phanispal Δημοσ. 31 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2011 Φυσικά και δεν ισχύει αυτό που λένε, το πιστωτικό κόβεται στην τιμή αγοράς, εκείνη που αναγράφεται στην απόδειξη.
washcloud Δημοσ. 31 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2011 ^...μόνο που αν όντως είναι Πλαίσιο ειδικά, άντε να τους "πείσεις"...........
phanispal Δημοσ. 31 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2011 Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο θα πεισθούν, πώς θα γίνει δηλαδής.. :Ρ
washcloud Δημοσ. 31 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2011 Εύχομαι να είναι υπέρβαρος πάντως, γιατί ενδέχεται να χάσει μερικά κιλά προσπαθώντας το
Super Moderators Thresh Δημοσ. 31 Μαρτίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 31 Μαρτίου 2011 αν βαριέσαι το ψήσιμο ζήτα δίσκο άλλου κατασκευαστή αλλά ίδιας χωρητικότητας, rpm, mb cache και μην δεχτείς να συμπληρώσεις ποσό για να τον πάρεις...
Oscar_Mike Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 wash δεν είναι από πλαίσιο, είναι από e-shop.gr! Η κατάσταση έχει ως εξής, τον δίσκο τον είχα πάρει 50euro, τώρα μου κόβουν πιστωτικό στα 37 ή μου δίνουν τον παρακάτω WD CAVIAR GREEN http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.303607 ο οποιος είναι 500Gb, έχει Buffer 32 MB, αλλα δεν είναι σταθερός στις 7200... (μπορώ να "πατήσω" σε αυτό και να πω ότι δεν έχει ίδια χαρακτηριστικά με τον δικό μου?) Από την άλλη ο CAVIAR BLACK http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.303656 έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με τον Seagate μου που απεβίωσε, αυτόν δεν πρέπει να μου δώσουν λοιπόν??? Πάντως εμενα ούτε τα 37 που μου δίνουν ούτε ο WD Green με ικανοποιούν, η καλύτερη περίπτωση για εμενα είναι να μου δώσουν τα 50 euro σε πιστωτικό και να βάλω αλλα 10-15 euro και να πάρω 1Tb Πως θα τους αναγκάσω να μου δώσουν όλο το ποσο στο πιστωτικό? υπάρχει κάποιος νομος ή κάτι τέτοιο και είναι υποχρεωμένοι, ή απλά αρχίζεις τα γαλλικά και όπου βγάλει???
washcloud Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 e-shop ; Αρχίσαν τα γυφτιλίκια ΚΑΙ αυτοί...; Χμ. Τεσπα, η πρακτική ίδια : μανούριασέ τους, πως ο νόμος λέει πως είτε αντικατάσταση με hardware ίδιων ή και καλύτερων δυνατοτήτων δικαιούσαι (ανεξαρτήτως τιμής), είτε πιστωτικό για να πάρεις πράγματα ίδιας αξίας με την αρχική που πλήρωσες, είτε επιστροφή του ποσού που είχες δώσει, ΟΠΟΤΕ ΚΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΒΗ. Κι αν επιμένουν, γίνε γκρινιάρης κι "απειλητικός" (δικαστήρια, φασαρίες, δυσφήμιση, "δεν ξέρετε τη δουλειά σας", "φέρτε μου έναν πιο υπεύθυνο από εσάς γιατί με 'σας δε βγάζω άκρη"/"φέρτε μου ακόμα και τον πρόεδρο του ΔΣ της εταιρίας", κι όσο αντιστέκονται, να ανεβάζεις τους τόνους. Ολίγον δράμα δλδ).
Oscar_Mike Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 Ναι δυστυχώς άρχισαν και αυτοί... και να πω ότι είμαι καινούριος πελάτης... τόσα χρονια αγοράζω (σχεδόν μονο) από αυτούς, #$%^! και το θέμα είναι ότι αν τελικά κάνουν την γυφτιά με το πιστωτικό μπορεί να γλυτώσουν 13 euro τωρα, αλλα θα χάσουν πολλά περισσότερα από εμενα γιατί δεν πρόκειται να ξανά αγοράσω από αυτούς ούτε βίδα! μερικές σκόρπιες απορίες! 1)Καλύπτομαι νομικά για να διεκδικήσω όλο το ποσο? αν ναι θα το φτάσω μέχρι εκεί που δεν φτάνει, έτσι για το γαμώτο 2)Ο Green που μου δίνουν μπορεί να χαρακτηριστεί σαν "ιδιων χαρακτηριστικών"? Η' ο Black είναι πιο κοντά στον δικο μου? 3)Όταν το e-shop επιστέψει στη Seagate τον χαλασμένο δίσκο μου, δεν θα πάρει κάποια λεφτά-πιστωτικό? Αν ναι, το e-shop θα πάρει 50 euro που μου τον πούλησε ή 37 που τον πούλησε τελευταία φορα???
