qsis Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Γιατι να χασει σε ανεση και καταναλωση? Μολις 75 αλογα εχει αλλωστε Εγω προσωπικα πιστευω οτι και τα λαστιχα του εχουν τα χρονακια τους (ειδικα αν τρωνε κ πολυ ηλιο το καλοκαιρι το θεμα χεροτερευει) , αλλα γενικα ποτε δεν με ικανοποιουσε και η ποιοτητα των "φθηνων" σειρων ελαστικων σε ο,τι αφορα το κρατημα.. (Και γενικοτερα βεβαια , εχω σκασει 2 conti σαν του haldor σε λακουβες) Επειδη ειχα εμπειρια απο αυτα αλλα και απο τα αντιστοιχα michelin , μονο τα χειροτερα εχω να πω και τη διαφορα τη καταλαβα οταν οδηγησα , exalto , pilot sport και sport contact για καποιες 10αδες χιλ χλμ... απλα καμια επαφη Βεβαια ειναι υπερβολη να μιλαμε για τετοια λαστιχα σε 75αρι πολο, αλλα οι πιο ενδιαμεσες σειρες (premium) ειναι σαφως πιο καλες και πιστευω οτι αξιζουν τη χρηματικη διαφορα Sent from my LG-P500 using Tapatalk
Ntinaras Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 μπορεις να αλλαξεις και ελατηρια μονο,ειναι πιο φτηνα απο το να αλλαξεις αμορτισερ
kage Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 τι μανια ειναι αυτη σε κωλοδρομους να θελουν να τρεχουν με ακυρα αυτοκινητα!
qsis Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 δε νομιζω οτι ο ts ανεφερε οτι ειναι γκαζιαρης, ισως απλα να παρατηρησε χειροτερο κρατημα σε σχεση με το παρελθον και παραξενευτηκε. (εγω αυτο καταλαβα) αν ομως πουμε οτι τρεχει , τι θα πρεπε να χει για να τρεχει? πορσικο και βαλε? εκει θα τον δικαιολογουσες?
Waldo_Vrs Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Τα χιλιόμετρα είναι λίγα...Εαν δεν το κουνούσε το αμάξι για μερικούς μήνες ώστε να λάστιχα να ξεραθούν τότε δεν έχει εκεί πρόβλημα.. Επίσης όσο χάλια είναι το λάστιχο χάνει πρόσφυση..και όχι κράτημα.. Για να χάνει κάποιο αμορτισέρ λάδια πρέπει να το έχει χτυπήσει τόσο γερά στη γέφυρα που πιστεύω θα το θυμόταν..και επίσης στάνταρ τα εργοστασιακά βγάζουν 50.000χιλ. Πάνε δες τα ημιαξόνια σου...αργότερα αν θες βελτίωση όσον αφορά γενικά το κράτημα του αμαξιού πέρνα μια απλή ανάρτηση στυλ KONI και είσαι μια χαρά..θα πέρνεις τις στροφές αντί για 80 με 100 αλλά θα νιώθεις ότι το αμάξι είναι πραγματικά κολημένο στο έδαφος.
Ntinaras Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 τι μανια ειναι αυτη σε κωλοδρομους να θελουν να τρεχουν με ακυρα αυτοκινητα! ειναι θεμα οικονομιας πια! αν εισαι εμ 60 στην ευθεια και πρεπει να κοψεις με 40 για να παρεις τη στροφη καις εξτρα βενζινη για να ξαναεπιταχυνεις μετα ενω αν εισαι μονιμα και σταθερα με 60 τοτε δε καις!
