Προς το περιεχόμενο

DVD to .mkv αλλά γρήγορα (gpu accelerated)


caution

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια χαρά insomniacs.

 

Ανοίγω αυτό το thread για να καταγράψουμε τι επιλογές έχουμε, όσον αφορά το encoding αλλά με υποστήριξη CUDA (ή και openCL).

 

 

Θα βοηθούσατε πολύ αν παραθέτατε κάποια προγράμματα που να κάνουν την εν λόγω μετατροπή (από dvd σε H264 ή AVC εντός .mkv) αλλά με την βοήθεια της κάρτας γραφικών. Καλά θα είναι να αναφέρουμε προγράμματα που έχουμε δοκιμάσει οι ίδιοι και όχι "έχουμε ακούσει πως κάνουν το τάδε..." ;)

 

 

 

 

 

 

Ξεκινάω εγώ λοιπόν με το Badaboom:

 

Το πρόγραμμα δεν δίνει αρκετή παραμετροποίηση για τα αρχεία που θα προκύψουν - είναι κάπως πολύ noob oriented για την δουλειά που θέλω ΑΛΛΑ είναι αστεία γρήγορο!

 

50544445.png

 

κοινώς δεν μου κάνει :/

 

Καμιά άλλη δοκιμασμένη λύση;

Δημοσ.
DVD to .mkv αλλά γρήγορα (gpu accelerated)

 

«Γρήγορα», συγκρίνοντας με...ποιον software encoder; Γιατί ο Dark Shikari (κατά κόσμον Jason Garret Glasser, developer του x264) στο doom9.org έχει κατ' επανάληψιν υποστηρίξει πως οι encoders τύπου Badaboom και Avivo δίνουν τόσο χαμηλής ποιότητας αποτελέσματα που μπορείς με τον x264 να επιτύχεις παρόμοια ποιότητα με παρόμοιες ή και καλύτερες ταχύτητες κωδικοποίησης απλά με την χρήση presets πιο γρήγορων από το default medium (π.χ. --preset ultrafast ή superfast)...

Δημοσ.

Δόκιμο αυτό που λες - δεν είναι όλοι οι encoders το ίδιο... τώρα για το αν κάποιο preset (έστω και άθλιου αποτελέσματος) μπορεί να πιάνει 260+ fps αμφιβάλλω...

 

Still, δεδομένου ότι το συγκεκριμένο (Badaboom) δεν με ικανοποιεί μία ή άλλη, ποια άλλες επιλογές έχουμε; Ποιος θεωρείτε καλός encoder nowadays; Έχει αντίστοιχο cuda implementation;

Δημοσ.
τώρα για το αν κάποιο preset (έστω και άθλιου αποτελέσματος) μπορεί να πιάνει 260+ fps αμφιβάλλω...

http://forum.doom9.org/showthread.php?p=1450093

Α, και http://forum.doom9.org/showthread.php?p=1423214, ενδεικτικό αυτού που έλεγα παραπάνω.

 

 

Still, δεδομένου ότι το συγκεκριμένο (Badaboom) δεν με ικανοποιεί μία ή άλλη, ποια άλλες επιλογές έχουμε; Ποιος θεωρείτε καλός encoder nowadays; Έχει αντίστοιχο cuda implementation;

Καλός encoder θεωρείται ανεπιφύλακτα ο x264, καλύτερος ακόμη και από γνωστούς εμπορικούς όπως thw MainConcept. Δυστυχώς δεν έχει κάποιο GPGPU implementation και αν ορισμένοι περιορισμοί στο προγραμματιστικό μοντέλο των σχετικών frameworks δεν αρθούν, πιθανότατα ούτε στο μέλλον θα έχει τέτοιο implementation!

Δημοσ.

This is sad...

 

Και επειδή δεν είναι στην φύση μου να συμβιβαστώ με έναν χειρότερο encoder μάλλον θα καταλήξω στον x264 και η κάρτα στον ύπνο του δικαίου. Ότι cuda enabled έχω δει μέχρι στιγμής είναι να_'χαμε_να_λέγαμε_ware. Κακογραμμένες μετριότητες... Με σκοτώνει η ιδέα του να υπάρχουν τόσα Flops για τα οποία κανείς δεν γράφει κώδικα. Anyway:

 

 

 

 

-Αν κανείς έχει δει κάτι καλύτερο (με cuda) let me know.

