Προς το περιεχόμενο

μικρά diesel γνώμες < CO2 100 g / km


clockwork

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ανάμεσα σε αυτα τα τρία ποιό θα επιλέγατε; Και τα τρία δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας, έχουν πανω κάτω ιδια κατανάλωση ( <4λ/100χλμ) και βγαίνουν στα ίδια περίπου λεφτά.(15-16000ευρώ)

 

1. skoda fabia reflex 1200cc / 75ps / turbo / δεν έχει esp και γενικά φτωχό εξοπλισμό

 

2. wv polo tdi 1200cc / 75ps / εχει αρκετά στάνταρ (esp)

 

3. opel DTE ECOFLEX START&STOP, MT5 1300cc/ 95ps / με τον προαιρετικό εξοπλισμό βγαίνει στα ίδια λεφτα με τα άλλα δυο

 

Τα έβαλα με ανάποδη σειρά προτίμησης, πιο πολύ με τραβάει το opel, στα ίδια λεφτα έχει πιο πλούσιο εξοπλισμό και είναι και 20άλογα παραπάνω. Στο μόνο που κολάω ειναι αυτο το start and stop , τι ακριβώς κάνει; σβήνει τη μηχανή; είναι ακριβό συστημα; σε περίπτωση βλάβης δηλαδή τρέχα γύρευε;

 

Το polo ωραίο και αυτο αλλα υπάρχει μια προκατάληψη με τα wv και ειδικά με τα polo, είναι αξιόπιστο τελικά; σημ. η diesel έκδοση δέν βγαίνει με το DSG.

 

Τέλος, η fabia συμπαθητική, απλό αμάξι, σκυλί, αλλα εκτος του ότι δεν εχει αρκετό εξοπλισμό άνεσης κτλ, δεν βγαινει σε diesel έκδοση με ESP, πολύ σημαντικό για μένα. κατ΄τ΄άλλα είναι οκ σαν αμάξι.

 

και ένα συγκριτικό των τριών

 

 

σορρυ αν κούρασα, αν ξέρει κανείς κάτι παραπάνω ας με φωτίσει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Start & Stop σβήνει τη μηχανή όση ώρα είσαι σταματημένος.

 

Μπορείς να το κλείσεις οπότε δε σε νοιάζει αν υπάρχει.

 

Η Fabia με το Polo είναι το ίδιο αμάξι. Δε γίνεται το ένα να είναι αναξιόπιστο και το άλλο σκυλί.

 

 

Από τα 3 που αναφέρεις θα πήγαινα για το Corsa. Γενικά αν είναι μέσα στο budget θα κοίταζα το Grande Punto σε αυτόματο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Start & Stop σβήνει τη μηχανή όση ώρα είσαι σταματημένος.

 

Μπορείς να το κλείσεις οπότε δε σε νοιάζει αν υπάρχει.

 

Η Fabia με το Polo είναι το ίδιο αμάξι. Δε γίνεται το ένα να είναι αναξιόπιστο και το άλλο σκυλί.

 

 

Από τα 3 που αναφέρεις θα πήγαινα για το Corsa. Γενικά αν είναι μέσα στο budget θα κοίταζα το Grande Punto σε αυτόματο.

 

Οταν λές το ίδιο αμάξι για εξήγησε λίγο, έχουν ίδιο κινητήρα,σασί; δεν έχω κολλήματα με μάρκες απλά επειδή έχω ακούσει πολλά "κακά" για το πολο γιαυτό το λέω.

δυστυχώς και τα 15-16χιλιάρικα είναι αρκετά τραβηγμένα ήδη οπότε δύσκολα κοιτάζω για παραπάνω.

 

σ'ευχαριστώ πάντως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Skoda (όπως και άλλες εταιρείες) ανήκει στο VAG Group.

 

Αυτό σημαίνει ότι πάρα πολλά αυτοκίνητα μοιράζονται κοινά στοιχεία, ώστε να μπορέσουν να ρίξουν το κόστος παραγωγής. Έτσι το Polo έχει ίδια "μέρη" με το Fabia. Οι κινητήρες π.χ., είναι ίδιοι. Όσο αξιόπιστος είναι ο ένας άλλο τόσο και ο άλλος, είναι το ίδιο ακριβώς μοτέρ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κάτι άλλο με τα τέλη οταν λέει απο 101 εως 120 g co2/km θα υπολογιζεται 0,8ευρώ /γραμάριο τί εννοεί;

20χ0,8=16ευρώ ή πχ 115χ0,8=92ευρώ;

Το λέω γιατι ειναι τρελή διαφορά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Fabia με το Polo είναι το ίδιο αμάξι. Δε γίνεται το ένα να είναι αναξιόπιστο και το άλλο σκυλί.

 

 

 

Πως γίνετε τότε το fabia να παίρνει 4 αστέρια στο euroncap και το polo 5 ;

 

 

Έχουν ίδιο πάτωμα και ίδια μηχανικά μέρη.

 

To polo είναι στην pq25 πλατφόρμα και το fabia στην pq24. wink.gif

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως γίνετε τότε το fabia να παίρνει 4 αστέρια στο euroncap και το polo 5 ;

 

 

 

To polo είναι στην pq25 πλατφόρμα και το fabia στην pq24. wink.gif

 

 

 

Όπως γίνεται το Audi A3 mk2 να έχει 4 αστέρια και το Golf mk5 5 αστέρια.

 

 

Η διαφορά τους είναι ότι η δεύτερη είναι λίγο πιο ελαφριά και δέχεται τετρακίνηση. Δεν επηρρεάζει την αξιοπιστία(αν και είμαι σχεδόν σίγουρος ότι έχει αλλάξει και στο Fabia με το facelift αλλά βαριέμαι να το ψάξω).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το Fabia είναι σε παρόμοια τιμή με το Polo, προτίμησε Polo. Ανάμεσα στα 3 όμως και εγώ λόγω κινητήρα νομίζω θα προτιμούσα το Κόρσα.

Σκέψου το όμως πολύ σοβαρά για αυτόματο κιβώτιο! Είναι πολύ ξεκούραστο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

diesel με αυτοματο?να λεγα βενζινοκινητο που δεν εχει τοση ροπη οκ.

αλλα δεν εχει καμια μεγαλη διαφορα...

 

Αν νομίζεις ότι λόγω της υψηλής ροπής θα μπορείς να έχεις μόνιμα κουμπωμένη 3η ή το πολύ να κάνεις μια αλλαγή 2α-3η κάνεις λάθος! Τα diesel έχουν υψηλή ροπή αλλά την αποδίδουν σε στενό φάσμα στροφών, πιο μικρό από έναν βενζινοκινητήρα, και για να είσαι πάντα σε αυτό το φάσμα στροφών θα πρέπει να κάνεις αρκετές αλλαγές ταχυτήτων!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το Fabia είναι σε παρόμοια τιμή με το Polo, προτίμησε Polo. Ανάμεσα στα 3 όμως και εγώ λόγω κινητήρα νομίζω θα προτιμούσα το Κόρσα.

Σκέψου το όμως πολύ σοβαρά για αυτόματο κιβώτιο! Είναι πολύ ξεκούραστο!

 

Το κόρσα πάντως δεν βγαινει με αυτόματο σε ντίζελ δυστυχώς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...