Προς το περιεχόμενο

Dual boot σε Fedora


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης

Καλησπέρα σας. Είμαι αρχάριος ακόμα με το Linux και ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Θέλω λοιπόν η απάντησή σας να είναι λίγο απλή. Γνωρίζω ότι μπορώ να κάνω εγκατάσταση του Fedora σε εξωτερικό σκληρό δίσκο (Αν και δεν γνωρίζω το πως). Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής.

Αν εγκαταστήσω το Fedora σε έναν εξωτερικό σκληρό δίσκο, θα μπορώ να κάνω boot με Fedora σε οποιονδήποτε υπολογιστή βάλω αυτόν το σκληρό δίσκο ή μόνο στον υπολογιστή στον οποίο εγκατέστησα αρχικά το Fedora; Ελπίζω να έγινα κατανοητός :D Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθειά σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κανεις κανονικη εγκατασταση, με drivers κλπ εγκατεστημενα και ρυθμισμενα πχ για ενα pc με nvidia και ενσυρματο δικτυο, τοτε οταν θα τον συνδεσεις αλλου... θα δουλευουν τα μισα.

Γιαυτο καλυτερα να μεινεις με ενα απλο live cd.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Γιαυτο καλυτερα να μεινεις με ενα απλο live cd.

Live cd εννοείς να βάλω το fedora σε ένα USB στικ και να το ξεκινάω από εκεί;

 

το καλο που μπορεις να κανεις να εκγατασεις ολους τους drivers και τα λοιπα ... αλλιως vbox

Πως μπορώ να εγκαταστήσω όλους τους drivers? Θα πρέπει να το κάνω μετά την εγκατάσταση του Fedora σε καθένα μηχάνημα ξεχωριστά; Και τι είναι το vbox?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Live cd εννοείς να βάλω το fedora σε ένα USB στικ και να το ξεκινάω από εκεί;

 

 

Πως μπορώ να εγκαταστήσω όλους τους drivers? Θα πρέπει να το κάνω μετά την εγκατάσταση του Fedora σε καθένα μηχάνημα ξεχωριστά; Και τι είναι το vbox?

 

στο vbox βαζεις τον driver του vbox

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Live cd εννοείς να βάλω το fedora σε ένα USB στικ και να το ξεκινάω από εκεί;

 

Καίς το iso της διανομής που θέλεις σε ένα cd, ρυθμίζεις τον υπολογιστή να κάνει boot from cdrom (από το bios), και ανοίγει το λειτουργικό από κει.