qsis Δημοσ. 13 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2011 Σε αυστηρά νούμερα;Μόνο μια δυναμομέτρηση θα δείξει στα σίγουρα. Και τι εννοείς με τον όρο "επιτάχυνση";Μιλάς για 0-100;Για ρεπρίζ;Σε τι φάσμα στροφών; Το a/c δέν είναι sprint booster που επεμβαίνει στο ηλεκτρικό σήμα που στέλνει το πεντάλ και κατεπέκταση το μεγαλύτερο ή μικρότερο άνοιγμα της πεταλούδας. θες να με βαλεις να μετρησω με gps ? απλα εχω παρατηρησει οτι η διαφορα δεν ειναι ιδιαιτερα σημαντικη και οτι ακομα και σε δυνατα αυτοκινητα (160+ αλογα) , το μονο που πρακτικα αλλαζει ειναι η αποκριση του γκαζιου σε τετοιες ιπποδυναμεις εκ των πραγματων βεβαια το a/c δεν θα μπορουσε να επηρεασει σημαντικα το τελικο αποτελεσμα παρολα αυτα σου δινεται η αισθηση οτι η αποδοση πεφτει χωρις ομως κατι τετοιο να συμβαινει στη πραξη αλλα και σε πιο αδυναμα αυτοκινητα η διαφορα ειναι αμελητεα
Tenshi Δημοσ. 13 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2011 Δέν μπορείς να χαρακτηρίζεις κάτι αντιληπτό απο την μία άλλα αμελητέο απο την άλλη.Γιατι αλλάζει η απόκριση του ηλεκτρόγκαζου;Ποιός ο λόγος που δύο τελείως διαφορετικά συστήματα επηρεάζονται όταν λειτουργούν ταυτόχρονα;Food for thought λοιπόν και αμφιβάλλω αν οποιοδήποτε GPS μπορεί να δώσει χειροπιαστές ενδείξεις γι'αυτό που υποστηρίζεις.Οπως είπα,μόνο το δυναμόμετρο μπορεί να διαπιστώσει την όποια απώλεια (ή οχι) ισχύος. PS.Παράλληλα πέτα την ερώτηση στο 4Τ.Θα επιβεβαιώσουν τα γραφόμενά μου. PS.Τα 2.0 FSI βγάζουν 150ps.Μια χαρά τρώνε το performance hit απο το αρκουδισιον.../τέλος offtopic/
qsis Δημοσ. 13 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2011 δε χρειαζεται να πεταξω καμια ερωτηση , το χουμε λυσει το θεμα ειδικα στα vag δε γινεται στο κατω κατω να εχουν σημαντικο performance hit ο 1.8T και ο 2.0 tfsi οσο και αν δινει αυτη την εντυπωση το βλαμμενο ηλεκτρογκαζο μας εκτος κι αν το a/c θελει καμια 20αρια αλογα+ για να λειτουργησει παρολα αυτα θα κανω δοκιμες στο shitroen μου που ειναι πολυ πιο αδυναμο, τι δυναμομετρο (τροχοι παντα), τι δρομος..
Ntinaras Δημοσ. 13 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2011 to ac κοβει ροπη και οχι αλογα και η ποσοτητα που κοβει εξαρταται απο την αποδοση του ac . και φυσικα σε ελαφρια μικρα αυτοκινητα με μικρη ροπη η αποδοση φαινεται να πεφτει παρα πολυ...
ermis1964 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2011 Η ιπποδύναμη είναι συνάρτηση ροπής καί στροφών πού αναπτύσσεται αυτή ή ροπή.Τό πόση ισχύ καταναλώνει ένα A/C αυτοκινήτου εξαρτάται από τήν ισχύ τού συμπιεστή τού A/C.Τά Α/C τών αυτοκινήτων είναι αρκετά μεγάλα σέ ισχύ γιά νά αντισταθμίσουν τίς μεγάλες θερμοκρασίες καί απώλειες πού έχουν τά οχήματα.Γιά ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο τό A/C είναι περί τά 22.000BTU.Άρα ή ισχύς τού συμπιεστή είναι περί τά 2,2Kw καί ή ισχύς πού απορροφά από τόν κινητήρα είναι περί τούς 4 ίππους συνυπολογίζοντας καί τήν ισχύ τών βεντιλατέρ καί τού ανεμιστήρα.Τό πρόβλημα μέ τήν απόδοση τού κινητήρα είναι εμφανές στίς χαμηλές στροφές.Αν δηλαδή εάν όχημα 1.600cc,στίς 2.000 σ.α.λ εχει ιπποδύναμη σέ αυτές τίς στροφές 30 ίππους καί τό A/C καταναλώνει 4 ίππους,μένουν 26 ίπποι.Μείωση ιπποδύναμης δηλαδή 13%.Αρκετά σημαντική.Στίς 5.000 σ.α.λ τού ίδιου κινητήρα ή ιπποδύναμη είναι 100 ίπποι καί τό A/C καταναλώνει πάλι 4 ίππους,μένουν 96 ίπποι.Μείωση μόλις 4%.Γι'αυτό καί νιώθουμε ότι τό αυτοκίνητο "δέν τραβάει",ιδίως στίς χαμηλές στροφές.
