Athanasios2104 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2011 Πάντως σε έχω στο friend list, κάτω δεξιά. k, το βραδάκι θα μπω αν σε πετύχω οκ, μέχρι πότε είναι η beta γιατί μόλις συμπλήρωσα το ερωτηματολόγιο
Athanasios2104 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2011 για πες τώρα ρε ghost, τι παίζει με το gold κτλ? και πόσα force fields/turrets βάζεις με το αντίστοιχο kits?
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2011 Moderators Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2011 Gold = μαζεύεις με κανονικά λεφτά. Tokens = μαζεύεις ενώ παίζεις. Φυσικά, θες πολλά tokens για να ξεκλειδώσεις class. Και δεν τα σκάω (ακόμα) για gold, μιας και δεν ξέρω αν μένουν μετά την beta, αν και το λογικό θα είναι να μένουν τα classes. Forcefield έχει κάποιο heavy class, νομίζω 2 βάζει. Ο Technician βάζει ένα turret. Αν παρατήρησα καλά, αν χαλάσει ο generator, κόβει και τα deployable turrets, ενώ παλιότερα δεν ήταν έτσι. Πήγαινε σε roaming maps και άλλαζε classes να δεις. O Pathfinder έχει το light spinfusor, που είναι το model του T2. Γενικά μου έχει αφήσει θετικές εντυπώσεις αφού έχω παίξει. Έχει καλό feel. Μισώ τα hitscan όπλα όμως, όπως το νέο sniper rifle. :/
Athanasios2104 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2011 Gold = μαζεύεις με κανονικά λεφτά. Tokens = μαζεύεις ενώ παίζεις. Φυσικά, θες πολλά tokens για να ξεκλειδώσεις class. Και δεν τα σκάω (ακόμα) για gold, μιας και δεν ξέρω αν μένουν μετά την beta, αν και το λογικό θα είναι να μένουν τα classes. Forcefield έχει κάποιο heavy class, νομίζω 2 βάζει. Ο Technician βάζει ένα turret. Αν παρατήρησα καλά, αν χαλάσει ο generator, κόβει και τα deployable turrets, ενώ παλιότερα δεν ήταν έτσι. Πήγαινε σε roaming maps και άλλαζε classes να δεις. O Pathfinder έχει το light spinfusor, που είναι το model του T2. Γενικά μου έχει αφήσει θετικές εντυπώσεις αφού έχω παίξει. Έχει καλό feel. Μισώ τα hitscan όπλα όμως, όπως το νέο sniper rifle. :/ Ναι ρε συ, 15000 tokens για να μαζέψεις πρέπει να χτυπάς 8ωρη κάρτα καθημερινά . Εγώ ψήνομαι να σκάσω λίγα φράγκα, γιατί κάπου διάβασα για κάτι bonusses μετά το release, άλλα δεν καίγομαι κι όλας, το spinfusor gets the job down μια χαρά το roaming maps τι είναι και έχει ξεκλείδωτα τα classes? Tο παιχνιδάκι είναι όντως σαν τα παλιά καλά tribes, το σημαντικό είναι ότι το fast-paced TeamPlay υπάρχει μια χαρά (ήδη μπορώ να φανταστώ δυνατά clan matches). Και κλασσικά, μπαίνεις για 1 γύρω και παίζεις καμιά 3-4! Γενικά προς το παρόν είναι ότι πρέπει για BF3-alternative, να δούμε όμως τι θα γίνει από το επόμενο καλοκαίρι όταν βγει το MWOnline πως θα χωρέσουμε όλα! Maps δεν είδαμε ακόμη πολλά (πχ δεν είδα underground routes/high-height bridges/chokepoints, άλλα λογικά θα υπάρχουν στο release), αυτά που υπάρχουν όμως είναι ΟΚ-Pass. Και τα όπλα φαίνονται λίγο περιορισμένα σε ποικιλία, επίσης δεν είδα carrier (ξέρεις, 4 heavies με launchers και να γίνεται χαμός από κάτω). Επίσης δεν είμαι σίγουρος αν τo repair δουλεύει σε στρατιώτες, μια φορά που πήγα να healαρω κάποιον δεν είδα να ανεβαίνει η ενέργειά του. Τέλος οι base turrets μόνο για φιγούρα είναι, πιο σημαντικό είναι το radar παρά αυτοί. Αν θυμάμαι καλά στο T2 μπορούσες να τους ελέγξεις απευθείας (γιατί μόνοι τους είναι για τα μπάζα), κάνω λάθος? Όσο για το sniper... ξέχασα να σου πω ότι όταν δεν έπαιζα engineer/heavy (base defender γενικά), καβαλούσα ένα speeder, καμπέρωνα σε ένα λόφο πίσω από την αντίπαλη βάση και σνιπέριαζα τους αντίπαλους defenders .
