Προς το περιεχόμενο

Εικονικές προσφορες-υπερτιμολογησεις


SpirtouLisS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Φιλε lionheart σε πληροφoρω πως και τα δικαιωματα σου να ξερεις στο e-shop δεν βγαζεις ακρη.. θα σου πω ενα σκηνικο.. εγω με τους υπαλληλους ενος e-shop point κοντα στο σπιτι μου, ποιο λιγη σημασια εχει, εχω μια ψευτοφιλια μιας και εχω κανει αρκετες αγορες απο εκει καλως η κακως (crazy sundays περισσοτερο και πολλες εγγυησεις) επιστρεφω εγγυησεις με προσεχουν δεν ειχα ποτε προβλημα και τα λοιπα... παρολο αυτα μια μερα τους κανω μια ερωτηση.. τους λεω ρε παλικαρια ξερετε οτι υπαρχει ο ταδε και ο ταδε νομος των 2 χρονων εγγυηση και σε εσας υπαρχουν πολλα προιοντα στο σιτε που δινετε μονο ενα? και ξερεις τι μου απαντησε? ναι λεει τον γνωριζω.. και τι εχεις να πεις του λεω? μου απανταει: εχεις προσεξει οτι καθε φορα που παιρνεις κατι σε βαζω να υπογραψεις παραλαβη? ναι του λεω.. εε ετσι εγω ειμαι καλυμμενος (χωρις φυσικα να ενημερωνεται ο καταναλωτης) οτι συμφωνεις με την αγορα και δεν προκειται να διεκδικησεις κατι τετοιο. και του λεω αν εγω δεν υπογραψω? μου απανταει παλι: απλα δεν παιρνεις το προιον και φευγεις :) european union laws my ass!!!!!

Δεν είναι μόνο ευρωπαϊκός, είναι και ελληνικός νόμος. Και ο νόμος υπερισχύει οποιουδήποτε συμφωνητικού. Μάλλον σου το είπε αυτό για να μην σκεφτείς να κινήσεις διαδικασίες κτλ.

Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει κάποιο όργανο που θα κινήσει διαδικασίες αν απλά κάνεις καταγγελία στην περίπτωση που δε σου καλύπτουν 2 χρόνια εγγύηση.

Αν το πας δικαστικά μόνος σου θα δικαιωθείς, αλλά δε συμφέρει για κάτι που κοστίζει 100-200€.

Εκεί πατάνε και παρανομούν εν γνώσει τους (κυρίως οι αντιπροσωπείες, όχι τα μαγαζιά).

Αν προσέξεις 1 χρόνο εγγύηση δίνουν μόνο σε πράγματα σχετικά χαμηλής αξίας.

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

 

 

 

"Το "ευαγγέλιο" για τα δικαιώματα του καταναλωτή είναι ο νόμος 2251 του 1994, όπου ορίζονται αρκετά από τα βασικά μας δικαιώματα. Δυστυχώς, ο εν λόγω νόμος δεν αναφέρεται ρητά και κατηγορηματικά στη διάρκεια των εγγυήσεων (παρά το γεγονός ότι περιγράφει αρκετές λεπτομέρειες γύρω από αυτές). Αυτό το πρόβλημα όμως, το έχει ήδη αντιμετωπίσει από το 1999 με τη σχετική οδηγία της (0044/1999, L-171 "Πτυχές πώλησης εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών") η Ευρωπαϊκή Ένωση. Η οδηγία αυτή, λίγα χρόνια αργότερα, και συγκεκριμένα από τον Αύγουστο του 2002, εναρμονίστηκε με το Ελληνικό δίκαιο και πλέον, αποτελεί νόμο του Αστικού Κώδικα (νόμος 3043 του 2002). Στον νόμο 3043 λοιπόν, αναφέρεται ξεκάθαρα ότι "τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά". Η διετία λοιπόν είναι το ελάχιστο που ορίζει ο νόμος, ο οποίος μάλιστα έρχεται να συμπληρώσει τον ελλιπή 2251, αλλάζοντας το άρθρο 5 ("Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις") και συμπληρώνοντας μεταξύ άλλων, τη "μαγική" φράση στην παράγραφο 5: "Σε κάθε περίπτωση επιφυλάσσεται η εφαρμογή των διατάξεων του Αστικού Κώδικα για την ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων. Εκ των προτέρων παραίτηση του καταναλωτή από την προστασία του κατά τις διατάξεις αυτές είναι άκυρη." Μετά και από αυτές τις διευκρινίσεις λοιπόν, κανείς δεν μπορεί πλέον να κρυφτεί, και το δίκιο είναι ξεκάθαρα με το μέρος του καταναλωτή."

