_BASSstarlet_ Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Το οποίο penalty πόσο μπορεί να είναι; Απλά θα χάσω κάτι λίγα σε επιτάχυνση ή δε θα μπορεί να πάρει τα πόδια του, σε σημείο να μη μπορώ να κάνω μια προσπέραση; Δεν θα είναι τόσο δραματικά τα πράγματα. Χειρότερη επιβάρυνση είναι κατά την προσπέραση, η λειτουργία του air-condition, παρά το επιπλέον βάρος και αντίσταση της μεγαλύτερης διάστασης. Τις ίδιες ανησυχίες είχα, όταν από τις σιδερένιες με τα 145άρια, έβαλα 175άρια, σε χιλιάρι μάλιστα. Δεν επιβεβαιώθηκαν..
Tenshi Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Σε 1.4 Polo 9Ν 101ps, έκανα μετάβαση απο 14" (δεν θυμάμαι κάν διάσταση) σε 195/55/15.Μεγαλύτερη κατανάλωση μέσα στην πόλη (9.5~10.1lt/100) και εμφανή μείωση στις επιδόσεις,τόσο σε ρεπρίζ όσο και σε 0-100. Το a/c επιβαρύνει το όχημα ανεξαρτήτως κυβισμού, αν αναλογιστούμε οτι η συντριπτική πλειοψηφία των οχημάτων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα είναι μέχρι 2000cc,οπότε δέν έχει να κάνει.
ermis1964 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2011 Η σωστή διάσταση γιά αντικατάσταση τού 165/70/14 είναι ή 196/60/14.Θεωρώ βέβαια ότι είναι κάπως υπερβολικό νά τοποθετηθεί ενα τόσο φαρδύ ελαστικό,σέ ένα όχημα σχετικά χαμηλής ιπποδύναμης.Τό κράτημα ενός οχήματος δέν εξαρτάται μόνο από τά ελαστικά,αλλά καί από άλλους παράγοντες.
_BASSstarlet_ Δημοσ. 7 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2011 Το a/c επιβαρύνει το όχημα ανεξαρτήτως κυβισμού, αν αναλογιστούμε οτι η συντριπτική πλειοψηφία των οχημάτων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα είναι μέχρι 2000cc,οπότε δέν έχει να κάνει. Δεν είπα κάτι διαφορετικό.
bigsmall Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Η μείωση στις επιδόσεις από μεγαλύτερες ζάντες οφείλεται όχι στο βάρος αλλά στην αλλαγή του βήματος. Κοινώς με την παλιά ζάντα σε μια περιστροφή κάνεις 1 μέτρο ενώ με την πιο μεγάλη κάνεις 1,20 (τα νούμερα τυχαία). Αυτό έχει το ίδιο αποτέλεσμα με την αλλαγή ταχύτητας σε ποδήλατο. Όταν βάζεις τον μεγάλο δίσκο μπροστά βαραίνει το πετάλι αλλά έχει καλύτερη τελική. Για μικρού κυβισμού αυτοκίνητα οι διαφορές είναι πολύ εμφανής και καλύτερα να αλλαχτεί η ανάρτηση παρά το βήμα. Επίσης η αλλαγή του βήματος δίνει λάθος ενδείξεις στο κοντέρ.
_BASSstarlet_ Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Έχω χρόνια να κάνω ποδήλατο, αλλά νομίζω πως ο μεγάλος δίσκος ελαφραίνει το πετάλι. Επίσης, όταν λέμε <<μεγαλύτερες ζάντες>>, εννοείται πως η συνολική διάμετρος παραμένει, αφού το ελαστικό έχει χαμηλότερο προφίλ.
Ntinaras Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2011 Η μείωση στις επιδόσεις από μεγαλύτερες ζάντες οφείλεται όχι στο βάρος αλλά στην αλλαγή του βήματος. Κοινώς με την παλιά ζάντα σε μια περιστροφή κάνεις 1 μέτρο ενώ με την πιο μεγάλη κάνεις 1,20 (τα νούμερα τυχαία). Αυτό έχει το ίδιο αποτέλεσμα με την αλλαγή ταχύτητας σε ποδήλατο. Όταν βάζεις τον μεγάλο δίσκο μπροστά βαραίνει το πετάλι αλλά έχει καλύτερη τελική. Για μικρού κυβισμού αυτοκίνητα οι διαφορές είναι πολύ εμφανής και καλύτερα να αλλαχτεί η ανάρτηση παρά το βήμα. Επίσης η αλλαγή του βήματος δίνει λάθος ενδείξεις στο κοντέρ. οχι,η μειωση οφειλεται στο μεγαλυτερο φαρδος του ελαστικου,που εχεις περισσοτερες απωλειες λογω τριβων αλλωστε μπορεις να πετυχεις το ιδιο βημα με διαφορετικους συνδυασμους διαστασεων πελματος,προφιλ και ζαντας
Alxnks Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 αν και μιλαει για κρατημα στα χιονια....δεν παυει να μιλαει για κρατημα, αρα κολλαει εδω: http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=274199&cid=25 καντε κλικ στο λινκ για φωτο! Δεν έχετε αλυσίδες; Χρησιμοποιήστε τη γυναίκα σας! Την Καθαρή Δευτέρα με την μεγάλη κακοκαιρία , κάπου στην Εθνική οδό κοντά στην Λαμία είχε χιονοθύελλα. Τα αυτοκίνητα χρειαζόντουσαν αλυσίδες διότι ο δρόμος γλιστρούσε. Ο οδηγός του SEAT με αριθμό κυκλοφορίας ΥΜΤ-35ΧΧ δεν είχε αλυσίδες. Και τότε ο γίγαντας, ο ένας, ο μοναδικός, ο Θεός, ο... τι σκέφτηκε; Έντυσε καλά την γυναίκα του, της έβαλε κασκόλ γύρω από το κεφάλι και την έβαλε να κάτσει πάνω στο καπό ώστε να πατάνε καλά οι ρόδες του αυτοκινήτου του. Η διαδρομή κράτησε περίπου 7 χιλιόμετρα όσο ήταν και το πρόβλημα του δρόμου. Πρέπει να παίρνουμε παράδειγμα από αυτόν τον εφευρετικό συνάδελφο οδηγό... Κρίμα που δεν έχουμε την φωτό και από μπροστά.
