Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα Με Καινούριο Laptop Sony Vaio


Stelis90

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά,

 

ένας γνωστός μου πήγε και αγόρασε ένα Laptop Sony Vaio *δεν ξέρω εαν επιτρέπεται να αναφέρω κατάστημα* και από το πρώτο boot η λειτουργία που έκανε το μηχάνημα είναι η εξής:

 

1. Κουμπί ανοίγματος(ΟΚ,Λογικό)

2.Λογότυπο "Vaio"

3.Windows Logo

4.Reset

 

Και επαναλαμβάνεται η ίδια διαδικασία αυτόματα από το 2 εώς το 4.

 

Σημείωση ότι το μηχάνημα είναι καινούριο(έτσι τουλάχιστον του είπαν) και ο γνωστός μου είπε ότι ο ίδιος το ξεσφραγησε για πρώτη φορά.

 

Το πήγε πίσω και του είπαν ότι φταίει ο δίσκος(του είχα κάνει εγώ ήδη ένα recovery με δική τους προτροπη τηλεφωνικά)...

Το πηρε μετά από 2 μέρες έτοιμο και μετά από μια εβδομάδα, το μηχάνημα κάνει πάλι τα ίδια....

 

Γνωρίζει κανένας σας, τι μπορεί να φταίει;;;

 

Ευχαριστώ Προκαταβολικά

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

δεν ξερω,αλλα 1.πες μας το καταστημα

και 2. να το ξαναπαει πισω και να απαιτησει αντικατασταση η τα λεφτα του πισω

Δημοσ.

Το κατάστημα είναι η Electronet στο Αιγάλεω, ιερά οδός δίπλα στο μετρό....

 

Το πήγε πίσω και του έδωσαν άλλο.....

 

Μπορείτε να φανταστείτε όμως τι μπορεί να έφταιγε και γινόταν αυτό το πράγμα;;;

 

Οταν το πήγε πίσω είπαν ότι είναι ο δίσκος και ότι θα τον άλλαζαν....

 

Για να έγινε πάλι αυτό μετά το service τους δύο τινά παίζουν:

 

Η δεν αλλάξανε το σκληρό....

 

Η τον αλλάξανε και δεν έφταιγε αυτό...Κοινός ο τεχνικός τους πρέπει να αλλάξει επάγγελμα....

 

Πάντως πριν του κάνω εγώ το πρώτο recovery του έτρεξα το διαγνωστικό της sony και είχε βγάλει το μηχάνημα άρτιο....

 

Αρα δεν είναι και πολύ αξιόπιστα αυτά τα διαγνωστικά; Λέω εγώ τώρα....

 

Ευχαριστώ Προκαταβολικά

Δημοσ.

Το κατάστημα είναι η Electronet στο Αιγάλεω, ιερά οδός δίπλα στο μετρό....

 

Το πήγε πίσω και του έδωσαν άλλο.....

 

Μπορείτε να φανταστείτε όμως τι μπορεί να έφταιγε και γινόταν αυτό το πράγμα;;;

 

Οταν το πήγε πίσω είπαν ότι είναι ο δίσκος και ότι θα τον άλλαζαν....

 

Για να έγινε πάλι αυτό μετά το service τους δύο τινά παίζουν:

 

Η δεν αλλάξανε το σκληρό....

 

Η τον αλλάξανε και δεν έφταιγε αυτό...Κοινός ο τεχνικός τους πρέπει να αλλάξει επάγγελμα....

 

Πάντως πριν του κάνω εγώ το πρώτο recovery του έτρεξα το διαγνωστικό της sony και είχε βγάλει το μηχάνημα άρτιο....

 

Αρα δεν είναι και πολύ αξιόπιστα αυτά τα διαγνωστικά; Λέω εγώ τώρα....

 

Ευχαριστώ Προκαταβολικά

 

τιποτα δεν εγινε απο αυτα,το σερβις της σονυ ειναι στο εξωτερικο,γαλλια ή βελγιο δεν θυμαμαι.