 

 

Αποσπασμα απο http://www.pcw.gr/bl...1&c=1&tb=1&pb=1

 

ΥΓ. Νομος : 3043/2002 (http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=5 αρθρο 554)

 

απαντηση στον nem52

Δημοσ.

Για να ρωτήσω όλους τους φωστήρες εδώ μέσα που έχουν βάλει σκοπό να μορφώσουν τους υπόλοιπους κοιμισμένους Έλληνες . Η Ελλάδα ως γνωστό είναι μπανανία και σε αυτό δεν θα διαφωνήσει κανένας. Στο εξωτερικό που οι νόμοι ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ πως γίνεται να δίνουν 1 χρόνο εγγύηση;;;; Και δεν μιλάμε για μαγαζάκια που μπορεί να παρανομούν ή για υποκαταστήματα Ελληνικών επιχειρήσεων. Περιμένω απαντήσεις

 

http://www.amazon.co.uk/Asus-netbook-1-66GHz-battery-Starter/dp/tech-data/B00439GEMM/ref=de_a_smtd

 

http://www.mediamarkt.de/notebooks/index.php?action=techdetails&produktwahl=1159&filter_kategorien=&filter_hersteller=&filter_cpus=&filter_grakas=&filter_preis=3749&filter_ram=1024&filter_hdd=128&filter_display=10&sortierung=random&navi_anzahl=5&navi_seite=1&scroll=623&rand=1569267117&flash_link=0

 

http://www.inmac-wstore.com/produits/hp-500b---p-e5800-3-2-ghz-2544603.aspx

 

κτλ κτλ

  • Moderators
Δημοσ.

Φιλε lionheart σε πληροφoρω πως και τα δικαιωματα σου να ξερεις στο e-shop δεν βγαζεις ακρη.. θα σου πω ενα σκηνικο.. εγω με τους υπαλληλους ενος e-shop point κοντα στο σπιτι μου, ποιο λιγη σημασια εχει, εχω μια ψευτοφιλια μιας και εχω κανει αρκετες αγορες απο εκει καλως η κακως (crazy sundays περισσοτερο και πολλες εγγυησεις) επιστρεφω εγγυησεις με προσεχουν δεν ειχα ποτε προβλημα και τα λοιπα... παρολο αυτα μια μερα τους κανω μια ερωτηση.. τους λεω ρε παλικαρια ξερετε οτι υπαρχει ο ταδε και ο ταδε νομος των 2 χρονων εγγυηση και σε εσας υπαρχουν πολλα προιοντα στο σιτε που δινετε μονο ενα? και ξερεις τι μου απαντησε? ναι λεει τον γνωριζω.. και τι εχεις να πεις του λεω? μου απανταει: εχεις προσεξει οτι καθε φορα που παιρνεις κατι σε βαζω να υπογραψεις παραλαβη? ναι του λεω.. εε ετσι εγω ειμαι καλυμμενος (χωρις φυσικα να ενημερωνεται ο καταναλωτης) οτι συμφωνεις με την αγορα και δεν προκειται να διεκδικησεις κατι τετοιο. και του λεω αν εγω δεν υπογραψω? μου απανταει παλι: απλα δεν παιρνεις το προιον και φευγεις :) european union laws my ass!!!!!

 

Καλα, το εχουμε ξαναπει, τα υπαλληλακια-φωστηρες του eshop εχουν μια κασετα που τους την εχουν βαλει και μονο αυτη παιζουν. Τους ρωτας τι ωρα ειναι και σου απαντανε "πρεπει να φερετε ολη τη συσκευασια" και αλλα πολλα ευτραπελα και γελοια!

 

Οταν υπογραφεις την αποδειξη του eshop, δεν αποδεχεσαι οτι πουλας το σπιτι σου 1 €. Ουτε οτι θα παραμενεις σε αποσταση 500 μετρων απο τους υπαλληλους του μαγαζιου!

