Προς το περιεχόμενο

newsletter e-shop 12-3-2011


LeoNaXe

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Οντως, θυμαμαι στο eshop το 2004, με ενα μολις καταστημα, στο Χαλανδρι, που ηταν παραλληλα και αποθηκη. Απο τοτε εχουν αλλαξει πολλα, εχουν ακριβυνει τις τιμες σε σχεση με τον ανταγωνισμο και ειναι εντελως απροσωπη σταν εταιρεια. Εχουν ανοιξει 500 τρυπες προκειμενου να εξυπηρετησουν ολους, αλλα εν τελει τους ταλαιπωρουν...

 

Δεν ξερω...

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

νομίζω εδώ και 5-6 χρόνια το eshop έχει σχεδόν το μισό πουληθεί σε μεγαλοεπιχειρηματία.. ε από τότε πήραν τον κατήφορο..

ανοίξανε ένα σωρό "υποκαταστήματα" και γειώσανε το after sales support αλλά και την απλή εξυπηρέτηση..

 

(Για να μη σας θυμίσω την ιστορία με τα innovator (ψάξτε τα forum.. τραγελαφικές ιστορίες) )

Δημοσ.
νομίζω εδώ και 5-6 χρόνια το eshop έχει σχεδόν το μισό πουληθεί σε μεγαλοεπιχειρηματία.. ε από τότε πήραν τον κατήφορο..
Γερμανός rulez!

Εδώ κατάφερε και φόρτωσε στη πλάτη μας τον αέρα της ομώνυμης αλυσίδας,έναντι κάμποσων δις €,τίνα λέμε τώρα ποιός τάφαγε κι αν είχαμε και μεις κουτάλια τότε...

 

..κι είναι ελεύθερος ακόμα,μαζί κι αυτοί που τον σιγοντάρανε (Βουρλούμης κ ΣΙΑ) και συνεχίζει να συμμετέχει σε ανάλογα φουσκώματα αλυσίδων (sic).

 

 

Respect στον Έλληνα επιχειρηματία,ποτέ δεν μαζεύεται αυτό το 'ρδέλλο... :mrgreen:

Δημοσ.

Αν έχουν πρόβλημα ρευστότητας, να ρίξουν τις τιμές για να αδειάσουν οι αποθήκες.

 

Δεν μπορεί μια επιχείρηση με τόσες παραγγελίες να έχει ακριβότερες τιμές από καταστήματα της γειτονιάς...

Καλά να πάθουν, αλλά διστυχώς θα την πληρώσει απλός υπάληλος.

Δημοσ.

Αν έχουν πρόβλημα ρευστότητας, να ρίξουν τις τιμές για να αδειάσουν οι αποθήκες.

 

Δεν μπορεί μια επιχείρηση με τόσες παραγγελίες να έχει ακριβότερες τιμές από καταστήματα της γειτονιάς...

Καλά να πάθουν, αλλά διστυχώς θα την πληρώσει απλός υπάληλος.

 

Ε, ναι...Αντι να αυξησουν τον τζιρο ριχνοντας τις τιμες αποφασιζουν να μειωσουν τα εξοδα απολυοντας και κοβοντας μισθους.

Αθανατη οικονομικη σκεψη..

Δημοσ.

Αν έχουν πρόβλημα ρευστότητας, να ρίξουν τις τιμές για να αδειάσουν οι αποθήκες.

 

Οι αποηθκες εχουν ηδη αδειασει και το προβλημα ειναι οτι δεν ξαναγεμιζουν.

 

Δες πχ τις τηλεορασεις, δεν εχει ΟΥΤΕ μια samsung, εχει μονο μια LG και αλλες 2 SONY.

Τα περισσοτερα μοντελα ειναι μαρκας F&U, TELEFUNKEN κτλ

Δημοσ.

Μα τότε τα προβλήματα είναι, σπαταλή και κακοδιαχείρηση.

Να κλείσουν και να ησηχάσουμε...

 

μπράβο σου φιλαράκι είσαι μεγάλος.

 

απορώ πως δεν ντρέπεσαι να το δηλώνεις δημόσια ότι επειδή δεν σου αρέσει να αγοράζεις από ένα μαγαζί γιατί δεν έχει καλή εξυπηρέτηση "θα ησυχάσεις" που επιτέλους θα κλείσει και θα μείνουν άνεργοι 700 άνθρωποι με οικογένειες, παιδιά και χίλια δυο προβλήματα.

