Haldol Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Τον τελευταίο καιρό έχω παρατηρήσει ότι το αυτοκίνητο «χάνει» κάπως σε στροφές. Ποτέ δεν ήμουν 100% ικανοποιημένος από το κράτημά του, αλλά πλέον το νιώθω πιο έντονα. Περίπου πριν δύο εβδομάδες που είχα πάει Ηράκλειο -> Χανιά και πίσω, στο γυρισμό, στις στροφές στην ανηφόρα μετά το Ρέθυμνο αναγκαζόμουν και έκοβα σε 70-80 διότι ένιωθα ότι δεν θα κρατέται καλά στο δρόμο. Είναι ένα VW Polo 1.4 (75άρι) του 2008. Φοράει 165/70/R14 Continental "ContiEcoContact3". Δεν είναι καινούρια, αλλά δεν έχουν και ιδιαίτερη φθορά. Στην επόμενη αλλαγή των ελαστικών έχω σκεφτεί να πάω σε λίγο μεγαλύτερη διάσταση, μπας και μου δώσουν λίγη παραπάνω πρόσφυση. Και εάν δεν μείνω ικανοποιημένος κι έτσι, να κοιτάξω μήπως αλλάξω και όλη την ανάρτηση σε κάτι καλύτερο. Για τώρα όμως, που δεν υπάρχουν λεφτά στην άκρη, τι μπορώ να κάνω; Σκέφτηκα να κοιτάξω τα σινεμπλόκ μην έχουν κοπεί, διότι η μεγάλη αστάθεια είναι φρούτο του τελευταίου καιρού. Τι άλλο θα μπορούσα να ελέγξω, είτε μόνος μου είτε με μικρό κόστος σε κάποιο συνεργείο/βουλκανιζατέρ;
Alxnks Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 λογικα, αν δεν ειναι πολυ στενες, σε 14αρες μπορεις να πας και μεχρι 185/60/14 παντως.
Tenshi Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Τα αμορτισέρ σε τι κατάσταση βρίσκονται;Εχεις δεί μήπως έχουν "κάτσει" ή χάνουν λάδια; Εχεις μεγάλο bodyroll (κλίσεις του αμαξώματος);
Alxnks Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Μπορείς να πας σε έναν αμορτισερα (που όμως να έχει το μηχάνημα που θα αναφέρω παρακάτω) και να του πεις ότι σκέφτεσαι να αλλάξεις αμορτισερ κτλ και θες να σου προτείνει κάποια, αλλά με την ευκαιρία ας το δει το αμάξι στο αμορτισερομετρο (αυτό το μηχάνημα) να σου πει σε τι κατάσταση βρίσκονται τώρα τα δικα σου (3-4 λεπτά διαδικασία είναι). Θα τα δει, λογικα δεν θα σου πάρει χρηματα, σαν μελλοντικό πελάτη, κι εσυ ανάλογα με το τι έχουν/δεν έχουν τα δικα σου, αλλά και την τιμή του συγκεκριμενου, θα πράξεις. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
qsis Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 προκειμενου να τον κανει πελατη θα του πει οτι τα αμορτισερ του ειναι για πεταμα το αν τα αμορτισερ εχουν προβλημα φαινεται απο τις κλισεις (ποσα χλμ εχουν κανει??) , τα λαστιχα του ομως εδω που τα λεμε δεν ειναι και του κουτιου (αν ειναι μαλιστα τα εργοστασιακα, δεν ξερουμε και ποσο καιρο ηταν φορεμενα στο αυτοκινητο)οποτε μπορει να εχουν αρχισει να πετρωνουν (η φθορα δε παιζει κανενα ρολο σε αυτο) επισης πιεση στα ελαστικα ελεγχεις συχνα haldor?
Alxnks Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 προκειμενου να τον κανει πελατη θα του πει οτι τα αμορτισερ του ειναι για πεταμα Μην τα ισοπεδώνεις όλα. Εξαρτάται αν πέσεις σε σωστό επαγγελματια η όχι. Εγώ πριν 9 χρόνια που το είχα κάνει με ένα ιμπιζα που είχαμε τότε, ο άνθρωπος που είχα πάει μου είχε πει ότι μια χαρά είναι και μετά πιάσαμε να λέμε για αλλαγή (το είχα ήδη βέβαια χαμηλωμενο κτλ) την οποία πότε δεν έκανα. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
ermis1964 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Αν τά ελαστικά σου είναι άνω τών 3 ετών χρήζουν άμεση αντικατάστασης.Μπορεί νά βλέπεις πέλμα,αλλά τό ελαστικό έχει γίνει "κούτσουρο" καί δέν έχει πρόσφυση.Όπως προανέφεραν καί οί συμφορουμίτες,πρέπει νά ελέγξεις τά αμορτισέρ,ιδίως άν έχεις άνω τών 60.000χλμ.Νά ελέγξεις ψαλίδια,σινεμπλόκ -όπως καί εσύ επισήμανες- καί άν όλα είναι καλά,νά κάνεις ευθυγράμμιση.Επίσης άν αντικαταστήσεις οτιδήποτε (αμορτισέρ,ψαλίδια,σινεμπλόκ) πάλι θά κάνεις ευθυγράμμιση.