Πουθενα δεν αναγραφουν εγγυηση πανω στην αποδειξη. Αν ειναι τοσο μαγκες ας τολμησουν να γραψουν πανω στην αποδειξη "1 ετος εγγυηση" και τα λεμε μετα!

Το μονο που μπορουν να σου πουν οτι αποδεχεσαι υπογραφοντας παραλαβη (και μαλιστα με την επιφυλαξη αυτου που τονισε με κοκκινο ο million) ειναι αυτα τα ψιλα γραμματακια κατω κατω: "τα εμπορευματα μεταφερονται με ευθυνη και κινδυνο του αγοραστη... Ο αγοραστης αν εντος 7 ημερων απο την παραλαβη δεν υποβαλει σχετικη εγγραφη δηλωση στην πωλητρια εταιρια αποδεχεται την ποιοτητα, ποσοτητα και τιμη των εμπορευματων...

 

Αυτα μονο, καλο ειναι να διαβαζουμε τα ψιλα γραμματακια ωστε να μην μπορει ο καθενας ασχετος και πονηρος να μας λεει οτι υπογραφουμε το θανατο μας οταν αγοραζουμε κατι απο το eshop ή οποιοδηποτε αλλο "εξυπνο" μαγαζι.

 

ΥΓ. Οποιος θεωρει τον εαυτο του φωστηρα μπορει να απαντησει σε ειρωνες ή σε (συμφωνα με τις δηλωσεις των ιδιων) κοιμισμένους... Εγω προσωπικα ουτε φωστηρας πιστευω οτι ειμαι, ουτε απαντω ποτε σε κοιμισμενους - χαμενα λογια δεν σκορπω... Αρα "αναρμοδιος"... (εχει συζητηθει το θεμα για μερικους κατασκευαστες Η/Υ και για προσφυγες πελατων στη δικαιοσυνη εναντιων τους παλιοτερα σε αλλα θεματα - ψαξτε)

Δημοσ.

Για να ρωτήσω όλους τους φωστήρες εδώ μέσα που έχουν βάλει σκοπό να μορφώσουν τους υπόλοιπους κοιμισμένους Έλληνες . Η Ελλάδα ως γνωστό είναι μπανανία και σε αυτό δεν θα διαφωνήσει κανένας. Στο εξωτερικό που οι νόμοι ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ πως γίνεται να δίνουν 1 χρόνο εγγύηση;;;; Και δεν μιλάμε για μαγαζάκια που μπορεί να παρανομούν ή για υποκαταστήματα Ελληνικών επιχειρήσεων. Περιμένω απαντήσεις

 

http://www.amazon.co.uk/Asus-netbook-1-66GHz-battery-Starter/dp/tech-data/B00439GEMM/ref=de_a_smtd

 

http://www.mediamarkt.de/notebooks/index.php?action=techdetails&produktwahl=1159&filter_kategorien=&filter_hersteller=&filter_cpus=&filter_grakas=&filter_preis=3749&filter_ram=1024&filter_hdd=128&filter_display=10&sortierung=random&navi_anzahl=5&navi_seite=1&scroll=623&rand=1569267117&flash_link=0

 

http://www.inmac-wstore.com/produits/hp-500b---p-e5800-3-2-ghz-2544603.aspx

 

κτλ κτλ

Εγω κατέθεσα την εμπειρία μου από μια περίπτωση ενός εκτυπωτή που το έψαξα, πήρα τηλ. τη ΓΓΚ και μου είπαν αυτά που αναφέρω.

Για το εξωτερικό, εσύ που πιστεύεις ότι εκεί οι νόμοι εφαρμόζονται, τράβα ρώτα τους.

Και αν δε σου αρέσουν οι απαντήσεις που δίνονται εδώ, το κουβαδάκι σου και σε άλλη παραλία.

Εξυπνάκια.

 

/φωστηρας

Δημοσ.