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2011 Moderators Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2011 Έχουν καλό tracking αρκετές φορές τα turrets. Θυμίζουν πολύ του T2. Αλλά στο Τ2 άλλαζες τα barrels και όλοι έβαζαν τα ΑΑ barrels, που ήταν πολύ καλύτερα για anti-runner/vehicle. Ναι, μπορούσες στο 2 και στο 1 να παίξεις όποιο turret/camera ήθελες. Εγώ από άλλο class, θέλω το pathfinder. Στο Τ2 το κλασσικό μου ήταν light, energy pack, spinfusor, chaingun, laser rifle. Αν έπρεπε να γίνει καθαρισμός heavy στην βάση, τότε medium, shield, spinfusor, chaingun, plasma gun. Και είχα και repair σε κάποιο loadout. Ευτυχώς, ακόμη και τώρα, έχει repair πιστολάκι που μπορείς να μαζέψεις και δεν χρειάζεται να έχεις μόνο technicians. ΥΓ. Το repair beam του T2 ήταν μακράν καλύτερο σε εφέ.
Athanasios2104 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Έχοντας ξαναπάρει το κολάι (παλιά μου τέχνη κόσκινο ), έχω να πω ότι το Ascend πληροί όλες τις προυποθέσεις για το παλιό καλό κάψιμο που μόνο το Tribes μπορεί να προσφέρει. Τσέκαρα χθες και τις τιμές, με 15 ευρώ παίρνεις 1500 gold αν θυμάμαι καλά, δλδ σίγουρα 2 extra loadouts + με λίγo gaming (free tokens), μετά από λίγο τσιμπάς και το 3ο loadout. Αν βιάζεσαι, με ~21 ευρώ, μπορείς να συνδυάσεις το 1500 gold + 10ημερο boost και έχεις 3 loadouts (5 αν βάλεις και τα 2 δωρεάν medium), που πιστεύω ΓΙΑ ΑΡΧΗ είναι ΥΠΕΡ-αρκετά. Προσωπικά θα τσιμπήσω σίγουρα ένα heavy (είμαι ανάμεσα στο mortar και το heavy spinfusor) κυρίως για base defence. Για το sniper δεν έχω κατασταλλάξει, ίσως είναι το 3ο loadout. Χρειάζομαι όμως ένα ακόμη medium, που εκεί οι επιλογές είναι αρκετές και δεν έχω αποφασίσει ακόμη. Μου άρεσε ιδιαίτερα η flash grenade, είναι νομίζω MUST για Flag Carrier. Αυτά τα ολίγα, θα ρωτήσω αν μένουν τα kits μετά την beta (λογικά ναι, αυτό έλειπε) και έφυγα. Μπορεί να προτιμήσω το 1500 gold + 10ημερο boost, το boost κυρίως για το VIP status που παίρνεις και το οποίο δεν ξέρω αν θα το δίνουν και μετά την beta (θα το ρωτήσω και αυτό). Είναι απορίας άξιο αν το παιχνίδι θα είναι βιώσιμο με το F2P σύστημα, δεδομένου ότι και το free medium loadout με το spinfusor είναι μια χαρά. Επίσης αν με 5-20 ευρώ, θα τα βγάλουν πέρα - πιστεύω η πλειοψηφεία δεν θα δώσει παραπάνω για το 1ο εξάμηνο τουλάχιστον, αν και αυτό εξαρτάται με το πόσο σύντομα θα ανανεώνονται τα loadouts (και πόσο cool θα είναι). Για μένα πάντως ~21 ευρώ για αυτό το παιχνίδι, δεν είναι τίποτα. ΠΟΛΥ καλά γραφικά για F2P (ειδικά τα όπλα και ο φωτισμός δεν παίζονται, Unreal Engine στο μεγαλείο της), και κυρίως το παλιό καλό Tribes fast-paced + team-based + skilled gameplay (από τα λίγα παιχνίδια που το teamplay + skill έχουν το δικό τους "special" ορισμό). Είναι και η συναισθηματική αξία μέσα που δύσκολα υπολογίζεται . Αυτό και το MechWarrior. Καμιά ελληνική clan υπάρχει ή να κοιτάξω προς τα έξω?
