ikaruga24 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Έτσι κι αλλιώς πρέπει να είναι η καφετέρια στη Γλυφάδα συγκεκριμένα; Γενικά η εντύπωση που έχω είναι ότι η διασκέδαση του Έλλην δεν έχει πληγεί πολύ. Όποια και να είναι αυτή. Από καφέ μέχρι κλαμπ, ποτά κλπ. Μιας και ειμαι "μεσα" στα πραγματα να σου πω οτι εχεις λαθος εντυπωση. Τουλαχιστον απο Θεσσαλονικη που δεν ειναι δα και καμια τεραστια πολη με πολλες επιλογες εγω βλεπω μεγαλο χτυπημα, τοσο σε καφετεριες οσο και σε κεντρα διασκεδασης (μπουζουκια, κλαμπακια κτλ). Ειναι αλλο να κλεινουμε το μαγαζι στις 1 το βραδυ και αλλο ιδιες μερες πριν καποια χρονια στις 4-5 το πρωι με τα τριπλασια και βαλε ταμεια μας.
astak Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 το αλλο φρουτο με την ποινικοποιηση τι ειναι?δεν το εχω καταλαβει.δηλ.θα στελνουν στα δικαστηρια καποιον που δεν πληρωνει εισιτηριο? θα φρακαρουν τα δικαστηρια αν συμβει κατι τετοιο.
Critter Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Διαβασα τις 2 πρώτες σελίδες και ειπα να μην διαβάσω τις υπόλοιπες γιατι θα την ψωνίσω οτι είμαι ο πιο έξυπνος άνθρωπος του κόσμου με αυτα που διαβάζω. Είμαστε σε μία εποχή, που οι μισθοι μειώνονται και όλες οι υπηρεσίες - προιόντα αυξάνονται. Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι γιατι τόσα χρόνια οι κυβερνησεις που διοικούν τον τόπο, δημιούργησαν ένα πλήρως διεφθερμένο κράτος, με διεφθαρμένα θεσμικά οργανα και φυσικα διεφθαρμένους πολίτες (φυσικά όχι όλους). Προφανως αν ο κρατικός μηχανισμός ήθελε να μην αφήσει τη φοροδιαφυγή και την απατεωνια, θα ήταν στο χέρι του να το κάνει και δεν θα είχαμε αυτη την κατάληξη και αυτή την παιδεία. Μην μπουμε στη λογική λοιπον αν φταίει ο πολίτης ή οι κυβερνησεις. Είπαμε οτι φταίνε και οι 2 με τις κυβερνησεις να έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο γιατί αυτές διοικούν το κράτος. Το ψάρι γενικά βρωμάει απο το κεφάλι. Στα πλαίσια λοιπον των παραπάνω δεδομένων της αδιαφάνειας και της κακοδιαχείρισης, πολλές κρατικές επιχειρήσεις δημιούργησαν τρελά ελλείμματα με τις ευλογίες των κυβερνήσεων. Εδω να σημειώσω ότι το να είναι κάποιες κρατικές επιχειρήσεις ζημιογόνες δεν είναι απαραίτητα κακό, λόγω των κοινωνικών παροχων (π.