αυτοι αποκλειεται να βαλαν χερι πανω,εκτος κι αν εβαλαν και το χαλασαν αυτοι,αλλα οχι εξουσιοδοτημενα.

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδια,

 

έχω νέα σχετικά με την περίπτωση του γνωστού μου...

 

Οπως ανέφερα παραπάνω πήγε το μηχάνημα πίσω και του έδωσαν άλλο(ίδιο μοντέλο αλλά άλλο μηχάνημα και καλά του κουτιού)

 

Συγκεκριμένα τον κατέβασε κάτω στο υπόγειο και άνοιξε άλλο κουτί και πήρε το καινούριο μηχάνημα....

 

Το πήρε λοιπόν το έβαλε να φορτίσει για 8 περίπου ώρες όπως είπαν στο κατάστημα αλλά δεν το έβαλε σε λειτουργία καθόλου.

 

Μου το έδωσε για να το ανοίξω εγώ για πρώτη φορά και από "το πρώτο δευτερόλεπτο" κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά με το

καινούριο μηχάνημα.....

 

Ο υπολογιστής φόρτωσε κατευθείαν χωρίς να κάνει τις ρυθμίσεις της πρώτης φοράς που κάνουν όλα τα μηχανάκια όταν ανοίγουν για πρώτη φορά....

 

Το προσπερνάω αυτό και μπαίνω μέσα.....Βλέπω λοιπόν κάτω δεξιά στην ώρα τι εικονίδια έχει και βλέπω ότι λείπει αυτό για την σύνδεση σε δύκτιο.....

 

Ο διακόπτης on/off για τις ασύρματες λειτουργίες του laptop είναι αναμένος αλλά εικονίδιο πουθενά....

 

Στη διαχείρηση συσκευών δεν είδα κάποιο θαυμαστικό ή να λείπει κάποια συσκευή(όλα στη θέση τους)..

 

Επόμενη κίνηση ήταν να πάω στο "κεντρο δικτύου και κοινής χρήσης", και προς έκπληξη μου είδα ότι ο καινούριος υπολογιστής(που boot-αρε για πρώτη φορά) ονομάζεται "Electronet-Vaio"....Και υπήρχε ένα "Χ" στον χάρτη δικτύου....

 

Τελευταία κίνηση ήταν να πάω να δω στους λογαριασμούς χρηστών και βλέπω ότι ο χρήστης έχει όνομα "ELECTRONET"

 

Ολη αυτή η ιστορία μου φαίνεται αστεία εώς γελοία, γιατί κάνουν που κάνουν την μπινιά(πουλάνε μεταχειρισμένο προϊόν για καινούριο)

τουλάχιστον δεν κάνουν τον κόπο να κρυφτούν...

 

Τι μου προτείνετε, να κάνω πάλι επαναφορά συστήματος όπως έκανα και με το "αδερφάκι" του(γιατί αυτό θα μου πουν να κάνω μέσω τηλεφώνου όπως και την πρώτη φορά) ή να πάω στο κατάστημα για παράπονα;

 

Ευχαριστώ Προκαταβολικά

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδια,

 

έχω νέα σχετικά με την περίπτωση του γνωστού μου...

 

Οπως ανέφερα παραπάνω πήγε το μηχάνημα πίσω και του έδωσαν άλλο(ίδιο μοντέλο αλλά άλλο μηχάνημα και καλά του κουτιού)

 

Συγκεκριμένα τον κατέβασε κάτω στο υπόγειο και άνοιξε άλλο κουτί και πήρε το καινούριο μηχάνημα....

 

Το πήρε λοιπόν το έβαλε να φορτίσει για 8 περίπου ώρες όπως είπαν στο κατάστημα αλλά δεν το έβαλε σε λειτουργία καθόλου.