Για να ρωτήσω όλους τους φωστήρες εδώ μέσα που έχουν βάλει σκοπό να μορφώσουν τους υπόλοιπους κοιμισμένους Έλληνες . Η Ελλάδα ως γνωστό είναι μπανανία και σε αυτό δεν θα διαφωνήσει κανένας. Στο εξωτερικό που οι νόμοι ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ πως γίνεται να δίνουν 1 χρόνο εγγύηση;;;; Και δεν μιλάμε για μαγαζάκια που μπορεί να παρανομούν ή για υποκαταστήματα Ελληνικών επιχειρήσεων. Περιμένω απαντήσεις

 

http://www.amazon.co.uk/Asus-netbook-1-66GHz-battery-Starter/dp/tech-data/B00439GEMM/ref=de_a_smtd

 

http://www.mediamarkt.de/notebooks/index.php?action=techdetails&produktwahl=1159&filter_kategorien=&filter_hersteller=&filter_cpus=&filter_grakas=&filter_preis=3749&filter_ram=1024&filter_hdd=128&filter_display=10&sortierung=random&navi_anzahl=5&navi_seite=1&scroll=623&rand=1569267117&flash_link=0

 

http://www.inmac-wstore.com/produits/hp-500b---p-e5800-3-2-ghz-2544603.aspx

 

κτλ κτλ

 

αν και ξερω πολυ καλα οτι το να διαφωνεις στο νετ με τον καθενα που δεν ξερεις τι ειναι και τι απωθημενα εχει ειναι μεγαλη μλκια και χασιμο χρονου,εντουτοις επειδη μου την σπανε απειρως κατι τυπακια σαν και του λογου σου που για να διακαιολογηθουν στους εαυτους τους και στους αλλους για τον ατελειωτο ωχαδερφισμο,βαρεμαρα,βλακεια,κοντοφθαλμη οπτικη των πραγματων,εγωισμο,υποκρισια και διαφορα αλλα ομορφα την πεφτουν σε οποιον δεν αδρανει

 

θελω να σε ρωτησω λοιπον τα εξης

 

1) πιστευεις οτι στο εξωτερικο ολα ειναι τελεια?

2) εσυ τι ακριβως προσφερεις στην κουβεντα που για πολλους αλλους ειναι χρησιμη?

 

κανε μου την χαρη σε παρακαλω και πηγαινε ψοφα πουθενα αλλου,αιντε επιτελους ανοητοι παρτακηδες

Δημοσ.

Για να ρωτήσω όλους τους φωστήρες εδώ μέσα που έχουν βάλει σκοπό να μορφώσουν τους υπόλοιπους κοιμισμένους Έλληνες . Η Ελλάδα ως γνωστό είναι μπανανία και σε αυτό δεν θα διαφωνήσει κανένας. Στο εξωτερικό που οι νόμοι ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ πως γίνεται να δίνουν 1 χρόνο εγγύηση;;;; Και δεν μιλάμε για μαγαζάκια που μπορεί να παρανομούν ή για υποκαταστήματα Ελληνικών επιχειρήσεων. Περιμένω απαντήσεις

 

http://www.amazon.co.uk/Asus-netbook-1-66GHz-battery-Starter/dp/tech-data/B00439GEMM/ref=de_a_smtd

 

http://www.mediamarkt.de/notebooks/index.php?action=techdetails&produktwahl=1159&filter_kategorien=&filter_hersteller=&filter_cpus=&filter_grakas=&filter_preis=3749&filter_ram=1024&filter_hdd=128&filter_display=10&sortierung=random&navi_anzahl=5&navi_seite=1&scroll=623&rand=1569267117&flash_link=0

 

http://www.inmac-wstore.com/produits/hp-500b---p-e5800-3-2-ghz-2544603.aspx

 

κτλ κτλ

 

Από το ύφος της απάντησής σου δείχνεις ότι δεν σε ενδιαφέρει να ενημερώσεις ή να ενημερωθείς, αλλά ο σκοπός σου είναι να πουλήσεις εξυπνάδες.

 

Η απάντησή μου στην εξυπνάδα σου είναι παρακάτω.

 

Πας εδώ και ενημερώνεσαι

http://www.synigoroskatanaloti.gr/

 

Εάν νομίζεις ότι έχεις εξαπατηθεί, ακόμη και εάν δεν έχεις δίκαιο, πας εδώ και κάνεις καταγγελία.

http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportGuidelines.html

http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportSample.html

 

Τώρα μετά την εξέταση της καταγγελίας σου, εάν διαπιστωθεί ότι δεν έχεις δίκαιο ο συνήγορος θα σε ενημερώσει.

Εάν όμως έχεις δίκαιο τότε είναι σίγουρο ότι δεν θα πέσει κάτω η καταγγελία σου.

Δημοσ.

Για να ρωτήσω όλους τους φωστήρες εδώ μέσα που έχουν βάλει σκοπό να μορφώσουν τους υπόλοιπους κοιμισμένους Έλληνες . Η Ελλάδα ως γνωστό είναι μπανανία και σε αυτό δεν θα διαφωνήσει κανένας. Στο εξωτερικό που οι νόμοι ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ πως γίνεται να δίνουν 1 χρόνο εγγύηση;;;; Και δεν μιλάμε για μαγαζάκια που μπορεί να παρανομούν ή για υποκαταστήματα Ελληνικών επιχειρήσεων. Περιμένω απαντήσεις

 

http://www.amazon.co.uk/Asus-netbook-1-66GHz-battery-Starter/dp/tech-data/B00439GEMM/ref=de_a_smtd

 

http://www.mediamarkt.de/notebooks/index.php?action=techdetails&produktwahl=1159&filter_kategorien=&filter_hersteller=&filter_cpus=&filter_grakas=&filter_preis=3749&filter_ram=1024&filter_hdd=128&filter_display=10&sortierung=random&navi_anzahl=5&navi_seite=1&scroll=623&rand=1569267117&flash_link=0

 

http://www.inmac-wstore.com/produits/hp-500b---p-e5800-3-2-ghz-2544603.aspx

 

κτλ κτλ

Εξυπνάκια 1) το πρώτο σαιτ του amazon έχει έδρα Αγγλία και σωστα δινει 12 μηνες, αλλά το γερμανικό amazon δίνει 24 μήνες

2) το www.mediamarkt.de είναι σούπερ μάρκετ δεν είναι online shop,o νομος οριζει 24 μήνες απο "αποσταση" αγορα

3) το www.inmac-wstore.com εχει καταληξη com μάλλον παρανομεί

 

Εγώ κάνω αγορές από γερμανικό σαιτ με το ακολουθο:

Reklamation und Gewährleistung

Mindfactory AG - Reklamation und Gewährleistung

 

Die Gewährleistung beträgt bei uns die gesetzlich vorgeschriebenen 24 Monate auf jeden verkauften Artikel.

Um einen Reklamationsfall bei der Mindfactory AG abzuwickeln, beachten Sie bitte folgende grundsätzliche Hinweise:

 

* Schicken Sie den defekten Artikel möglichst komplett mit Zubehör ein - das heißt mit allen Teilen, die Sie von uns bei der Lieferung auch erhalten haben. Wenn möglich die Ware im Originalkarton (sofern mitgeliefert) inklusive Handbuch, Treibern und Kabeln etc. oder in einem angemessenen Umkarton an uns zurückschicken.

* Benutzen Sie zur Rücksendung eine Verpackung, die geeignet ist, die Ware gegen die typischen Transportgefahren zu schützen (Nützliche Hinweise der DHL)

Δημοσ.

@kostpap:

Έχεις πετύχει μέσω του συνηγόρου του καταναλωτή να σου καλύψουν εγγύηση που δεν αναγνώριζαν?

πχ να δίνουν εγγύηση ενός χρόνου και να σου έχει χαλάσει στον 1 χρόνο και 1 μήνα?

Γιατί εμένα στην ΓΓΚ μου είχαν πει ότι επειδή είναι νόμος του αστικού δικαίου δεν μπορούν να κάνουν κάτι αλλά αν το πήγαινα δικαστικά θα δικαιωνόμουν..

Δημοσ.

Εγώ μπορεί να ψοφήσω εδώ ή κάπου αλλού, πάντως για την περίπτωση σου συνιστώ λίγο R&R με συντροφιά του αντίθετου φύλου (ή και του ίδιου, ελεύθερη χώρα είμαστε και καταδικάζουμε τις διακρίσεις) γιατί τα νεύρα σου δεν είναι καλά. Αφού χαλαρώσεις μετά ξαναέλα στην συζήτηση.

 

Όσο για το τι μπορώ να προσφέρω στην συζήτηση, μάλλον περισσότερα από εσένα (μπορεί να κάνω και λάθος αλλά αυτή την εντύπωση έχω). Έχω διεκδικήσει το δίκιο μου στην αγορά ουκ ολίγες φορές (είναι και το επάγγελμα τέτοιο) και μπορώ να θριαμβολογήσω και να πω πως δεν το έχω χάσει ΟΥΤΕ μία φορά. Έχω φτάσει μέχρι ΓΓΚ και δικηγόρους αλλά ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ στο τέλος δικαιώθηκα. Το θέμα είναι πως πάντοτε πριν προχωρήσω είχα ασχοληθεί και λίγο με τα δικαιώματα μου, τους νόμους και τους κανόνες της αγοράς ώστε να εξασφαλίσω εκ των προτέρων πως όντως έχω το δίκιο με το μέρος μου και δεν χάνω τζάμπα χρόνο και χρήμα. Φυσικά είναι αυτονόητο πως ποτέ δεν έχω μπει σε κατάστημα φωνάζοντας , απειλώντας και βρίζοντας, ώστε να προσπαθήσω να "εκβιάσω" υπαλλήλους ή αφεντικά να συμφωνήσουν στις απαιτήσεις μου.

 

Τον συγκεκριμένο διάλογο τον έχω κάνει αρκετές φορές και ποτέ δεν βγήκε άκρη. Έτσι δεν πιστεύω πως θα βγει και τώρα. Υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν πως υπάρχει νόμος και μάλιστα Ευρωπαϊκός και Ελληνικός που υποχρεώνει τις εταιρίες να δίνουν 2 χρόνια εγγύηση στα προϊόντα τους. Ο νόμος αυτός βέβαια δεν εφαρμόζεται πουθενά και φυσικά αυτό είναι αποτέλεσμα των καρτέλ των πολυεθνικών που προσπαθούν να εξαπατήσουν τους καταναλωτές και να τους καταπατήσουν τα δικαιώματά τους, στον βωμό του κέρδους. Όποιος προσπαθεί να τους πείσει πως τέτοιος νόμος δεν υπάρχει είναι υπάλληλος των πολυεθνικών ή βαλτός του συστήματος ή απλά χαζός, παρτάκιας , εγωιστής , υποκριτής κτλ κτλ.

 

Τώρα όσον αφορά το επίπεδο των επιχειρημάτων του συγκεκριμένου post, ας το κρίνει ο καθένας. Αρκεί να επισημάνω πως κάποιος ανέφερε πως γνωστός του πωλητής στο e-shop του "αποκάλυψε" πως πριν παραδώσουν το προϊόν βάζουν τους πελάτες να υπογράψουν και έτσι μπορούν να παραβαίνουν τον νόμο. Ας Απαντήσει πρωτοετής ή δευτεροετής της νομικής για το αν μπορεί να ισχύει τέτοια πρακτική. Επίσης κάποιος άλλος ανέφερε πως δεν υπάρχει φορέας να σε βοηθήσει στην διεκδίκηση σου και οι εταιρίες βασίζονται πως κανείς δεν αναλαμβάνει δικαστικά έξοδα για μικροποσά. Εγώ πάντως ποτέ δεν ξόδεψα cent για να διεκδικήσω κάτι και πάντα έβρισκα έναν φορέα (κατά περίπτωση τον αρμόδιο) να μου συμπαρασταθεί στον αγώνα μου.

Δημοσ.

Ο νόμος είναι στο ποστ #17(αριστερό κλικ στο λινκ, λινκ είναι αυτό το υπογραμμισμένο που μπορείς να κάνεις κλικ πάνω).

Το τηλ. της ΓΓΚ είναι 1520. Πάρε και ρώτα για κάλυψη εγγύησης πέραν του 1 χρόνου σύμφωνα με το νόμο 3043/2002 (αφού δεις ότι υπάρχει) και πες μας αν θα κάνουν κάτι η θα πάρεις τα @@ σου.

Εσύ βέβαια που πιστεύεις ότι δεν υπάρχει νόμος αλλά πάντα βρίσκεις τον κατάλληλο φορέα που θα σε βοηθήσει να βρεις το δίκιο σου χωρίς να πληρώσεις σεντ, η ψυχίατρο θες ή είσαι ο Τσακ Νορις

Δημοσ.

@Kostpap

 

Ευχαριστώ για τις οδηγίες αλλά είναι περιττές. Τα γνωρίζω τα site και τα έχω χρησιμοποιήσει στο παρελθόν.

 

@vasi

 

1. Το amazon co uk καλά κάνει και δίνει 12 μήνες; Ευρωπαϊκός δεν είναι ο νόμος. Τελευταία φορά που έψαξα το Ηνωμένο Βασίλειο ήταν στην Ευρώπη!

2. Ο νόμος ισχύει μόνο για online πωλήσεις;;; Αυτό δεν το βρήκα κάπου. Μπορείς να μου το στείλεις.

3. Σαν το 3 μπορώ να σου βρω 1013 ακόμα , όλοι παρανομούνε. Και Ελλάδα και Ευρώπη . Κατασκευαστές , εισαγωγείς , χονδρέμποροι , καταστήματα, όλοι στην παρανομία. Και δεν βρέθηκε μια καταναλωτική οργάνωση να τους πάει δικαστήριο να δημιουργήσει ένα δεδικασμένο και να δικαιώσει και αναδρομικά ακόμα εκατομμύρια καταναλωτες.

 

 

@Spyros7

 

Το ότι είναι νόμος του αστικού δικαίου δεν νομίζω πως παίζει ρόλο. Στην τελική υπάρχουν και άλλες οργανώσεις και φορείς εκτός από ΓΓΚ και εκεί μπορείς να βρείς βοήθεια και χωρίς μάλιστα να πληρώσεις. Δηλαδή θα έπρεπε η παρανομία να συνδέεται με το ποινικό δίκαιο;;; Εκεί υπάρχει και εισαγγελέας.

 

Επειδή και εδώ δεν πρόκειται να βγει συμπέρασμα και το post πάει για flame και lock δεν θα συνεχίσω. Όποιος πιστεύει πως μπορεί να ζητάει 2 χρόνια εγγύηση για όλα τα ηλεκτρονικά μπορεί να το ζητάει. Στην τελική υπάρχουν και τρόποι να κερδίσεις μια διαμάχη ακόμα και αν δεν έχεις δίκαιο λίγο πονηριά θέλει.

Δημοσ.

@kostpap:

Έχεις πετύχει μέσω του συνηγόρου του καταναλωτή να σου καλύψουν εγγύηση που δεν αναγνώριζαν?

πχ να δίνουν εγγύηση ενός χρόνου και να σου έχει χαλάσει στον 1 χρόνο και 1 μήνα?

Γιατί εμένα στην ΓΓΚ μου είχαν πει ότι επειδή είναι νόμος του αστικού δικαίου δεν μπορούν να κάνουν κάτι αλλά αν το πήγαινα δικαστικά θα δικαιωνόμουν..

Δεν έτυχε να προσφύγω για θέμα αντίστοιχο με αυτό που αναφέρεις.

 

Πάντως το να πάρεις τηλέφωνο είναι λάθος.

 

Πρώτα στέλνεις την καταγγελία σου και μετά από τρεις ημέρες παίρνεις τηλέφωνο για να ζητήσεις αριθμό πρωτοκόλλου.

Τίποτε άλλο δεν ρωτάς, τίποτε άλλο δεν κάνεις.

Δημοσ.

@ chris_ma

 

Εγώ δε ξέρω αν αυτός ο νόμος που παρέθεσε κάποιος παραπάνω εφαρμόζεται ή όχι (Πάντως στο ΦΕΚ υπάρχει). Ούτε αν όντως αυτός ο νόμος όντως καθορίζει υποχρεωτική 2ετή εγγύηση. Θα ήθελα πάντως πολύ να είναι έτσι τα πράγματα.

 

Όπως και να έχει, θα με ενδιέφερε πολύ να μου πεις τους διάφορους τρόπους/πονηριές/φορείς και όποια άλλη συμβουλή έχεις ώστε αν μου τύχει καμία στραβή να μπορέσω να δικαιωθώ ή τέλος πάντων να κερδίσω τη διαμάχη.

 

Ειλικρινά με ενδιαφέρει και επειδή τα υπονοούμενα σου δε τα πιάνω, θα ήθελα αν έχεις λίγο χρόνο να μου εξηγήσεις τις διαδικασίες και τις στρατηγικές που δουλέψανε για σένα.

 

Ευχαριστώ πολύ

Δημοσ. · Κρυμμένο από Hal9000, 5 Μαρτίου 2011 - Δεν έχει δοθεί λόγος
Κρυμμένο από Hal9000, 5 Μαρτίου 2011 - Δεν έχει δοθεί λόγος

Εγώ μπορεί να ψοφήσω εδώ ή κάπου αλλού, πάντως για την περίπτωση σου συνιστώ λίγο R&R με συντροφιά του αντίθετου φύλου (ή και του ίδιου, ελεύθερη χώρα είμαστε και καταδικάζουμε τις διακρίσεις) γιατί τα νεύρα σου δεν είναι καλά. Αφού χαλαρώσεις μετά ξαναέλα στην συζήτηση.

 

Όσο για το τι μπορώ να προσφέρω στην συζήτηση, μάλλον περισσότερα από εσένα (μπορεί να κάνω και λάθος αλλά αυτή την εντύπωση έχω). Έχω διεκδικήσει το δίκιο μου στην αγορά ουκ ολίγες φορές (είναι και το επάγγελμα τέτοιο) και μπορώ να θριαμβολογήσω και να πω πως δεν το έχω χάσει ΟΥΤΕ μία φορά. Έχω φτάσει μέχρι ΓΓΚ και δικηγόρους αλλά ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ στο τέλος δικαιώθηκα. Το θέμα είναι πως πάντοτε πριν προχωρήσω είχα ασχοληθεί και λίγο με τα δικαιώματα μου, τους νόμους και τους κανόνες της αγοράς ώστε να εξασφαλίσω εκ των προτέρων πως όντως έχω το δίκιο με το μέρος μου και δεν χάνω τζάμπα χρόνο και χρήμα. Φυσικά είναι αυτονόητο πως ποτέ δεν έχω μπει σε κατάστημα φωνάζοντας , απειλώντας και βρίζοντας, ώστε να προσπαθήσω να "εκβιάσω" υπαλλήλους ή αφεντικά να συμφωνήσουν στις απαιτήσεις μου.

 

Τον συγκεκριμένο διάλογο τον έχω κάνει αρκετές φορές και ποτέ δεν βγήκε άκρη. Έτσι δεν πιστεύω πως θα βγει και τώρα. Υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν πως υπάρχει νόμος και μάλιστα Ευρωπαϊκός και Ελληνικός που υποχρεώνει τις εταιρίες να δίνουν 2 χρόνια εγγύηση στα προϊόντα τους. Ο νόμος αυτός βέβαια δεν εφαρμόζεται πουθενά και φυσικά αυτό είναι αποτέλεσμα των καρτέλ των πολυεθνικών που προσπαθούν να εξαπατήσουν τους καταναλωτές και να τους καταπατήσουν τα δικαιώματά τους, στον βωμό του κέρδους. Όποιος προσπαθεί να τους πείσει πως τέτοιος νόμος δεν υπάρχει είναι υπάλληλος των πολυεθνικών ή βαλτός του συστήματος ή απλά χαζός, παρτάκιας , εγωιστής , υποκριτής κτλ κτλ.

 

Τώρα όσον αφορά το επίπεδο των επιχειρημάτων του συγκεκριμένου post, ας το κρίνει ο καθένας. Αρκεί να επισημάνω πως κάποιος ανέφερε πως γνωστός του πωλητής στο e-shop του "αποκάλυψε" πως πριν παραδώσουν το προϊόν βάζουν τους πελάτες να υπογράψουν και έτσι μπορούν να παραβαίνουν τον νόμο. Ας Απαντήσει πρωτοετής ή δευτεροετής της νομικής για το αν μπορεί να ισχύει τέτοια πρακτική. Επίσης κάποιος άλλος ανέφερε πως δεν υπάρχει φορέας να σε βοηθήσει στην διεκδίκηση σου και οι εταιρίες βασίζονται πως κανείς δεν αναλαμβάνει δικαστικά έξοδα για μικροποσά. Εγώ πάντως ποτέ δεν ξόδεψα cent για να διεκδικήσω κάτι και πάντα έβρισκα έναν φορέα (κατά περίπτωση τον αρμόδιο) να μου συμπαρασταθεί στον αγώνα μου.

 

 

κανα μαγαζακι θα εχεις και μπηκες να μας πεις τα ωραια σου ταχαμου ομως

 

για ολα τα αλλα που λες στα @@ μας ξερω γω

 

ps εισαι τυχερος που δεν σε ξερω live γιατι με τετοιο υφακι που εχεις εκτος απο αυτο που γουσταρεις μαλλον (για να τριβεσαι ετσι) θα αρπαγες και κανα χερι ξυλο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...