 

-Parsie, αν καταλήξω να encodάρω με x264 έχεις να προτείνεις κάτι ιδιαίτερο για GUI (utility) ή τα κλασικά; Δεν ψάχνω τίποτα φοβερό, δύο περάσματα max θα κάνω, VBR, ήχο μάλλον το ίδιο το stream του dvd και δυνατότητες υποτυπώδους crop :)

Δημοσ.
-Parsie, αν καταλήξω να encodάρω με x264 έχεις να προτείνεις κάτι ιδιαίτερο για GUI (utility) ή τα κλασικά; Δεν ψάχνω τίποτα φοβερό, δύο περάσματα max θα κάνω, VBR, ήχο μάλλον το ίδιο το stream του dvd και δυνατότητες υποτυπώδους crop

 

Δες δημιουργώ και στα δύο

http://www.insomnia.gr/page/wiki/_/video/megui-howto-r124

 

http://www.insomnia.gr/page/wiki/_/video/ripbot264-howto-r128

Δημοσ.

Thanks elf - με το meGUI είμαι αρκετά εξοικειωμένος από παλιότερα - απλά σκέφτηκα να ρωτήσω μήπως και είχε προκύψει κάτι πιο νέο στον τομέα των front end ;)

Δημοσ.
Με σκοτώνει η ιδέα του να υπάρχουν τόσα Flops για τα οποία κανείς δεν γράφει κώδικα.

 

http://forum.doom9.org/showthread.php?p=1332761

First of all, x264 doesn't even use "flops" at all, as video encoding is nearly entirely integer math.

 

http://forum.doom9.org/showthread.php?p=1332795

Remember here, we're processing 8-bit input samples.

 

So if you need to do a motion search, you have to search those 8-bit integer samples. No float.

 

Need to perform motion interpolation? Well, you're working on those 8-bit samples. No float.

 

Need to transform the residual? Well, the differences between predicted and actual samples are 9-bit signed values. Still not float.

 

(repeat ad infinitum)

 

Avoiding float is good, because integer is faster. There's generally no need for the kind of range that float offers--even if one needs fractional precision, fixed point usually does the same job better.

 

 

 

-Parsie, αν καταλήξω να encodάρω με x264 έχεις να προτείνεις κάτι ιδιαίτερο για GUI (utility) ή τα κλασικά; Δεν ψάχνω τίποτα φοβερό, δύο περάσματα max θα κάνω, VBR, ήχο μάλλον το ίδιο το stream του dvd και δυνατότητες υποτυπώδους crop :)

Εκτός από RipBot264 μπορείς να δεις και το Handbrake, είναι επίσης καλό και εύκολο encoding frontend.

Δημοσ.

Να υποθέσω ότι τα προαναφερθέντα front ends κάνουν χρήση του x264-cuda που είναι και δύο χρόνων; Απλά επειδή και εγώ παλιά είχα κάνει κάποιες δοκιμές και το αποτέλεσμα δεν ήταν καλό (sic) και επειδή τα παιδιά αναφέρουν ότι το συγκεκριμένο codec δίνει καλύτερα αποτελέσματα, αν γνωρίζετε και αξίζει να το ψάξω.

Δημοσ.

Να κάνω την ερώτηση πιο απλή.

 

Υπάρχει κάποιο codec που συμπιέζει κατά το πρότυπο h.264 και τρέχει σε cuda και η συμπίεσή του να δίνει ποιοτικό συγκριτικά αποτέλεσμα αλλά ταυτόχρονα να είναι και αρκετά γρηγορότερος από τα codec που τρέχουν αποκλειστικά και μόνο στην cpu;

 

