Προς το περιεχόμενο

γνωμες για ενα παιχνιδι που κανω


dimitris_pa

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ακουω τις γνωμες σας για ενα παιχνιδι που κανω, φυσικα ειναι σε πολυ αρχικο σταδιο και το μονο που εχει ειναι τον παικτη και ενα απλο σταδιο(βασικα μονο το φοντο ειναι αλλα τεσπα), δειτε το και πειτε μου την γνωμη σας για τα "γραφικα"

Δημοσ.

Τι γνώμες περιμένεις ακριβός? Είσαι σε πολύ αρχικό στάδιο… και τα γραφικά σου είναι πολύ απλά… Ηλίθια σε τι πλατφόρμα το αναπτύσσεις? Θα μπορούσες να δουλέψεις σε Unity… Αν σε ενδιαφέρει το Unity σαν πλατφόρμα για αυτό που θέλεις να κάνεις υπάρχει ένα linkστο youtube το οποίο είναι tutorial για παρόμοιο παιχνίδι με το δικό σου. Στα description έχει link όπου μπορείς να κατεβάσεις το tutorial και να δουλέψεις σε αυτό!! Καλή συνέχεια στο παιχνίδι σου και άμα έχεις κάτι καινούριο να μας δήξεις ποσταρετο!

Δημοσ.

Τι γνώμες περιμένεις ακριβός? Είσαι σε πολύ αρχικό στάδιο… και τα γραφικά σου είναι πολύ απλά… Ηλίθια σε τι πλατφόρμα το αναπτύσσεις? Θα μπορούσες να δουλέψεις σε Unity… Αν σε ενδιαφέρει το Unity σαν πλατφόρμα για αυτό που θέλεις να κάνεις υπάρχει ένα linkστο youtube το οποίο είναι tutorial για παρόμοιο παιχνίδι με το δικό σου. Στα description έχει link όπου μπορείς να κατεβάσεις το tutorial και να δουλέψεις σε αυτό!! Καλή συνέχεια στο παιχνίδι σου και άμα έχεις κάτι καινούριο να μας δήξεις ποσταρετο!

τι γνωμες ? π.χ. το τανκ δεν μου αρεσε αλλάξε το (το sprite), δεν ξερω αν ειδες το βιντεο αλλα λεει wp7=windows phone 7, δουλευω με C# και δεν το κανω για να βγαλω λεφτα αλλα για εκμαθηση, το unity ειναι δωρεαν ? η C# ναι......

φιλικα παντα!!!

Δημοσ.
το unity ειναι δωρεαν ?

 

ναι, είναι δωρεάν για ενα μήνα :whistle:

από τι στιγμή όμως που το κάνεις για εκμάθηση μη σε νοιάζουν τα γραφικά… φτιάξε το και μπορείς να τα αλλάξεις κάποια άλλη στιγμή… C# και ΧΝΑ δουλεύεις?

Δημοσ.

Δεν μπορεί να σχολιάσει και πολλά κανείς από το βίντεο... Σαν ιδέα πάντως είναι πολύ καλή, και το Battle city (στο οποίο φαντάζομαι ότι βασίζεις την ανάπτυξη) είναι ένα απο τα αγαπημένα μου παιχνίδια ever. Το sprite του τανκ θα μπορούσε να είναι πιο pixelated και γενικώς το παιχνίδι ίσως θα ήταν καλύτερα imho να έχει ένα πιο retro κλίμα από άποψη γραφικών.

Δημοσ.

Δεν μπορεί να σχολιάσει και πολλά κανείς από το βίντεο... Σαν ιδέα πάντως είναι πολύ καλή, και το Battle city (στο οποίο φαντάζομαι ότι βασίζεις την ανάπτυξη) είναι ένα απο τα αγαπημένα μου παιχνίδια ever. Το sprite του τανκ θα μπορούσε να είναι πιο pixelated και γενικώς το παιχνίδι ίσως θα ήταν καλύτερα imho να έχει ένα πιο retro κλίμα από άποψη γραφικών.