 

τελικά η διαστροφή αποτυπώνεται παντού.

 

θα πρέπει φαντάζομαι αυτοί οι άνθρωποι να ζητήσουν συγνώμη απο σένα που δούλευαν τόσα χρόνια και δεν σε άφηναν σε ησυχία!!

 

εσένα τον σωστό επιχειρηματία που εξυπηρετείς του πελάτες σου κάνεις σωστή διαχείριση και έχει το τέλειο σέρβις.

 

 

μακάρι όλοι οι Ελληνες να είμαστε σαν εσένα. Θα μας χρωστούσαν τώρα!!!

Δημοσ.

μπράβο σου φιλαράκι είσαι μεγάλος.

 

απορώ πως δεν ντρέπεσαι να το δηλώνεις δημόσια ότι επειδή δεν σου αρέσει να αγοράζεις από ένα μαγαζί γιατί δεν έχει καλή εξυπηρέτηση "θα ησυχάσεις" που επιτέλους θα κλείσει και θα μείνουν άνεργοι 700 άνθρωποι με οικογένειες, παιδιά και χίλια δυο προβλήματα.

 

τελικά η διαστροφή αποτυπώνεται παντού.

 

θα πρέπει φαντάζομαι αυτοί οι άνθρωποι να ζητήσουν συγνώμη απο σένα που δούλευαν τόσα χρόνια και δεν σε άφηναν σε ησυχία!!

 

εσένα τον σωστό επιχειρηματία που εξυπηρετείς του πελάτες σου κάνεις σωστή διαχείριση και έχει το τέλειο σέρβις.

 

 

μακάρι όλοι οι Ελληνες να είμαστε σαν εσένα. Θα μας χρωστούσαν τώρα!!!

 

 

Η απάντηση του παιδιού ήταν στην ιδέα του "Αν δεν αλλάξουν τρόπο λειτουργίας (που αυτή τη στιγμή δεν είναι σωστός προς τον καταναλωτή) ας κλείσουν".

 

Δηλαδή την επιλογή των διευθυντών να μην είναι τόσο γελοίοι στο e-shop την αγνοείς, και ρίχνεις το φταίξιμο στον καταναλωτή που δεν έδωσε τα λεφτά του για να φάνε οι υπάλληλοι του?

 

Και γράφτηκες για να πεις μόνο αυτό?

 

 

Πάντως, και να κλείσει το e-shop, αν ο Έλληνας συνεχίζει να έχει λεφτά να ψωνίζει είδη πληροφορικής, θα ανοίξουν άλλες θέσεις σε Πλαίσιο/Get it now και δεν συμμαζεύεται. Θα ανοίξει και χώρος στην αγορά για κανέναν σοβαρό επιχειρηματία που μπορεί να προσλάβει και αυτός κόσμο.

Δημοσ.

οταν μια επιχειρηση δεν εχει σωστη διαχειρηση και ο ή οι υπευθυνοι δεν φερονται σωστα σε διαφορες περιπτωσεις φυσικα και δεν φταιν οι απλοι υπαλληλοι που ενα μεροκαματο βγαζουν και προσπαθουν αλλες φορες να καλυψουν τους ανωτερους τους αλλα και αλλες να κανουν σωστα και εντιμα την δουλεια τουυς ...

Δημοσ.

Η απάντηση του παιδιού ήταν στην ιδέα του "Αν δεν αλλάξουν τρόπο λειτουργίας (που αυτή τη στιγμή δεν είναι σωστός προς τον καταναλωτή) ας κλείσουν".

 

Δηλαδή την επιλογή των διευθυντών να μην είναι τόσο γελοίοι στο e-shop την αγνοείς, και ρίχνεις το φταίξιμο στον καταναλωτή που δεν έδωσε τα λεφτά του για να φάνε οι υπάλληλοι του?

 

Και γράφτηκες για να πεις μόνο αυτό?