χ φθηνό εισιτήριο) που καλύπτονται απο τους φόρους των πολίτων και των επιχειρήσεων. Το κράτος όμως δεν συνέλεγε φόρους γιατι ψηφοθηρικά "δεν το ενδιέφερε". Μην ξεχνάμε ότι αν κάνενας δεν πληρώνει φόρους, τοτε η κυβέρνηση είναι "καλή". Μάλιστα ακόμα και σήμερα, με την περαίωση, οι κυβερνήσεις κλέβουν τον ίδιο τους τον ευατό και φυσικά τους πολίτες, που καλούνται μετά να πληρώσουν τα ελλείμματα στον προυπολογισμό, που γλυτώνουν οι επιχειρησεις με την περαίωση, με έμμεσους κυρίως φόρους. Εκτός φυσικα απο τους φόρους, οι μίζες, οι εξοπλισμοί, οι υπάλληλοι φαντασματα και πολλα πολλά άλλα δημιούργησαν αυτό το χάλι στις συγκοινωνίες. Απορώ πως κάποιοι βλέπουν ως αίτιο της καταντιας των ΜΜΜ το μέχρι πρότινως "φθηνο" εισιτήριο. Ολα τα παραπάνω τα αγνοούν; Φυσικα και τα εισιτήρια είναι πανάκριβα στην Ελλαδα σε σχεση με το κόστος ζώης. Έχουμε βγει και μεις στον εξωτερικό και τα έχουμε δεί (ναι,υπάρχει και 2€ για μια διαδρομη). Όπως έχουμε δει και τη βενζίνη. ΚΑΜΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΜΙΑ σχέση η αναλογία μισθών - κόστους ζωής και τιμών εισιτηρίων. Απο εκεί και πέρα η κοινωνική δικαιοσύνη ορίζει οτι υπάρχουν 2 κατηγορίες πολιτών: α) Αυτοι που τόσα χρόνια συμπορευτήκανε με τις κυβερνήσεις στο φαγοπότι, διορίστηκαν και "εξυπηρετηθήκανε" απο αυτές και οφείλουν να βγάλουν το σκασμό και να πληρώσουν ότι τους πει το ΔΝΤ γιατι μαζί τους τα έφαγε ο slim. Μάλιστα δεν πρέπει να σηκώνουν καν το κεφάλι και ούτε να αρθρώνουν κουβέντα οταν ακούν τον πολιτη που θα περιγράψω στο β να διαμαρτυρεται. Η κατηγορία αυτή ειναι λοιπόν συμμέτοχη και δεν δεχομαι να μου κάνουν μαθήματα ήθους για αν θα πληρώσω ή όχι. β)Αυτοί που τόσα χρόνια ήταν οι λεγόμενοι μαλάκες και πηγαίνανε με το σταυρό στο χέρι. Προφανως ολοι γνωρίζετε τη συγκεκριμενη κατηγορία. Σε αυτη λοιπον ανήκω και γω και δεν δέχομαι απο κανένα φερεφωνο, βολεψάκια, βυσματια και τα συναφη να μου υποδεικνυει το αν θα πληρώσω την κρίση, που αυτός μου προκάλεσε με τους συνεργάτες του. Ξαναγράφω λοιπόν οτι, προσωπικά επειδή θεωρω οτι αυτή τη στιγμη το κράτος μου επιτίθεται χωρίς λόγο (στους α δεν ειναι χωρις λόγο) εγω αμύνομαι. Αμυνα στη συγκεκριμένη περίπτωση σημαινει "όπου μπορώ και γουσταρω να μην πληρώσω, ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ". Και για να μην ξεχνιόμαστε : Οι α το βουλουνωνε, σκύβουν το κεφάλι και πληρώνουν χωρις να απαιτούν το ίδιο απο τους β. Απ'οτι φαίνεται απο κάποιους στο τοπικ, το σκέλος του "το βουλωνω και πληρωνω" το έχουν καταλάβει. Ώρα να καταλάβουν οτι δεν πρέπει να κρίνουν και τους β.
