Προς το περιεχόμενο

Δε παιρνει μπρος το αμαξι!


Luxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τά χαρακτηριστικά μιάς μπαταρίας αυτοκινήτου είναι ή τάση σέ V,η μέγιστη ένταση σέ A καί ή χωρητικότητα σέ Ah.Μιά μπαταρία μέ περισσότερα Ah από τήν αρχική μπαταρία,θέλει περισσότερο χρόνο νά φορτίσει (μέ τό ίδιο δυναμό),αλλά καί περισσότερο χρόνο γιά νά εκφορτίσει.Όταν αντικαθιστούμε τήν μπαταρία τού οχήματός μας,τό βασικό πού πρέπει νά ελέγχουμε είναι τό ρεύμα σέ A πού μπορεί νά μάς δώσει.Αυτό τό χαρακτηριστικό αναφέρετε από τούς κατασκευαστές μπαταριών ώς "Αμπέρ εκκίνησης".Όσα περισσότερα αμπέρ εκκίνησης έχει μιά μπαταρία σέ σύγκριση μέ μιά άλλη μπαταρία ιδίας χωρητικότητος καί τάσης,τόσο πιό ποιοτική αλλά καί πιό ακριβή είναι.Όσο γιά τά δυναμό,αυτό πού συμβαίνει είναι ότι χρησιμοποιούνται μικρότερης έντασης δυναμό σέ μικρούς κινητήρες,γιά τόν λόγο ότι καί οι απαιτήσεις σέ ρεύμα εκκίνησης αυτών τών κινητήρων είναι χαμηλότερες (γι'αυτό καί έχουν μικρές μπαταρίες), από τίς απαιτήσεις τών μεγαλύτερων κινητήρων.Γιά τό θέμα πού αναφέρει ό συμφορουμίτης palawiaris περί επαναπρογραμματισμού τού εγκεφάλου τού οχήματος σέ περίπτωση αντικατάστασης τής μπαταρίας (λόγω canbus μάλλον),αυτό οφείλεται στήν παράλογη "λογική" τών κατασκευαστών οχημάτων,πώς πρέπει νά μένουμε όμηροι-δέσμιοι τών εξουσιοδοτημένων εταιρικών συνεργείων.Τώρα γιά τό πρόβλημα πού αντιμετωπίζει ό συμφορουμίτης Luxx:Ελεγχο-αντικατάσταση μπουζί,καθαρισμός μπέκ σέ πρώτη φάση.

Δημοσ.

Και όμως....

Στο δικό μου έχει ηλεκτρονικά συστήματα πάνω στην μπαταρία που πιάνουν την μισή επιφάνεια της μπαταρίας..

Όταν αδειάσει ο εγκέφαλος κλείνει τα πάντα και αφήνει ότι χρειάζεται μπας και πάρει μπρος.

Αν αλλάξω μπαταρία πρέπει να πάω στην bmw να περάσει στον εγκέφαλο τι μπαταρία και πόσα αμπερ.Αλλιώς μπερδευεται ο εγκέφαλος και νομίζει ότι είναι ακόμα άδεια.

Ίσως και κάτι άλλο που δεν γνωρίζω.Πάντως δεν γίνεται απλά να την αλλάξω μόνος μου.

Αλλάξανε οι εποχές φίλε.

 

Πως κραταει ο εγκεφαλος τις ρυθμησεις που ειχε πριν με την ενδειξη της πεσμενης μπαταριας κλπ κλπ αφου δεν υπαρχει κατι να του δεινει ρευμα για να μην "ξεχασει" αυτα που ξερει? Εκτος αν εχει καποια εσωτερικη μπαταρια ο εγκεφαλος απο μονος του να κραταει τα settings που δεν εχω δει κατι τετοιο προσωπικα... Θεωριτικα οταν βγαζεις τη μπαταρια λιγα λεπτα μετα εχει κανει reset στις εργοστασιακες ρυθμησεις και τα βρησκει ολα απο την αρχη... ισως να εχουν αλαξει αρκετα πλεων ομως...

Δημοσ.

Το οτι το κανει μονο οταν εχει κρυο, συνηθως τα ξημερωματα παιζει καποιο ρολο; Επισης κανει λες και ειναι τελειωμενη. Θυμαμαι τις πρωτες ημερες μουγκριζε οταν ξεκιναγε. Τωρα κανει λες και εχει τελειωσει η μπαταρια. Μηπως οντως εχει καποια διαρροη; Θα το παω αυτες τις ημερες στο μαστορα να τη δει, μηπως εκαναν καποιο λαθος κατα την τοποθετηση.

  • Moderators
Δημοσ.

Πανω της πρεπει να εχει ενα "λαμπακι" και ακριβως διπλα εξηγηση για το τι σημαινει. Για ριξε ενα βλεφαρο, μπορει να μη φορτιζεται επαρκως.

 

Το κρυο φυσικα και κανει κακο στις μπαταριες, αλλα οι κλειστου τυπου υποτιθεται οτι ειναι ανθετικες. Λαθος τοποθετηση δεν υπαρχει, 2 πολους συνδεεις ολους κι ολους...

Δημοσ.

nick#18@

Έχει μια πλακέτα με ηλεκτρονικά (powermanagement)πάνω στην μπαταρία που κρατάει μνήμη.

Αν αδειάσει ή είναι στα τελευταία της δείνει άλλες εντολές στον εγκέφαλο π.χ. να μην ανάψουν τα φώτα ή το ράδιο δεν ξέρω τι ακριβώς αν δεν δουλευει η μηχανή.

Όλα αυτά αποθηκεύονται.Αν την αλλάξεις και δεν βάλεις το αμάξι σε εγκέφαλο να του δώσεις εντολή ότι μπήκε καινούργια μπαταρία,αυτό νομίζει ότι είναι ακόμα η παλιά και κλείνει ορισμένες λειτουργίες που θέλουν ρεύμα και έτσι γίνεται μπάχαλο.Η μνήμη δεν σβήνει όλη.Π.χ. μηδενίζει η ώρα αλλά όχι η ημερομηνία από όσο διάβασα σε άλλο φόρουμ

Η μαλακία της υπόθεσης είναι δεν κοστίζει πολλά ο προγραμματισμός αλλα αν πάρω μπαταρία από αλλού και πάω αντιπροσωπεία να προγραμματίσουν δεν ξέρω αν το δέχονται.

 

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...