 

 

Πάντως, και να κλείσει το e-shop, αν ο Έλληνας συνεχίζει να έχει λεφτά να ψωνίζει είδη πληροφορικής, θα ανοίξουν άλλες θέσεις σε Πλαίσιο/Get it now και δεν συμμαζεύεται. Θα ανοίξει και χώρος στην αγορά για κανέναν σοβαρό επιχειρηματία που μπορεί να προσλάβει και αυτός κόσμο.

 

δεν έχω τίποτα άλλο να πω, μονο εύχομαι να πάθει και αυτός το ίδιο, όταν οι επιχειρηματίας εργοδότης του δεν θα είναι σωστός. Τότε θα ησυχάσω και δουλειές; θα ανοίξουν μωρέ! σιγά το πράγμα στη εποχή μας φυτρώνουν σαν τα μανιτάρια!

 

σε πληροφορώ φίλε μου ότι μόνο οι επιχειρηματίες δεν θα πάθουν ζημιά, αυτοί είναι καλυμμένοι από κάθε πλευρά. τον υπάλληλο των 600 ποιος νόμος θα τον προστατέψει να μη πληρώσει ενοίκιο; να μη πάει το παιδί του στο γιατρό; νομίζετε πως σε όλη την ελλάδα είναι αθήνα και οι εταιρίες πληροφορικής είναι μάτσο;

 

οσο και να το παλεύεις η ΣΚΑΤΟΨΥΧΙΑ περισσέβει.

 

δεν άντεξα να μη γραφτώ για να μη κράξω τον εν λόγω "συνάνθρωπο".

 

συνήθως διαβάζω τέτοια ποστ και λέει "κλασσικός π@π@ρ@ς"

 

ο "χαλίεμαι με όλους"

 

ο "κάνω φασαρία στην οικοδομή γιατί η κυρα Αθανασία ποτίζει τις γλάστρες τις οικοδομής με το κοινόχρηστο νερό ενώ εμένα δεν μου αρέσουν τα λουλούδια"

 

ευχαριστώ

 

 

Ντροπή.

Δημοσ.

αντε να κλεισουν ολοι....... κ απο καρτελ ολιγοπωλίου......μονοπώλιο......

αυτο ειναι το θεμα?....ή να βαλουν μυαλο κ να δουλεψουν σε ευρωπαικα προτυπα....?

θα μου πειτε μυαλο περισσευουμενο που θα βρεθει..........καθως ολο εχει διοχετευτει......στην αρπαχτη...

Δημοσ.

 

[...] τον υπάλληλο των 600 ποιος νόμος θα τον προστατέψει να μη πληρώσει ενοίκιο;

Δε φαντάζεσαι πόσοι τον καλύπτουν...

να μη πάει το παιδί του στο γιατρό;

Έχω την εντύπωση πως είναι ο ίδιος νόμος που καλύπτει και αυτόν που αμοίβεται με 1200 ή 12000 ή...

 

νομίζετε πως σε όλη την ελλάδα είναι αθήνα και οι εταιρίες πληροφορικής είναι μάτσο;

 

Έχεις δίκιο πως οι δουλειές δε περισσεύουν και εκτός Αθήνας είναι πιο σφιχτά τα πράγματα. Αλλά ο φίλος δεν "εύχεται" να κλείσει το eshop. Αντίθετα, θέλει να φτιαχτεί.

 

Μιλώντας ρεαλιστικά, το eshop προφανώς είχε/έχει πρόβλημα στην οργάνωσή και διοίκηση. Κατάφερνε να δουλεύει απλά γιατί η αγοραστική κίνηση ήταν ικανοποιητική. Μόλις έπεσε ο τζίρος της αγοράς το πρόβλημα διογκώθηκε και έγινε και οικονομικό ανάμεσα στα άλλα. Εφόσον δε διόρθωνε τα προβλήματά του θα έκλεινε έτσι κι αλλιώς δλδ, απλά το πράγμα επισπεύθηκε λόγω της συγκυρίας.

 

Χρειαζόμαστε, τώρα περισσότερο από ποτέ, ΜΟΝΟ υγιείς επιχειρήσεις με σωστούς επιχειρηματίες να τις διοικούν. Οποιοσδήποτε άλλος συνδιασμός είναι καταδικασμένος να αποτύχει αργά ή γρήγορα.

 

 

Τα υπόλοιπα τα αφήνω αχαρακτήριστα. Προφανώς είσαι συναισθηματικά φορτισμένος.

 

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...