή μας άφησε χρόνους, πως θα συνεχίσει να κάνει την δουλειά του? τα υγρά φρενων πέφτουν όσο πέφτουν τα τακάκια και η δισκόπλακα, άρα δεν μπορεί να ήταν ανεβασμένα! το αντίθετο! φαντάσου ότι όσο "τρώγεται" το τακάκι, τόσο το έμβολο της δαγκάνας πρέπει να βγει προς τα έξω ώστε η απόσταση τακάκι-δισκόπλακα να παραμείνει η ίδια. άρα τα υγρά κατεβαίνουν από το κύκλωμα (σωληνάκι, ποτηράκι) προς την δαγκάνα για να την γεμίσουν και να σπρώξουν το έμβολο προς τα έξω.
silvie Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 ναι ειμαι σιγουρη, μου τοδωσαν κ γραπτως οτι το λαδωσαν!αυτος που μ εκανε το σερβις ειναι δικος μ ανθρωπος,χωρις αυτο ν σημαινει οτι αποκλειεται νακανε μαλακια κατα λαθος, αλλα μεσα σε 5 μηνες δεν γινεται ναχει γινει κατι κ να τρυπησει το φιλτρο κ να τρεχουν τα λαδια κ ναχουν φαγωθει τα τακακαι?κ στην αντοπροσωπεια δεν το ειδαν 2 φορες?το 3 συνεργειο μ ειπε οτι καποιος μουχει συμπληρωσει υγρο φρενων πιθανοτατα.δεν ξερω τ ν πω πια
palawiaris Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 Eμένα μου φαίνεται ότι βρήκαν ιδανικό άνθρωπο για να αρπάξουν λεφτά Καλά το φίλτρο μπορεί να έτυχε και να ξέχασαν να το βιδώσουν καλά και να έσταζε.Τυχαίνει.Ο ιμάντας όμως να τον λαδώσουν και μάλιστα στην αντιπροσωπεία; Αυτό μόνο αλλάζεται και τίποτα άλλο.Υπάρχει και άλλο λουρί και δεν το ξέρω μήπως; Για τα τακάκια λογικά θα έβγαζε πρώτα ένδειξη αλλαγής στο ταμπλώ.
silvie Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 δεν μ εβγαλε τπτ κ ομως!λες ν μ συμπληρωσαν υγρα φρενων στην αντιπρ?ικανους γ ολα τους εχω!
ermis1964 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 Μάλλον σέ κοροιδεύουν.Όταν τό λουρί (ιμάντας) αρχίζει νά ακούγεται,σημαίνει ότι υπάρχει φθορά καί πρέπει νά αντικατασταθεί.Μήπως τό φίλτρο λαδιού δέν βιδώθηκε σωστά,έχανε λάδι,τό λάδι πήγε στόν ιμάντα,ό ιμάντας γλιστρούσε καί άκουγες διάφορα?Οσο γιά τά φρένα,όπως λέει καί ό Oscar_Mike όσο τρώγονται τά τακάκια τόσο κατεβαίνει καί ή στάθμη τού υγρού τών φρένων.Είναι πολύ πιθανό κάποιος "μάστορας" νά είδε τήν χαμηλή στάθμη τών υγρών καί νά πρόσθεσε υγρό.Όπως επίσης είναι πιθανό νά μήν έχουν τίποτε τά φρένα,νά είναι καινούργια καί τό συνεργείο τής γειτονιάς νά σέ κλέβει.Πάντως άν τό πάς σέ εξουσιοδοτημένο Toyota σού κάνουν "πατατιά" καί διαμαρτυρηθείς στά κεντρικά μέ ένα τηλέφωνο,θά τούς "σκίσουν".
Ntinaras Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 τα τακακια στα αλλαξε ο τελευταιος? μαλλον στο σερβις γεμισανε το υγρο φρενων και αν στα αλλαξε ο τελευταιος και πιεσε τα εμβολα παλι μεσα να ξεχυλεισαν τα υγρα...
Oscar_Mike Δημοσ. 13 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2011 το πιο λογικό με το φίλτρο, όπως λένε και τα παιδιά, είναι να μην το είχαν βιδώσει με την κατάλληλη ροπή και να άρχισε να χάνει, αδικαιολόγητο για συνεργείο αλλα ok γίνονται αυτά. δεν νομίζω όμως να "λαδώθηκε" ο ιμάντας από αυτή την αστοχία, γιατί αν σκεφτούμε ότι το κάρτερ και το φίλτρο λαδιού βρίσκονται στο πιο χαμηλό σημείο του κινητήρα, θεωρώ δύσκολο να ανέβηκε λάδι στον ιμάντα (αλλα ποτε δεν ξέρεις!) θέλω να πιστεύω ότι απλά η φίλη μας δεν κατάλαβε τι ακριβώς της είπε ο τεχνικός, γιατί αν όντως της είπε (και έκανε) έτσι θα ήθελα πραγματικά να μάθω που μπορεί να βοηθήσει στη σωστή λειτουργία του κινητήρα το λάδωμα του ιμάντα!
silvie Δημοσ. 13 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2011 το μονο σιγουρο ειναι οτι μ λαδωσαν το λουρι, μ εδωσαν στο τελος την αποδειξη που μ εγραφαν ολα οσα εκαναν κ το εγραφε. κ τα τακακια ηταν ανυπαρκτα τα ειδα. τελοσπαντων αφου ολα ειναι καλα...απλα ο καθενας κανει οτι γουσταρει, το παιζει μαστορας κ κατηγορει τον προηγουμενο για τ δουλεια π εκανε ααα κ το λουρι δεν μ το λαδωσαν σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο αλλα σε αντιπροσωπεια, δεν νομιζω να τους σκισει κανεις, θα παρω τηλ.απο βδομαδα κ θα σας πω
_BASSstarlet_ Δημοσ. 14 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2011 Aυτό το <<λάδωσαν το λουρί>> δεν είναι ακριβώς όπως ακούγεται. Όταν το λουρί σφυρίζει και δεν παίρνει άλλο σφίξιμο, του ρίχνουν σπρέυ. Τώρα βέβαια, η κοπελιά με τον τρόπο γραφής της αλά SMS (και επειδή γυναίκα+αυτοκίνητο=περίεργη αλληλεπίδραση..) δεν μας δίνει, νομίζω, ακριβή εικόνα.
Oscar_Mike Δημοσ. 15 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2011 μου θύμισες μια πατέντα που είχα ακούσει με το σαπούνι στο λουρί όταν αυτό άρχιζε να σφυρίζει!
lary7 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2011 μου θύμισες μια πατέντα που είχα ακούσει με το σαπούνι στο λουρί όταν αυτό άρχιζε να σφυρίζει! Kαι κιμωλία. Kαι ταλκ μαζι με λιγο νερο. Ολα αυτα δουλευουν αλλα το πολυ για μια εβδομαδα.Το ειχα δοκιμασει και εγω και λυση δοθηκε μονο με δραστικα μετρα και οχι με αυτα τα γιατροσοφια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.