Προς το περιεχόμενο

Δε παιρνει μπρος το αμαξι!


Luxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πριν 2 μηνες το αμαξι αρχισε να ζοριζεται και να παιρνει μπρος με την 4η,5η φορα.. Λεω η μπαταρια θα ειναι, και οντως ηθελε αλλαγη μετα απο 5 χρονια. Εβαλα καινουρια και μεγαλυτερη απο αυτη που ειχε κανονικα. Ολα μια χαρα, το αμαξι επαιρνε μπρος αμεσως, ενιωθα την ενεργεια!!

 

Αλλα εχει παλι 3 ημερες τωρα που δε παιρνει μπρος με τη πρωτη! Παλι τα ιδια κανει; Τι γινεται; Ειναι δυνατον να μου εβαλαν μεταχειρισμενη μπαταρια;

Δημοσ.

Εφόσον <<γυρνάει>> ο κινητήρας, πολύ απίθανο μου φαίνεται να φταίει η μπαταρία (με τα ηλεκτρονικά που είναι φορτωμένα πλέον τα αυτοκίνητα, δεν βάζεις το χέρι σου στο ευαγγέλιο)

Δημοσ.

Δε εχω ιδεα απο αυτα! Να το παω στον ιδιο μαστορα που μου εβαλε την μπαταρια;

Δημοσ.

Σίγουρα θέλεις μάστορα να το δει.

Μεγαλύτερη μπαταρία έβαλες αλλά πρέπει να την φορτώνει και η γεννήτρια έτσι;Η δικιά σου μπορεί να την φορτώσει;

Μπορεί να έχεις διαροή ρεύματος από κάπου και να στην αδειάζει.Μπορεί και να είναι μαπέ η μπαταρία.

  • Moderators
Δημοσ.

Μπορει να εχουν "παθει" και τα καρβουνακια του δυναμο. Πολλα μπορει... μπορει επισης να εχει πιασει μπιχλα η αντλια βενζινης και να μη στελνει σωστη ποσοτητα οσο ειναι κρυο το αμαξι. Ενα κοιταγμα το θελει.

 

Συμβουλη: Αν ξαναπαρεις μπαταρια, παρε κλειστου τυπου (τζελ). Κοστιζει τα διπλα, αλλα δεν προκειται ΠΟΤΕ να ξανα-ασχοληθεις με το θεμα μπαταρια τα επομενα 5 χρονια. Ουτε να δεις αν εχει χασει υγρα (αφου δεν εχει), ουτε να "πεσει", ουτε τιποτα. Ανθεκτικοτατες ειναι.

 

Τελος, οι μεγαλυτερες μπαταριες απλα θελουν λιγο περισσοτερη ωρα να φορτισουν, τιποτε αλλο. Ιδια βολτ ειναι, ιδια βολτ θελουν για να φορτισουν, οποτε δεν χαλαει κατι. Ισα ισα κερδιζεις.

Δημοσ.

Κλειστου τυπου πηρα, οπως κλειστου τυπου ειχα και πριν. 70αρα VARTA ειναι.

Δημοσ.

Συμβουλη: Αν ξαναπαρεις μπαταρια, παρε κλειστου τυπου (τζελ).

 

Κλειστού τύπου είναι και η ασβεστίου, αλλά δεν είναι gel.

Το vfm σε αυτές είναι πολύ κακό.

Δημοσ.

Τελος, οι μεγαλυτερες μπαταριες απλα θελουν λιγο περισσοτερη ωρα να φορτισουν, τιποτε αλλο. Ιδια βολτ ειναι, ιδια βολτ θελουν για να φορτισουν, οποτε δεν χαλαει κατι. Ισα ισα κερδιζεις.

 

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Δεν είναι μπαταρία - φορτιστης κινητού. Στα αυτοκίνητα δεν μπορείς να έχεις 60άρι δυναμό και να του κοπανησεις πάνω 90άρα μπαταρία και να δουλεύει το δυναμό στο 150% συνεχώς και με τις ίδιες διατομες καλωδίων. Sooner (το πιθανότερο) or later..θα τα κλασει! Αυτα πάνε αντίστοιχα..άντε να παίξεις 5 amps παραπάνω μπαταρία από ότι σου είχε ο κατασκευαστής..μέχρι εκεί όμως.

 

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

  • Moderators
Δημοσ.

Ερωτηση!

Εστω οτι εχεις μια μπαταρια 45aH. Κανεις δυο μιζιες, ξεφορτιζει κατα Χ αμπερ. Αρα το δυναμο θα δουλεψει σε Χ φόρτο μεχρι να τη ξαναφορτισει.

Εστω τωρα οτι εχεις μια 65aH. Κανεις δυο μιζιες, ξεφορτιζει κατα τα ιδια Χ αμπερ, αρα τι? Το δυναμο θα δουλεψει πιο εντατικα?

 

Το ιδιο και οταν εχεις τη συνηθη καταναλωση μπαταριας, δηλαδη a/c με φωτα κτλ. Παλι ό,τι μπαταρια και να χεις, το ιδιο δε θα καταναλωνει, και αρα το ιδιο δε θα "ζοριζεται" το δυναμο να τη φορτισει?