washcloud Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 1) Ότι καλύπτεσαι νομικά, καλύπτεσαι (υπάρχουν και πολλαπλά σχετικά post του Super Moderator paredwse που τυγχάνει δικηγόρος) - απλά το θέμα είναι αν αξίζει να ΒΑΛΕΙΣ δικηγόρο για ΤΕΤΟΙΟ ποσό...(υποθέτω ότι σε αυτό πατάνε όσοι κάνουν την καγκουριά). Τεσπα, για την ιστορία, προ 2ετίας το τότε e-shop, μου είχε προσωπικά επιστρέψει πάνω στους 23 μήνες εγγύησης αντιγραφικού, το αρχικό ποσό μέχρι σέντσι, όταν δεν βρισκόταν πλέον το ίδιο μοντέλο (ή ίδων δυνατοτήτων - lightscribe DVD-RAM συγκεκριμένα) για να μου το αλλάξουν και οι τότε τιμές παρομοίων που μου είχανε προτείνει (αλλά δεν τα δέχτηκα) ήταν ένα δεκάρικο κάτω. Δεν ξέρω αν έπεσες σε "εξυπνάκια", ή όντως έχουν πάρει γραμμή από πάνω κι αλλάξανε τα τότε γούστα τους - αλλά μια φορά, για το γαμώτο, στενός έστω κορσές να τους γίνεις, μέχρι να περάσει το δικό σου, λέει. 2) Ο Γκρην....στροφάρει πιο αργά. 3) ...τί ψάχνεις...
Oscar_Mike Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 θα ζητήσω να μου δώσουν τον Black που είναι 7200 σταθερός, αλλιώς σε πιστωτικό όλο το ποσο που τον είχα αγοράσει τότε, στην τελική είναι σαν να τους είχα δανείσει πριν δυο χρονια 50 euro και σήμερα να μου δίνουν πίσω 37 γιατί έχουμε πληθωρισμό υποτίμηση του euro κτλ, στα @@ μου κύριε, 50 σου έδωσα τότε, 50 θέλω να μου δώσεις τώρα! ----εδιτ---- τι διαφορά έχει αυτός http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.303607 απο αυτον http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.303616 ???
washcloud Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 στην τελική είναι σαν να τους είχα δανείσει πριν δυο χρονια 50 euro και σήμερα να μου δίνουν πίσω 37 γιατί έχουμε πληθωρισμό υποτίμηση του euro κτλ, στα @@ μου κύριε, 50 σου έδωσα τότε, 50 θέλω να μου δώσεις τώρα! ....για την ακρίβεια, κι αν το καλοσκεφτείς, η υποτίμημση κτλ (βασικά ο "τιμάριθμος"), πιο πολύ δικαιολογούν να σου δώσουν...ΠΑΡΑΠΑΝΩ από 50 : Τα 50 που τους έδωσες τότε, είχαν μεγαλύτερη αγοραστική αξία (έπαιρνες περισσότερα πακέτα μακαρόνια τότε με 50 Γιούρια...). Αλλά τεσπα. Ούτως ή άλλως, ήδη παράνομοι είναι. (...οι 2 δίσκοι που παρέθεσες, έχουν "τεχνολογικές διαφορές". Πχ ο ένας υποστηρίζει NCQ κλπ...)