Haldol Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Το αυτοκίνητο το είχα πάρει μεταχειρισμένο και μου είχαν πει ότι τα λάστιχα είναι αλλαγμένα. Τώρα έχει 23.000 χιλιόμετρα περίπου, οπότε και να με δούλεψαν... και πάλι δεν είναι τρελά τα χιλιόμετρα. Πως ελέγχω αν έχουν «πετρώσει» και θέλουν αλλαγή; Πίεση είναι οκ, ελέγχω αρκετά συχνά.
Tenshi Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Για αρχή κοίτα στα πλαϊνά του ελαστικού.Κάπου θα αναφέρεται η ημερομηνία κατασκευής,πχ. με την μορφή 45/08 (45η εβδομάδα του 2008 το συγκεκριμένο)
Haldol Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Ο μόνος αριθμός πάνω στο λάστιχο που θα μπορούσε να σημαίνει ημερομηνία γράφει "1308". Χωρίς κάθετο. Λογικά 13η εβδομάδα του 2008 (δηλαδή Απρίλιος) ή κάτι άλλο άσχετο; Αν είναι αυτό, μάλλον έφαγα δούλεμα που μου είπαν ότι είναι καινούρια. Πρώτη άδεια του αυτοκινήτου είναι Ιούλιος του 2008, οπότε κολλάει το ελαστικό να είναι λίγοι μήνες πίσω. Αν ισχύει αυτό πάω για αλλαγή;
Tenshi Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Ναί αυτό είναι και κακώς έβαλα το slash. Όπως πολύ σωστά υπέθεσες,αν το αμάξι ήταν πρώτο χέρι με πρώτη άδεια κυκλοφορίας 07/08 και τα λάστιχα κατασκευής 04/08,μάλλον δέν έγινε καμία αλλαγή.Ακόμα και αν τα αρχικά ελαστικά ήταν πιο παλιά και ο ιδιοκτήτης προνόησε να τα αλλάξει,δεν αλλάζει το γεγονός οτι μιλάμε για σχεδόν μια τριετία καταπόνησης απο ήλιο-ζέστη-χρήση.
tomasss Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Άδικα ρίχνετε το ¨βάρος¨ σε ελαστικα με 23000χλμ και πολυ περισσότερο στα συγκεκριμένα. Μετά τα 45000χλμ θα το συζητούσαμε... Επίσης το αμορτισερόμετρο εκτιμά την απόδοση της ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ανάρτησης και όχι των αμορτισερ μεμονωμένα. Και 50000 χλμ πραγματικά να έχει το αυτοκίνητο τα εργοστασιακά αμορτισέρ μια χαρά κρατανε, εκτός αν κάποιο από τα 4 έχει χάσει λάδι. Αλλά το πρόβλημα δεν βρίσκεται ούτε σε αμορτισερ, ούτε στα ψαλίδια, ούτε στα σινεμπλοκ( ακούγονται πολύ αν κοπούν). Φταιει ο κακός συνδιασμός: μικρού φάρδους ελαστικού (165) με ψηλό προφίλ (70) για τις 14αρες ζάντες για το συγκεκριμένο βάρος αυτοκινήτου. Αλλάζεις ζαντολάστιχα σε 185/60/14 όπως ήδη πολύ σωστά προαναφέρθηκε.
_BASSstarlet_ Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Τα σινεμπλόκ δεν έχουν τέτοια συμμετοχή στο κράτημα. Αν είναι για αλλαγή, τρίζουν, ειδικά σε σαμαράκια και στο ανεβοκατέβασμα πεζοδρομίων. Δεν έχω πάει ποτέ Κρήτη, αλλά διαβάζω τα χειρότερα για το οδικό δίκτυο. Άσφαλτος <<γυαλί>> και ανωμαλίες, δημιουργούν ανασφάλεια και σε απροβλημάτιστο αυτοκίνητο. Βγάλε καμιά φωτό από τα ελαστικά..
Tenshi Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Πάντως επειδή αναφέρθηκε,άλλαξα Michelin Pilot Sport 2 στα 4000km,τα οποία πέρασαν ένα έτος σε κάποια αποθήκη +ενάμιση πάνω στο αμάξι μου.Το vsa (esp) με κράτησε ούκ ολίγες φορές...
tomasss Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Δεν χρειάζεται απλά καινούριο κ καλύτερο λάστιχο. Χρειάζεται φαρδύτερο ζαντολάστιχο με χαμηλότερο προφίλ. Πρόσφυση έχουν αυτά που εχεί, δεν παραπονέθηκε ότι γλιστράνε, σπινάρουν κλπ 165/70/14 κάνουν το Polo σαν να πατάει σε ξυλοπόδαρα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.