 

Κατα την ταπεινη μου αποψη η μεγαλυτερη μπαταρια θα σου χρειαστει μια φορα τα 3 χρονια που θα βρεθεις στη μεση του πουθενα και θα χρειαστεις παραπανω ενεργεια ή δεν θα παιρνει μπροστα ευκολα, σε κανα βουνο με πολυ κρυο κτλ. Ε εκει, και με αυτη τη συχνοτητα, ας ζοριστει παραπανω το δυναμο, δεν πειραζει.

Αν και στο 95% των περιπτωσεων, επειδη ο χωρος για τη μπαταρια ειναι συγκεκριμενος, ααααντε να βρεις μπαταρια με 5aH περισσοτερα απο τη δικια σου... ;)

Δημοσ.

οπως εν μερει το ειπες...το δυναμο δεν εχει μονο τη φορτιση της μπαταριας, οταν δουλευει το αμαξι η πρωτη πηγη που καλυπτει την καταναλωση ειναι το δυναμο και μετα, εαν αυτο δεν ειναι αρκετο, τοτε καλυπτει και η μπαταρια.

 

επισης...ποιος σου ειπε οτι μονο η μιζια ειναι ειναι που καταναλωνει μπαταρια και αρα κατα τα λοιπα η μπαταρια ειναι φουλ φορτισμενη παντα; ο συναγερμος δεν καταναλωνει μπαταρια; το στερεο εστω και σβηστο; ο εγκεφαλος; κι οχι μονο..και χωρις συναγερμο, ασε το αυτοκινητο ακινητο 4-5 μερες, ειδικα σε κρυο καιρο οπως ειχε τις προηγουμενες ημερες και πηγαινε μετα να μετρησεις την μπαταρια, να δεις ποσο εχει πεσει ;) η μπαταρια ποτε δεν ειναι στο φουλ της δυναμης της. και το Χ αμπερ που λες για τη μιζια...δεν ειναι απλα Χ αμπερ...τα αμπερ εκκινησης που εχουν οι μπαταριες και ειναι πολλαπλασια των κανονικων της, ειναι ακριβως επειδη η διαδικασια της μιζιας καταναλωνει ΧΧΧ αμπερ :)

  • Moderators
Δημοσ.

Ερωτηση τοτε!

Αν εχεις μικρη μπαταρια και την αφησεις για 5 μερες, θα καψει (εξαιτιας οσων πολυ σωστα ανεφερες), καποια αμπερωρια.

Αν εχεις μεγαλη, και την αφησεις το ιδιο χρονικο διαστημα, παλι τα ιδια δε θα καψει? Αρα το δυναμο μετα δε θα ζοριστει ακριβως το ιδιο για να τη φορτισει?

 

Και σχετικα με αυτο που ειπες οτι "δεν ειναι οπως στα κινητα", ισα ισα θα ελεγα οτι το software των κινητων μπερδευεται αν βαλεις μεγαλυτερης χωρητικοτητας μπαταρια, ενω στα αυτοκινητα δεν υπαρχει καποιου ειδους τετοιο μπερδεμα, οποτε εγω το γεγονος της υπαρξης μεγαλυτερης μπαταριας το δεχομαι αποκλειστικα και μονο ως θετικο, ως υπαρξη μεγαλυτερου αποθεματος ενεργειας για οταν χρειαστει.

 

Στο δικο μου αυτοκινητο, ο κατασκευαστης λεει 45Ah για το 1.8 (που εχω εγω) και 60 για το 2.0 που εχουν ακριβως τον ιδιο εξοπλισμο-ηλεκτρικο συστημα-χωρο για μπαταρια.

Επι 5 χρονια δουλευε με μια τζελ 60ρα και δεν εκανε κιχ. Αντιθετως τωρα που του εβαλα μια 45ρα, αν το αφησω μερες ψιλοζοριζεται, αν εχει πολυ κρυο μου κανει παλαβα το βολτομετρο στο καντραν, ενω γενικα ειναι "πεσμενο", πραγμα που δε συνεβαινε μεχρι και την τελευταια μερα που ειχα τη τζελ.

Δημοσ.

απαντησε μου εσυ λοιπον...το ιδιο θα ζοριστει ενα δυναμο (που ειπαμε οτι εχει κι αλλα στο ''κεφαλι'' του κι οχι μονο την μπαταρια) εαν ειναι 60αρι η εαν ειναι 90αρι; πρεπει να λαμβανεις υποψη σου και τι αλλα φορτια εχει πανω του το δυναμο, δεν ειναι μονο η μπαταρια ειπαμε στην ευθυνη του.

 

οταν λες ιδιο ηλεκτρολογικο συστημα (αξεσουαρ και τετοια δεν με ενδιαφερουν), εννοεις 100% και ιδιο δυναμο; γιατι να σου φερω παραδειγμα, αλλο δυναμο εχει το saxo/106 1.1, αλλο το 1.4 και αλλο το 1.6 ;) απο εκει και περα..οι τζελ ειναι γενικα καλυτερες απο τις απλες και αυτο ειναι γνωστο. οπως επισης ειναι γνωστο οτι οι μπαταριες εχουν και ποιοτητες. εαν η 45αρα που εβαλες ειναι next to junk σε ποιοτητα, παλι λογικο να εχεις προβληματα (αν και δεν θα δικαιολογουσα προβληματα με το καλημερα που λενε. εαν περασει καιρος οκ). αληθεια...τη τζελ γιατι την αλλαξες εαν δεν εκανε κιχ μεχρι την τελευταια μερα; :P

Δημοσ.

Και σχετικα με αυτο που ειπες οτι "δεν ειναι οπως στα κινητα", ισα ισα θα ελεγα οτι το software των κινητων μπερδευεται αν βαλεις μεγαλυτερης χωρητικοτητας μπαταρια, ενω στα αυτοκινητα δεν υπαρχει καποιου ειδους τετοιο μπερδεμα, οποτε εγω το γεγονος της υπαρξης μεγαλυτερης μπαταριας το δεχομαι αποκλειστικα και μονο ως θετικο, ως υπαρξη μεγαλυτερου αποθεματος ενεργειας για οταν χρειαστει.

 

Και όμως....

Στο δικό μου έχει ηλεκτρονικά συστήματα πάνω στην μπαταρία που πιάνουν την μισή επιφάνεια της μπαταρίας..

Όταν αδειάσει ο εγκέφαλος κλείνει τα πάντα και αφήνει ότι χρειάζεται μπας και πάρει μπρος.

Αν αλλάξω μπαταρία πρέπει να πάω στην bmw να περάσει στον εγκέφαλο τι μπαταρία και πόσα αμπερ.Αλλιώς μπερδευεται ο εγκέφαλος και νομίζει ότι είναι ακόμα άδεια.

Ίσως και κάτι άλλο που δεν γνωρίζω.Πάντως δεν γίνεται απλά να την αλλάξω μόνος μου.

Αλλάξανε οι εποχές φίλε.

  • Moderators
Δημοσ.

απαντησε μου εσυ λοιπον...το ιδιο θα ζοριστει ενα δυναμο (που ειπαμε οτι εχει κι αλλα στο ''κεφαλι'' του κι οχι μονο την μπαταρια) εαν ειναι 60αρι η εαν ειναι 90αρι; πρεπει να λαμβανεις υποψη σου και τι αλλα φορτια εχει πανω του το δυναμο, δεν ειναι μονο η μπαταρια ειπαμε στην ευθυνη του.

 

οταν λες ιδιο ηλεκτρολογικο συστημα (αξεσουαρ και τετοια δεν με ενδιαφερουν), εννοεις 100% και ιδιο δυναμο; γιατι να σου φερω παραδειγμα, αλλο δυναμο εχει το saxo/106 1.1, αλλο το 1.4 και αλλο το 1.6 ;) απο εκει και περα..οι τζελ ειναι γενικα καλυτερες απο τις απλες και αυτο ειναι γνωστο. οπως επισης ειναι γνωστο οτι οι μπαταριες εχουν και ποιοτητες. εαν η 45αρα που εβαλες ειναι next to junk σε ποιοτητα, παλι λογικο να εχεις προβληματα (αν και δεν θα δικαιολογουσα προβληματα με το καλημερα που λενε. εαν περασει καιρος οκ). αληθεια...τη τζελ γιατι την αλλαξες εαν δεν εκανε κιχ μεχρι την τελευταια μερα; :P

 

Γιατι ειχα μεινει απο αντλια βενζινης και τη πεταξα επειδη αδειασε μετα απο ΑΠΕΙΡΕΣ μιζιες :P

Αγνοια γαρ. Φυσικα η καινουρια ειναι φθηνιαρικη, αλλα και παλι, μια τριετια επρεπε να τη βγαζει, οχι με λιγο κρυο να ζοριζεται. 6μηνες την εχω.

 

Οσο γιαυτο που λεει ο palawiaris, οντως, αν ειναι ετσι το αμαξι, δεν πειραζεις τιποτα. Αλλα μεχρι και το Grande Punto που ειχα, δεν ειχε τετοιες "χαζομαριτσες" που το μονο που κανουν ειναι τη ζωη σου δυσκολη (μη τις χαρακτηρισω αλλιως).

 

Και ναι, το ιδιο ηλεκτρολογικο συστημα εννοω τον ιδιο εγκεφαλο, τους ιδιους αισθητηρες (λ, ABS, voltage, θερμοκρασια λαδιου), το ιδιο κιβωτιο και γενικα ακριβως το ιδιο αυτοκινητο, απλα με μεγαλυτερη (ομοια κι αυτη) μηχανη κατα 240cc. Τωρα αν ολα ειναι ιδια εκτος απο το δυναμο, τι να πω, μονο σε Ιταλικο θα μπορουσες να το δεις αυτο :P

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...