ευχαριστω ολους, ναι απο εκει πηρα την ιδεα, τι εννοεις imho ? υπαρχει κανενας τροπος να το κανω να φαινεται retro ? δεν ειναι ωραια η μοντερνα εκδοση ? τα "γραφικα" εγω τα εκανα pixel by pixel (64x64) εκτος απο το background που το εκανα με το paint (δεν ειμαι και ζωγραφος, προγραμματιστης ειμαι(οχι δεν ειπατε τιποτα τετοιο)):P εχω ετοιμους και τους εχθρους, και το animated sprite που οταν πυροβολει βγαινουν φωτιες, και τον τοιχο, και το νερο(animated), και τωρα γραφω τον αλγοριθμο ωστε το τανκ να μην "μπαινει" μεσα στον τοιχο και οταν το πυροβολει να αφαιρειτε το ταδε κομματι. επισης εχω κολλησει στο θεμα με την AI των εχθρων.

Φιλικα παντα!!!

Δημοσ.

ευχαριστω ολους, ναι απο εκει πηρα την ιδεα, τι εννοεις imho ? υπαρχει κανενας τροπος να το κανω να φαινεται retro ? δεν ειναι ωραια η μοντερνα εκδοση ? τα "γραφικα" εγω τα εκανα pixel by pixel (64x64) εκτος απο το background που το εκανα με το paint (δεν ειμαι και ζωγραφος, προγραμματιστης ειμαι(οχι δεν ειπατε τιποτα τετοιο)):P εχω ετοιμους και τους εχθρους, και το animated sprite που οταν πυροβολει βγαινουν φωτιες, και τον τοιχο, και το νερο(animated), και τωρα γραφω τον αλγοριθμο ωστε το τανκ να μην "μπαινει" μεσα στον τοιχο και οταν το πυροβολει να αφαιρειτε το ταδε κομματι. επισης εχω κολλησει στο θεμα με την AI των εχθρων.

Φιλικα παντα!!!

 

Λαμβάνοντας υπόψη to Battle City, to AI είναι γελοίο... Βασικά κάνε τους εχθρούς κατά την δημιουργία τους να διαλέγουν μια τυχαία από τις 4 δυνατές κατευθύνσεις (0,90,180,270 σε μοίρες). Όταν συναντούν τοίχο, απλά διαλέγουνε μια τυχαία κατεύθυνση και πάλι, εκτός από αυτήν που έχουν (και η οποία τους οδήγησε στον τοίχο). Τέλος πυροβολούν σε τυχαία χρονικά διαστήματα. Αυτη είναι μια πλήρης περιγραφή του ΑΙ του Battle City. Τώρα αν θές να το εξελίξεις, πάμε σε άλλου παππά ευαγγέλιο... Ξεκίνα με αυτή την βάση για να έχεις κάτι Playable, και μετά προχωράς σε προσθήκες αν θες την γνώμη μου...

 

Υ.Γ. imho = in my humble opinion.

Υ.Γ.2. ρετρό γραφικά = no antialising, χρήση λίγων χρωμάτων (π.χ. 16) χωρίς φρου-φρου και αρώματα... Αλλά και πάλι δικιά σου η επιλογή...

Δημοσ.

Λαμβάνοντας υπόψη to Battle City, to AI είναι γελοίο... Βασικά κάνε τους εχθρούς κατά την δημιουργία τους να διαλέγουν μια τυχαία από τις 4 δυνατές κατευθύνσεις (0,90,180,270 σε μοίρες). Όταν συναντούν τοίχο, απλά διαλέγουνε μια τυχαία κατεύθυνση και πάλι, εκτός από αυτήν που έχουν (και η οποία τους οδήγησε στον τοίχο). Τέλος πυροβολούν σε τυχαία χρονικά διαστήματα. Αυτη είναι μια πλήρης περιγραφή του ΑΙ του Battle City. Τώρα αν θές να το εξελίξεις, πάμε σε άλλου παππά ευαγγέλιο... Ξεκίνα με αυτή την βάση για να έχεις κάτι Playable, και μετά προχωράς σε προσθήκες αν θες την γνώμη μου...

 

Υ.Γ. imho = in my humble opinion.

Υ.Γ.2. ρετρό γραφικά = no antialising, χρήση λίγων χρωμάτων (π.χ. 16) χωρίς φρου-φρου και αρώματα... Αλλά και πάλι δικιά σου η επιλογή...

???

 

Εδω ολοι ψαχνουν για καλα 2D γραφικα και εσυ πας το παιδι σε ρετρο ? :shock: :confused:

Δημοσ.

???

 

Εδω ολοι ψαχνουν για καλα 2D γραφικα και εσυ πας το παιδι σε ρετρο ? :shock: :confused:

 

εγώ πάλι ψάχνω για ρετρό...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...