Διάβασα βέβαια τα παραπάνω ποστ που αναφέρουν ότι οι gpu είναι γρήγορες στις πράξεις κινητής υποδιαστολής και στο video encoding το μεγάλος βάρος πέφτει σε πράξεις και συγκρίσεις ακεραίων, παρά ταύτα και εκεί οι gpu είναι γρήγορες απλά η επεξεργαστική ισχύ τους προκύπτει από τους πολλούς πυρήνες οι οποίοι δεν είναι τόσο ισχυροί όσο οι λίγοι που φέρουν οι cpu και από την στιγμή που (αν κατάλαβα καλά) η αναζήτηση της κίνησης στα καρέ είναι εξαιρετικά γραμμική, προκύπτει το θέμα του πως θα αξιοποιηθούν οι τόσοι πυρήνες των gpu, (επαναλαμβάνοντας το αν κατάλαβα καλά αυτό που υποστήριζαν τα παιδιά στην παρουσίασή τους, στο link που έδωσα στο προηγούμενο ποστ) και μιας και έχουν περάσει 2 χρόνια, αν όσοι ασχολούνται με video enconding ξέρουν αν έχει παρουσιαστεί κάποιο νέο codec για h.264 που να αξιοποιεί την επεξεργαστική ισχύ της gpu. :-)

 

Πάνε πολλά χρόνια από τότε που συμπίεζα σε divx/xvid (h.263) και εκεί περιόριζα το quantization οπότε και δεν προέκυπταν blocks, πριν κανα-δυο χρόνια που είχα κοιτάξει κάποιο h.264 encoder σε cuda αν και στο h.264 εξορισμού υπάρχει in-loop deblocking filter το αποτέλεσμα της αναπαραγωγής ήταν ένα χάλι μαύρο... :lol:

 

To Σ/Κ λέω να τους ρίξω πάλι μια ματιά και να δω και συγκριτικά πως στέκεται ο vp8 πιο πολύ για λόγους ενημέρωσης, όχι δλδ ότι κόβομαι άμεσα να κάνω κάποιο encoding. :-)

Δημοσ.

Να κάνω την ερώτηση πιο απλή.

 

Υπάρχει κάποιο codec που συμπιέζει κατά το πρότυπο h.264 και τρέχει σε cuda και η συμπίεσή του να δίνει ποιοτικό συγκριτικά αποτέλεσμα αλλά ταυτόχρονα να είναι και αρκετά γρηγορότερος από τα codec που τρέχουν αποκλειστικά και μόνο στην cpu;

Δε ρωτάς ακριβώς το ίδιο πράγμα με τον topic starter... ; :huh:

Δημοσ.

Όχι βέβαια, δεν ρωτώ ακριβώς το ίδιο πράγμα με τον topic starter, αφού η διατύπωση μου ήταν εντελώς διαφορετική!!! :lol:

 

Χώρια που πέρασαν και 3 ημέρες!!! :rolleyes:

 

Άντε να την διαφοροποιήσω λίγο την ερώτηση ρωτώντας το TMPGEnc σε σχέση με τον x264 σε τι επίπεδο ποιότητας/ταχύτητας βρίσκεται; Το έχει χρησιμοποιήσει κάποιος;

 

Y.Γ. Στο doom9 τα παιδιά λένε ότι αντιμετώπισαν αρκετά προβλήματα με το TMPGEnc, οπότε με λίγο ακόμα ψάξιμο η ερώτηση μετατράπηκε σε Quick Sync vs app με το επόμενο link ως συμπέρασμα. http://www.tomshardware.com/reviews/video-transcoding-amd-app-nvidia-cuda-intel-quicksync,2839-13.html

Δημοσ.

Ρώτησες ακριβώς το ίδιο πράγμα, με διαφορετική διατύπωση δηλαδή!

 

TMPGEnc δεν τον έχω τεστάρει για πολλά χρόνια, αλλά δεδομένου ότι πριν λίγο καιρό έκανε commercial licensing του x264 και πλέον χρησιμοποιεί αυτόν ως encoder, φαντάζομαι πως ποιότητα και ταχύτητα θα είναι πάνω κάτω η ίδια με τα vanilla x264 binaries (give or take sth λόγω προόδου στα νεότερα x264 revisions). CUDA χρησιμοποιεί για κάποια φίλτρα νομίζω. Εκεί θα έχει κάποιο speedup πιθανότατα, αλλά υπάρχουν GPGPU filters και για Avisynth (π.χ. fft3dGPU).

 

Btw, η Pegasys δίνει 14ήμερη trial.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...