Προς το περιεχόμενο

Tribes Ascend


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Το Heavy spinfusor κόβει κ_λους αν το σκάσεις στην μούρη του άλλου.

Γενικά ενάντια σε πολυβόλα να κάθεσαι κάτω (αν και σαν heavy είσαι μεγάλος στόχος πάλι) και να πετάγεσαι κάθε τόσο (συνήθως και αυτοί πετάνε) όταν προσγειώνονται για να τους χτυπήσεις.

 

Στα παλιότερα είχε αρκετά μεγάλο cone/spread στο chaingun και γι'αυτό δεν ήταν ΟP και ας σε θέριζε πάλι από κοντινή απόσταση ο LPB (low ping bastard :P).

 

Εδώ δεν έχει και σε βαράνε από το σπίτι τους (τρόπος του λέγειν).

 

Ikaruga, πώς σε λένε in-game; :)

 

Btw, εγώ παίζω κυρίως Pathfinder με Spinfusor/shotgun (chaser/duelist) ή Soldier με Spinfusor/Pistol (duelist).

  • Απαντ. 270
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ikaruga24 ειμαι ingame. Εγω παιζω jugernaut, long range bombardier. Εχω μια ιδιαιτερη εφεση στο να χρησιμοποιω αποτελεσματικα το grenade launcher. Το spinfusor δεν ξερω, μου φενεται οτι ειναι λιγο off ο στοχος του ιδιαιτερα εν κινησει. Σε κοντινη μαχη δεν εχω τιποτα που να βοηθαει εκτος απο το melee μου ή αν κατσω καμια οβιδα στα ποδια μου και λογο delay που προσπαθει ο αλλος να με εχει απο κοντα το φαει στη μαπα το 1300αρι damage.

 

Σαν αρχαριος μεχρι στιγμης παιζω μεταξυ 6-10 kills και 2-6 assist ανα αγωνα με τα deaths μου να ειναι μεταξυ 2-4. Το μεγαλυτερο προβλημα που αντιμετωπιζω προς το παρον ειναι φυσικα η οχι καλη συνδεση μου.

Δημοσ.

Γενικά heavies δεν παίζουν πολλοί, γιατί θέλουν να τρέχουν (gotta go FAST :D). Εγώ παίζω heavy, DMB HoF ή JUG Gen Deffence/Attack/Disrupt, PTH θα πάρω μόνο αν δεν έχουμε cappers/chasers. Γενικά όμως τα heavies δεν είναι για να κόβουν βόλτες στο ύπαιθρο, ο ρόλος τους είναι πολύ συγκεκριμένος. Για αυτό και το Hvy Spinfusor σου φαίνεται άχρηστο σε close range ΑΝ είσαι έξω, αν όμως είσαι μέσα στον gen θα δεις την γλύκα του.

 

Επίσης για JUG ξεκλείδωσε MIRV (αν δεν το έχεις ήδη), once you go MIRV you can't go back :D

Δημοσ.

Ποιο MIRV ρε φιλε?? Αυτο κοστιζει 100κ XP και τα XP που παιρνω ανα αγωνα ειναι μεταξυ 200-400!!! Για να μαζεψω 100κ XP χρειαζομαι επικες ωρες καψιματος απλα για να ξεκλειδωσω ενα grenade launcher. Εκτος και αν εχει καποιο τροπο για να μαζευεις XP που εγω δεν τον ξερω δεν το βλεπω να το παιρνω ποτε αυτο το οπλο.

Δημοσ.

Ακομα και ετσι φιλε μισο χρονο θα χρειαστω για να αποκτησω αυτο το "εργαλειο". Σε τοσο χρονικο διαστημα το mortar θα εχει γινει δευτερη φυση μου.

Δημοσ.

η προσαρμογή από mortar σε mirv είναι ελάχιστη, ελάχιστη διαφορά στην καμπύλη + ακτίνα, κυρίως πρέπει να λάβεις υπόψη την επιπλέον καθυστέρηση διαχωρισμού του βλήμματος (από 1 σε 4 projectiles).

Δημοσ.

στα πρωτα 2 παιχνιδια ελεγα τι μλκια ειναι αυτη αλλα τωρα μαρεσει :P

μπαινω μερικα παιχνιδια τη μερα

 

οποιος θελει add me : DemonEyeKyo

Δημοσ.

Fuck me... Λοιπον το παιχνιδι ειναι σε γενικες γραμμες μεχρι τωρα παρα πολυ καλο. Εχω ομως καποιες ενστασεις που εχουν να κανουν με το class που επελεξα να παιξω (juggernaut). Ενσταση πρωτη ειναι οτι ο juggernaut στο deathmatch εχει λιγα να προσφερει σε σχεση με τους duelists. Σε καμια των περιπτωσεων δεν καταφερνω τα ιδια που καταφερνει καποιος soldier ή light armor class σε αυτο το mode. Δευτερον, στο mode που πραμγματικα θα μπορουσα να προσφερω πολλα (capture the flag) πραγματικα δεν μου δινουν κινητρα για να κανω αυτο ακριβως. Ειμαι ειδικα φτιαγμενος στο να καταστρεφω assets απο βασεις. Αν το κανω αυτο ομως δεν κερδιζω ΤΙΠΟΤΑ με αποτελεσμα παλι να ψαχνω για κανενα frag kill του κερατα μπας και παρω κανα XP παραπανω.

 

Ευτυχως τα παραπανω προβληματα λυνονται με ενα καλυτερο balancing και reward system για την καθε κλασση αλλα ως εχει τωρα μονο duelists κερδιζουν τα μεγιστα στο παιχνιδι και ειναι κριμα. Δωστε στο λαο λογους να παιζει την καθε κλασση.

Δημοσ.

σαν jug θα κάνεις είτε gen defence είτε gen attack

 

και αργότερα αρχίζεις και HO (heavy offense, πχ. disturb)

 

Αγορινα το ξερω, το θεμα ειναι οτι δεν παιρνω XP κανοντας το. Κερδιζω πολυ περισσοτερο XP με kills παρα με base defense/ offense. Εχω παιξει και στους 2 ρολους σαν jugg. Στον κανονικο μου ρολο κερδιζα περι τα 200-300 XP ανα αγωνα. Οταν ομως την ψωνισα και το γυρισα στο να ψαχνω για κοσμο να fragάρω κερδιζα απο 400 ως 600 XP ανα αγωνα.

 

Αρα εχω 2 λυσεις, ή σταματαω το παιχνιδι και περιμενω μεχρι να βγει αναλογο update που να ρυθμιζει το κερδος XP για τον ρολο της εκαστοτε κλασσης ή αλλαζω κλασση. Δεν υπαρχει νοημα να ασχοληθει καποιος με jugg.

  • Moderators
Δημοσ.

Εγώ θα έλεγα ότι δεν υπάρχει νόημα να ασχοληθεί κάποιος αποκλειστικά με jug.

Πάντως ναι, αν κάνεις πολλά kills, βγαίνεις πάνω και από carriers (αν πάει μακριά το match) στο score.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...