Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Members
Δημοσ.

Εδώ και περίπου τρία χρόνια, το Google Analytics, η υπηρεσία παρακολούθησης των στατιστικών επισκεψιμότητας δικτυακών τόπων, δίνει στους χρήστες του τη δυνατότητα να δουν συγκριτικές αναφορές για το πώς «στέκεται» ο ιστοχώρος τους σε σχέση με άλλους, αντίστοιχου μεγέθους. Από την εβδομάδα που μας έρχεται, ο τρόπος προβολής των αναφορών αυτών αλλάζει, αφού αφαιρούνται από το περιβάλλον χρήσης της εφαρμογής και αντικαθιστώνται από μια πιο εκτενή αναφορά που θα στέλνεται στον χρήστη μέσω e-mail.

 

Οι αναφορές, που θα ξεκινήσουν να αποστέλλονται μέσα στις επόμενες εβδομάδες, θα είναι διαθέσιμες μόνο σε όσους έχουν ενεργοποιήσει την κοινή χρήση δεδομένων στο Google Analytics και συγκεκριμένα την επιλογή «Ανώνυμα με την Google και άλλους» (Anonymously with Google and others), από τις ρυθμίσεις του εκάστοτε λογαριασμού.

 

anon-data-sharing.png

Σύμφωνα μάλιστα με την ανακοίνωση της εταιρείας θα περιλαμβάνουν πλέον αναλυτικότερα στοιχεία, που θα αφορούν για παράδειγμα διαφορές στη συμπεριφορά των επισκεπτών ανάλογα με την γεωγραφική περιοχή ή την πηγή προέλευσης της επίσκεψης (βλ. μηχανές αναζήτησης, παραπομπές κλπ).

 

Ο παλιός πλέον τρόπος προβολής των αναφορών, όπως αυτή τη στιγμή εμφανίζεται κάτω από το Επισκέπτες / Κριτήριο Αξιολόγησης (Visitors / Benchmarking) θα πάψει να λειτουργεί μέσα στις επόμενες μέρες.

 

Link.png Site: Google Analytics Blog

 

 

 

Δημοσ.

Αυτό το ghostery έχει κάνει μεγάλη ζημιά στο GA. Άμα φτάσει και ο FF4 με την ενσωματωμένη απόκρυψη ταυτότητας ... εκεί να δεις γέλια με το GA.

Δημοσ.

Συγνώμη για να καταλάβω τι ακριβώς έχει γίνει. Στην ουσία το Benchmark καταργείται μέσα από το περιβάλλον του GA και αντί αυτού, θα έρχεται με email η αναφορά Benchmarking σε όποιον διαχειρίζεται το GA λογαριασμό. Σωστά;

 

Και αυτό θα είναι εφικτό μόνο αν ο χρήστης GA έχει επιλέξει να αποστέλει ανώνυμα δεδομένα, κάτι που ίσχυε από πρίν, προκειμένου να λειτουργίσει το benchmarking.

 

 

Άρα αν δεν έχετε Google Analytics, αν δεν έχετε ενεργοποιήσει το "anonymous data sharing" δεν έχετε πρόβλημα.

Εκτός αν εννοεί και κάτι παραπάνω που δεν γνωρίζω.

Δημοσ.

Ναι κάτι υπάρχει ...

το ghostery!

http://www.ghostery.com/download

Δεν λειτουργεί πλήρως όμως από ότι λέει, για τον ίδιο λόγο που δεν μπλοκάρονται και οι διαφημίσεις πριν κατέβουν με τα adblock στον chrome :-( "Αδιάφορη" η google στο να επιλύσει αυτό το θέμα :X

Δημοσ.

Εγώ πάντως είμαι τις άποψης ότι είναι σχετικά χρήσιμο να αφήνουμε τους ιδιοκτήτες του site να βλέπουν (διατηρώντας την ανωνυμία μας) ποιά σημεία του site επισκέπτονται οι χρήστες και που είναι το ενδιαφέρον. Βασικά δε βρίσκω λόγο να μην τους δώσω αυτή τη πληροφορία καθώς μπορούν να τη χρησιμοποιήσουν για να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους.