Athanasios2104 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2011 Γράψτε λάθος στις προηγούμενες τιμές! Μόλις είδα το Special Offer που έχουν όσο διαρκεί η BETA! Tribes VIP Starter Pack and Beta Pre-Order I wanted to give everyone some good news regarding the Tribes VIP Starter Pack that includes guaranteed Closed Beta access and is available for sale now at Tribes Ascend Beta. 1. After much thought (and getting a little drunk with generosity), we have decided to increase the amount of gold included in that Starter package from 800 Gold to 3,000 Gold! So, everyone who has already pre-ordered will receive 3,000 gold when Closed Beta starts. The package still includes VIP Status, Beta Access, and a 30-day Booster -- you are just getting more gold on top of that. (Note that the 3,000 gold alone is valued at $30 -- notwithstanding the Booster, VIP status and Beta Access). 2. Also, we are making VIP Status more accessible to all Beta participants. During Closed Beta, any player who purchases Gold or Boosters for real money will receive permanent VIP status upon that first purchase. Remember that "VIP" is a special, permanent account status inside Tribes: Ascend. Those with VIP status will have priority login, access to exclusive VIP servers, and will earn Tokens and XP faster allowing for quicker in-game unlocks. LINK Περιττό να πω ότι το τσίμπησα Το gold μάλλον θα περιμένω να το ξοδέψω μετά το release, που θα έχουν οριστικοποιηθεί τα loadouts (όπως γράφουν σε αυτό το FAQ, τίποτε δεν είναι οριστικό). Επίσης, όσοι έχετε access στη Closed Beta, άρα και στο αντίστοιχο private forum, θα δείτε ότι το Competitive κομμάτι θα ξαναπάρει φωτιά! Προχθές έκαναν ανακοίνωση για scrim tests (7v7, 8v8) και ήδη έχουν συμπληρωθεί 10 σελίδες από ενδιαφερομένους. Αφήνω κατά μέρους τα HiRez Tournemant Leagues και LANs που έχουν ήδη ανακοινωθεί, σχέδια για Tribes TV, reunions Τ1 ομάδων κτλ! Και κάτι τελευταίο: Can I 'pay-2-win'? No. Even as a 'free-to-play' game our general philosophy is to make all gameplay affecting items and loadouts earnable thru gameplay. However we will allow players a path to earn loadouts and items more quickly by spending their money rather than their time. And we will offer a variety of cosmetic/prestige items for sale that do not affect game balance. We will not be using the same exact system as Global Agenda, but you can see that general philosophy in place within Global Agenda. When speaking with IGN we described our intent to have load-outs earnable thru gameplay or purchasable, but to also maintain balance between all the load-outs. The writer found that analogous to League of Legends in that their champions are earn-able or purchasable but without any power discrepancy between the free ones, earned ones, or bought ones. And it is a model/game that has been embraced by the e-sports/competitive community. The writer's analogy is fitting but only goes so far since the Tribes: Ascend gameplay is so different. Why introduce 'load-outs'? We are testing defined load-outs because we believe that will make Tribes: Ascend most interesting for the seasoned/competitive player. It has a side-benefit benefit of being more accessible for new players but that was a secondary consideration. We arrived at this gameplay design decision independent of the free-to-play business model decision. In our experience the best, most intense Tribes matches feel more like a team sport than just an FPS. In sports there are various roles and specializations and that is what we are emulating. (In basketball I get to specialize as power-forward; i'm not just a guy chasing the ball). Tribes 2 offered similar 'template' roles for starting players. And additional roles developed organically from Tribes competitive play on objective-based maps. We are building on both of these role/load-out concepts which will enable strategic and team-coordination at least at the competitive level. With Constraints comes Creativity. We'll be communicating more detail on load-outs in the future. And almost certainly some of the specifics we are currently testing within Closed Alpha will change based on testing and feedback.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2011 Moderators Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2011 Βλέπω κι εγώ να το τσιμπάω, μιας και όπως θα γινόταν με νέο Tribes game και να μην ήταν F2P, θα έδινα λεφτά. Αλλά θα προτιμούσα να είχαμε όλα τα loadouts εξαρχής και να παίζαμε custom οπλισμούς όπως παλιά... Σημεία των καιρών όμως.