TheELF Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 ....για την ακρίβεια, κι αν το καλοσκεφτείς, η υποτίμημση κτλ (βασικά ο "τιμάριθμος"), πιο πολύ δικαιολογούν να σου δώσουν...ΠΑΡΑΠΑΝΩ από 50 : Τα 50 που τους έδωσες τότε, είχαν μεγαλύτερη αγοραστική αξία (έπαιρνες περισσότερα πακέτα μακαρόνια τότε με 50 Γιούρια...). Αλλά τεσπα. Ούτως ή άλλως, ήδη παράνομοι είναι. (...οι 2 δίσκοι που παρέθεσες, έχουν "τεχνολογικές διαφορές". Πχ ο ένας υποστηρίζει NCQ κλπ...) Η βλάβη της συσκευής δεν θα μας βλάψει!Πώς προστατευόμαστε από τις πρακτικές του εμπορίου αν αγοράσουμε ελαττωματική συσκευή, ηλεκτρική ή ηλεκτρονική Οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά. Επειδή καταφέρνουμε και μας κάνουν αλλαγές με των τσαμπουκά δεν σημαίνει ότι έχουμε και πάντα δίκαιο.
washcloud Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 Το καλό που σου θέλω, είναι να είσαι ερωτευμένος (...μ' αρέσει που κόλλησες στο "αν αγοράσουμε ελλατωματική", και το ερμήνευσες ως "αν είναι εξ' αρχής ελλατωματική". Βρέι! Ξέρεις κανέναν που να πάει ΜΕΤΑ από 729.5 μέρες να ζητήσει αντικατάσταση, επειδή ήταν εξ' αρχής ελλατωματική η συσκευή;! Σκέψου το λίγο. Το ελλατωματική σημαίνει "ήταν εξ' αρχής, γι' αυτό και μέσα σε 2 χρόνια ΧΑΛΑΣΕ". Τεσπα, το κειμενάκι σχολιάζει το ελάχιστο διάστημα αντικατάστασης μικροσυσκευών, το οποίο ευρωπαϊκώς είναι 2 έτη. Και μαζί σχολιάζει κι άλλα δικαιώματα και γυφτιές)
Oscar_Mike Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 ρε συ Elf, δεν είπα ότι θα πάω και θα αρχίσω να κοπανάω οποιον βρω μπροστά μου στο e-shop, αλλα την μείωση που μου κάνουν στο ποσο δεν μπορώ να την καταλάβω, ούτε μπορώ να καταλάβω την αντικατάσταση του δίσκου με κάποιον ο οποιος δεν έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με τον δικό μου. -Δεν θες να μου κόψεις πιστωτικό στα 50 euro??? -Ok δεκτό, δώσε μου τον ίδιο δίσκο. -Δεν τον έχεις??? -Δώσε μου έναν με ίδιες δυνατότητες. -Ποιος είναι αυτός? -Ο http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.303656 που έχει 60euro Kαι για να μην βγει κανένας να πει ότι πάω να εκμεταλλευτώ την κατάσταση και να μου δώσουν ακριβότερο δίσκο και να "φάω" 10 euro από το e-shop, είπα από την αρχή ότι η καλύτερη λύση για εμενα είναι τα 50 σε πιστωτικό, όσα τους είχα δώσει δηλαδή ούτε euro παραπάνω, και να βάλω αλλα 10-15-20 από την τσέπη μου και να αγοράσω έναν μεγαλύτερο, κερδισμένοι δεν θα βγούν πάλι αυτοί??? Kαι λεφτά παραπάνω θα τους δώσω, και θα συνεχίσω να αγοράζω από αυτούς. Είναι κάπου λάθος το σκεπτικό μου???
TheELF Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 και το ερμήνευσες ως "αν είναι εξ' αρχής ελλατωματική" Δεν το σκέφτηκα καθόλου έτσι Το ελλατωματική σημαίνει "ήταν εξ' αρχής, γι' αυτό και μέσα σε 2 χρόνια ΧΑΛΑΣΕ". Το ξέρω ότι είναι έτσι,το θέμα είναι ότι έχεις 0% δυνατότητα να το αποδείξεις ότι ήταν εξ'αρχής προβληματικό,και όχι ότι σου έπεσε κάτω π.χ. ,ενώ η όποια κατασκευαστική έχει 100% δυνατότητα να βρει από τη «πήγε» ο δίσκος,αν ήταν δηλαδή εξ'αρχής προβληματικός ή αν υπέστη κακομεταχείριση ή από τον χρήστη ή από ΔΕΗ ή και εγώ δεν ξέρω από που. Οπότε στέκι ότι είπα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα