Προς το περιεχόμενο

προσθεση αφαιρεση c


johnys20

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Να κατασκευαστεί πρόγραμμα με το οποίο θα υλοποιούνται οι πράξεις της πρόσθεσης και της αφαίρεσης για αριθμού των οποίων το πλήθος των ψηφίων του καθενός από αυτούς είναι μεγαλύτερο από 100. Οι αριθμοί θα δίνονται από τον χρήστη. Το πρόγραμμα θα γνωρίζει το μέγεθος κάθε αριθμού πριν διαβάσει τον αριθμό και θα τον αποθηκεύει-καταχωρεί σ' έναν πίνακα υλοποιημένο με τη χρήση δείκτη.

 

πως θα ελεγχει οτι το πληθοσ των ψηφιων θα ειναι μεγαλυτερο απο 100?

και πωσ θα γνωριζει το μεγεθοσ του καθε αριθμου?

Δημοσ.

Από την εκφώνηση που μεταφέρεις, προφανώς το μέγεθος κάθε αριθμού θα του το δίνεις εσύ πριν του δώσεις τον αριθμό, αφού λέει "Το πρόγραμμα θα γνωρίζει το μέγεθος κάθε αριθμού πριν διαβάσει τον αριθμό". Κάτι διαφορετικό δεν μπορώ να σκεφτώ αυτή την στιγμή.

 

Όσο για τον έλεγχο για το αν ο αριθμός των ψηφίων του είναι μεγαλύτερος του 100 θα το κάνεις με μια συνθήκη if-else αφού θα ξέρεις από πριν το μέγεθός του και απλά αν είναι μικρότερο θα εμφανίζεις ένα μήνυμα λάθους.

 

Αυτό που σου προτείνω όμως πρώτα είναι να ζητήσεις διευκρινίσεις καθώς η εκφώνηση είναι αρκετά γενική και δεν βοηθάει...

Δημοσ.

Από την εκφώνηση που μεταφέρεις, προφανώς το μέγεθος κάθε αριθμού θα του το δίνεις εσύ πριν του δώσεις τον αριθμό, αφού λέει "Το πρόγραμμα θα γνωρίζει το μέγεθος κάθε αριθμού πριν διαβάσει τον αριθμό". Κάτι διαφορετικό δεν μπορώ να σκεφτώ αυτή την στιγμή.

 

Όσο για τον έλεγχο για το αν ο αριθμός των ψηφίων του είναι μεγαλύτερος του 100 θα το κάνεις με μια συνθήκη if-else αφού θα ξέρεις από πριν το μέγεθός του και απλά αν είναι μικρότερο θα εμφανίζεις ένα μήνυμα λάθους.

 

Αυτό που σου προτείνω όμως πρώτα είναι να ζητήσεις διευκρινίσεις καθώς η εκφώνηση είναι αρκετά γενική και δεν βοηθάει...

 

 

Το πρόβλημα με τον συγκεκριμένο χρήστη... είναι πως επανειλημμένα ζητάει βοήθεια ΓΙΑ ΑΠΛΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ. Και δεν είναι αυτό που αποτελεί "πρόβλημα"... αλλά το ότι δείχνει να μην θέλει να μάθει αλλά να λύσει την άσκηση.

 

 

Απορώ γιατί βοηθάνε/με τέτοιους ανθρώπους με αποτέλεσμα να παίρνουν πτυχίο και να τους έχουμε συνάδελφους. Δεν είναι 15 χρονών παλικάρι που ψάχνεται με τον προγραμματισμό. Προφανώς και είναι σε κάποια σχολή. Προφανώς από τα threads που ανοίγει... δεν τον νοιάζει να μάθει ΓΙΑΤΙ αλλά απλά να τελειώνει να πάρει πτυχίο.

 

Είμαι κάθετα, οριζόντια, διαγώνια και ό,τι _άλλο ενάντιος με αυτό.

Δημοσ.

Απορώ γιατί βοηθάνε/με τέτοιους ανθρώπους με αποτέλεσμα να παίρνουν πτυχίο και να τους έχουμε συνάδελφους. Δεν είναι 15 χρονών παλικάρι που ψάχνεται με τον προγραμματισμό. Προφανώς και είναι σε κάποια σχολή. Προφανώς από τα threads που ανοίγει... δεν τον νοιάζει να μάθει ΓΙΑΤΙ αλλά απλά να τελειώνει να πάρει πτυχίο.

 

Προφανώς δεν το ήξερα αυτό και σε ευχαριστώ για την υπόδειξή σου.

Αν παρόλα αυτά ο χρήστης johnys20 χρειάζεται πραγματικά την βοήθειά μας, το μόνο που έχει να κάνει είναι να το ζητήσει ευγενικά.

Δημοσ.

Προφανώς δεν το ήξερα αυτό και σε ευχαριστώ για την υπόδειξή σου.

 

 

Ποια υπόδειξη βρε... ; Προσωπική γνώμη ήταν :)

 

 

Απλά... δεν βρίσκω καθόλου σωστό να δίνονται έτσι λύσεις σε ΑΠΛΑ πράματα που μόνο σκοπό έχουν την εκπαίδευση. Όχι τουλάχιστον με αυτό τον τρόπο και κατ' επανάληψη.

 

 

Anyway, σε ευχαριστώ για την πολύ ευγενική απάντηση :)

Δημοσ.

Ποια υπόδειξη βρε... ; Προσωπική γνώμη ήταν :)

 

 

Απλά... δεν βρίσκω καθόλου σωστό να δίνονται έτσι λύσεις σε ΑΠΛΑ πράματα που μόνο σκοπό έχουν την εκπαίδευση. Όχι τουλάχιστον με αυτό τον τρόπο και κατ' επανάληψη.

 

 

Anyway, σε ευχαριστώ για την πολύ ευγενική απάντηση :)

 

Δεν κάνει τίποτα :)

 

Νομίζω πάντως ότι από την πρώτη μου απάντηση στο θέμα είναι φανερό ότι δεν είχα σκοπό απλά να παρουσιάσω μια λύση (αν ήθελα θα μπορούσα να παραθέσω και τον κώδικα της λύσης) αλλά να τον καθοδηγήσω με τέτοιο τρόπο ώστε να βρει ο ίδιος την λύση εφόσον έβλεπα ότι ενδιαφέρεται να μάθει και όχι απλά να λύσει την άσκηση.

Δημοσ.

Δεν κάνει τίποτα :)

 

Νομίζω πάντως ότι από την πρώτη μου απάντηση στο θέμα είναι φανερό ότι δεν είχα σκοπό απλά να παρουσιάσω μια λύση (αν ήθελα θα μπορούσα να παραθέσω και τον κώδικα της λύσης) αλλά να τον καθοδηγήσω με τέτοιο τρόπο ώστε να βρει ο ίδιος την λύση εφόσον έβλεπα ότι ενδιαφέρεται να μάθει και όχι απλά να λύσει την άσκηση.

[/q

ευχαριστω για τν βοηθεια οσο για το αν θελω να μαθω φυσικα και θελω απλωσ ειχα κολλησει σε αυτην την ασκηση πως θα τν κανο αυτο ολο

Δημοσ.
ευχαριστω για τν βοηθεια οσο για το αν θελω να μαθω φυσικα και θελω απλωσ ειχα κολλησει σε αυτην την ασκηση πως θα τν κανο αυτο ολο
Πρώτα όμως προτείνω καμιά γραμματική και κανένα συντακτικό γυμνασίου...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...