_BASSstarlet_ Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Επίσης όσο χάλια είναι το λάστιχο χάνει πρόσφυση..και όχι κράτημα.. Το κράτημα δηλαδή, είναι άσχετο από την πρόσφυση του ελαστικού;
Alxnks Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Το κράτημα δηλαδή, είναι άσχετο από την πρόσφυση του ελαστικού; κι αν ναι...απο ποτε;
ermis1964 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Ο μόνος αριθμός πάνω στο λάστιχο που θα μπορούσε να σημαίνει ημερομηνία γράφει "1308". Χωρίς κάθετο. Λογικά 13η εβδομάδα του 2008 (δηλαδή Απρίλιος) ή κάτι άλλο άσχετο; Αν είναι αυτό, μάλλον έφαγα δούλεμα που μου είπαν ότι είναι καινούρια. Πρώτη άδεια του αυτοκινήτου είναι Ιούλιος του 2008, οπότε κολλάει το ελαστικό να είναι λίγοι μήνες πίσω. Αν ισχύει αυτό πάω για αλλαγή; Ναί χρήζουν αντικατάστασης τά ελαστικά σου.Μπορείς νά τοπθετήσεις τήν επόμενη διάσταση 195/60/14 -αν τήν δέχεται ή ζάντα σου- γιά νά έχεις περισσότερο "πάτημα".Η ζάντα σου πρέπει νά είναι τουλάχιστον 5,5χ14 γιά νά παίρνει τό 185/60/14.Η διαφορά τιμής δέν είναι ιδιαίτερα μεγάλη σέ σύγκριση μέ τό 165/70/14 πού ήδη έχεις.
Haldol Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Πρώτον δεν τρέχω. Μου αρέσει το γκάζι αλλά με την έννοια της επιτάχυνσης, όχι των μεγάλων ταχυτήτων. Για να με δει κανείς με πάνω από 130 ακόμα και σε ευθύ και άριστο δρόμο θα πρέπει να 'χει γκρεμίσει κάνας φούρνος. Το πρόβλημα που αναφέρω όμως δεν το αντιμετωπίζω μόνο στις «μεγάλες» ταχύτητες αλλά ακόμα και με 40-50 χιλιόμετρα. Έπειτα... εάν βάλω 185/60/R14 αλλάζει το βήμα του αυτοκινήτου. Η συνολική διάμετρος του τροχού θα είναι λίγο μεγαλύτερη από την τωρινή. Και δεν ξέρω αν θέλω κάτι τέτοιο... Μία σκέψη δικιά μου ήταν να κάνω την υπέρβαση και να ανέβω αρκετά σε διάσταση, όχι απλά στην αμέσως επόμενη. Να πάω π.χ. σε 195/45 ή ακόμα και 205/45. Αυτό γιατί δεν ξέρω κατά πόσο η αμέσως επόμενη διάσταση θα κάνει δουλειά ή πάλι θα λέω ότι "δεν κρατάει". Ενώ έτσι είμαι σίγουρος. Και κερδίζω και καλύτερο φρένο (άλλο ένα σημείο που πάσχει το Polo).
Tenshi Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Αν βάλεις 45αρι προφίλ,ετοιμάσου για πολυυυυ άγριες διαδρομές.Η Κρήτη Ελλάδα δέν φημίζεται για το οδικό δίκτυό της,οπότε αν δέν είσαι σίγουρος οτι τα αμορτισέρ σου κάνουν εξαιρετική απόσβεση τον όποιων ανωμαλιών,καλύτερα να αναθεωρήσεις. Μιλάμε για αμάξι των 85ps,οπότε αν πάς σε κάτι πιο φαρδύ,θα έχεις και τις ανάλογο penalty στις επιδόσεις.
Haldol Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Το οποίο penalty πόσο μπορεί να είναι; Απλά θα χάσω κάτι λίγα σε επιτάχυνση ή δε θα μπορεί να πάρει τα πόδια του, σε σημείο να μη μπορώ να κάνω μια προσπέραση;
Ntinaras Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 οσο πιο φαρδυ λαστιχο τοσο πιο πολλες απωλειες λογω τριβων.
Alxnks Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Επίσης, πάρα πολύ δύσκολα θα μπει 195 (πόσο μάλλον 205) σε 14άρα ζάντα. Το 185/60/14 δεν αλλαζει τίποτα σε δραματικό βαθμό και είναι διαχρονική αλλαγή που προτείνεται σε αυτή τη διάσταση ζάντας. Διαφορετικά, θα πρέπει να πας σε αλλαγή ζαντων, με τουλάχιστον 15άρες. Ακόμα, να ξέρεις ότι τα ενδιάμεσα προφίλ 45, 55, 65 κτλ είναι ακριβότερα από τα 50, 60, 70 πχ. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.