Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με παραλαβή από Play.com


Drop_Dead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα. Πριν εναν μηνα παρηγγειλα μια μπλουζα απ το play.com η οποια τελικα δεν ηρθε. Το λαθος μου ηταν οτι ειχα επαναλαβει 2 φορες την διευθηνση μου αντι να βαλω την πολη. Αφου εκανα την παραγγελεια το αλλαξα και τους εστειλα και ενα mail. Τους ειπα οτι περασαν αρκετες μερες και οτι ακομα δεν ελαβα το προιον και μου λενε πρεπει να περασουν 21 μερες για να το δηλωσω ως χαμενο. Περασαν οι μερες και δηλωσα πως ποτε δεν μου ηρθε η παραγελλεια μου. Μου εστειλαν με mail ενα "Missing Item Confirmation Form" και μια δευτερη σελιδα με ενα Declaration. Ακομα δεν εχω κανει καποια ενεργεια. Σκεφτηκα να τους πω να μου το ξαναστειλουν γιατι απ οτι καταλαβα εφταιγε η πατατα με την διευθυνση. Επειδη δεν εχω πολυκαταλαβει τι πρεπει να κανω , πρεπει απλως να επιλεξω στην πρωτη σελιδα μεταξυ replacement/refund και τελος ? ΄Η πρεπει να συμπληρωσω και το "declation" το οποιο ρωταει αν μου παραδοθηκε το αντικειμενο και απο κατω signature,print name ,date ? (στο print name τι βαζουμε :fear: ?) Απ'οτι γραφει τα σκαναρω και τα στελνω. Αν καποιος εχει περασει απο αυτην την διαδικασια παρακαλω ας βοηθησει :-) και συγγνωμη αν σας κουρασα!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...