johnys20 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2011 Να κατασκευαστεί πρόγραμμα με το οποίο θα υλοποιούνται οι πράξεις της πρόσθεσης και της αφαίρεσης για αριθμού των οποίων το πλήθος των ψηφίων του καθενός από αυτούς είναι μεγαλύτερο από 100. Οι αριθμοί θα δίνονται από τον χρήστη. Το πρόγραμμα θα γνωρίζει το μέγεθος κάθε αριθμού πριν διαβάσει τον αριθμό και θα τον αποθηκεύει-καταχωρεί σ' έναν πίνακα υλοποιημένο με τη χρήση δείκτη. πως θα ελεγχει οτι το πληθοσ των ψηφιων θα ειναι μεγαλυτερο απο 100? και πωσ θα γνωριζει το μεγεθοσ του καθε αριθμου?
sotosko Δημοσ. 3 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2011 Από την εκφώνηση που μεταφέρεις, προφανώς το μέγεθος κάθε αριθμού θα του το δίνεις εσύ πριν του δώσεις τον αριθμό, αφού λέει "Το πρόγραμμα θα γνωρίζει το μέγεθος κάθε αριθμού πριν διαβάσει τον αριθμό". Κάτι διαφορετικό δεν μπορώ να σκεφτώ αυτή την στιγμή. Όσο για τον έλεγχο για το αν ο αριθμός των ψηφίων του είναι μεγαλύτερος του 100 θα το κάνεις με μια συνθήκη if-else αφού θα ξέρεις από πριν το μέγεθός του και απλά αν είναι μικρότερο θα εμφανίζεις ένα μήνυμα λάθους. Αυτό που σου προτείνω όμως πρώτα είναι να ζητήσεις διευκρινίσεις καθώς η εκφώνηση είναι αρκετά γενική και δεν βοηθάει...
Timonkaipumpa Δημοσ. 3 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2011 Από την εκφώνηση που μεταφέρεις, προφανώς το μέγεθος κάθε αριθμού θα του το δίνεις εσύ πριν του δώσεις τον αριθμό, αφού λέει "Το πρόγραμμα θα γνωρίζει το μέγεθος κάθε αριθμού πριν διαβάσει τον αριθμό". Κάτι διαφορετικό δεν μπορώ να σκεφτώ αυτή την στιγμή. Όσο για τον έλεγχο για το αν ο αριθμός των ψηφίων του είναι μεγαλύτερος του 100 θα το κάνεις με μια συνθήκη if-else αφού θα ξέρεις από πριν το μέγεθός του και απλά αν είναι μικρότερο θα εμφανίζεις ένα μήνυμα λάθους. Αυτό που σου προτείνω όμως πρώτα είναι να ζητήσεις διευκρινίσεις καθώς η εκφώνηση είναι αρκετά γενική και δεν βοηθάει... Το πρόβλημα με τον συγκεκριμένο χρήστη... είναι πως επανειλημμένα ζητάει βοήθεια ΓΙΑ ΑΠΛΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ. Και δεν είναι αυτό που αποτελεί "πρόβλημα"... αλλά το ότι δείχνει να μην θέλει να μάθει αλλά να λύσει την άσκηση. Απορώ γιατί βοηθάνε/με τέτοιους ανθρώπους με αποτέλεσμα να παίρνουν πτυχίο και να τους έχουμε συνάδελφους. Δεν είναι 15 χρονών παλικάρι που ψάχνεται με τον προγραμματισμό. Προφανώς και είναι σε κάποια σχολή. Προφανώς από τα threads που ανοίγει... δεν τον νοιάζει να μάθει ΓΙΑΤΙ αλλά απλά να τελειώνει να πάρει πτυχίο. Είμαι κάθετα, οριζόντια, διαγώνια και ό,τι _άλλο ενάντιος με αυτό.
sotosko Δημοσ. 3 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2011 Απορώ γιατί βοηθάνε/με τέτοιους ανθρώπους με αποτέλεσμα να παίρνουν πτυχίο και να τους έχουμε συνάδελφους. Δεν είναι 15 χρονών παλικάρι που ψάχνεται με τον προγραμματισμό. Προφανώς και είναι σε κάποια σχολή. Προφανώς από τα threads που ανοίγει... δεν τον νοιάζει να μάθει ΓΙΑΤΙ αλλά απλά να τελειώνει να πάρει πτυχίο. Προφανώς δεν το ήξερα αυτό και σε ευχαριστώ για την υπόδειξή σου. Αν παρόλα αυτά ο χρήστης johnys20 χρειάζεται πραγματικά την βοήθειά μας, το μόνο που έχει να κάνει είναι να το ζητήσει ευγενικά.
Timonkaipumpa Δημοσ. 3 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2011 Προφανώς δεν το ήξερα αυτό και σε ευχαριστώ για την υπόδειξή σου. Ποια υπόδειξη βρε... ; Προσωπική γνώμη ήταν Απλά... δεν βρίσκω καθόλου σωστό να δίνονται έτσι λύσεις σε ΑΠΛΑ πράματα που μόνο σκοπό έχουν την εκπαίδευση. Όχι τουλάχιστον με αυτό τον τρόπο και κατ' επανάληψη. Anyway, σε ευχαριστώ για την πολύ ευγενική απάντηση
sotosko Δημοσ. 3 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2011 Ποια υπόδειξη βρε... ; Προσωπική γνώμη ήταν Απλά... δεν βρίσκω καθόλου σωστό να δίνονται έτσι λύσεις σε ΑΠΛΑ πράματα που μόνο σκοπό έχουν την εκπαίδευση. Όχι τουλάχιστον με αυτό τον τρόπο και κατ' επανάληψη. Anyway, σε ευχαριστώ για την πολύ ευγενική απάντηση Δεν κάνει τίποτα Νομίζω πάντως ότι από την πρώτη μου απάντηση στο θέμα είναι φανερό ότι δεν είχα σκοπό απλά να παρουσιάσω μια λύση (αν ήθελα θα μπορούσα να παραθέσω και τον κώδικα της λύσης) αλλά να τον καθοδηγήσω με τέτοιο τρόπο ώστε να βρει ο ίδιος την λύση εφόσον έβλεπα ότι ενδιαφέρεται να μάθει και όχι απλά να λύσει την άσκηση.
johnys20 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Δεν κάνει τίποτα Νομίζω πάντως ότι από την πρώτη μου απάντηση στο θέμα είναι φανερό ότι δεν είχα σκοπό απλά να παρουσιάσω μια λύση (αν ήθελα θα μπορούσα να παραθέσω και τον κώδικα της λύσης) αλλά να τον καθοδηγήσω με τέτοιο τρόπο ώστε να βρει ο ίδιος την λύση εφόσον έβλεπα ότι ενδιαφέρεται να μάθει και όχι απλά να λύσει την άσκηση. [/q ευχαριστω για τν βοηθεια οσο για το αν θελω να μαθω φυσικα και θελω απλωσ ειχα κολλησει σε αυτην την ασκηση πως θα τν κανο αυτο ολο
thanos713 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 ευχαριστω για τν βοηθεια οσο για το αν θελω να μαθω φυσικα και θελω απλωσ ειχα κολλησει σε αυτην την ασκηση πως θα τν κανο αυτο ολοΠρώτα όμως προτείνω καμιά γραμματική και κανένα συντακτικό γυμνασίου...
bokarinho Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Πρώτα όμως προτείνω καμιά γραμματική και κανένα συντακτικό γυμνασίου... Από το χέρι μου το πήρες...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.