digekas Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Φίλε μου άλλο η ευαισθησία του ενισχυτή και άλλο η ευαισθησία των μεγαφώνων που σε συνδυασμό με την ισχύ του ενισχυτή μας μας δίνει την ένταση ήχου που έχουμε. Αν πχ έχουμε ευαισθησία 88db τότε στο 1m και παίρνοντας 1w από τον ενισχυτή θα ακούμε ήχο έντασης 88db. Για κάθε διπλασιασμό της ισχύος ακούμε ήχο κατά 3db περίπου πιο δυνατό ενώ σε κάθε διπλασιασμό της απόστασης μειώνεται κατά 6db. Αυτά χοντρικά. Γενικά εγώ δε θα έδινα ποτέ 300€ για ηχεία πλαστικά. Μόνο από αυτό θα έψαχνα για κάτι άλλο, χωρίς να αναφερθώ στην logitech που δεν την εκτιμώ ιδιαίτερα σαν κατασκευαστή ηχείων. Η ευαισθησία (sensitivity) είναι το τεχνικό χαρακτηριστικό που μας λέει κάτι για το πόσο δυνατά παίζουν τα ηχεία, η ισχύς των ενισχυτικών σταδίων σε RMS (Root Mean Square) είναι σχεδόν αδιάφορο (i.e marketing). Επιπλέον, το THX δεν είναι τίποτε άλλο παρά "πιστοποίηση-εφεύρεση" γνωστής χολιγουντιανής εταιρίας παραγωγής ταινιών και δεν έχει να κάνει ούτε με ποιότητα, ούτε με στάθμες (άλλο ένα βεγγαλικό του marketing). One way or another, η Logitech ετοιμάζεται να μας αρμέξει και πάλι με τα καινούργια 5.1 με τσιμπημένη τιμούλα (για ένα σετ που είναι ουσιαστικά το ίδιο με το απερχόμενο). Swell! http://en.wikipedia.org/wiki/Loudspeaker Σε γενικές γραμμές η ευαισθησία ενός ηχείου μας λέει πόσο δυνατά θα παίξει ένα ηχείο όταν οδηγηθεί με συγκεκριμένο τρόπο. Συνήθως αυτή κυμαίνεται από τα 80dB στο 1W και στο 1μ μέχρι τα 104dB στο 1W και 1μ. Αυτή η διαφορά των 24 dB σημαίνει ότι το πιο αποδοτικό ηχείο απαιτεί 1/256 της ισχύος που απαιτήθηκε από το λιγότερο αποδοτικό για να επιτευχθεί η ίδια ένταση. Οπότε αν στο πρώτο ηχείο δώσουμε 100W και στο άλλο μόλις 0,4W και από τα δυο θα πάρουμε την ίδια ένταση. Οι τιμές που αναφέρονται είναι οριακές και αφορούν καθαρά και μόνο την ενεργειακή απόδοση των ηχείων, αλλά και αυτή στο περίπου για να έχουμε μία ένδειξη αφού αν πάρουμε μετρήσεις λίγο μακρύτερα από τον άξονα συμμετρίας του ηχείου (σε απόσταση πάντα 1μ) η ένταση του ήχου αλλάζει. http://www.audioholics.com/education/loudspeaker-basics/subwoofer-measurement-part-1/efficiency Άλλο πράγμα λοιπόν η ευαισθησία των ηχείων και άλλο η μέγιστη ηχητική στάθμη (dB SPL@1m) που μπορούν να φτάσουν χωρίς να καταστραφούν ή να ξεπεράσουν ένα όριο παραμορφώσεων. Όσο για το ΤΗΧ που έλεγα, πρωτοχρησιμοποιήθηκε για πιστοποίηση κινηματογράφων (και από εκεί καθιερώθηκε) και έπειτα πέρασε και σαν πιστοποίηση (και καλά) καταναλωτικών αγαθών πιο πολύ σαν marketing trademark αφού το οπτικό ή ηχητικό αποτέλεσμα δεν εξαρτάται μόνο από τα μηχανήματα αλλά κυρίως από τον χώρο στον οποίο γίνεται η προβολή.