FilipposMD Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Δηλαδή Critter όποιος έχει διαφορετική άποψη από σένα είναι βολεψάκιας, βυσματίας και τα έχει φάει, έτσι; Πολύ δημοκρατικό! Παρότι συμφωνώ με πολλά από αυτά που γράφεις, όπως για τις αιτίες των ελλειμμάτων, είσαι απόλυτος και αυτό σε οδηγεί σε λάθη. Επειδή λοιπόν μίλησες για αναλογία εισιτηρίου με μισθούς, για να δούμε μερικά στοιχεία, γιατί προφανώς δεν έχεις ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο. Γράφω στη μία στήλη τον ελάχιστο μισθό (σε ετήσια βάση) από τη wikipedia και δίπλα το κόστος των εισιτηρίων ΜΜΜ σε κάποιες πόλεις που βρήκα εύκολα στο Google. Όποιος έχει μεγαλύτερη όρεξη από μένα, ας βρει κι άλλα. Πάμε: ΕΛΛΑΔΑ Μισθός: 11,454$ Αθήνα: 1,20 ευρώ το λεωφορείο, 1,40 το μετρό Ισπανία 11,426$ Βαρκελώνη: 1,45 ευρώ το μετρό (απείρως χειρότερο και πιο βρώμικο απ'το δικό μας) Μαδρίτη: 2 ευρώ το μετρό Πορτογαλία 9,052$ Λισαβώνα: 1,15 το μετρό Βέλγιο 18,813$ Βρυξέλλες: 1,70 το μετρό Ιρλανδία 15,514$ Δουβλίνο: Μετρό δεν έχει, το λεωφορείο κοστίζει 1,20 ευρώ το φθηνό για το κέντρο και 1,65 ή 1,85 ευρώ για έξω από το κέντρο Δε νομίζω να δικαιώνεται η άποψή σου για πανάκριβά εισιτήρια, σε σχέση με το εξωτερικό. Οπότε, αφού σε όλες τις χώρες (απ'αυτές που είδα τέλος πάντων) που μοιάζουν οικονομικά με τη δική μας, τα εισιτήρια είναι παρόμοια με τα δικά μας (αν όχι ακριβότερα), μήπως τελικά αυτή είναι η λογική τιμή τους; Κάθε μήνα αγοράζω κάρτα γιατί χρησιμοποιώ αποκλειστικά ΜΜΜ, πολύ θα με βόλευε να είναι πάμφθηνα, όπως ήταν μέχρι πριν 2 χρόνια, αλλά καμιά φορά είναι χρήσιμο να κοιτάζουμε και πώς μπορούν να επιβιώσουν χωρίς να ιδιωτικοποιηθούν πλήρως. Υπάρχει και η λύση να γίνουν μαζικές απολύσεις, π.χ. του πλεονάζοντος προσωπικού. Το πρότιμάς ως λύση;
Ntinaras Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 δηλαδη πρεπει να παιρνουμε για παραδειγμα χειροτερες χωρες? γιατι να μη κοιταμε καλυτερες χωρες με προοπτικη να βελτιωθουμε?
Physics_Rulez Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Φίλιππε δεν εμπιστεύομαι καθόλου τα μισθολογικά στοιχεία που δίνεις. Ακόμα και καθαρές αποδοχές να υποθέσω πως έδωσες, πάλι δε βγαίνουν τα νούμερά σου. Το 2010 που οι μισθοί στην Ελλάδα μειώθηκαν έως και 30% καταλαβαίνεις πόσο πιο κάτω πέσαμε στη λίστα (εμείς και η Πορτογαλία). Το 2011 ακόμη πιο κάτω. Καταλήγω λέγοντας πως φυσικά και τα εισιτήρια στην Ελλάδα είναι πανάκριβα, όπως όλα σχεδόν τα αγαθά και οι υπηρεσίες.
FilipposMD Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Εγώ κοιτούσα τη λίστα με τον ελάχιστο μισθό, εσύ βάζεις διάγραμμα με τον μέσο μισθό. Να πω την αλήθεια, επειδή έτσι κι αλλιώς η συζήτηση γίνεται για τον μεροκαματιάρη, η πρώτη μου σκέψη ήταν ο ελάχιστος μισθός. Προφανώς είναι διαφορετικά μεγέθη. Αλλά και με τον μέσο μισθό να τα δούμε, δεν βλέπω και τρελές διαφορές στις μεσογειακές χώρες, τις οποίες εξαρχής σκόπευα να βάλω, γιατί με αυτές βράζουμε στο ίδιο ζουμί. Βέλγιο και Ιρλανδία είναι άλλες κοινωνίες, όντως. Να προσθέσω και την Πράγα της Τσεχίας, που το μετρό κάνει 1 ευρώ. Physics, τα ποσά είναι σε international dollars, όχι σε US $. Για την Ελλάδα, το ποσό λέει ότι βγαίνει με βάση το ποσό των 563 ευρώ τον μήνα, άρα δεν νομίζω ότι έχουμε πέσει πιο κάτω. Το site είναι το http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_minimum_wages_by_country
Physics_Rulez Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Εγώ κοιτούσα τη λίστα με τον ελάχιστο μισθό, εσύ βάζεις διάγραμμα με τον μέσο μισθό. Να πω την αλήθεια, επειδή έτσι κι αλλιώς η συζήτηση γίνεται για τον μεροκαματιάρη, η πρώτη μου σκέψη ήταν ο ελάχιστος μισθός. Προφανώς είναι διαφορετικά μεγέθη. Αλλά και με τον μέσο μισθό να τα δούμε, δεν βλέπω και τρελές διαφορές στις μεσογειακές χώρες, τις οποίες εξαρχής σκόπευα να βάλω, γιατί με αυτές βράζουμε στο ίδιο ζουμί. Βέλγιο και Ιρλανδία είναι άλλες κοινωνίες, όντως. Να προσθέσω και την Πράγα της Τσεχίας, που το μετρό κάνει 1 ευρώ. Physics, τα ποσά είναι σε international dollars, όχι σε US $. Για την Ελλάδα, το ποσό λέει ότι βγαίνει με βάση το ποσό των 563 ευρώ τον μήνα, άρα δεν νομίζω ότι έχουμε πέσει πιο κάτω. Το site είναι το http://en.wikipedia....ages_by_country Άρα ο ελάχιστος στην Ελλάδα σε ευρώ σύμφωνα με το wikipedia είναι 7.882 το χρόνο. Στην Ισπανία είναι 8.866,20 το χρόνο. Επίσης τα εισιτήρια στο μετρό της Μαρδίτης έχουν 1 ή 2 ευρώ ανάλογα τη ζώνη στην οποία ταξιδεύεις. Μου λες ότι το δικό μας είναι καθαρό, σου λέω ότι αυτοί έχουν μετρό από το 1919 και οι γραμμές του είναι άπειρες σε σχέση με της Αθήνας. Αν κάνουμε τις πράξεις θα δούμε ποιος είναι πιο ωφελημένος. Επίσης λες ότι στη Βαρκελώνη έχει 1 ευρώ. Στη Θεσσαλονίκη 1 ευρώ έχει το αστικό. Είμαστε ακριβοί ρε συ Φίλιππα.
Moderators Praetorian Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Moderators Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Μερικά στοιχεία από Ρώμη που ήμουν πρόσφατα για μερικές ημέρες: 1 ευρώ εισιτήριο διάρκειας μιας ώρας και ενός τετάρτου. Παίρνεις ό,τι θέλεις με αυτό για μια ώρα (μετρό, λεωφορείο, τρόλλεϊ) (...) 4 ευρώ εισιτήριο διάρκειας μιας ημέρας (πιο σωστά διάρκειας για το υπόλοιπο της ημέρας μέχρι τις 12:00 το βράδυ). Πάλι χρησιμοποιείς τα πάντα από ΜΜΜ. Το μετρό είχε και καλούς συρμούς και κάποιους σε σχετικά μέτρια κατάσταση. Δεν μπορώ να πω ότι χαλάστηκα πολύ. Τα λεωφορεία που χρησιμοποίησα ήταν μια χαρά, και με ειδοποιήσεις για τις στάσεις + οθόνη όπου έβλεπες επόμενες στάσεις. Δεν ξέρω/δεν θυμάμαι τι ακριβώς παίζει στην Αθήνα, γιατί δεν ζω εκεί, αλλά: Πλήρωσα 5 ευρώ εισιτήριο από αεροδρόμιο προς Κιφησσό, ενώ πριν μερικούς μήνες ήταν 3,20 (αν θυμάμαι σωστά). Καμιά ειδοποίηση φυσικά για τις ενδιάμεσες στάσεις που έκανε το λεωφορείο. Στην Πάτρα, όπου και ζω, πρέπει να πληρώσω 1,10 ευρώ για εισιτήριο (που αυξήθηκε πριν δυο μήνες από 0,90) για να πάω κέντρο από Μποζαϊτικα (όπως μπαίνομε Πάτρα ερχόμενοι από Αθήνα/Ναύπακτο/Ριο) και άλλα τόσα για να γυρίσω. Αν χρειαστεί να πάω κάπου πιο μακριά από κέντρο στην αντίθετη κατεύθυνση, πληρώνω πρόσθετο εισιτήριο για λεωφορείο (δεν ξέρω τρέχουσα τιμή -προτιμώ να το κάνω με τα πόδια κι ας μου πάρει ώρες το πήγαινελα).
Koritsi_Gia_PC Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Το κράτος φταίει γιατί δεν έχει ελεγκτές κάθε λίγο και λιγάκι. Πρώτον για να βγάλει λεφτά και δεύτερος για να σταματήσει η ασύστολη τσάμπα μεταφορά. Ρε παιδιά, κι εγώ φθηνές συγκοινωνίες θέλω. Αυτοκίνητο δεν έχω (ούτε καν δίπλωμα) και στα ΜΜΜ βασίζομαι εξ ολοκλήρου για τις μετακινήσεις μου. Αλλά βρείτε μου μια πόλη που να έχει μισό ευρώ το εισιτήριο. Οι άλλοι όλοι ρουφάνε το αίμα του λαού δηλαδή; Εμείς θέλουμε και τέλειες συγκοινωνίες και τσάμπα. Ε, δεν μπορεί να γίνει αυτό. Αν γινόταν, κάποιος θα το είχε εφαρμόσει πριν από μας! Το θέμα είναι να πληρώνουν όσοι τα χρησιμοποιούν και όσο τα χρησιμοποιούν. Να μην υπάρχουν τζαμπατζήδες που αναγκάζουν εμένα να πληρώσω αυξήσεις. Γι' αυτό είναι απαραίτητοι οι έλεγχοι, αλλά οι δίκαιοι και ουσιαστικοί έλεγχοι. Όχι να αφήνουμε μια παρέα άγριων οπαδών να μπουν χωρίς εισιτήριο και να κόβουμε πρόστιμο στην κυρία που δεν πρόλαβε να χτυπήσει το εισιτήριο γιατί κουβαλούσε τσάντες και κλείδωσαν το μηχάνημα αμέσως! Qft. Μέχρι σήμερα και εγώ λίγες φορές αναγκάστηκα να χρησιμοποιήσω λεωφορείο, και τις περισσότερες το μετάνιωσα. Α) Ψάχνω να βρω εισιτήριο σε 4 περίπτερα κοντά στο σπίτι μου, και τελικά μπαίνω αργοπορημένη και χωρίς εισιτήριο. Β) Κάθε φορά που μπαίνω, παρατηρώ πως είμαι η μοναδική που χτυπάει εισιτήριο. Άρα με λίγα λόγια εγώ είμαι το κορόιδο.. διότι πολύ σωστά αναφέρατε πως αυτά πάνε δίπλα-δίπλα με τον φόρο. Γ) Με την ελευθερία του ότι μπαίνει όποιος θέλει διότι κανείς δεν θα τσεκάρει το εισιτήριο τους, το 80% είναι λαθρομετανάστες και η μπόχα τους πραγματικά δεν αντέχετε. Δε μπορώ να φανταστώ πως θα την πάλευα να μπαίνω εκεί μέσα κάθε μέρα για να πάω και να έρθω από τη δουλειά, αν δεν έπαιρνα το αμαξάκι μου. Το ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΜΜ που έχω χρησιμοποιήσει και το χρησιμοποιούσα 2 ολόκληρα χρόνια για να πηγαίνω στην σχολή μου, ήταν το ΚΤΕΛ. Πάντα πεντακάθαρο, αρκετά ευάερο, δεν χρειαζόταν να ψάχνω για εισιτήρια, και εφόσον ήταν πάγια η παρουσία του ελεγκτή σε όλη τη διάρκεια των διαδρομών και η εταιρία κέρδιζε χρήματα και εγώ δεν έτρωγα στα μούτρα το παραπάνω Α,Β,Γ. Άντε να ιδιωτικοποιηθούν όλα, να μπει ξανά μια τάξη.. έτσι θα γίνει και με τα νοσοκομεία και με τα πάντα. Αν τα λεωφορεία είχαν μόνιμο ελεγκτή, και 50 λεπτά εισητήριο ή άντε 70-80λ και τα έσοδα θα ήταν περισσότερα και η κατάσταση και η ατμόσφερα εκεί μέσα θα ήταν ανεκτή για τη ζωή του καθενός. Τώρα με το να έχουν 10 ελεγκτές που και κακοί στη δουλειά τους μπορεί να είναι οι περισσότεροι, με policy να μπαίνουν όποτε και ΑΝ τους καπνίσει και στην τελική να έχουν έναν καλό μισθό και σίγουρο (δεν νομίζω να μην ισχύει) είναι βλακώδες. ΓΙΑΤΙ να μην τους επιβάλουν να είναι συνεχώς σε κάποιο λεωφορείο; Άλλοι δουλεύουν σαν σκυλιά για να βγάλουν 700 ψωροευρώ, αυτών θα τους πέσει ο κώλος;
horsepower Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Φοιτητής Πάτρα --> 1,5€ το εισιτήριο x 2 εισιτήρια πήγαινε-έλα x 5 ημέρες σχολή x 4 βδομάδες = 60€ και αν συνυπολογίσουμε τα πρωινά στις αρχές του εξαμήνου που αν έχει χώρο να κρεμαστείς ανάποδα στα χερούλια σαν νυχτερίδα είσαι τυχερός, τον γλοιώδη τον ελεγκτή που είτε έχει είτε δεν έχει χώρο σαν νυχτερίδα είναι, την βρώμα μέσα όταν καθίσεις που οι κολώνες γλιστράνε από τον ιδρώτα χιλιάδων επιστημόνων και το ότι άνετα θα μπορούσαν να κάνουν μέσα εκεί εργαστήρια οι αρχαιολόγοι, τότε το κόστος είναι ανυπολόγιστο....
FilipposMD Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Επίσης λες ότι στη Βαρκελώνη έχει 1 ευρώ. Στη Θεσσαλονίκη 1 ευρώ έχει το αστικό. Είμαστε ακριβοί ρε συ Φίλιππα. Στη Βαρκελώνη 1,45 έγραψα, όχι 1! Τέλος πάντων, κάθε μετρό είναι διαφορετικό. Σε μέγεθος, σε παλαιότητα, σε καθαριότητα, σε κόστος κατασκευής, σε συχνότητα δρομολογίων, σε ωράριο λειτουργίας. Δεν βγάζουμε άκρη με σύγκριση ένα προς ένα. Εμένα η γενική μου εντύπωση είναι ότι δεν είμαστε πιο ακριβοί από ομοειδείς χώρες και τα νούμερα τα έβαλα για να δώσω ακριβώς μια γενική εντύπωση. Απλώς, το κράτος με τη λειτουργία που έχει, έχει απαξιωθεί τόσο στα μάτια των πολιτών, που δεν μπορούμε να κρίνουμε αντικειμενικά κάποια πράγματα. Όλα φαίνονται στραβά, έτσι κι αλλιώς. Η προσωπική μου στάση είναι ότι για να μπορώ να έχω απαιτήσεις από τα ΜΜΜ πρέπει να πληρώνω τους φόρους μου και τα εισιτήριά μου. Γιατί τότε, τουλάχιστον, κανείς δε θα έχει δικαίωμα να μου πει ότι αφού είμαι τζαμπατζής και φοροφυγάς, πρέπει να κάνω μόκο. Άλλοι το βλέπουν αντίστροφα. ΟΚ, συμφωνούμε ότι διαφωνούμε, συμβαίνουν αυτά.
Septum Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Φοιτητής Πάτρα --> 1,5€ το εισιτήριο x 2 εισιτήρια πήγαινε-έλα x 5 ημέρες σχολή x 4 βδομάδες = 60€ και αν συνυπολογίσουμε τα πρωινά στις αρχές του εξαμήνου που αν έχει χώρο να κρεμαστείς ανάποδα στα χερούλια σαν νυχτερίδα είσαι τυχερός, τον γλοιώδη τον ελεγκτή που είτε έχει είτε δεν έχει χώρο σαν νυχτερίδα είναι, την βρώμα μέσα όταν καθίσεις που οι κολώνες γλιστράνε από τον ιδρώτα χιλιάδων επιστημόνων και το ότι άνετα θα μπορούσαν να κάνουν μέσα εκεί εργαστήρια οι αρχαιολόγοι, τότε το κόστος είναι ανυπολόγιστο.... Υπαρχει καρτα φιλε μου με 20ευρω το μηνα.Εκτος αν ειναι μονο για Αθηνα.;/
astak Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 τα εισητηρια ειναι ακριβα λογω των τελευταιων αυξησεων...στα λεωφορεια εγω που μπαινω τακτικα βλεπω και εγω οτι ενα 50% και παραπανω δεν πληρωνουν εισητηρια(δεν ξερω αν εχουν καρτα απεριοριστων μαζι τους). οι περισσοτεροι απο αυτους πιστευω οτι δεν εχουν λεφτα για να τα πληρωσουν.εχουν κυρηξει σταση πληρωμων πολλοι πολιτες...γιατι απλα δεν βγαινουν...ο κοσμος προσπαθει να κοψει απο παντου...ο σωζων εαυτο σωθειτω... και κατι σχετικο με τα προηγουμενα σχολια περι μισθων εντελως τυχαια διαβασα αυτο το αρθρο σημερα... "Ουραγός στους µισθούς η Ελλάδα" http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=3&artid=4620583 φιλλιπε βλεπω οτι εβαλες στην συγκριση τα PIIGS(δηλ.τον πατο της ευρωπης απο τους οποιους οι δυο μπηκαν στο ΔΝΤ και ερχεται και η πορτογαλια σε λιγο) βαλε και καμια αλλη χωρα...παντα προσπαθουμε να βελτιωθουμε...να βλεπουμε και το καλυτερο...αν ειναι να ειμαστε παντα στον πατο τοτε ενταξει...παω πασο...καλα μην συγκρινετε υποδομες και ποιοτητα συγκοινωνιων μεταξυ ελλαδας και ευρωπης.εχω παει αγγλια,ισπανια,γερμανια και γαλλια....οι ανθρωποι εκει ειναι εκατο χρονια μπροστα...οσον αφορα τις υποδομες εκτος καποιον εξαιρεσεων.
thodwris91 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Και εγώ που χρησιμοποιώ καθημερινά λεωφορεία για οποιαδήποτε μετακίνηση καθώς δίπλωμα δεν έχω σας πληροφορώ ότι στους άποιρους ελέγχους που μου έχουν κάνει κατά καιρούς (ναι μου έχουν κάνει και από αυτούς) ο μόνος που δε θα κρατάει εισιτήριο θα είναι είτε κανένας αλλοδαπός, είτε κανένας κακομοίρης, είτε κανένα πιτσιρίκι. Τό ότι δεν ''χτυπάνε'' εισιτήριο οι υπόλοιποι δε σημαίνει ότι είναι λαθρεπιβάτες. Όλοι φοιτητές ή εργαζόμενοι έχουν κάρτα απεριορίστων διαδρομών. Για αυτό και ο κακός χαμός στα εκδοτήρια κάθε αρχή του μήνα. Όταν ο άλλος χρησιμοποιεί το μέσο καθημερινά για να πάει στη σχολή του ή στη δουλεία του αυτό έλειπε να ψάχνει κάθε φορά σε 10 περίπτερα για εισιτήριο. Για όσους υποστηρίζουν ότι τα ΜΜΜ μας είναι φθηνά: αλήθεια μετακινείστε με λεωφορείο ή μπαίνετε μια φορά το χρόνο;;;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.