Ntinaras Δημοσ. 13 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2011 4 αλογα?σκεψου οτι τα μικρα (παλια) αυτοκινητα εχουν αρκετα κατω απο 80.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 14 Μαρτίου 2011 Moderators Δημοσ. 14 Μαρτίου 2011 Η ιπποδύναμη είναι συνάρτηση ροπής καί στροφών πού αναπτύσσεται αυτή ή ροπή.Τό πόση ισχύ καταναλώνει ένα A/C αυτοκινήτου εξαρτάται από τήν ισχύ τού συμπιεστή τού A/C.Τά Α/C τών αυτοκινήτων είναι αρκετά μεγάλα σέ ισχύ γιά νά αντισταθμίσουν τίς μεγάλες θερμοκρασίες καί απώλειες πού έχουν τά οχήματα.Γιά ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο τό A/C είναι περί τά 22.000BTU.Άρα ή ισχύς τού συμπιεστή είναι περί τά 2,2Kw καί ή ισχύς πού απορροφά από τόν κινητήρα είναι περί τούς 4 ίππους συνυπολογίζοντας καί τήν ισχύ τών βεντιλατέρ καί τού ανεμιστήρα.Τό πρόβλημα μέ τήν απόδοση τού κινητήρα είναι εμφανές στίς χαμηλές στροφές.Αν δηλαδή εάν όχημα 1.600cc,στίς 2.000 σ.α.λ εχει ιπποδύναμη σέ αυτές τίς στροφές 30 ίππους καί τό A/C καταναλώνει 4 ίππους,μένουν 26 ίπποι.Μείωση ιπποδύναμης δηλαδή 13%.Αρκετά σημαντική.Στίς 5.000 σ.α.λ τού ίδιου κινητήρα ή ιπποδύναμη είναι 100 ίπποι καί τό A/C καταναλώνει πάλι 4 ίππους,μένουν 96 ίπποι.Μείωση μόλις 4%.Γι'αυτό καί νιώθουμε ότι τό αυτοκίνητο "δέν τραβάει",ιδίως στίς χαμηλές στροφές. Πολυ χρησιμο ποστ! Εχω μια ερωτηση ομως. Σε Fiat Grande Punto του 2006 που οδηγουσα για 6 μηνες, ειτε με αναμμενο το ac ειτε χωρις, δεν καταλαβαινες καμια απολυτως διαφορα στο αυτοκινητο. Ουτε σκαμπανευασματα στροφων στο ρελαντι (οταν ανοιγε ο συμπιεστης) ουτε τιποτα. Υπαρχει καποιο "κολπο" της Fiat σε αυτη τη περιπτωση? Μηπως το αυτοκινητο ηταν φιμωμενο απο το προγραμμα του και απλα αλλαζε χαρτογραφηση (θυσιαζοντας λιγο καταναλωση) οταν παταγες το κουμπακι a/c? Πως το εξηγεις?
qsis Δημοσ. 14 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2011 σκαμπανευασματα με το a/c δεν υπαρχουν παρολα αυτα ανεβαινει λιγακι το ρελαντι απο οτι εχω προσεξει (εμενα απο 800 rpm παει σχεδον 1000 απο οτι θυμαμαι) και η χαρτογραφηση πρεπει να αλλαζει.. θα ειχε ενδιαφερον να το ψαξουμε αυτο , καποιος μηχανικος ισως να ξερει
ermis1964 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2011 Ανέβασμα στροφών στό ρελαντί,κατά την ενεργοποίηση τού A/C υπάρχει σέ όλα τά οχήματα.Αν κάποια οχήματα δέν κάνουν αυτό τό ανέβασμα,αυτό δέν τό γνωρίζω.Στά παλαιότερα οχήματα ή άνοδος τών στροφών στό ρελαντί κατά τήν ενεργοποίηση τού A/C ήταν περί τίς 150 σ.α.λ μέ 200 σ.α.λ.Στά καινούργια οχήματα είναι λίγο μικρότερη.Όταν ενεργοποιείται τό A/C δέν αλλάζει ή χαρτογράφηση τών παραμέτρων τού κινητήρα από τόν εγκέφαλο τού οχήματος.Υπάρχουν κάποιες ασφαλιστικές δικλείδες όμως.Όπως γιά παράδειγμα σέ κάποιους τύπους οχημάτων μετά τίς 5.000 σ.α.λ μέ 5.500 σ.α.λ διακόπτεται ή λειτουργία τού συμπιεστή τού A/C.,Αν ή Fiat έχει κάποιο λογισμικό πού εξομαλύνει τίς επιπτώσεις από τήν λειτουργία τού A/C δέν τό γνωρίζω,όμως από τήν προσωπική μου εμπειρία δέν έχω διαπιστώσει ότι ή Fiat έχει κάποια καλύτερη διαχείρηση τού κινητήρα,σέ σύγκριση μέ άλλους κατασκευαστές.
Waldo_Vrs Δημοσ. 26 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2011 Ο άνθρωπος μιλούσε για κρατήματα με θέμα τις αναρτήσεις και τα ψαλίδια του και οι μισοί του μιλάνε για λάστιχα...
Ntinaras Δημοσ. 26 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2011 βαλε τα καλυτερα αμορτισερ και πηγαινε στο χιονι.
_BASSstarlet_ Δημοσ. 26 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2011 Ο άνθρωπος μιλούσε για κρατήματα με θέμα τις αναρτήσεις και τα ψαλίδια του και οι μισοί του μιλάνε για λάστιχα... Καταρχήν, μίλησε για <<αλλαγή της ανάρτησης..>> κάτι που φυσικά, δεν γίνεται. Και δεύτερον, είπε για <<πρόσφυση>> που είναι άμεσα συνδεδεμένη με τα ελαστικά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.