Navu Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Δε διαφωνώ σε τίποτε με αυτά που παραθέτεις, όμως εφόσον καμία εταιρία δεν ανακοινώνει sensitivity, όλα αυτά που λέμε είναι στο βρόντο... Σε τελική ανάλυση, ακόμη και αυτές οι τιμές ισχύος είναι "πλασματικές"/μη αξιοποιήσιμες ας το πω, αφού αποδίδονται στο 10% ( ! ! ! !) THD! Φονικό νούμερο, δε νομίζεις? Εν πάσει περιπτώσει, έστω ότι τα όποια Logitech διαθέτουν τη διπλάσια ισχύ από τα όποια άλλα ας πούμε και μάλιστα διαθέτουν και τα δύο τη ίδια μέση ευαισθησία των 85dB. Σε τελική ανάλυση τι θα γίνει, δλδ? Στο ένα μέτρο απόσταση τα Logitech θα έχουν (θεωρητικά) τη διπλάσια ένταση. So what? Για pc-sets μιλάμε, όχι για ηχεία συναυλιών (σε ακτίνα 2 μέτρων είναι στημένο το "pc-cinema", μπορούμε πραγματικά να μιλάμε για απώλειες στην ένταση?)... Για μένα, εδώ και αρκετές 10ετίες δεν τίθεται πλέον θέμα πόσο δυνατά παίζει, αλλά πως παίζει. Πιστεύω επίσης ότι μία εταιρία σαν τη Logitech θα μπορούσε να δώσει ένα πολύ πιο ολοκληρωμένο προϊόν και να σαρώσει την αγορά, όχι να μου ξαναζεστένει τα πλαστικά wideband...
digekas Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Υπάρχουν εταιρίες που δίνουν στοιχεία για τα ηχεία τους όπως αυτά δίνονται για τους περισσότερους ενισχυτές της αγοράς. Απλά επειδή απευθύνονται ξεκάθαρα σε επαγγελματίες του χώρου δεν αφορούν το 99.99% του συνόλου (και πολύ καλά κάνει και δεν ασχολείται) αφού οι τιμές χτυπάνε κόκκινο και η απόδοσή τους εξαρτάται άμεσα από τον χώρο, (ό,τι δλδ ισχύει για οποιοδήποτε ηχείο), οπότε και το ευρύτερο σύνολο που έχει ένα σαλόνι και που εκ των υστέρων επιλέγει να βάλει ένα πολυκάναλο σύστημα καλά κάνει και ασχολείται με τα RMS, το πόσες συσκευές μπορούν να συνδέσουν στο σύστημα, την θέση των ηχείων άντε το πολύ πολύ και το μέγεθος των κώνων. Όσοι λοιπόν θέλουν να εκμεταλλευτούν τις χαμηλές παραμορφώσεις των ενισχυτών τους, θα δώσουν 100-150 ευρώ να πάρουν ένα καλό ζευγάρι ακουστικά και εκεί τελειώνει το θέμα. Οι επαγγελματίες που το θέλουν για την αίθουσα ακροάσεων, το στούντιο ηχογραφήσεών τους, το αμφιθέατρο ή τον κινηματογράφο, θα απευθυνθούν σε επαγγελματία που θα κάνει την ακουστική μελέτη του χώρου και θα τους προτείνει λύσεις και μηχανήματα ανάλογα των απαιτήσεών τους, ολοκληρωμένες λύσεις μερικών δεκάδων χιλιάδων ευρώ, που ακόμα και ερασιτέχνες να τα διαθέσουν, τελικά το αυτί τους από ένα σημείο και μετά δεν πιάνει την διαφορά, οπότε χαράμι και τα μηχανήματα και τα λεφτά που έδωσαν. Ας μην τους πιπιλάμε λοιπόν το μυαλό για να πάνε να πάρουν http://en.wikipedia.org/wiki/Studio_monitor και να το βάλουν στο μπάνιο! Γιατί ορισμένα site και forum του συγκεκριμένου χώρου αυτό κάνουν. Από την άλλη σίγουρα ένα διψήφιο ποσοστό ξεκινώντας από ένα σύστημα της αυτής αξίας (300~350 ευρώ) με την πάροδο του χρόνου και την απόκτηση εμπειρίας ακούγοντας και άλλα μηχανήματα γνωστών τους θα φτάσουν στο σημείο να εντοπίζουν την διαφορά στο αυτί τους και θα πρέπει να είναι χαρούμενοι που άκουσαν την διαφορά αλλά η χαρά τους να γίνεται ακόμα μεγαλύτερη όταν πλέον δεν ακούν κάποια διαφορά οπότε και το σύστημα που έχουν τους καλύπτει απόλυτα. Τώρα αν θέλουμε να το δούμε καθαρά τεχνολογικά το θέμα και πως θα μπορούσαν να διορθωθούν σε απίστευτο βαθμό αυτά τα φθηνά-λογικού-κόστους συστήματα και να μπορούσαν να τοποθετηθούν και να αποδίδουν εξαιρετικά σχεδόν σε οποιονδήποτε χώρο, θα μπορούσαμε να πάμε σε τέτοιες λύσεις http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_room_correction όπου η θέση των ηχείων αλλά και ο equalizer θα ρυθμίζεται από software που θα τρέχει στον υπολογιστή μας στον οποίο θα έχουμε συνδέσει κατευθυντικά μικρόφωνα, κάτι που ήδη γίνεται σε κάποια home theaters με μέτρια προς το παρόν αποτελέσματα σε σχέση πάντα με το βέλτιστο ακουστικό αποτέλεσμα που μπορεί να επιτευχθεί στον συγκεκριμένο χώρο από το συγκεκριμένο μηχάνημα.
Heatspreader Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Το ΤΗΧ certification κάποτε πιστοποιούσε κινηματογράφους και ήξερε ο καθένας μας ότι όπου και αν καθόταν θα απολάμβανε την εικόνα και τον ήχο. Τώρα (τρόπος του λέγειν) είναι άλλο ένα trademark πάνω σε συσκευές ανεξάρτητα το αν αυτές τοποθετηθούν σε περίπτερο (όχι εκθεσιακό). Παρά ταύτα τα Ζ5500 έπαιζαν αρκετά καλά στην εποχή τους, αλλά πλέον έχει γεμίσει ο κόσμος με home theaters με hdmi και οπτικές εισόδους σε αυτή την κατηγορία τιμών. Επιπλέον, το THX δεν είναι τίποτε άλλο παρά "πιστοποίηση-εφεύρεση" γνωστής χολιγουντιανής εταιρίας παραγωγής ταινιών και δεν έχει να κάνει ούτε με ποιότητα, ούτε με στάθμες (άλλο ένα βεγγαλικό του marketing). Μας έχετε φάει με αυτό το THX. Ναι, το ξέρουμε, δεν σημαίνει κάτι. Όπως δεν σημαίνει κάτι και το HD Ready κλπ... HD Ready είχαμε και πριν 15 χρόνια σε CRT οθόνες! Marketing είναι, όπως όλα γύρω μας! Είναι καλύτερα αυτά που έχουν HDMI κλπ στην ίδια κατηγορία τιμών? One way or another, η Logitech ετοιμάζεται να μας αρμέξει και πάλι με τα καινούργια 5.1 με τσιμπημένη τιμούλα (για ένα σετ που είναι ουσιαστικά το ίδιο με το απερχόμενο). Swell! Τα έχεις ακούσει τα ηχεία? Έχεις διαβάσει κάποιο Review? τι περιμενες απο τη logi; Είναι γνωστό πως η Logitech φημίζεται για τη κακή ποιότητα στα προϊόντα της. Χαμηλή ποιότητα κατασκευής, φτηνά υλικά, υψηλές τιμές και ένα ανύπαρκτο Service. @digekas Ούτε τα Z906 σου αρέσουν?