 

Μου το έδωσε για να το ανοίξω εγώ για πρώτη φορά και από "το πρώτο δευτερόλεπτο" κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά με το

καινούριο μηχάνημα.....

 

Ο υπολογιστής φόρτωσε κατευθείαν χωρίς να κάνει τις ρυθμίσεις της πρώτης φοράς που κάνουν όλα τα μηχανάκια όταν ανοίγουν για πρώτη φορά....

 

Το προσπερνάω αυτό και μπαίνω μέσα.....Βλέπω λοιπόν κάτω δεξιά στην ώρα τι εικονίδια έχει και βλέπω ότι λείπει αυτό για την σύνδεση σε δύκτιο.....

 

Ο διακόπτης on/off για τις ασύρματες λειτουργίες του laptop είναι αναμένος αλλά εικονίδιο πουθενά....

 

Στη διαχείρηση συσκευών δεν είδα κάποιο θαυμαστικό ή να λείπει κάποια συσκευή(όλα στη θέση τους)..

 

Επόμενη κίνηση ήταν να πάω στο "κεντρο δικτύου και κοινής χρήσης", και προς έκπληξη μου είδα ότι ο καινούριος υπολογιστής(που boot-αρε για πρώτη φορά) ονομάζεται "Electronet-Vaio"....Και υπήρχε ένα "Χ" στον χάρτη δικτύου....

 

Τελευταία κίνηση ήταν να πάω να δω στους λογαριασμούς χρηστών και βλέπω ότι ο χρήστης έχει όνομα "ELECTRONET"

 

Ολη αυτή η ιστορία μου φαίνεται αστεία εώς γελοία, γιατί κάνουν που κάνουν την μπινιά(πουλάνε μεταχειρισμένο προϊόν για καινούριο)

τουλάχιστον δεν κάνουν τον κόπο να κρυφτούν...

 

Τι μου προτείνετε, να κάνω πάλι επαναφορά συστήματος όπως έκανα και με το "αδερφάκι" του(γιατί αυτό θα μου πουν να κάνω μέσω τηλεφώνου όπως και την πρώτη φορά) ή να πάω στο κατάστημα για παράπονα;

 

Ευχαριστώ Προκαταβολικά

Προφανώς και θα το πας πίσω.

Πληρώνεις καινούριο και θα έχεις laptop από 2ο χέρι;

Τι κόλπα είναι αυτά;

Δημοσ.

Το πας πισω και ζητας και τα χρηματα σου πισω διχως δευτερη κουβεντα.

Ας παει το παιδι να το παρει απο καποιο πιο εμπιστο καταστημα καλυτερα.

Δημοσ.

Τελικά, χωρίς να πειράξω τίποτα, έκανα μια επανεκκίνηση και το εικονιδιάκι δικτύου εμφανίστηκε!!!!! :confused:

 

Πατάω πάνω του για να δοκιμάσω να συνδεθώ ασύρματα με κάποιο δίκτυο και κολάει ο υπολογιστής...ούτε Caps Lock λαμπάκια αναβόσβηναν όταν πάταγα το κουμπί ούτε task manager άνοιγε, ούτε τίποτα...Μέχρι που πολύ σύντομα έβγαλε την γνωστή "μπλέ οθόνη"(crash), και έκλεισε....

 

Και όλα αυτά στο πρώτο boot του δεύτερου ολοκαίνουριου μηχανήματος, το οποίο τον κατεβάσανε στην αποθήκη και το βγάλανε τάχα μου από το κουτί του και του το δώσανε....

 

Είναι δυνατόν να έχουν ανοιχτεί οι ταινίες που βάζουν συνήθως οι κατασκευαστές(αυτές που κόβουμε εμείς πάντα για πρώτη φορά που γράφουν "Shield" και δηλώνουν ότι το προϊόν είναι σφραγισμένο και δεν εχει ανοιχτεί ποτέ) και να τις έχει αντικαταστήσει;

 

Το θέμα είναι ότι ο φίλος μου το έχει πάρει με δώσεις....