 

Υ.Γ. και το google analytics να κόψουμε, τα περισσότερα CMS έχουν modules τα οποία δίνουν στατιστικά επισκεψιμότητας. Απλά δε τα στέλνουν στη google.

Δημοσ.

Εγώ πάντως είμαι τις άποψης ότι είναι σχετικά χρήσιμο να αφήνουμε τους ιδιοκτήτες του site να βλέπουν (διατηρώντας την ανωνυμία μας) ποιά σημεία του site επισκέπτονται οι χρήστες και που είναι το ενδιαφέρον. Βασικά δε βρίσκω λόγο να μην τους δώσω αυτή τη πληροφορία καθώς μπορούν να τη χρησιμοποιήσουν για να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους.

 

Υ.Γ. και το google analytics να κόψουμε, τα περισσότερα CMS έχουν modules τα οποία δίνουν στατιστικά επισκεψιμότητας. Απλά δε τα στέλνουν στη google.

anta_n συμφωνώ απόλυτα οτι οι ιδιοκτήτες των ιστοτόπων πρέπει να έχουν σαφή εικόνα των επισκέψεων και κινήσεων των επισκεπτών τους αλλά διαφωνώ κάθετα οτι ένας κοινός φορέας θα μπορεί να παρακολουθεί ποιους ιστοτόπους έχω επισκεφτεί.

 

Δεν χρειάζεται καν να παρακολουθείς τα ειδικά CMS modules. O σοβαρός server έχει και στατιστικά επισκεψιμότητας τα οποία μπορείς να συμβουλεύεσαι.

 

Ένα άλλο παράδειγμα για να καταλάβεις τι εννοώ. Δεν με νοιάζει που η εταιρεία κινητής μου, ξέρει που εχω τηλεφωνήσει αλλά σίγουρα δεν θέλω η ιδιωτική εταιρία Χ να μπορεί να ξέρει που εχω τηλεφωνήσει, τι εφημερίδες έχω διαβάσει και τι τηλεοπτικά προγράμματα έχω παρακολουθήσει και ολα αυτά ... για διαφημιστικούς λόγους.

Δημοσ.

Προσωπικά δε πιστεύω ότι η προσωποποιημένη διαφήμιση είναι κακό πράγμα. Ίσα ίσα που κάνει το spamming πιο χρήσιμο σα φαινόμενο. :)

 

για το πόση πληροφορία διατίθεται κάποιος να "δίνει" είναι κάτι το οποίο διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο και πραγματικά πιστεύω πλέον ότι στο κομμάτι αυτό τα όρια είναι πολύ ελαστικά και καθένας τα τεντώνει όσο θέλει και νομίζει. Κοινώς συμφωνούμε, αλλά έχουμε διαφορετικά όρια.

Δημοσ.

Προσωπικά δε πιστεύω ότι η προσωποποιημένη διαφήμιση είναι κακό πράγμα.

Ούτε εγώ διαφωνώ με την προσωποποιημένη διαφήμιση, αλλά πρώτον θέλω να ελέγχω απο που θα λάβω διαφημίσεις/έντυπα και δεύτερον διαφωνώ με τον τρόπο που γίνεται η «φακελοποίηση» για την προσωποποιημένη διαφήμιση.

 

 

Ίσα ίσα που κάνει το spamming πιο χρήσιμο σα φαινόμενο. :)

Αυτό δεν το κατάλαβα καθόλου. Μπορείς να το διευκρινήσεις λίγο παραπάνω;

Δημοσ.

Ο ορισμός του spam είναι μαζική επικοινωνία που γίνεται χωρίς να τη ζητήσει ο τελικός παραλήπτης. Αν τα μηνύματα που παίρνω εγώ, έστω και ως spam είναι προσωποποιημένα στις ανάγκες ή τις προτιμήσεις μου (και όχι για viagra πχ) θα είναι πιο χρήσιμο το spamming που λαμβάνω καθώς υπάρχει η περίπτωση να λάβω και κάτι χρήσιμο από αυτό. :)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...