GReddyRx7 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Μάς έχετε ζαλίσει για την πλαστικούρα των Z5500 και το πόσο χάλια παίζουν. Δέν πέρνει κανείς υπόψην τον χώρο που παίζουν και το πώς είναι στημένα τα ηχεία στον χώρο αυτόν. Εγώ είμαι SUPER ικανοποιημένος από τα Z5500 και όσοι μου έχουν πει έχω ακριβό σύστημα ήχου και ηχεία 2000€ και και και από απόδοση σπάνια ξεπερνούσαν τα Z5500. Στα τραγούδια τα οποία είναι του γούστου μου πάντα βέβαια...
mainboardER Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Είναι γνωστό πως η Logitech φημίζεται για τη κακή ποιότητα στα προϊόντα της. Χαμηλή ποιότητα κατασκευής, φτηνά υλικά, υψηλές τιμές και ένα ανύπαρκτο Service. βρε Heatspreader ισα ισα που θεωρω κορυφαια τα περισσοτερα περιφερειακα της logιtech αλλα στα περισσοτερα ηχεια της δεν χρησιμοποιει ξύλο οποτε δεν περιμενα να χρησιμοποιεισει ουτε σε αυτα(εκτος απο το sub υποθετω) Καλά, αυτό δεν υπάρχει... Περισσότερα τα λάθη απ΄όσες οι λέξεις της πρότασης... Σχολείο δε πήγατε; Είναι τρομερά ενοχλητικό. Βιασμός της ελληνικής... νταξη ρε φιλε χαλαρωσε λιγο,τι να κανω εχω ενα θεματακι με την ορθογραφια μου και συνηθως τσεκαρω καλυτερα για τυχον ορθογραφικα πριν ποσταρω
yiannis_1 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Τα έχεις ακούσει τα ηχεία? Έχεις διαβάσει κάποιο Review? Είναι γνωστό πως η Logitech φημίζεται για τη κακή ποιότητα στα προϊόντα της. Χαμηλή ποιότητα κατασκευής, φτηνά υλικά, υψηλές τιμές και ένα ανύπαρκτο Service. @digekas Ούτε τα Z906 σου αρέσουν? Εσένα ειλικρινά πιά σου αρέσουν να ακούς καλύτερα τα ms-20 ή τα logitech σου??? Και τέλος πια πιστεύεις πως παίζουν πιο πιστό και αχρωμάτιστο ήχο. Γιατί βλέπω πως εχεις και μονιτοράκια. Εγω όλα τα 5.1 δεν τα αντέχω λόγο ανισόρροπου ήχου με υπερβολικά μπάσα που καλυπτουν τα πάντα κουράζουν και δε σε αφήνουν να ακούσεις απολαύσεις κανένα μουσικό όργανο οπως πραγματικά παίζει.
Heatspreader Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 βρε Heatspreader ισα ισα που θεωρω κορυφαια τα περισσοτερα περιφερειακα της logιtech αλλα στα περισσοτερα ηχεια της δεν χρησιμοποιει ξύλο οποτε δεν περιμενα να χρησιμοποιεισει ουτε σε αυτα(εκτος απο το sub υποθετω) νταξη ρε φιλε χαλαρωσε λιγο,τι να κανω εχω ενα θεματακι με την ορθογραφια μου και συνηθως τσεκαρω καλυτερα για τυχον ορθογραφικα πριν ποσταρω Απλά το σχόλιο σου είναι υποτιμητικό. Τι μας νοιάζει πως και από τι είναι φτιαγμένα. Παίζουν καλά? Τέλος. Εσένα ειλικρινά πιά σου αρέσουν να ακούς καλύτερα τα ms-20 ή τα logitech σου??? Πλάκα μου κάνεις? Είναι σαν να μου λες αν μου αρέσει περισσότερο η οθόνη του υπολογιστή μου ή η TV μου. Για να ακούσω αχρωμάτιστα και πολύ καθαρά σε μία πολύ μέτρια ένταση, χρησιμοποιώ τα MS-20, τα οποία είναι στο γραφείο μου. Για να δω ταινίες και να ακούσω δυνατά μουσική, με πολύ χαμηλά και δυνατά μπάσα + Surround, χρησιμοποιώ τα Z-5500 τα οποία βρίσκονται στο Home Cinema. Μου αρέσουν περισσότερα τα Z-5500. Αν έπρεπε οπωσδήποτε να αποχωριστώ κάποια, αυτά θα ήταν τα MS-20. Και τέλος πια πιστεύεις πως παίζουν πιο πιστό και αχρωμάτιστο ήχο. Γιατί βλέπω πως εχεις και μονιτοράκια. Φυσικά και δεν παίζουν πιστό και αχρωμάτιστο ήχο. Και σύστημα 27.000Ευρώ να πάρεις, δεν θα ακούς πιστό αχρωμάτιστο ήχο. Απλά θα διαλέξεις πως θες να χρωματίζει. Δεν είναι η δουλειά τους να το κάνουν αυτό, δεν είναι Monitors. Εγω όλα τα 5.1 δεν τα αντέχω λόγο ανισόρροπου ήχου με υπερβολικά μπάσα που καλυπτουν τα πάντα κουράζουν και δε σε αφήνουν να ακούσεις απολαύσεις κανένα μουσικό όργανο οπως πραγματικά παίζει. Γούστα είναι αυτά. Εσύ θες Μonitors.