Athanasios2104 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2011 Τhings that you should know about tribes ascend (ρίχτε το ματιά, αρκετές χρήσιμες πληροφορίες, παραθέτω ΜΟΝΟ μερικές από το σύνολο) 5. if someone is spamming VFF/VSAF (I have the flag/I'll go for the enemy flag) please do not llamagrab the flag. You make your cappers wish there was friendly fire every time you do a llama grab is where you take the flag at a relatively slow rate of speed, or even at a walk. there IS a time and place for this, but 9 times out of 10 you are just going to get your self killed within 20 feet of the stand. unless you are grabbing as a last ditch effort to prevent a cap, it's best to let a capper do the flag carrying. you can assist them by keeping the defense occupied and luring them out of position 6. if you're setting up a long route, please use VFF/VSAF to indicate you are starting your run. if you are in mid run and someone says they are starting, wave them off (VVN or any other similar voice bind) 7. if a flag is dropped in a defensable location, DO NOT return it. a flag on the stand is a fixed target for cappers who can zero in on it with a route. if the flag is dropped deep within your base, you are better off leaving it where it lies and returning it only when your capper returns with the flag Examples: benhind the boxes or in a corner of the ship in crossfire, in your base in katabatic or dry dock, in ANY map corner, in the rocks on crossfire as a general rule of thumb, if your flag is no further away than the midfield, you can safely leave it lie also, before returning the flag, hit VVB to ask if your base is secure (if you can't see your base from the flag) players around the flag can respond with VVY/VVN for yes or no. 9. Forcefields do NOT do a set amount of damage, rather they do damage in direct proportion to the speed you strike them at. at 200KPH, you'll splat on a pathfinder, but you can walk right through it with negligible harm 10. Disc Jumping 101 Disc jumping (or a DJ) is detonating an explosive weapon in close proximity to yourself in order to rapidly gain momentum and/or altitude. A properly executed disc jump will take you clean across crossfire/halfway across katabatic in a single jump, and will accelerate you into the 100-150Kph range. Disc jumping is a VITAL skill for chasing properly. To perform a disc jump •Begin by gaining a small amount of velocity in the direction you wish to go. •Turn 180 and face opposite your desired direction of travel. •Aim at the ground at an angle of approx. 45 degrees •Jump and fire in rapid succession •Apply your jets to maximize your jump distance •Use your jets to navigate to the nearest backslope of a hill to avoid cratering this will give you a maximum distance DJ to maximize height, aim straight at your feet while moving forward to maximize speed, aim slightly further away than 45 degrees Items you can DJ with: •spinfusors •bolter •thumper •impact nitron •arx buster (very difficult, but doable) •grenade launcher • enemy saber missiles (these generate insane amounts of thrust if you shoot them down close enough) •most grenades (most grenades will 1 shot light armors. not recommended) •Scrambler flashbangs (a nice impulse + 0 damage + a blind effect = good ways to DJ away on a cap route) 11. Press 'O' (default) to view the location of all your teams assets, including inventory stations and repair gun dispensers 13. Whoever is carrying the flag is the most important player on the team at that moment, so protect them accordingly. also, be sure to let the flag carrier pick up any ammo cans lying around. if they have the survivalist perk they get 35% health and energy back from each one. This is the only way a flag carrier can heal while holding the flag. if you take all the ammo and they are at 100 health, you may have well just walked the flag back to the enemy's base and pressed 'K' 14. don't be afraid to give someone else the flag. the default drop key is 'Z'. while 2000 points is alot of points, it doesn't do you any good to run around the flag stand with 100 health left. those heavies asking for the flag (heavies, you can ask for the flag with VFG) aren't trying to take your points. they have 3-4 times as much health as you, and are probably uninjured, meaning that they are much better stewards than you could ever be as a light or medium. Remember, while they look fearsome, many heavies are kind, and considerate beasts towards their smaller brethern. Many have been known to even hand the flag back to the original capper once the flag is home and the danger has passed, should the capper still be around 15. on the flip side, if you hear a flag carrier yelling "HELP" (VVH) or "TAKE THE FLAG FROM ME" (VFT), haul your power armored arse over there and pick the flag up. your capper is trying to tell you that they are 1 lucky shot away from death and they need a hand! if a capper is spamming these mid run, they aren't going to be picky who shows up as long as you're from the right tribe. 16. Should you get the flag back to base, and have passed it off to someone, DON'T JUST LEAVE 3 players are harder to defeat than 1. and 1 player, no matter how good, is just asking to be killed and have an enemy send the flag back home. Remember the enemy is going to come at the flag in force, so defend in numbers! 17. If you can't see your flag carrier, you are NOT defending him. No Exceptions 18. Useful classes for defending your capper : technician (turrets are fun) Sentinel (a drop jammer will hide how many of you there are, and will make incoming infiltrators visible, and turret targetable) Scrambler (jammer pack and flashbangs. that'll ruin a player's day real fast) and the doombringer (the CG is beastly in CQB) 19. Call ins are another way to spend your credits, and are represented in the upper right corner of your screen. call in 1 is a 2500 credit tactical strike that will 1 shot anyone in the blast radius. call in two is a mobile ammo station that does not nee a generator to function. the ammo dump will also serve to block ski routes, so strategic placement is as important as the ammo they previde also, as an added bonus, you can counter snipe a sniper by dropping one on their head. *SPLAT*
Athanasios2104 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2011 Ετσιμπήθην προ ολίγου στα 25 ευρώ με Paypal (προσπάθησα να πληρώσω με δολλάρια να βγει ~22, άλλα δεν σε αφήνει ). Επίσης, κάτι που δεν ήμουν σίγουρος, το Booster Pack το ενεργοποιείς όποτε εσύ θέλεις, όχι με το που πληρώσεις! (καλό, γιατί από Φλεβάρη θα ασχοληθώ σοβαρά, εξετάσεις τώρα γαρ) ACTIVATING YOUR BOOSTER Your 30-Day Booster is available and you can activate it at any time starting today. Activate your Booster by clicking the "Activate an Item" link on the Hi-Command launcher page.
Athanasios2104 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2011 έχω 3 κλειδιά για την beta, όποιος ενδιαφέρεται ας το πει
giorgos147 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2011 Ευχαριστώ πολύ τον Athanasios για το Beta Key
Merdock Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2011 Αν σου έχει περισσέψει κανένα στείλε και κατά εδώ ένα κλειδί αν θες.
Athanasios2104 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2011 Ευχαριστώ πολύ τον Athanasios για το Beta Key για πες nickname, Athanasios2104 το δικό μου @Merdock: Σου έστειλα το τελευταίο key, πες κι εσύ nickname μόλις μπεις Πριν από λίγο τέλειωσα μερικά ωραία ματσάκια, 16v16 με ποικιλία classes (εγώ κρατάω ακόμη τα gold + boost για το release). Επίσης, δεν ξέρω αν το άλλαξαν τώρα, άλλα Pathfinder + Juggernaut τα βλέπω τώρα στα μισά tokens, δηλαδή 7500 tokens (260 gold). Αν κατά μέσο όρο βγάζετε 100 tokens σε κάθε round, μιλάμε για 75 rounds, το οποίο μπορεί να μεταφραστεί σε 1 - 1.5 εβδομάδα παιχνιδιού (από ~2 ώρες). Δεν ξέρω βέβαια πόσο θα κρατήσει η "προσφορά" (αν πρόκειται για προσφορά), άλλα προσωπικά αγωνίζομαι για το Juggernaut [edit: 100 tokens/rounds βγάζω εγώ λόγω και του VIP boost, οπότε χωρίς VIP ίσως θέλει λίγο παραπάνω κόπο]
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα