Προς το περιεχόμενο

Tribes Ascend


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ναι αλλά έτσι όπως έγιναν τώρα είναι άχρηστα. Ίσως έπρεπε να μειώσουν απλά το dmg, ή μιας και αποφάσισαν να βγάλουν το hitscan ας ανέβαζαν λίγο το fire rate. (btw το πιστολάκι του soldier έχει projectile; Γιατί αν έχει, μάλλον πιάνει το speed of light...)

 

Εφόσον δε μπορείς να χρησιμοποιήσεις zoom, πρέπει αναγκαστικά να αλλάζεις το dpi on the fly -για μένα τουλάχιστον, κάτι που δεν παίζει να κάτσω να το κάνω. Οπότε ή αποκτάς κληρονομικό χάρισμα ή δέχεσαι ότι οι απώλειες πλέον όταν βαράς θα είναι πολύ μεγαλύτερες. Σύμφωνα με τα λίγα παιχνίδια που έκανα και με το δικό μου accuracy και dpi απλώς δεν με συμφέρει... (μιλάω για το όπλο του ranger αποκλειστικά με τα άλλα δεν έχω παίξει).

 

Οπότε πήγα κι εγώ spinfusor να κάνω 2shot τα πάντα που είναι πολύ skilled σύμφωνα με αυτά που διαβάζω εδώ :devil:.

  • Απαντ. 270
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Δε διαφωνώ αλλά ένα assault rifle δε θα έπρεπε να έχει κάποιο use σε mid->long;

 

Για close-mid επίσης η διαφορά του με το spinfusor πχ, είναι ότι το ένα είναι καλύτερο στον αέρα και το άλλο για να κάνεις predict κοντά στο έδαφος και να βαράς. Από αυτές τις δύο καταστάσεις πια είναι πιο εύκολη; Από κει και έπειτα τα δύο όπλα παίζει να σκοτώνουν σε παρόμοιο χρονικό διάστημα.

 

Θα προτιμούσα να είχε projectiles με καλύτερο rate και να έτρωγε nerf το thumper. Έτσι όπως είναι τώρα είναι λίγο meh.

  • Moderators
Δημοσ.

Για close-mid επίσης η διαφορά του με το spinfusor πχ, είναι ότι το ένα είναι καλύτερο στον αέρα και το άλλο για να κάνεις predict κοντά στο έδαφος και να βαράς. Από αυτές τις δύο καταστάσεις πια είναι πιο εύκολη;

 

Εξαρτάται πόση ενέργεια έχεις στο jetpack εσύ και πόση ο αντίπαλος. Αν είστε στην αρχή του άλματος και φεύγετε ψηλά, καλύτερα πολυβόλο, εκτός αν πετάει τόσο ευθεία που τον έχεις άνετα και με spinfusor. Αν είστε προς τα κάτω, καλύτερα spinfusor. Επίσης αν κουνιέται πολύ, πολυβόλο.

 

Το thumper δεν κάνει έκρηξη κατευθείαν όπου πέσει; Θα μου άρεσε να ήταν όπως το παλιό grenade launcher: να κάνει μερικά γκελ πρώτα.

Δημοσ.

Το thumper δεν κάνει έκρηξη κατευθείαν όπου πέσει; Θα μου άρεσε να ήταν όπως το παλιό grenade launcher: να κάνει μερικά γκελ πρώτα.

νομίζω έχει sticky upgrade

Δημοσ.

Βρε ας έχει sticky, αλλά όχι explosion on impact (στο έδαφος). Παραείναι γρήγορο.

δεν μπήκα μετά το patch, παλιά κρατούσε λίγο σαν το mortar

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • 5 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Χαμός στο ίσωμα! :D

 

Tribes Closed Beta Version 0.1.742.0

 

CONVERSION NOTE: Due to the depth and breadth of changes in this update, users will start fresh in the game with no items purchased. Gold and XP will be refunded based on previously earned XP, Tokens and Gold in the game (such that your time in the game thus far is rewarded). This will allow each user to choose how to allocate their earnings optimally under the new system without being constrained by your previously made choices.

 

Major Highlights

 

● There is a new UI for all the front-end menus. Many aspects of the new UI are still a work in progress, so please forgive any issues or quirkiness.

 

● The class and purchase systems have undergone a major overhaul. The new system allows greater customization within a given class. Among the highlights:

 

○ There are now 9 classes instead of 12 (Pathfinder, Sentinel, Infiltrator, Soldier, Technician, Raider, Juggernaut, Doombringer, Brute).

 

○ New players receive the Pathfinder, Soldier and Juggernaut classes for free.

 

○ Each class has a default loadout associated with it that includes your Armor (Light/Medium/Heavy), a Primary Weapon, a Secondary Weapon, Belt item, a Pack, and two Perk Slots. You may unlock alternate weapons for each slot, using XP or Gold.

 

○ The class specific skill trees have been removed and replaced by a weapon-centric and armor-centric upgrade system. Upgrades are still unlocked using XP.

 

○ Perks have been overhauled. With this patch, there are 18 perks in the game -- nine assigned to Perk Slot 1 and nine assigned to Perk Slot 2. You now unlock Perks using XP or Gold. Once a perk is unlocked, it can be used on all classes.

 

○ Perks now have upgrades that can be purchased with XP, and contain additional functionality. (Example: The Pilot Perk gives +10% vehicle health, and has upgrades that provide +10% more health, with a final upgrade giving Ejection Seat).

 

● 16 new weapons have been added to the game.

 

● A new Crossfire Team Deathmatch map has been added. This map is an early iteration and is not in its final intended artistic or design state.

 

● Several new Rabbit maps have been added (using previously released Team Deathmatch maps as their base).

 

● Tokens have been removed from the game, and all purchases previously made through Tokens can now be made through XP (see CONVERSION NOTE).

Δημοσ.

"You may unlock alternate weapons for each slot, using XP or Gold."

 

Αυτό θέλω να το δω. :)

Μήπως στην τελική θα αποκτήσουμε σχεδόν full customisation;

εγώ πάντως έσταξα ήδη 170k XP για το MIRV mortar του Jagger και τα σπάει!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...