lary7 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 Φιλη μου με ιδιο αμαξι με εσενα τα αλλαξε ολα. Ζαντες, ελατηρια, αμορτισερ. Βγηκαν αρκετα αλλα ειδε τεραστια διαφορα στο κρατημα χωρις το αμαξι να γινει πολυ σκληρο. Επειδη το οδηγησα πηγαινε πολυ καλα. Οποτε μαζι με τα λαστιχα κανε και καμια επεμβαση συντηρητικη στην αναρτηση αν εχεις σκοπο να το κρατησεις καποια χρονια.
qsis Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 Το a/c επιβαρύνει το όχημα ανεξαρτήτως κυβισμού, αν αναλογιστούμε οτι η συντριπτική πλειοψηφία των οχημάτων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα είναι μέχρι 2000cc,οπότε δέν έχει να κάνει. σιγα ρε παιδια , ποσους ιππους κοβει το a/c? απλα συνηθως χαλαει την αποκριση του γκαζιου και σου δινει την αισθηση του ψοφου, αλλα δεν αλλαζει κατι δραματικο στην επιταχυνση
_BASSstarlet_ Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 Το δραματικό το εκλαμβάνει καθείς διαφορετικά, αλλά ότι επιβαρύνει τις επιδόσεις, δεν μπορεί να αμφισβητηθεί.
Ntinaras Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 αν και μιλαει για κρατημα στα χιονια....δεν παυει να μιλαει για κρατημα, αρα κολλαει εδω: http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=274199&cid=25 καντε κλικ στο λινκ για φωτο! Δεν έχετε αλυσίδες; Χρησιμοποιήστε τη γυναίκα σας! Την Καθαρή Δευτέρα με την μεγάλη κακοκαιρία , κάπου στην Εθνική οδό κοντά στην Λαμία είχε χιονοθύελλα. Τα αυτοκίνητα χρειαζόντουσαν αλυσίδες διότι ο δρόμος γλιστρούσε. Ο οδηγός του SEAT με αριθμό κυκλοφορίας ΥΜΤ-35ΧΧ δεν είχε αλυσίδες. Και τότε ο γίγαντας, ο ένας, ο μοναδικός, ο Θεός, ο... τι σκέφτηκε; Έντυσε καλά την γυναίκα του, της έβαλε κασκόλ γύρω από το κεφάλι και την έβαλε να κάτσει πάνω στο καπό ώστε να πατάνε καλά οι ρόδες του αυτοκινήτου του. Η διαδρομή κράτησε περίπου 7 χιλιόμετρα όσο ήταν και το πρόβλημα του δρόμου. Πρέπει να παίρνουμε παράδειγμα από αυτόν τον εφευρετικό συνάδελφο οδηγό... Κρίμα που δεν έχουμε την φωτό και από μπροστά. ηλιθιοτητα? τι να κλασουν τα 60 κιλα στα ηδη 800?
Alxnks Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 ηλιθιοτητα? τι να κλασουν τα 60 κιλα στα ηδη 800? Τα 800 κιλά δεν είναι όμως πάνω από τον κινητήριο άξονα. Είναι γνωστό κόλπο να βάζεις βάρος πάνω από τον κινητήριο άξονα σε περιπτώσεις μειωμένης προσφυσης. Απλά ο τυπας είναι τελείως Λολ πουν την άφησε εκεί πάνω μες τα χιόνια για 7 χιλιόμετρα. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Tenshi Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 σιγα ρε παιδια , ποσους ιππους κοβει το a/c? απλα συνηθως χαλαει την αποκριση του γκαζιου και σου δινει την αισθηση του ψοφου, αλλα δεν αλλαζει κατι δραματικο στην επιταχυνση Σε αυστηρά νούμερα;Μόνο μια δυναμομέτρηση θα δείξει στα σίγουρα. Και τι εννοείς με τον όρο "επιτάχυνση";Μιλάς για 0-100;Για ρεπρίζ;Σε τι φάσμα στροφών; Το a/c δέν είναι sprint booster που επεμβαίνει στο ηλεκτρικό σήμα που στέλνει το πεντάλ και κατεπέκταση το μεγαλύτερο ή μικρότερο άνοιγμα της πεταλούδας.
Ntinaras Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2011 αμα το αμαξι ειναι 1200 κιλα ειναι παραπανω απο τα μισα στο μπροστινο αξονα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.