mavroulis Δημοσ. 10 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 10 Μαρτίου 2011 Λοιπόν, πριν 3-4 μήνες βρισκόμασταν στην ίδια διαδικασία και τελικά καταλήξαμε στο Corsa, επειδή έχει 20 ίππους παραπάνω και είναι πιο φτηνό από τα υπόλοιπα. Επειδή όμως δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο, τελικά πήραμε το Polo. Το polo λοιπόν καίει ~4,5-5lt/100km. Είναι όμως φοβερά ράθυμο. Σε κάνει να πηγαίνεις με έναν πιο χαλαρό ρυθμό και να είσαι οικονομικός. Έχει και μακρύ 5άρι κιβώτιο, οπότε ξέχνα τις επιδόσεις. Το μοτέρ έχει δύναμη από τις ~1800 μέχρι τις ~2500-3000 σαλ, οπουδήποτε αλλού απλά, κάνει θόρυβο. Προβλήματα μέχρι στιγμής κανένα. Σε σχέση με τη Fabia και το Ibiza, θεωρώ ότι το Polo είναι καλύτερο. Έχουν παραπλήσισες τιμές και ο εξοπλισμός του Polo είναι καλύτερος. (στη συντήρηση όμως μάλλον το polo θα κοστίζει πιο πολυ) Το κακό με αυτά τα αυτοκίνητα είναι ότι έχουν 5άρι κιβώτιο και πνίγονται οι επιδόσεις. Το corsa ως πιο δυνατό θα έχει καλύτερες επιδόσεις λογικά. Επίσης, θα σου έλεγα να μην κοιτάς τις βασικές εκδόσεις. Ειδικά το Corsa στη βασική έχει άθλιο εσωτερικό. Αν θες περισσότερες πληροφορίες για το Polo ρώτα ελεύθερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 10 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 10 Μαρτίου 2011 Και φίλος μου που ήταν στην ίδια φάση με σένα, κατέληξε επίσης στο κόρσα. Φθηνότερο απο τον ανταγωνισμό,δυνατότερο.Απλά θα το περιμένει κανα 2μηνο και βάλε. Αν δεν απατώμαι,με 6ρι κιβώτιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DarkOrion Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 Αν νομίζεις ότι λόγω της υψηλής ροπής θα μπορείς να έχεις μόνιμα κουμπωμένη 3η ή το πολύ να κάνεις μια αλλαγή 2α-3η κάνεις λάθος! Τα diesel έχουν υψηλή ροπή αλλά την αποδίδουν σε στενό φάσμα στροφών, πιο μικρό από έναν βενζινοκινητήρα, και για να είσαι πάντα σε αυτό το φάσμα στροφών θα πρέπει να κάνεις αρκετές αλλαγές ταχυτήτων! Φίλε μου, κάνεις λάθος, αλλά είναι αρκετά δύσκολο να εξηγήσω γιατί. Αναφέρω μερικούς λόγους όμως: 1) Οι diesel δεν ξεπερνάνε τισ 4.5-5k στροφές σε αντίθεση με τα βενζινοκίνητα που χτυπάνε άνετα 6.5 με 7k στροφές, οπότε και ίδιο να είναι το έυρος στροφών, αναλογικά καλύπτουν περισσότερες στροφές. Αυτό οφείλεται απκλειστικά στο σύστημα ψεκασμού του καυσίμου και όλο το κόστος και τα παιχνίδια πάιζονται εκεί (Bosch vs Continental/Siemens injection systems). 2) Οι diesel πρέπει να βγάζουν πολύ ροπή στις χαμηλές στροφές (μην ξεχνάς ότι έχουν να επιταχύνουν φορτηγά, πλοία κλπ), αλλά επειδή ακριβ΄ς οι στροφές είναι χαμηλές η ισχύς είναι μικρή. Γι' αυτό βλέπεις χαμηλές ισχείς αλλά την ροπή να είναι στον θεό. 3) Για την ίδια ποσότητα καυσίμου, μπορείς να φτάσεις πολύ ψηλότερες πιέσεις μέσα στον κύλινδρο απότι στους βενζινοκινητήρες και άρα ψηλότερες ροπές. Μετά μπαίνουν περιορισμοί για τα καυσαέρια αλλά δεν θέλω να επεκταθώ. Πάντως οι diesel έχουν ψηλή ροπή σε μεγάλο εύρος στροφών. Και από τον εγκέφαλο μπορείς να κάνεις ότι θέλεις. Ενδεικτικά αναφέρω κινητήρα diesel 2,2L (δεν μπορώ να πω ακόμα ποια εταιρία γιατί δεν έχει βγει στην παραγωγή) ο οποίος στο preliminary testing/settings βγάζει 155 PS max ισχύ, έχει εύρος στροφών μέχρι τισ 4500 rpm και από 1500 μέχρι 3250 έχει σταθερά 36-39 kg ροπή. Μετά την ρίχνουμε για λόγους ασφαλείας (ψηλές πιέσεις και θερμοκρασίας) και για λόγους καυσαερίων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickolas Δημοσ. 23 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 2011 Λοιπόν, πριν 3-4 μήνες βρισκόμασταν στην ίδια διαδικασία και τελικά καταλήξαμε στο Corsa, επειδή έχει 20 ίππους παραπάνω και είναι πιο φτηνό από τα υπόλοιπα. Επειδή όμως δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο, τελικά πήραμε το Polo... Το μοτέρ έχει δύναμη από τις ~1800 μέχρι τις ~2500-3000 σαλ, οπουδήποτε αλλού απλά, κάνει θόρυβο. Ένας σύγχρονος ατμοσφαιρικός κινητήρας τραβάει δυνατά από τις 2500σαλ ή λιγότερο μέχρι τις 5500σαλ ή περισσότερο. Όλοι οι ντίζελ έχουν τούρμπο με υψηλή πίεση. Όσο μεγαλύτερες οι πιέσεις πλήρωσης τόσο μικρότερο το ωφέλιμο εύρος στροφών (γιατί βάζεις μεγαλύτερο τούρμπο που αργεί να σπουλάρει). Ακόμα και αναλογικά να το πάρει κανείς, συνυπολογίζοντας το ότι οι ατμοσφαιρικοί βενζίνης μπορούν να δουλέψουν και σε υψηλότερες στροφές έχουν μεγαλύτερο ωφέλιμο εύρος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dakonblackblade Δημοσ. 23 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 2011 Αυτό το Fiat 500cc Aero το έχει κανένας? Μπαίνω σφήνα μόνο και μόνο για την κουβέντα με οικονομικούς κινητήρες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aroniotis Δημοσ. 27 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2011 1. skoda fabia reflex 1200cc / 75ps / turbo / δεν έχει esp και γενικά φτωχό εξοπλισμό Στη σύγκριση έχεις βάλει το skoda Fabia, όχι το Reflex Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 28 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2011 Επαναφέρω,μιας και ο φιλος εχει παρει ηδη το κορσα εδώ και κάνα μήνα κι έχουμε τα πρωτα αποτελέσματα καταναλωσης! Λοιπόν είναι η εκδοση 1.4 με 95πς 6ρι σαζμαν. Μεση καταναλωση με 120-130χλμ εθνικη και επαρχιακο δικτυο, περίπου 5.1λτ/100χλμ. (δε θυμαμαι ακριβώς μιας και το οδηγησα πριν καμμια βδομαδα,αλλά είναι καπου εκει). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.