 

Από την πρώτη φορά που του παρουσίασε πρόβλημα(το πρώτο μηχανάκι,επίσης στο πρώτο του boot) τους ζήτησε καινούριο(που να ήξερε) και του έκαναν νούμερα, οπώτε φαντάζομαι ότι το ίδιο θα συμβεί και τώρα....(Με το πρώτο μηχανάκι του είχαν πει την πρώτη φορά ότι φταίει ο δίσκος και μετά αφού ξαναχάλασε είπαν ότι παρουσίασε άλλο πρόβλημα, και του δώσανε το "καινούριο")

 

Το εύκολο πράγμα είναι να κάνουμε φασαρία...Ξέρω ότι ο φίλος μου έχει δίκιο, αλλά γνωρίζει κανείς τα δικαιώματα που έχει ως καταναλωτής;;;

 

Οχι, τίποτα άλλο, απλά για να έχουμε τρανταχτά επιχειρήματα που να μην μπορεί να αντικρούσει ο τύπος...

 

Να του πούμε 1,2,3(επιχειρήματα) να τον κολήσουμε στον τοίχο και να λήξει το θέμα γιατί δεν μπορώ να χάνω το χρόνο μου με ανούσιες διενέξεις....

 

Να τον φοβερίσουμε έστω λίγο("και ο άγιος φοβέρα θέλει"-προφανώς στην περίπτωση μας δεν έχουμε να κάνουμε με άγιο αλλά τέλος πάντων πιστεύω ότι καταλάβατε τι εννοώ).....

 

Σκέφτηκα να του πω ότι πρόκειτε να τον καταγγείλω στην ίδια τη Sony για δησφήμηση της εταιρίας πουλώντας μεταχειρισμένα και ελλατωματικά προϊόντα....

 

Ευχαριστώ Προκαταβολικά

Δημοσ.

Τελικά, χωρίς να πειράξω τίποτα, έκανα μια επανεκκίνηση και το εικονιδιάκι δικτύου εμφανίστηκε!!!!! :confused:

 

Πατάω πάνω του για να δοκιμάσω να συνδεθώ ασύρματα με κάποιο δίκτυο και κολάει ο υπολογιστής...ούτε Caps Lock λαμπάκια αναβόσβηναν όταν πάταγα το κουμπί ούτε task manager άνοιγε, ούτε τίποτα...Μέχρι που πολύ σύντομα έβγαλε την γνωστή "μπλέ οθόνη"(crash), και έκλεισε....

 

Και όλα αυτά στο πρώτο boot του δεύτερου ολοκαίνουριου μηχανήματος, το οποίο τον κατεβάσανε στην αποθήκη και το βγάλανε τάχα μου από το κουτί του και του το δώσανε....

 

Είναι δυνατόν να έχουν ανοιχτεί οι ταινίες που βάζουν συνήθως οι κατασκευαστές(αυτές που κόβουμε εμείς πάντα για πρώτη φορά που γράφουν "Shield" και δηλώνουν ότι το προϊόν είναι σφραγισμένο και δεν εχει ανοιχτεί ποτέ) και να τις έχει αντικαταστήσει;

 

Το θέμα είναι ότι ο φίλος μου το έχει πάρει με δώσεις....

 

Από την πρώτη φορά που του παρουσίασε πρόβλημα(το πρώτο μηχανάκι,επίσης στο πρώτο του boot) τους ζήτησε καινούριο(που να ήξερε) και του έκαναν νούμερα, οπώτε φαντάζομαι ότι το ίδιο θα συμβεί και τώρα....(Με το πρώτο μηχανάκι του είχαν πει την πρώτη φορά ότι φταίει ο δίσκος και μετά αφού ξαναχάλασε είπαν ότι παρουσίασε άλλο πρόβλημα, και του δώσανε το "καινούριο")

 

Το εύκολο πράγμα είναι να κάνουμε φασαρία...Ξέρω ότι ο φίλος μου έχει δίκιο, αλλά γνωρίζει κανείς τα δικαιώματα που έχει ως καταναλωτής;;;

 

Οχι, τίποτα άλλο, απλά για να έχουμε τρανταχτά επιχειρήματα που να μην μπορεί να αντικρούσει ο τύπος...

 

Να του πούμε 1,2,3(επιχειρήματα) να τον κολήσουμε στον τοίχο και να λήξει το θέμα γιατί δεν μπορώ να χάνω το χρόνο μου με ανούσιες διενέξεις....

 

Να τον φοβερίσουμε έστω λίγο("και ο άγιος φοβέρα θέλει"-προφανώς στην περίπτωση μας δεν έχουμε να κάνουμε με άγιο αλλά τέλος πάντων πιστεύω ότι καταλάβατε τι εννοώ).....

 

Σκέφτηκα να του πω ότι πρόκειτε να τον καταγγείλω στην ίδια τη Sony για δησφήμηση της εταιρίας πουλώντας μεταχειρισμένα και ελλατωματικά προϊόντα....

 

Ευχαριστώ Προκαταβολικά

Αν ψάξεις λίγο στο forum θα βρεις πολλά θέματα που γράφουν για τα δικαιώματα μας ως καταναλωτές.

Εμένα η άποψή μου είναι ότι η καταγγελία στη Sony πρέπει να γίνει, ακόμα κι αν αντικατασταθεί με καινούριο / πάρει τα λεφτά του πίσω ο φίλος σου.

Δημοσ.

Σχετικα με το ερωτημα σου, αν γινεται να το ξανακλεισουν στο κουτι του(να το σφραγισουν δηλαδη),

πανευκολα το κανουν.Γιατι πιστευεις οτι δεν θα εχουν αυτοι τις ταινιες που φαινεται σαν να μην εχει ξανα ανοιχτει;

Μα ειναι τοσο βληματα,που δεν το επαναφεραν τουλαχιστον στις εργοστασιακες ρυθμισεις για να μην φαινεται εκ πρωτης οψεως

οτι ειναι μεταχειρισμενο.

Δημοσ.
Επόμενη κίνηση ήταν να πάω στο "κεντρο δικτύου και κοινής χρήσης", και προς έκπληξη μου είδα ότι ο καινούριος υπολογιστής(που boot-αρε για πρώτη φορά) ονομάζεται "Electronet-Vaio"....Και υπήρχε ένα "Χ" στον χάρτη δικτύου....

 

Τελευταία κίνηση ήταν να πάω να δω στους λογαριασμούς χρηστών και βλέπω ότι ο χρήστης έχει όνομα "ELECTRONET"

 

Αυτό είναι φυσιολογικότατο,αυτός είναι και ο κεντρικός σκοπός του OEM να μπορείς να βάζεις στοιχεία για διαφήμιση,και στης Ιδιότητες του Υπολογιστή μπορεί να λέει και το τηλέφωνο του service.

Κατά κανόνα φτιάχνουν ένα σύστημα και μετά το κλώνο-ποιούν στα υπόλοιπα.

Αν το πείρες από άλλο κατάστημα και όχι από το electronet τότε ναι,υπάρχει πρόβλημα.

 

Οχι, τίποτα άλλο, απλά για να έχουμε τρανταχτά επιχειρήματα που να μην μπορεί να αντικρούσει ο τύπος...

 

Να του πούμε 1,2,3(επιχειρήματα) να τον κολήσουμε στον τοίχο και να λήξει το θέμα γιατί δεν μπορώ να χάνω το χρόνο μου με ανούσιες διενέξεις....

 

Το πάτε εκεί το ανάβεται φορτώνει και του λέτε «κάντο να δουλέψει σωστά ή δώσε άλλο» αν έχεις ένα δικαίωμα αυτό είναι να πάρεις ένα 100% λειτουργικό μηχάνημα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...