john2gr Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Sorry κι όλας αλλά προχθές ήμουν σε ένα κατάστημα και είδα από κοντά 5.1 set της Philips με 1000W RMS στα 500 ευρώ. Δεν γινόταν να μην τα δοκιμάσω, ζήτησα ένα CD και το έχωσα για να δω αν όντως ήταν καλά. Στην μέση της έντασης γινόταν ενοχλητικός ο ήχος (από την ένταση) χωρίς να μπουκώνει ή να 'τσαχαλίζει'. Ειλικρινά δεν βλέπω τον λόγο κάποιος να πάρει πλέον τα Z5500 ή τα Z906 όταν κυκλοφορούν τόσο δυνατά set σε ανάλογη τιμή!
_BASSstarlet_ Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Πω πωωω έχω μπουκώσει από τα 100άδες rms. Τώρα βλέπω φτάσαμε και τη 1000άδα
Heatspreader Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 @john2gr Έπαιζαν χαμηλά? Για ποιο μοντέλο μιλάμε? Εγκυκλοπαιδικά, είτε στα μαγαζιά, είτε στο σπίτι μας, ο ενοχλητικός ήχος, είναι αποτέλεσμα κακής ποιότητας.
nemesiskp Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Εγώ είμαι SUPER ικανοποιημένος από τα Z5500 και όσοι μου έχουν πει έχω ακριβό σύστημα ήχου και ηχεία 2000€ και και και από απόδοση σπάνια ξεπερνούσαν τα Z5500. Καλα τραγουδα λιγακι και βαλτο να το ακουσεις μετα στα z5500 και στα ηχεια των 2000 ευρω,για να καταλαβεις την διαφορα.Ειπαμε καλα τα 5500 αλλα για χρηση pc και μονο εκει.Μην το παραχεζουμε ομως οτι τα ριχνει σε ηχεια 2000ευρω,αυτη η απομιμηση ηχειου 3 ιντσων.Δεν θελω να καταστρεψω το θεμα αλλα δεν μπορω να διαβαζω τετοια.
_BASSstarlet_ Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Όταν λέει <<απόδοση>> εννοεί το βουητό από το sub, όχι την πιστότητα. Oπότε, σωστά μιλάει..
yiannis_1 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Γούστα είναι αυτά. Εσύ θες Μonitors. Συμφωνώ. Aπο 5.1 pcτζίδικα σίγουρα monitor με χίλια!!! Αν και monitor δεν εχω. Τα x530 θα φάνε shoot σύντομα. Εχω ακούσει ομως εκτενώς αυτά απο behringher http://www.behringer.com/EN/Products/B1030A.aspx Και τον πρόγονο αυτών εδώ των Samson. http://www.djmarket.gr/%CE%B7%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%B1-samson-resolv40a-active-monitors-p-746.html των οποίων ούτε φώτογραφία δεν μπορώ να βρω στο ιντερνετ Τα samson έτσι οπως τα άκουσα μου φάνηκαν αρκετά καλύτερα, αλλά ίσως να ταν και θέμα χώρου. PS Τσίπη ενα pc για main και htpc lol.
nemesiskp Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Όταν λέει <<απόδοση>> εννοεί το βουητό από το sub, όχι την πιστότητα. Oπότε, σωστά μιλάει.. Α ναι ξεχασα,ενα ηχειο ειναι καλο μονο οταν ακουγεται η παραμορφωση 3 τετραγωνα παρακατω.Τοτε οντως τα 5500 ειναι τα καλυτερα ηχεια του κοσμου,παω πασο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα